Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 23:59
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op maandag 1 november 2010, 20:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 23:47
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | zoveel leven in een wereld vol met dood een kind sterft bij haar moeder op schoot
een bom scheurt families uit mekaar iemand denkt voor de hemel ben ik klaar
onze Heer regeert verheven is de zoon onze Heer regeert eeuwig op de troon
de aarde buigt onder de druk van haar bestaan 300.000 nooit meer onder t puin vandaan
duizenden sterven door liefde en de daad zodra door hiv t laatste stukje leven 'uit' gaat
onze Heer regeert verheven is de zoon onze Heer regeert eeuwig op de troon
een half volgroeide baby, nooit meer verwacht koelbloedig, als ongewenst om t leven gebracht velen vinden dit een menselijk recht als een baby oneerlijk om t leven vecht
onze Heer regeert verheven is de zoon onze Heer regeert eeuwig op de troon |
Ik moest gelijk aan de tekst in Rom. denken: Rom. 8:22 Want wij weten, dat tot nu toe de ganse schepping in al haar delen zucht en in barensnood is. Gelukkig heeft de ellende in deze wereld niet het laatste woord, maar er is hoop... desalniettemin kan het verdriet en de pijn zo groot zijn in deze wereld... Mooi gedicht Jonathan... iets om over na te denken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 00:44
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik moest gelijk aan de tekst in Rom. denken: Rom. 8:22 Want wij weten, dat tot nu toe de ganse schepping in al haar delen zucht en in barensnood is. Gelukkig heeft de ellende in deze wereld niet het laatste woord, maar er is hoop... desalniettemin kan het verdriet en de pijn zo groot zijn in deze wereld... Mooi gedicht Jonathan... iets om over na te denken. |
Gister zat ik wat te zappen en hoorde een stukje over een bomaanslag in Pakistan. Ff later hoorde ik dat er bij de aardbeving in Haitie wel 300.000 mensen waren omgekomen. Toen weer verder zappend....over de 1000en aidsdoden in afrika...... en wij de wereld maken ons dan alleen nog druk om het voetbal.....
Maar wie heeft nu het laatste woord?? God toch ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 00:48
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Gister zat ik wat te zappen en hoorde een stukje over een bomaanslag in Pakistan. Ff later hoorde ik dat er bij de aardbeving in Haitie wel 300.000 mensen waren omgekomen. Toen weer verder zappend....over de 1000en aidsdoden in afrika...... en wij de wereld maken ons dan alleen nog druk om het voetbal.....
Maar wie heeft nu het laatste woord?? God toch ?? |
Gelukkig wel... en dat is zeker in goede handen... !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 10:13
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Gister zat ik wat te zappen en hoorde een stukje over een bomaanslag in Pakistan. Ff later hoorde ik dat er bij de aardbeving in Haitie wel 300.000 mensen waren omgekomen. Toen weer verder zappend....over de 1000en aidsdoden in afrika...... en wij de wereld maken ons dan alleen nog druk om het voetbal.....
Maar wie heeft nu het laatste woord?? God toch ?? |
idd jonathan,Hij heeft t laatste woord,ook al begrijpen we soms alle ellende en pijn niet, mooi gedicht
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zondag 4 juli 2010, 10:13
|
|
Naar boven |
|
|