ChristianMatch

Forum

en hoe was jóu dag vandaag?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 308 309 310 311 312 313 314 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 17:08

mijn dag? beetje rustig maar ergens wel weer apart: WIlde me auto naar de garage brengen ivm remmen die het niet goed doen, dus ik er naar toe. Daar aangekomen ff gezegd van goh kunnen jullie kijken denk dat me remmmen achter het niet goed doen ik hoor een GGGGGGGGGhhhhh...(ik deed het geluid na) kee kijken we naar moet je wel je auto hier laten staan kunnen we tussne door er naar laten kijken want we zijn deze week al volgepland. oke zei ik geen probleem
dus ik wil naar huis lopen (is een 10 minuten). komt er een medewerker uit de garage rijdenmet zoon dikke americaan wel als lijkenwagen... die vroeg waar moet je heen? ik zo van daar en daar, kee stap maar in zei hij kan je wel thuis afzetten....
dus ik ingestapt. nu kan ik zeggen heb een hemels ritje gehad Clown smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 17:10

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH zoow die ben ik kwijt (nu weer terug naar euhm topic, of was het nu juist off topic?) snap er niks meer van Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 17:11

RELLOK036 schreef:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH zoow die ben ik kwijt (nu weer terug naar euhm topic, of was het nu juist off topic?) snap er niks meer van Clown smiley

Blijf vooral niet te lang in hetzelfde onderwerp hangen. Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 17:19

Dinsdag 16 maart/Dagelijkse bemoediging:

WEERSPIEGEL MIJ:

Mijn kinderen, IK ben hier, naast je, nader in de geest tot mij, sluit alles buiten, waarmee de wereld je zou kunnen afleiden, IK ben je Leven, de Levensadem van je ziel, leer wat het betekent je af te zonderen in de geheime plaats van je wezen, die ook Mijn geheime plaats is.

In feite wacht IK in menig hart, maar weinigen trekken zich terug in die binnenkamer van hun wezen om gemeenschap met Mij te hebben, waar de ziel ook is, daar ben IK.

Er zijn maar zeer weinig mensen, die dit hebben begrepen, IK ben werkelijk in het centrum van ieders wezen, maar afgeleid door de dingen van het zintuigelijke leven vindt men Mij niet.

Je beseft toch wel, dat IK je waarheden vertel en die aan je openbaar en dat IK geen feiten herhaal, die al vele malen verteld zijn?

Mediteer over alles, wat IK zeg, denk er goed over na, niet om daaruit je eigen conclusies te trekken, maar om Mijn visie in je op te nemen.

Door alle eeuwen heen zijn de mensen veel te haastig geweest met het verkondigen van hun mening over Mijn waarheid en door zo te handelen hebben zij ernstig gedwaald, luister naar Mij!

Spreek tot Mij, weerspiegel Mij, zeg niet hoe je over Mij denkt, Mijn woorden vereisen geen enkele uitleg van mensen, IK kan ze aan ieder hart uitleggen.

Maak Mij tot een realiteit en laat Mij Mijn eigen werk doen, de eerste stap is om een ziel tot Mij te brengen, maar als je vervolgens probeert er bij te blijven om alles uit te leggen, dan bederf je die eerste grote daad.

Zo zou het al gaan in de omgang van mensen met elkaar, hoeveel te meer als het een zaak is tussen de ziel en Mij, zijn Schepper en de enige ware Geest, die het verstaat.
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 17:30

Hoor de vogels tjilpen in allerlei soorten
één voor één tis net een koor
ja kan zo elke dag naar luisteren
genieten van Gods schepping
wat mooi is dat Lachende smiley

Geniet van het kleine
Is meer zo waard
Dan al het grote
Geniet van de natuur
Geniet van wat leeft
Geniet... Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 18:18

EVA685 schreef:
Dinsdag 16 maart/Dagelijkse bemoediging:

WEERSPIEGEL MIJ:

Mijn kinderen, IK ben hier, naast je, nader in de geest tot mij, sluit alles buiten, waarmee de wereld je zou kunnen afleiden, IK ben je Leven, de Levensadem van je ziel, leer wat het betekent je af te zonderen in de geheime plaats van je wezen, die ook Mijn geheime plaats is.

