Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 23:19
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar hoe zat het ook alweer? Dennis en jij zijn toch vlak achter elkaar jarig net als ik met een kind? |
Wie is er nu eerder jarig, jij of ik , of Dennis of je zoon?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 05:09
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wie is er nu eerder jarig, jij of ik , of Dennis of je zoon? |
W-tje kan ons altijd zo heerlijk in de war brengen. Nu weet ik zelfs al niet meer wanneer ik jarig ben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 05:24
|
|
|
Met onze evangelisatiegroep van deur tot deur getrokken in Turnhout. De zegen van God ervaren toen er een jong gezinnetje (samenwoners) hun hart aan de Heer gaven. Mooi om te zien dat hun muur van "hard" afbrokkelde én en zij zich openden voor nieuwe Hoop in hun leven. Alleluja, een wonder geschiedde !
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op vrijdag 29 juni 2012, 05:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 08:40
|
|
|
Ik ga vandaag iets geweldigs doen, een zoon en dochter van mij laten zich dopen,en dat is toch een bijzonder moment, ik heb ze altijd in vrijheid gelaten met hun geloof, het vb. proberen te geven en ze te leren over jezus en nu vandaag me zoon van 15 en dochter van 21 laten zich dopen omdat ze dat zelf graag willen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 09:14
|
|
|
PETRA411 schreef: | Ik ga vandaag iets geweldigs doen, een zoon en dochter van mij laten zich dopen,en dat is toch een bijzonder moment, ik heb ze altijd in vrijheid gelaten met hun geloof, het vb. proberen te geven en ze te leren over jezus en nu vandaag me zoon van 15 en dochter van 21 laten zich dopen omdat ze dat zelf graag willen. |
WAT EN ZEGEN!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 09:29
|
|
|
PETRA411 schreef: | Ik ga vandaag iets geweldigs doen, een zoon en dochter van mij laten zich dopen,en dat is toch een bijzonder moment, ik heb ze altijd in vrijheid gelaten met hun geloof, het vb. proberen te geven en ze te leren over jezus en nu vandaag me zoon van 15 en dochter van 21 laten zich dopen omdat ze dat zelf graag willen. |
Wow, God is goed! Fijne dag, geniet ervan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 09:30
|
|
|
Wat een zegen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 10:02
|
|
|
Geweldig voor je!!!!!!!! Geniet er van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 11:03
|
|
|
ha ha dank jullie en ja het is echt een geweldigge zegen. heb er bijna geen woorden als moeder doet je dat wat als je kinderen zich laten dopen. ha ha ze zijn nu bezig hun getuigenis schrijven,die ik niet mag lezen,hoor ik vanavond wel zeggen ze lachend. ben natuurlijk heel nieuwsgierig naar wat ze gaan zeggen vanaf het moment dat ze geboren worden ga je met ze na god, bid of hij met hun mee wil gaan.dit is voor mij zo bijzonder, dopen,een soort nieuwe geboorte, dan in het koninkrijk van god, ga vast een traantje laten van ontroering.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 11:12
|
|
|
Geweldig nieuws Petra, zo'n zegen dat je daarin hebt. Het lijkt een beetje op mijn situatie met men 2 oudste kinderen. Na mijn scheiding leek alles zo een berg van verantwoordelijkheid... hoe moest ik mijn kinderen "alleen" bij de Here brengen. Want dat was nog mijn enige verlangen, de rest was allemaal gebroken op dat moment. Toen mijn dochter zich wou laten dopen (heeeel onverwachts) maakte mijn (toen zwaar rebelerende) zoon ook die keuze... Samen stonden ze daar, krijg er nog tranen van ontroering van als ik er aan denk. Wat kan een moeder nog meer wensen, en zeker voor een alleenstaande moeder is het een bijzondere bevestiging die je van God krijgt... Wow!!!!! Want uiteindelijk is Zijn hand aanwezig in al je situaties een hug van blijdschap, voor ieder die Hem aanneemt, is er feest in de hemel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 11:49
|
|
|
