Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 11:59
|
|
|
In gedachten verzonken Zit ik daar alleen Te overdenken wat me was geschonken Waar gaat dit alles heen Gefaald in het leven Zie ik op de puinhopen neer Wilde ze alles geven Mn hart brand het doet zo zeer Alles verloren alles kwijt Ze roepen je toe is alleen maar verwijt
Eens zullen ze terug komen En begrijpen ze het volkomen Dan zullen ze de brand in mn hart blussen En zullen we de onenigheid sussen Tranen zullen drogen En de liefde zal weer te zien zijn in hun ogen Tijd heeld alle wonden Maar als dit te lang duurt ga ik ten gronde Je kunt niet blijven leven achter een masker van verdriet Geen mens die je kent of die het ziet Maar God weet wat te dragen is God help me uit deze droevenis
Wie denkt dat hij staat Pas op dat je niet wankelt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 12:06
|
|
|
BRAZEEVEL772 schreef: | In gedachten verzonken Zit ik daar alleen Te overdenken wat me was geschonken Waar gaat dit alles heen Gefaald in het leven Zie ik op de puinhopen neer Wilde ze alles geven Mn hart brand het doet zo zeer Alles verloren alles kwijt Ze roepen je toe is alleen maar verwijt
Eens zullen ze terug komen En begrijpen ze het volkomen Dan zullen ze de brand in mn hart blussen En zullen we de onenigheid sussen Tranen zullen drogen En de liefde zal weer te zien zijn in hun ogen Tijd heeld alle wonden Maar als dit te lang duurt ga ik ten gronde Je kunt niet blijven leven achter een masker van verdriet Geen mens die je kent of die het ziet Maar God weet wat te dragen is God help me uit deze droevenis
Wie denkt dat hij staat Pas op dat je niet wankelt |
Moeilijk.
Sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 14:27
|
|
|
BRAZEEVEL772 schreef: | In gedachten verzonken Zit ik daar alleen Te overdenken wat me was geschonken Waar gaat dit alles heen Gefaald in het leven Zie ik op de puinhopen neer Wilde ze alles geven Mn hart brand het doet zo zeer Alles verloren alles kwijt Ze roepen je toe is alleen maar verwijt
Het is soms goed de pijn onder ogen te komen en er woorden bij te schrijven. Het is goed die woorden uit te spreken en God erbij te betrekken en het bij Hem neer te leggen. Met lege handen mag je bij Hem komen, Maar ook met bakken vol van je verdriet. God is bij je in alle dingen van het leven, ook in jouw verdriet. En voor Hem hoef je je niet te verschuilen door die dingen niet te laten zien. Maar Hij wil je zegenen en laten zien dat Hij je zal dragen .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK030
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 20:19
|
|
|
mooi gedicht net of hij voor mijn gemaakt is top
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 11:15
|
|
|
HENK030 schreef: | mooi gedicht net of hij voor mijn gemaakt is top |
Ik moest gelijk aan jou denken Henk, waarom?? Hoop dat het nu goed met jou gaat.
Warme groet van Eva.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK030
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 10:07
|
|
|
EVA685 schreef: | Ik moest gelijk aan jou denken Henk, waarom?? Hoop dat het nu goed met jou gaat.
Warme groet van Eva. |
je vraag soms aan iemand hoe gaat het met je dan woord er geandwoord van goed ,maar als je nog een keer vraag hoe gaat het werkelijk met je moet ik zegen het gaat beter en vertrouwen hebben dat het goed kom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 18:32
|
|
|
HENK030 schreef: | je vraag soms aan iemand hoe gaat het met je dan woord er geandwoord van goed ,maar als je nog een keer vraag hoe gaat het werkelijk met je moet ik zegen het gaat beter en vertrouwen hebben dat het goed kom |
Mensen vragen het heel vaak zomaar langs hun neus weg, ga je er dan dieper op in, dan krijg je inderdd. een eerlijk antwoord. Fijn Henk, dat je zo.n vertrouwen hebt. Ik zal voor je/jullie bidden.
|
|
Naar boven |
|
|