In feite wacht IK in menig hart, maar weinigen trekken zich terug in die binnenkamer van hun wezen om gemeenschap met Mij te hebben, waar de ziel ook is, daar ben IK.

Er zijn maar zeer weinig mensen, die dit hebben begrepen, IK ben werkelijk in het centrum van ieders wezen, maar afgeleid door de dingen van het zintuigelijke leven vindt men Mij niet.

Je beseft toch wel, dat IK je waarheden vertel en die aan je openbaar en dat IK geen feiten herhaal, die al vele malen verteld zijn?

Mediteer over alles, wat IK zeg, denk er goed over na, niet om daaruit je eigen conclusies te trekken, maar om Mijn visie in je op te nemen.

Door alle eeuwen heen zijn de mensen veel te haastig geweest met het verkondigen van hun mening over Mijn waarheid en door zo te handelen hebben zij ernstig gedwaald, luister naar Mij!

Spreek tot Mij, weerspiegel Mij, zeg niet hoe je over Mij denkt, Mijn woorden vereisen geen enkele uitleg van mensen, IK kan ze aan ieder hart uitleggen.

Maak Mij tot een realiteit en laat Mij Mijn eigen werk doen, de eerste stap is om een ziel tot Mij te brengen, maar als je vervolgens probeert er bij te blijven om alles uit te leggen, dan bederf je die eerste grote daad.

Zo zou het al gaan in de omgang van mensen met elkaar, hoeveel te meer als het een zaak is tussen de ziel en Mij, zijn Schepper en de enige ware Geest, die het verstaat.

Loofd de Here mijn ziel. psalm: 150 Lachende smiley

Laatst aangepast door
MAR907
op dinsdag 16 maart 2010, 18:18
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 18:37

WILMA729 schreef:
Even naast gaan staan beurt meer op dan goede adviezen hé, Suus Knipoog smiley

klink bekend in mijn oren.
Tja, mannen hebben de eigenschap om oplossingen te geven.......
Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
HAAS141

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 19:01

RENSKE067 schreef:
wanneer gaan we weer stappen??? Clown smiley

vrijdag 19 maart gaan we verder ... ook in het oosten van het land weten we wat gezellig is Coole smiley met zonnebril Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DENNISS669

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 19:06

Zoals het er momenteel aan toe gaat in ons land, zou het me niet verbazen als de controle alleen maar meer gaat toenemen. Elke wet wordt waardeloos als je hem soepel gaat toepassen..."Er staat weliswaar maximaal 80km/u, maar goed, u reed 89, dus prima, rijdt u gerust verder! Maar niet meer doen he!?" Welke reden zou de bestuurder hebben om niet gewoon 89 verder te rijden? De roep om steeds hogere straffen zal blijven, net zo lang totdat iedereen zich aan de wet houdt. 1 km te hard? €1000 boete! Wet is wet. En voor de rijken onder ons... misschien moeten we nog wel verder gaan... Niet de overtreder betaald, maar een willekeurige andere onschuldige. Eens kijken wie het dan nog over zn hard krijgt om te hard te rijden?! Voor de overheid maakt het niks uit wie het geld overmaakt, komt toch op een grote hoop. Maar of de bestuurder dat voor zichzelf weet recht te praten?
Volgens mij komt het dan hierop neer: Opgelegde wetten worden altijd overtreden... maar hoe krijgen we die spreekwoordelijke "max 80km/u" in ons hart geschreven?
Naar boven

Auteur Bericht
BEREND677

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 19:11

LEANNE226 schreef:
Als jij tussen Renske en mij in komt staan ben ik gered Knipoog smiley

Even on topic,een knuffel voor die Limbo Lachende smiley

lol ander ben ik wel scheidrechter
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 19:26

