Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 18:27
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op maandag 1 november 2010, 21:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 20:13
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Helemaal verliefd Ga ik nu de wegen verder op mijn bestaan en vol verlangen en verwondering zal ik gauw weer voor je staan Ik weet 't nu zeker Jij ben een bijzondere vrouw maar Ik durf het nog niet te zeggen dat ik van je hou
|
Ohhhhhhh........ ik dacht dat ik de enigste was die daar wel eens last van had.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA637
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 12:45
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Helemaal verliefd Ga ik nu de wegen verder op mijn bestaan en vol verlangen en verwondering zal ik gauw weer voor je staan Ik weet 't nu zeker Jij ben een bijzondere vrouw maar Ik durf het nog niet te zeggen dat ik van je hou
| hallo jonathan
Ik denk weet zeker dat je het niet tegen mijn hebt maar wens je alle kriebels die je maar krijgen kunt vlinders die vladeren gevoel in je buik hoop voor jou jonathan dat zij zich voor jou zich ontspruit Dat jullie mogen ervaren wat de liefde GOD kan doen , even niet bang voor gevaren maar wachtend op die ene zoen . blijf bidden en hopen , maar vertrouw bovenal op HEM Ik weet ook dat je luistert naar zijn stem Laat maar toe geloof dat het komt uit zijn hand. Hij wijst jou samen met iemand naar het beloofde land kan nog wel even doorgaan zo , maar wens je alle goeds GODS zegen nu voor wat jij voelt .
veel liefs anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 18:12
|
|
|
ANITA637 schreef: | hallo jonathan
Ik denk weet zeker dat je het niet tegen mijn hebt maar wens je alle kriebels die je maar krijgen kunt vlinders die vladeren gevoel in je buik hoop voor jou jonathan dat zij zich voor jou zich ontspruit Dat jullie mogen ervaren wat de liefde GOD kan doen , even niet bang voor gevaren maar wachtend op die ene zoen . blijf bidden en hopen , maar vertrouw bovenal op HEM Ik weet ook dat je luistert naar zijn stem Laat maar toe geloof dat het komt uit zijn hand. Hij wijst jou samen met iemand naar het beloofde land kan nog wel even doorgaan zo , maar wens je alle goeds GODS zegen nu voor wat jij voelt .
veel liefs anita |
eh....nee gaat niet over jou fladderen doen ze al hoor die vlinders ! En een zoen ...mmm.....t fladdert daardoor nog veel meer
en.......hoe alles is gelopen.... t lijkt idd wel of Hij er zijn draai aan heeft gegeven.
|
|
Naar boven |
|
|