Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 14:10
|
|
|
nvt
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op woensdag 19 januari 2011, 20:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 14:25
|
|
|
VISSER278 schreef: | toen ik vanmorgen in de krant las, dat we er op berekend moeten zijn , dat de benzineprijs binnenkort zal stijgen tot € 2,00 |
hoog tijd dat mijn Saabje belastingvrij wordt. scheelt me in elk geval 50 euro in de maand. da's toch weer 25 liter Euro95/20 liter Euro98
helaas duurt dat nog een half jaar
dus dan nog maar even met de zwarte doorrijden...wat absoluut geen straf is, kan ik je zeggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 16:49
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | hoog tijd dat mijn Saabje belastingvrij wordt. scheelt me in elk geval 50 euro in de maand. da's toch weer 25 liter Euro95/20 liter Euro98
helaas duurt dat nog een half jaar
dus dan nog maar even met de zwarte doorrijden...wat absoluut geen straf is, kan ik je zeggen. |
Ach als ze maar rijd toch? En die 3 witte krasjes... ach.. een schoonheidsfoutje zeggen we maar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 17:43
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Goed, het is tijd om te gaan. ...cu all |
Chat....waar ga je heen?
Niet te lang weg blijven hoor!.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 22:55
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Goed, het is tijd om te gaan. ...cu all |
Bedoel je van C.M. Chat ? Ik zou het jammer vinden als je wegblijft, ook al schrijf je wel eens dingen waar ik me totaal niet in kan vinden, je schrijft op zijn tijd ook hele goede bijdrages die ik niet had willen missen. Dus gauw terugkomen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 23:01
|
|
|
Ik dacht dat mijn slechtste moment was vanmiddag in de Hema, waar ik heerlijk wilde gaan zitten met een kop koffie terwijl ik in alle rust een werkformulier dacht te gaan invullen. Gelukt, alleen niet in die rust... een eindje verder zat een man ongelofelijk te flirten met me... ('t was ook mijn typ niet... ), ik was blij toen ik er weer weg ging...
Tja, dacht dat dat mijn slechtste moment was tot ik vanavond naar koor ging en voor het eerst bij de nieuwe koorleidster in ging zingen... pfff... ik dacht altijd dat zingen ontspannend was, maar het werd zo inspannend dat het me ff teveel werd... Ik houd wel van zingen, maar niet op deze manier. Gelukkig is het een hele lieve groep en begrepen ze het dat ik ff (te) emotioneel werd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 23:22
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik dacht dat mijn slechtste moment was vanmiddag in de Hema, waar ik heerlijk wilde gaan zitten met een kop koffie terwijl ik in alle rust een werkformulier dacht te gaan invullen. Gelukt, alleen niet in die rust... een eindje verder zat een man ongelofelijk te flirten met me... ('t was ook mijn typ niet... ), ik was blij toen ik er weer weg ging...
Tja, dacht dat dat mijn slechtste moment was tot ik vanavond naar koor ging en voor het eerst bij de nieuwe koorleidster in ging zingen... pfff... ik dacht altijd dat zingen ontspannend was, maar het werd zo inspannend dat het me ff teveel werd... Ik houd wel van zingen, maar niet op deze manier. Gelukkig is het een hele lieve groep en begrepen ze het dat ik ff (te) emotioneel werd. |
Misschien dacht je s. avonds nog teveel aan die (leuke) man uit de HEMA Suus grapje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 23:37
|
|
|
EVA685 schreef: | Misschien dacht je s. avonds nog teveel aan die (leuke) man uit de HEMA Suus grapje |
hahaha... gelukkig niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 09:14
|
|
|
Het 2de huwelijk tussen mijn trust muis en acer laptop is vandaag ontbonden. Het vorige huwelijk had ook geen lange levensduur. Dat huwelijk duurde slechts een week of 4. Dit huwelijk heeft maar 3 weken geduurd. Mijn acer zegt dus:
VERTROUW NOOIT EEN TRUST MUIS.
Zelfs met een nieuwe trust muis wil de laptop geen huwelijk aan gaan.
Of zou het aan aan acer liggen?
Na 10 minuten heel lief gesproken te hebben met de laptop en de muis, zijn ze samen gaan werken. Ik zal dit keer weer het bonnetje en doosje netjes bewaren... Wie weet krijg ik de volgende keer er weer een mee
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op woensdag 19 januari 2011, 12:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELSKE510
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:59
|
|
|
[i]Het slechtste van de dag??
Uit bed komen en op de overloop met je blote voeten in het water staan!!!!!!
Kapotte verwarmingsketel!!!.
GGGGRRRRRRRRRR,
Is nu weer gemaakt hoor, maar om zo op te staan, errrrrrrggggggggggg!!
het is nu weer warm, nu moet het nog droog.