DENNISS669 schreef:
Zoals het er momenteel aan toe gaat in ons land, zou het me niet verbazen als de controle alleen maar meer gaat toenemen. Elke wet wordt waardeloos als je hem soepel gaat toepassen..."Er staat weliswaar maximaal 80km/u, maar goed, u reed 89, dus prima, rijdt u gerust verder! Maar niet meer doen he!?" Welke reden zou de bestuurder hebben om niet gewoon 89 verder te rijden? De roep om steeds hogere straffen zal blijven, net zo lang totdat iedereen zich aan de wet houdt. 1 km te hard? €1000 boete! Wet is wet. En voor de rijken onder ons... misschien moeten we nog wel verder gaan... Niet de overtreder betaald, maar een willekeurige andere onschuldige. Eens kijken wie het dan nog over zn hard krijgt om te hard te rijden?! Voor de overheid maakt het niks uit wie het geld overmaakt, komt toch op een grote hoop. Maar of de bestuurder dat voor zichzelf weet recht te praten?
Volgens mij komt het dan hierop neer: Opgelegde wetten worden altijd overtreden... maar hoe krijgen we die spreekwoordelijke "max 80km/u" in ons hart geschreven?

A highway patroll die de wind er onder heeft (grote mond: you are under arrest!). Boetes die torenhoog zijn. Inleveren van auto en rijbewijs bij 25 km of sneller. Mensen met haast dirigeren naar een garage voor een keuring van hun auto en die ook laten betalen. En verbeterde rij-opleiding waarbij geleerd wordt dat wellevendheid in het verkeer belangrijker is dan egoïsme. En notoire hardrijders mogen het 1e jaar alleen nog maar in een 45 km autootje rijden en iedere andere auto waar ze achter het stuur kruipen, wordt meteen geconfisqueerd.
Elektronische controlemiddelen inzetten en voor veelplegers, een pakkans van 100%. Wie het dan nog niet snapt, is dom. Gefrustreerde smiley

En wie dit niet leuk vind, verhuist maar naar Duitsland of Rusland. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 19:29

Ik schrok me toch ineens vanmiddag.... De zon brak hier door. Verraste, verbaasde smiley

Laatst aangepast door
IMRE695
op dinsdag 16 maart 2010, 19:49
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 19:31

RELLOK036 schreef:

Wat ben je nu eigenlijk kwijt, Rellok? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 19:35

IMRE695 schreef:
A highway patroll die de wind er onder heeft (grote mond: you are under arrest!). Boetes die torenhoog zijn. Inleveren van auto en rijbewijs bij 25 km of sneller. Mensen met haast dirigeren naar een garage voor een keuring van hun auto en die ook laten betalen. En verbeterde rij-opleiding waarbij geleerd wordt dat wellevendheid in het verkeer belangrijker is dan egoïsme. En notoire hardrijders mogen het 1e jaar alleen nog maar in een 45 km autootje rijden en iedere andere auto waar ze achter het stuur kruipen, wordt meteen geconfisqueerd.
Elektronische controlemiddelen inzetten en voor veelplegers, een pakkans van 100%. Wie het dan nog niet snapt, is dom. Gefrustreerde smiley

En wie dit niet leuk vind, verhuist maar naar Duitsland of Rusland. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Sahara mischien ook een idee, geen verkeerslichten, je rijd nooit aan de verkeerde kant van de weg.
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 19:41

MARISKA601 schreef:
En hoe denken we over prostitutie.
Kunnen we wel op partijen stemmen die voor legalisatie van prostitutie zijn.
De bijbel leert ons dat prostitutie niet kan en mag.

Ik vind dat je als christen zijnde met allerlei dingen rekening moet houden met je stemgedrag.
Ik beken, mijn stemgedrag, wijkt soms ook enigszins af van
christelijke waarden en normen.

Maar zijn Gods wetten niet belangrijker , dan de nederlandse wetten?

Ik denk niet dat we het oudste beroep ter wereld kunnen verbieden. Ik ben eigenlijk ook voor legalisatie, omdat het dan beter controleerbaar is en het is ook bedoeld om (erge) criminele uitwassen tegen te gaan.
Daarnaast geloof ik niet dat door iets te verbieden, het ook verdwijnt. Althans, zeker dit niet. Helaas. Twijfelende smiley

