Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 09:41
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Gefeliciteerd!
|
dankje shanita, ha ha we hebbenhet gefilmd, zat het net effe terug te kijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 09:52
|
|
|
PETRA411 schreef: | dankje shanita, ha ha we hebbenhet gefilmd, zat het net effe terug te kijken |
Nog gefeliciteerd Petra, geweldig nieuws hoor. Geniet er nog lekker van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 10:18
|
|
|
PETRA411 schreef: | dankje shanita, ha ha we hebbenhet gefilmd, zat het net effe terug te kijken |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 12:09
|
|
|
Wat heb ik gedaan vandaag?? Ehhhhh.... mezelf een beetje de vernieling in geholpen door teveel te doen wilde graag stuk heg snoeien... oke das te doen... maar ja dan wil mw ook gelijk een stuk gras van de gemeente weghalen omdat dat in mijn heg groeit en voor veel onkruid zorgt en das dus niet goed voor mijn rug
Dus wat doe ik voor de rest??? lekker forum lezen en bevuilen douchen, eten en vanavond?? .........................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 13:23
|
|
|
En ik???
Loop nota bene te poetsen op mijn vrije dag..ik lijk wel...(@#%$#$#) Maar zeg ik dan...de hele week weinig tot niets uitvoeren...en ja...ALS...ik het dan HEB.....maar waarnemen.... Tussendoor neem in pauze...in MIJN hoekje....achter...daar ligt de sudoku...
Straks heerlijk het luie zweet wegspoelen....en terug zien op wat ik heb gedaan...( en niet op wat NIET is gebeurd)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 16:50
|
|
|
Heerlijk met mijn zoon zitten praten..en gelachen nou..
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zaterdag 30 juni 2012, 18:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:23
|
|
|
Op een hele leuke ijslandse hond gepast
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:31
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Op een hele leuke ijslandse hond gepast |
huski,,malamout?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:36
|
|
|
HEIDE115 schreef: | huski,,malamout? |
nee een huski is een poolhond en malamout van Alaska :Islenskur Fjarhunder heet ie officieel. Maar volgens mij betekent dat gewoon ijslandse hond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 19:01
|
|
|
In de gezelligste stad van Zuid Holland rond gebanjerd tijdens het Lakenfeest...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 19:05
|
|
|
JOL252 schreef: | In de gezelligste stad van Zuid Holland rond gebanjerd tijdens het Lakenfeest... |
Ehhhhhhhhh was dat??? Hangt de hele stad dan vol met lakens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 19:25
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | nee een huski is een poolhond en malamout van Alaska :Islenskur Fjarhunder heet ie officieel. Maar volgens mij betekent dat gewoon ijslandse hond |
maar waar heb je nu opgepast??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 20:11
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ehhhhhhhhh was dat??? Hangt de hele stad dan vol met lakens |
http://www.lakenfeesten.nl/
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 20:16
|
|
|
JOL252 schreef: | In de gezelligste stad van Zuid Holland rond gebanjerd tijdens het Lakenfeest... |
Hier is het wielrennen op het dorp plus kermis. Jaja, wel 5 attracties plus natuurlijk de olibollenkraam.
Visser vindt er niks aan .
'k ga maar naar bed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 20:17
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hier is het wielrennen op het dorp plus kermis. Jaja, wel 5 attracties plus natuurlijk de olibollenkraam.
Visser vindt er niks aan .
'k ga maar naar bed. |
En ondertussen stiekem in de achtbaan natuurlijk........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 20:28
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En ondertussen stiekem in de achtbaan natuurlijk........ |
Brrrr , nee , asjeblief zeg.
Heeeel misschien vanavond nog naar die ene attractie , je weet wel ................de satékraam.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 20:30
|
|
|
VISSER278 schreef: | Brrrr , nee , asjeblief zeg.