PETRA411 schreef: | ha ha dank jullie en ja het is echt een geweldigge zegen. heb er bijna geen woorden als moeder doet je dat wat als je kinderen zich laten dopen. ha ha ze zijn nu bezig hun getuigenis schrijven,die ik niet mag lezen,hoor ik vanavond wel zeggen ze lachend. ben natuurlijk heel nieuwsgierig naar wat ze gaan zeggen vanaf het moment dat ze geboren worden ga je met ze na god, bid of hij met hun mee wil gaan.dit is voor mij zo bijzonder, dopen,een soort nieuwe geboorte, dan in het koninkrijk van god, ga vast een traantje laten van ontroering. |
oh wauw... slik... GAAF!!! Wat een bekroning...! ik wens je nog meer voorplezier vandaag in deze momenten van geluk en super veel zegen vanavond tijdens de doop van je kids...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 11:59
|
|
|
Wat mooi en fijn dat je kinderen Hem ook willen volgen Petra Dat is de bekroning op je opvoeding en een rijkdom die je wordt gegeven! Een goede en gezegende avond gewenst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 18:18
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wie is er nu eerder jarig, jij of ik , of Dennis of je zoon? |
Dat weet ik nu net niet meer Visser......maar het zit wel allemaal dicht op elkaar of op dezelfde dag......Maar jij weet al wat je krijgt, ik nog niet......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 18:38
|
|
|
8uur gewerkt, daarna met pup naar de dierenarts, toen nog boodschappen gedaan, gekookt afgeruimd(gezamenlijk) en straks nog een hond trimmen. Pfffffff even doorzetten nog.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 18:46
|
|
|
Foutje vandaag ..........20 pallets Pink-Lady's verpakt. En dat zijn veeeel schalen. 20 x 55x 9 En dan komt er één of andere rolmops er achter dat het niet goed was. Op ieder etiket stond Zuid - Afrika ipv. Chili. Ooooeeeeeeppppppsssssssssssssss.
Visser was niet de verantwoordelijke deze keer
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op vrijdag 29 juni 2012, 18:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 19:04
|
|
|
Werkoverleg......plaatjes inkleuren om inzicht te krijgen in het procesmatige gebeuren en de wederzijdse communicatie uitbouwen tot een helderder beleid en een beter werkbare omgeving........
Wat is het dan heerlijk om naar huis te gaan........onderweg kwam er een smsje:je hebt geen verlengsnoeren ........ik:jawel hoor...........terug:nee,niet meer...........smsje van ander kind:door die hegknipongelukjes met die snoeren doet de stroom het niet meer en zijn we maar ergens anders gaan eten...........
Hehe....weekend........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 19:23
|
|
|
MAJARO438 schreef: | 8uur gewerkt, daarna met pup naar de dierenarts, toen nog boodschappen gedaan, gekookt afgeruimd(gezamenlijk) en straks nog een hond trimmen. Pfffffff even doorzetten nog. |
Dus heb je nog 13 uren om te ontspannen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 20:37
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Werkoverleg......plaatjes inkleuren om inzicht te krijgen in het procesmatige gebeuren en de wederzijdse communicatie uitbouwen tot een helderder beleid en een beter werkbare omgeving........
Wat is het dan heerlijk om naar huis te gaan........onderweg kwam er een smsje:je hebt geen verlengsnoeren ........ik:jawel hoor...........terug:nee,niet meer...........smsje van ander kind:door die hegknipongelukjes met die snoeren doet de stroom het niet meer en zijn we maar ergens anders gaan eten...........
Hehe....weekend........ |
LEANNE226 schreef: | Werkoverleg......plaatjes inkleuren om inzicht te krijgen in het procesmatige gebeuren en de wederzijdse communicatie uitbouwen tot een helderder beleid en een beter werkbare omgeving........ |
Zo, dat klinkt interessant
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 23:26
|
|
|
Vandaag weer lekker met onze groep huis aan huis geëvangeliseerd. Vanuit onze basis -de 2 schepen van BEZ- vertrekken we dan 2 per 2 met een bepaalde wijk op't oog. Alles gebeurd systematisch en wordt door Barend -onze Nederlandse Belg- gecoördineerd. Vandaag is iemand van chirstenmatch de groep komen vervoegen, zie prikbord . Vanavond erg genote van de band "Rock in the Sea", fijne muziek met op een achtergrondscherm een kunstenaar die zomaar zandtekeningen toverde. Bijzonder optreden.