Gods wetten > dan Nederlandse wetten? Ik denk dat je ze beter naast elkaar kunt leggen en dan aardse wetten toetsen aan Gods wetten, want veel van Gods wetten zijn er ook op gericht menselijke zwakheden te reguleren. Als je automatisch Gods wetten belangrijker vindt, dan kun je met een beroep op de bijbel ineens ongehoorzaam zijn aan aardse wetten (mits democratisch besloten) met beroep op je geweten (meestal eigenbelang). Voorbeeld: hier was een kaasboer die kazen verkocht met een vervalst etiket en die ook ver over de datum waren en eigenlijk vernietigd hadden moeten worden.
Hij kwam voor de rechter en beroepte zich op de bijbel: 'Ik mag van mijn Schepper geen voedsel weggooien.'
Maar dus wel verhandelen, bedriegen en er nog aan verdienen ook!
Mensen mochten er ook gerust ziek van worden; dat telde blijkbaar niet. Kortom, aardse warenwetten zijn hier zeker belangrijker. Maar ook omdat God niet wil dat we bedorven kazen verkopen, daar de volle prijs voor vragen en ook nog het risico op de koop toe nemen dat mensen daar ernstig ziek van worden. Dat lijkt me niet Gods wil.

Terecht dat de aardse rechter die drogreden heeft verworpen en de zeer strikt christelijk levende kaasboer tot detentie veroordeelde.

Laatst aangepast door
IMRE695
op dinsdag 16 maart 2010, 19:44
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 19:47

MARISKA601 schreef:
Sahara mischien ook een idee, geen verkeerslichten, je rijd nooit aan de verkeerde kant van de weg.

Kamelen die van rechts komen, hebben wel voorrang! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 19:48

lijkt me geinig als de mannen in rokken verschijnen en de vrouwen in broeken.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 19:49

MARISKA601 schreef:
lijkt me geinig als de mannen in rokken verschijnen en de vrouwen in broeken.

Hoezo geinig ? Heb 's winters vaak een broek aan hoor ... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 19:53

WILMA729 schreef:
Even naast gaan staan beurt meer op dan goede adviezen hé, Suus Knipoog smiley
Dat denk ik wel Wilma Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 19:53

RELLOK036 schreef:
euhm je kan branden met ene brander maar dan kans op brand vlekken... je kan met ene verf fhön maar das bijna het zelfde allen minder hard met brandvlekken en je kan met afbijtmiddel aan de slag...
bij afbijtmiddel zou ik handschoenen gebruiken en oude goedkope wegwerpkwasten... die afbijtmiddel is niet zo goed vor de kwast nl

Huilende smiley, smiley in tranen het word dus gewoon een rotklus Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 20:00

LEANNE226 schreef:
Als jij tussen Renske en mij in komt staan ben ik gered Knipoog smiley

Even on topic,een knuffel voor die Limbo Lachende smiley

volgens mij ben jij niet meer te redden Duiveltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 20:02

SUSANNAH475 schreef:
Hoezo geinig ? Heb 's winters vaak een broek aan hoor ... Clown smiley

de mannen in rokken ....
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 20:03

MAR907 schreef:
Dank jewel voor de bemoediging Knipoog smiley

Inderdaad gaat de liefde voorbij de dood.
De keerzijde van de dood is: de ware liefde welke de Here Jezus in zijn verlossings werk heeft volbracht. Daarmee heeft de dood zijn kracht verloren.
En dan te bedenken dat Hij er zelf bewust voor gekozen heeft om voor ons door de dood heen tegaan. Ik zou haast willen zeggen dat is ook "zelfmoord".
Hij deed dat omdat Zijn Vader de mensen waarlijk lief heeft.

Hoi Mar,

Vind het erg voor je dat je zoiets hebt moeten meemaken.
Maar als je het hebt over Jezus en zelfdoding, moet zeggen dat ik dat toch wel wat tever vind gaan.
Zelfdoding is heel triest natuurlijk, zeker voor de nabestaanden en ik geloof niet dat iemand zoiets zomaar doet... meestal zit er wel een pijnlijke reden achter ...
Jezus' dood vind ik een niet vergelijkbare situatie ... God (Jezus) deed dat voor ons ... omdat dat de enige oplossing was dat God en mens(-en) weer verenigd werden ... voor mij is dat een ultieme daad van liefde.

