Auteur |
Bericht |
|
HENDRIKA148
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 13:10
|
|
|
Wat kan bidden toch soms moeilijk zijn Vooral als het gaat om verdriet,angst en veel pijn.
Vader in de Hemel U weet waar het omgaat. Vergeef het me als ik verlegen ben, wanneer ik met U praat.
U kent en doorgrond mijn hele leven, In het verborgen is dat een stille zegen.
Soms ga ik door het onbekende en blijkt U er niet te zijn Dat is goed want dat maakt me weer heel erg klein.
Het balans is weer opgemaakt tussen U en mij. Ik besef hoe groot U bent en ik heb U nodig aan mijn zij.
Met onbegrip ervaar ik hoe groot Uw LIEFDE is. Al zijn mijn zonden nog zo rood U behoed mijn hart tegen duisternis.
U tast mij op al mijn wegen en is mij altijd bijgeblevem. Ik kan alleen maar zeggen dank U
U bent het Alfa en Omega in mijn leven!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 22:43
|
|
|
HENDRIKA148 schreef: | Wat kan bidden toch soms moeilijk zijn Vooral als het gaat om verdriet,angst en veel pijn.
Vader in de Hemel U weet waar het omgaat. Vergeef het me als ik verlegen ben, wanneer ik met U praat.
U kent en doorgrond mijn hele leven, In het verborgen is dat een stille zegen.
Soms ga ik door het onbekende en blijkt U er niet te zijn Dat is goed want dat maakt me weer heel erg klein.
Het balans is weer opgemaakt tussen U en mij. Ik besef hoe groot U bent en ik heb U nodig aan mijn zij.
Met onbegrip ervaar ik hoe groot Uw LIEFDE is. Al zijn mijn zonden nog zo rood U behoed mijn hart tegen duisternis.
U tast mij op al mijn wegen en is mij altijd bijgeblevem. Ik kan alleen maar zeggen dank U
U bent het Alfa en Omega in mijn leven! |
Voor sommigen kan het inderdd. heel moeilijk zijn, vraag dan of iemand samen met je wil bidden, dan kun je elkaar aanvullen misschien. Je kunt ook vragen of de Heilige Geest het van je over wil nemen.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op dinsdag 7 september 2010, 22:44
|
|
Naar boven |
|
|
|
|