Heeeel misschien vanavond nog naar die ene attractie , je weet wel ................de satékraam. |
Dan ging ik naar de oliebollen........nadat ik in de achtbaan ben geweest.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 23:43
|
|
|
Vandaag kadootjes gegeven aan mijn nichtje die 8 geworden was, krijg ik (en de rest van de familie) ook een kadootje, mijn zusje is zwanger, dus ongeveer dec/jan voor de 2de keer oom worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 23:55
|
|
|
naar gave dienst geweest met heel veel exmoslims,gaaf de eenheid onder elkaar samen tot jezus bidden met zoveel verschillende mensen,verschillende culturen. en dan lees ik effe hier op het forum en jee lees weer communicatie tussen sommigge leden, dat ik denk,jee wat een negatief gedoe Dus trek me terug van het forum , met dank voor alle mooie dingen die ik heb gelezen en de keren dat ik heb gelachen achter me lap.
mensen doe alsjeblieft wat liever tegen elkaar zit hier een nr te luistern, how he loves us.... geweldig mooi nr,geweldig en geweldig hoe god van ons houd. is het zo moeilijk hier om van elkaar een beetje te houden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 00:01
|
|
|
PETRA411 schreef: | naar gave dienst geweest met heel veel exmoslims,gaaf de eenheid onder elkaar samen tot jezus bidden met zoveel verschillende mensen,verschillende culturen. en dan lees ik effe hier op het forum en jee lees weer communicatie tussen sommigge leden, dat ik denk,jee wat een negatief gedoe Dus trek me terug van het forum , met dank voor alle mooie dingen die ik heb gelezen en de keren dat ik heb gelachen achter me lap.
mensen doe alsjeblieft wat liever tegen elkaar zit hier een nr te luistern, how he loves us.... geweldig mooi nr,geweldig en geweldig hoe god van ons houd. is het zo moeilijk hier om van elkaar een beetje te houden? |
Petra, ik hou vanje........................postings.
Maar niet teveel meer schrijven dat je je terug trekt van het forum , he.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 07:56
|
|
|
VISSER278 schreef: | Petra, ik hou vanje........................postings.
Maar niet teveel meer schrijven dat je je terug trekt van het forum , he. |
Hier sluit ik mij bij aan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN073
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 17:01
|
|
|
Je hebt gelijk wat dat negatieve betreft Petra, tenminste het viel mij ook op en ik/wij zijn daarin niet alleen denk ik. Maar ja als mensen zich aangevallen voelen krijg je wel eens een overreactie , maar om je dan gelijk terug te trekken zou ik niet aanraden, er komen en zijn ook veel goede en positieve reacties.
Laatst aangepast door
|
CANADIAN073
|
op zondag 1 juli 2012, 17:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 17:31
|
|
|
Eerst naar de kerk.
en daarna
Naar de BBQ geweest mmmmm Van de gemeente, bijna alle gemeente leden waren er.
bere gezellig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 21:46
|
|
|
CANADIAN073 schreef: | Je hebt gelijk wat dat negatieve betreft Petra, tenminste het viel mij ook op en ik/wij zijn daarin niet alleen denk ik. Maar ja als mensen zich aangevallen voelen krijg je wel eens een overreactie , maar om je dan gelijk terug te trekken zou ik niet aanraden, er komen en zijn ook veel goede en positieve reacties. |
Dat is ook wel zo,maar word er verdrietig van als ik zie hoe sommigge andere mensen kwetsen. en internet daten vind ik maar moeilijk.dus heb vandaag me abbonement opgezegd en wou alle leuke mensen effe groeten en hoop dat jullie vinden wat jullie zoeken. met gods zegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 20:50
|
|
|
ha ha,mail gestuurd naar cm ik toch me abbo maar houd,ja ja komt door hormonen zal ik maar zeggen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:15
|
|
|
PETRA411 schreef: | ha ha,mail gestuurd naar cm ik toch me abbo maar houd,ja ja komt door hormonen zal ik maar zeggen.... |
Frank zou dus zeggen doe dit even op het vrouwen topic Maar goed zo dat je blijft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:18
|
|
|
PETRA411 schreef: | ha ha,mail gestuurd naar cm ik toch me abbo maar houd,ja ja komt door hormonen zal ik maar zeggen.... |
Alles wat met hormonen, spinnen, migraine, gehaktballen te maken heeft moet op het vrouwentopic geplaatst worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:46
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Alles wat met hormonen, spinnen, migraine, gehaktballen te maken heeft moet op het vrouwentopic geplaatst worden. |
In dit geval niet want ze ( Petra) heeft VANDAAG besloten haar abbo tòch te verlengen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:54
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Alles wat met hormonen, spinnen, migraine, gehaktballen te maken heeft moet op het vrouwentopic geplaatst worden. |
dan word het toch harstikke saai als jullie mannen alleen op het huishoudtopic communiceren en wie moet jullie dan goede tips geven? die egel moet je trouwens kattevlees geven,vinden ze veel lekkerder als brokjes zie je ,vrouwen en goeie tips, wat moet een man zonder?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN073
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:20