Auteur |
Bericht |
|
HENDRIKA148
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 22:01
|
|
|
Ik sta bij het graf, alleen Mijn ogen-door tranen heen- tasten langs letters op de steen. Ik sta bij het graf,alleen.....
En pijnlijk woelt in mij het verdriet om het liefst dat in hen mij verliet. 'O God, mijn ouders missen kan ik niet help mij in mijn verdriet!
Geef dankbaarheid voor wat ik ontving! Een steen is slechts een kil , doods ding, maar warm is mijn herinnering, aan wat ik in hen ontving!
Ik sta bij het graf,alleen. Mijn ogen-door tranen heen- tasten langs letters op de steen Ik sta bij het graf,ALLEEN????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEK114
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 22:42
|
|
|
mooi!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 09:31
|
|
|
God is met je door alles heen dat mag je weten!
HENDRIKA148 schreef: | Ik sta bij het graf, alleen Mijn ogen-door tranen heen- tasten langs letters op de steen. Ik sta bij het graf,alleen.....
En pijnlijk woelt in mij het verdriet om het liefst dat in hen mij verliet. 'O God, mijn ouders missen kan ik niet help mij in mijn verdriet!
Geef dankbaarheid voor wat ik ontving! Een steen is slechts een kil , doods ding, maar warm is mijn herinnering, aan wat ik in hen ontving!
Ik sta bij het graf,alleen.
Mijn ogen-door tranen heen- tasten langs letters op de steen Ik sta bij het graf,ALLEEN???? |
Laatst aangepast door
|
PEACEDOVE820
|
op dinsdag 7 september 2010, 09:32
|
|
Naar boven |
|
|
|
|