Auteur |
Bericht |
|
HENDRIKA148
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 23:28
|
|
|
Tranen lopen over mijn wangen tranen van verdriet ze houden niet op ... nooit niet! De tranen blijven lopen ook al zie je ze niet. Van binnen zijn ze er ,van binnen doet het zo'n verdriet.
Vandaag lukt het me niet meer. het verdriet heeft mij van mijn kracht beroofd. Tranen stromen over mijn wangen en doen ze naar julie verlangen die ik zo mis!!
Mijn hoop voorgoed vervlogen, maar je moet door, waarom eigenlijk,voor wie ,waarvoor? Wat is nu nog geluk,heel mijn hart is stuk.
De pijn is als een wond die telkens openscheurt, niemand die je begrijpt en die de pijn voelt en geen1 die me kan helpen.
Soms zijn de tijden niet zo makkelijk en dan zit het tegen,kon ik maar bij jullie zijn. Er zijn zoveel vragen waar je geen antwoord op krijgt.
Hoeveel tranen moet je laten vloeien voordat de allerdiepste wond heelt in je hart, dat veel geleden heeft? Het is een dagelijks gevecht om elke maar weer opnieuw te beginnen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 13:58
|
|
|
HENDRIKA148 schreef: | Tranen lopen over mijn wangen tranen van verdriet ze houden niet op ... nooit niet! De tranen blijven lopen ook al zie je ze niet. Van binnen zijn ze er ,van binnen doet het zo'n verdriet.
Vandaag lukt het me niet meer. het verdriet heeft mij van mijn kracht beroofd. Tranen stromen over mijn wangen en doen ze naar julie verlangen die ik zo mis!!
Mijn hoop voorgoed vervlogen, maar je moet door, waarom eigenlijk,voor wie ,waarvoor? Wat is nu nog geluk,heel mijn hart is stuk.
De pijn is als een wond die telkens openscheurt, niemand die je begrijpt en die de pijn voelt en geen1 die me kan helpen.
Soms zijn de tijden niet zo makkelijk en dan zit het tegen,kon ik maar bij jullie zijn. Er zijn zoveel vragen waar je geen antwoord op krijgt.
Hoeveel tranen moet je laten vloeien voordat de allerdiepste wond heelt in je hart, dat veel geleden heeft? Het is een dagelijks gevecht om elke maar weer opnieuw te beginnen!! |
Wat je zo verdrietig maakt schrijf je niet maar God telt al je tranen. Hij kan je helpen door je leven aan Hem toe te vertrouwen. Dan kan je voelen hoeveel Hij van je houdt. Pak Zijn uitgestoken Hand en leg al je zorgen bij Hem neer, vraag Hem om hulp en inzicht door de Heilige Geest en Hij zal je leiden, iedere dag opnieuw.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|