Auteur |
Bericht |
|
JOLIJNE482
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 13:46
|
|
|
Hey!
Volgende week (vanaf 30 augustus) ga ik op introductiekamp van mijn nieuwe opleiding. We moeten daarvoor een sprookjes/ Disney outfit hebben...
Ik wil heel graag iets heel leuks... maar zou niet weten hoe, wat en waar! En wil er ook niet al te veel geld aan uitbesteden
Heeft iemand misschien suggesties? Ik heb ongeveer maat M/ 40.
Hopelijk tot snel!
Groetjes, Jolijne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 22:56
|
|
|
JOLIJNE482 schreef: | Hey!
Volgende week (vanaf 30 augustus) ga ik op introductiekamp van mijn nieuwe opleiding. We moeten daarvoor een sprookjes/ Disney outfit hebben...
Ik wil heel graag iets heel leuks... maar zou niet weten hoe, wat en waar! En wil er ook niet al te veel geld aan uitbesteden
Hopelijk tot snel!
Groetjes, Jolijne |
Ga eens kijken bij een feestwinkel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 23:35
|
|
|
JOLIJNE482 schreef: | Hey!
Hopelijk tot snel!
Groetjes, Jolijne |
Misschien kun je bij de Efteling iets lenen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 23:54
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Misschien kun je bij de Efteling iets lenen... |
Misschien heeft Thomas nog een smurfenpak over!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 10:28
|
|
|
mijn dochter had een goed idee. Ze heeft zelf ook zoiets gehad met haar opleiding. Je wordt roodkapje. Mandje kan je zo regelen. Kleding is makkelijk. Van je zelf een jurkje. Alleen het rode capeje moet je dan zelf maken of idd kopen in de feestwinkel. Toy champ heeft ook vaak nog wel verkleedkleding. Wij hebben toen ook bij de stoffenwinkel veel leuke patronen gevonden. Hier bij ons is een heel goedkoop stoffenwinkeltje of op de markt. Er verder jezelf toetakelen met sproeten enzo haha dat is altijd leuk. Een elfje is natuurlijk ook makkelijk. Dan moet je alleen vleugels kopen. En jezelf aankleding in het wit of rose. Dat lijkt al heel snel op een elfje. In het groen als tinkerbell. Een hoop glitters in je haar en op je gezicht. Klaar ben je. Veel plezier met de voorbereidingen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 10:43
|
|
|
LOES550 schreef: | mijn dochter had een goed idee. Ze heeft zelf ook zoiets gehad met haar opleiding. Je wordt roodkapje. Mandje kan je zo regelen. Kleding is makkelijk. Van je zelf een jurkje. Alleen het rode capeje moet je dan zelf maken of idd kopen in de feestwinkel. Toy champ heeft ook vaak nog wel verkleedkleding. Wij hebben toen ook bij de stoffenwinkel veel leuke patronen gevonden. Hier bij ons is een heel goedkoop stoffenwinkeltje of op de markt. Er verder jezelf toetakelen met sproeten enzo haha dat is altijd leuk. Een elfje is natuurlijk ook makkelijk. Dan moet je alleen vleugels kopen. En jezelf aankleding in het wit of rose. Dat lijkt al heel snel op een elfje. In het groen als tinkerbell. Een hoop glitters in je haar en op je gezicht. Klaar ben je. Veel plezier met de voorbereidingen |
... er zat hier toch ook nog een wolf op de site?
kijken of dat topic nog bestaat of dat CM dat inmiddels... je weet wel...
na onze loftuitingen vol dankbaarheid aan CM zie topic waarschuwing...
Als jij nu als Roodkapje gaat, vind ik dat je jezelf wel erg ten prooi stelt aan die wolf...
OF IS DIT EEN VALKUIL ???
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op woensdag 25 augustus 2010, 10:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 10:52
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | ... er zat hier toch ook nog een wolf op de site?
|
wolf = weg Je kunt veilig Roodkapje spelen...
Maar, op een site als deze is HANS en GRIETJE
misschien een optie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 10:56
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | wolf = weg Je kunt veilig Roodkapje spelen...
Maar, op een site als deze is HANS en GRIETJE
misschien een optie? |
... dan maak je van kartonnen dozen een groot huis ... en je plakt er allemaal snoepjes op...
en je kleding is kleurig en met snoepketting
en...
als je dan leuke mensen ontmoet dan mogen ze allemaal een snoepje van het huisje pakken in ruil voor...
hun naam, handtekening en / of een lieve opmerking
zo leer je gelijk iedereen kennen, onthouden dat is toch het doel van zo'n introductieweek? ennnn
het volgende rondje dat ze geven is voor jou gratis want jij hebt al getrakteerd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 17:01
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | ... er zat hier toch ook nog een wolf op de site?
kijken of dat topic nog bestaat of dat CM dat inmiddels... je weet wel...
na onze loftuitingen vol dankbaarheid aan CM zie topic waarschuwing...
Als jij nu als Roodkapje gaat, vind ik dat je jezelf wel erg ten prooi stelt aan die wolf...
OF IS DIT EEN VALKUIL ??? |
Sorry Behappy; ik vind dit een beetje ongepast. Iemand is heel erg gekwetst door die 'wolf'. Je kunt niet overal grapjes over maken. Beetje inleven mag best wel af en toe.
GrZing
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLIJNE482
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 18:10
|
|
|
Bedankt voor jullie tips en suggesties! Uiteindelijk ben ik als assepoester verkleed gegaan. Het was erg leuk Dinsdagmiddag kregen we op kamp te horen dat we 's avonds een toneelstukje moesten doen. Drie keer raden welk sprookje we hadden... Assepoester. Haha. Ik was dus gelijk aangewezen als de hoofdpersoon :-P We hadden een leuk verhaal bedacht en een mooi toneelstuk van gemaakt! Zelfs zo goed, dat we gewonnen hadden :-D
|
|
Naar boven |
|
|