Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 13:22
|
|
|
'Vader in de hemel, ik kom tot U met al mijn noden, met al mijn moeilijkheden, met al mijn ellende. Vader, U kent mijn nood...(stort uw hart maar voor Hem uit; vertel het Hem als u ziek bent.) Grote en barmhartige God en Vader, vol van goedertierenheid en kracht, ik wil niets voor U verborgen houden. Ik kom tot U zoals ik ben en maak U al mijn noden bekend. Wie is er buiten U die mij kan helpen? Mijn verwachting is van U, o Here mijn God. Help mij. Verlos mij. Genees mij. Bevrijd mij. Zegen mij, o God, in Jezus naam. Amen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 13:43
|
|
|
KATJA065 schreef: | 'Vader in de hemel, ik kom tot U met al mijn noden, met al mijn moeilijkheden, met al mijn ellende. Vader, U kent mijn nood...(stort uw hart maar voor Hem uit; vertel het Hem als u ziek bent.) Grote en barmhartige God en Vader, vol van goedertierenheid en kracht, ik wil niets voor U verborgen houden. Ik kom tot U zoals ik ben en maak U al mijn noden bekend. Wie is er buiten U die mij kan helpen? Mijn verwachting is van U, o Here mijn God. Help mij. Verlos mij. Genees mij. Bevrijd mij. Zegen mij, o God, in Jezus naam. Amen. |
Mooi hè Katja, dat we alles bij HEM mogen brengen, dat geeft rust
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|