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op vrijdag 29 juni 2012, 23:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 23:34
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Werkoverleg......plaatjes inkleuren om inzicht te krijgen in het procesmatige gebeuren en de wederzijdse communicatie uitbouwen tot een helderder beleid en een beter werkbare omgeving........
Hehe....weekend........ |
doet de heg het nog wel, leanne? of ehhh is die ook elders nu? (in de clico ofzo?)
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 29 juni 2012, 23:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 23:39
|
|
|
HANNAH810 schreef: | doet de heg het nog wel, leanne? of ehhh is die ook elders nu? (in de clico ofzo? |
Nog een bietje bijknippen,dan is ie weer als nieuw en alles werkt weer
Vanavond onverwachts bezoek en toen maar weer eens gaan Catannen,leeeeeeeeuk! Nu de foute 111 op........"als de morgen is gekoooooooooomen"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN073
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 23:45
|
|
|
start om 4 uur, gelost in Kortgene, laden Middelharnis, lossen Dinteloord, laden Bladel, lossen Kortgene, Autootje wassen, en nu hier en naar bed .
P.s Hannah hoe is het met de schrik ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 23:54
|
|
|
geweldigge doopdienst gehad,was echt prachtig. veel mensen waren onder de indruk van de getuigenis van me kinderen, die vertelden ook over mij hoe ik sommigge dingen met god had meegemaakt. toen kwamen mensen me later knuffels geven en we hebben gedanst in de kerk. het dopen van me kinderen was een prachtig moment echt heeeeeeeeel mooi. dat was het allermooiste.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 01:07
|
|
|
Vrijgezel Ernst gesproken via mailtje Er is wat vooruitgang..en heeft al iets op het been kunnen steunen Toch nog wel zorgen vanwege de aanwezige bacterie.
We mogen zien dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn. Ook HIJ blijft de grote heelmeester. En kan de middelen zegenen.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zaterdag 30 juni 2012, 01:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 07:04
|
|
|
"De rijpe oogst binnenhalen", dat mocht ik samen met mijn zus doen op onze evangelisatie. We ontmoette een jong meisje die ongelovig, totaal ontgoocheld in de omgeving en zo wantrouwig in de mensen en de jongeren. Jezus was voor haar eerst iemand die een voorbeeld was en de bijbel was er voor de goede moraal. Dit meisje nam tijdens ons gesprek de Heer aan als haar redder en heiland, en haar honger naar Gods Woord groeide toen Anita de kubus gebruikte om het evangelie uit te leggen. Waarempel wat is het een genade om dit te mogen meemaken. Dank Uw wel dat U deze jonge vrouw toevoegd aan Uw groot gezin. Amen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 07:57
|
|
|
ontbijten in de tuin........heerlijk stil....alles en iedereen slaapt nog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 08:21
|
|
|
mmmuhhhhhhhhhh, ben net wakker straks de tuin in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 09:32
|
|
|
PETRA411 schreef: | geweldigge doopdienst gehad,was echt prachtig. veel mensen waren onder de indruk van de getuigenis van me kinderen, die vertelden ook over mij hoe ik sommigge dingen met god had meegemaakt. toen kwamen mensen me later knuffels geven en we hebben gedanst in de kerk. het dopen van me kinderen was een prachtig moment echt heeeeeeeeel mooi. dat was het allermooiste. |
Gefeliciteerd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 09:39
|
|
|
ANNA415 schreef: | mmmuhhhhhhhhhh, ben net wakker straks de tuin in |
Ook net wakker t'is zaterdag he enne ook hier ga ik de tuin in het is heerlijk weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 09:39
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Vrijgezel Ernst gesproken via mailtje Er is wat vooruitgang..en heeft al iets op het been kunnen steunen Toch nog wel zorgen vanwege de aanwezige bacterie.
We mogen zien dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn. Ook HIJ blijft de grote heelmeester. En kan de middelen zegenen. |
blijven bidden allemaal voor vrijgezel ernst !!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|