Elske
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 21:38
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 10:01
|
|
|
Dat ik een forse ontsteking heb in mijn kaak en zo naar de tandarts moet om het open te laten snijden, brrrrrrr...heb het niet zo op tandartsen En dan ook vanavond moet gaan werken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 10:03
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat ik een forse ontsteking heb in mijn kaak en zo naar de tandarts moet om het open te laten snijden, brrrrrrr...heb het niet zo op tandartsen En dan ook vanavond moet gaan werken |
ik zou me ziek melden. je weet maar nooit hoe je je voelt als je bij de smoelsmid terug komt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 10:32
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ik zou me ziek melden. je weet maar nooit hoe je je voelt als je bij de smoelsmid terug komt. |
Heb m'n manager inmiddels al gesproken en straks overleg ik weer ff met haar. Iig zal ik wrs niet mogen tillen en bukken en dat is wel relevant in mijn werk. Ik kan wel andere dingen doen als eten geven, medicijnen delen etc, dus wrs ga ik het wel proberen en als het niet lukt, ga ik naar huis.
Ach..het wordt verdoofd, dus dat werkt ook wel ff door, bovendien een brufennetje hier en daar helpt ook wel goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 21:04
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat ik een forse ontsteking heb in mijn kaak en zo naar de tandarts moet om het open te laten snijden, brrrrrrr...heb het niet zo op tandartsen En dan ook vanavond moet gaan werken |
oeii... Josina......das niet prettig!!
veel sterkte....het is maar goed dat we morgen niet afrikaans gaan eten!...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 08:31
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | oeii... Josina......das niet prettig!!
veel sterkte....het is maar goed dat we morgen niet afrikaans gaan eten!... |
Dank je wel!
De behandeling viel gelukkig mee, maar hij heeft het abces niet geheel leeg kunnen krijgen, dus ik lijk nog steeds op een hamster De naweeën zijn vervelender, ik heb meer pijn dan daarvoor en zo'n algeheel malaise gevoel. Ik heb een forse antibioticakuur gekregen en maandag moet ik weer terug.
Maar het is idd goed dat we vandaag niet uit eten gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 19:42
|
|
|
Helaas is de heerlijke vakantie weer voorbij.....Egypt i miss you........
vooral de vrienden en de zon................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 20:05
|
|
|
ALOUS961 schreef: | Helaas is de heerlijke vakantie weer voorbij.....Egypt i miss you........
vooral de vrienden en de zon................ |
Nou meissie, welkom thuis he...en sterkte in dit kouwe, sombere, regenachtige kikkerland!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 20:07
|
|
|
ALOUS961 schreef: | Helaas is de heerlijke vakantie weer voorbij.....Egypt i miss you........
vooral de vrienden en de zon................ |
Welkom terug in het gure Nederland .......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 20:11
|
|
|
het weekend is al weer voorbij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 20:12
|
|
|
GRACE585 schreef: | het weekend is al weer voorbij |
Stil maar Grace, voor je het weet is het weer weekend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 20:45
|
|
|
Een hele oude bekende van mij staat op de lijst van vermiste personen. ook al heb ik die persoon in geen 25 jaar gesproken, het greep me wel aan. Ik hoop dat zijn familie hem weer snel in de armen kan sluiten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 10:26
|
|
|
Opeens een keiharde knal in mijn keuken..... Vreselijke brandlucht...... Ik dr heen rennen....op mijn sokken...plens plens plons.... Keuken blank..... Wasmachine doorgebrand Stop doorgeslagen..... Dat is mijn begin van de week....hoop niet dat dit heel de week zo doorgaat.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 11:07
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 13:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 11:42
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 11:43
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 11:51
|
|
|
Nog steeds problemen met proteq.
Ik raad iedereen aan:
SLUIT GEEN VERZEKERING AF BIJ PROTEQ.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op maandag 24 januari 2011, 12:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 14:02
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | ocharme das echt pech hebben! |
De "hulptroepen"zijn onderweg mary....dank je wel voor je meeleven! dit gaat helemaal goed komen..pffff hoop ik....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 14:45
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | De "hulptroepen"zijn onderweg mary....dank je wel voor je meeleven! dit gaat helemaal goed komen..pffff hoop ik.... |
Ook weer een pluspuntje Angelique, nu alleen maar de keuken die blank staat.... een tijdje geleden stond je hele tuin blank door een gesprongen rioolbuis toch .... zal heel wat meer werk geweest zijn om dat allemaal weer te fixen ....
Maar leuk is het allemaal niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 15:45
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | mijn slechtste moment vandaag is beseffen dat ik vanavond een week nachtdienst start.......... |
Nee Marylien Dat is niet verkeerd Je verdient een slaapdienst en neem je pyama mee en niet vergeten!!! je warme knuffelbeest
|
|
Naar boven |
|
|