Zelfdoding heeft denk ik in veel gevallen te maken hoe een persoon in het leven staat en wat diegene heeft meegemaakt en misschien nog meemaakt.
Maar uuuh ... volgens mij dwaal ik nu wel heel erg van het onderwerp af ... het ging over Deo Volente ... dat betekent toch "Zo de Here wil" ? ... maar is dat ook zo ???
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 20:08

HENK710 schreef:
Oranje is veelal gelinkt aan de VVD als je naar de politieke partijen kijkt. Er is wel een kans dat VVD aan regeren toekomt, mogelijk in elk geval samen met PVV. Maar dan moet er nog wat aan zetels bij voor een meerderheid. Ben wel benieuwd of de PvdA met een dergelijke combinatie in zee wenst te gaan... Want CDA en D'66 vallen in elk geval af als kandidaten vanuit hun niet-met-PVV-willen-regeren, waarbij CDA ook nog eens uitgekeken is op PvdA na de laatste val...

VVD en PVV ??? wat een ramp ... Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 20:12

JILL658 schreef:
Ik heb nog wel een boksbal, wil je het even lenen,Sus.......... Knipoog smiley

Jill

hahaha .... lache, jammer dat ik dit stukkie nu pas lees Knipoog smiley
Ja was wel een goeie geweest Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 20:15

CARIEN982 schreef:
Ja Susannah, ik bedoel onze dansleraar,
die ons de klompendans zou leren.
Is nooit iets van gekomen,
ik had wel nieuwe klompen gekocht,
van die mooie echte Hollandse klompen. Knipoog smiley

haha oke dan ...
Hoefde je niet te vertellen hoor ... maar kon het niet laten om te reageren .... hihi Clown smiley
Misschien kun je iets organiseren bij topic "agenda" ... en dan een klompenleraar laten komen natuurlijk Knipoog smiley
Misschien is de kabouterdans op klompen iets voor je ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 20:18

SUSANNAH475 schreef:
VVD en PVV ??? wat een ramp ... Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond

'k Moet daar ook echt niet aan denken, dat lijkt me dramatisch voor Nederland. Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Dat zal me een a-sociale boel worden zeg! Twijfelende smiley En dan Wilders zeker als premier Smiley die vol vragen zit Huilende smiley, smiley in tranen Dan ga ik emigreren.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op dinsdag 16 maart 2010, 20:36
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 20:28

MAR907 schreef:
[i] dat zij daarmede ging uit het huis der vrouwen tot het huis van de koning.” Esther 2: 12-13

De voorbeelden die je noemt, verdienen wel een kanttekening. Het huis der vrouwen was het onderkomen van het harem van Ahasveros en we weten allemaal dat Esther haar leven riskeerde in het door haar gewenste contact met de koning. Niet te vergelijken met huidige verhoudingen.
Dat is toch iets anders dan het huwelijk zoals we dat in onze westerse cultuur zien, waar liefde voor elkaar de norm is. Vrouwen in een harem waren een vorm van status, hoe meer mooie vrouwen hoe beter. Vrouwen werden gezien als mooie sex- en statusobjecten en daar was de voorbereiding ook op gericht, naast in de praktijk een cursus gehoorzaamheid aan de wensen van de koning.

Het loopt bepaald niet parallel aan wat je in de huidige tijd een voorbereiding op het huwelijk zou noemen. Dat we daar misschien meer over na hadden moeten denken, zou best zo kunnen zijn. Maar de vergelijking met Esther die in een harem (gevangen) zat, vind ik wat minder geslaagd en zeker geen norm voor nu.

Thomas, die wel bewondering heeft voor Esther.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 20:31

IMRE695 schreef:
Altijd weer een vraag: wat doen we met de Paasdagen, behalve 1 of 2 of 3 keer naar de kerk gaan??

Ik hoop dat er op de BBC weer die oh zo mooie, indrukwekkende film wordt uitgezonden "Jesus, the Passion".
(Dat is overigens niet dezelfde als de overbekende "The Passion").
Misschien dat er wel een DVD ergens ligt, denk dat de verleiding dan wel groot is om die te kopen, vind die zo mooi.

Persoonlijk heb ik maar weinig met al die paasartikelen in de winkel. Wat voor christelijks zit daar dan eigenlijk in ? Nieuw leven ofzo ??
Nee, ik geloof dat Pasen het feest is van de opstanding van Jezus en wat er allemaal in de winkels ligt en het gedoe erom heen hoeft voor mij niet zo.

Het wordt voor mij ook misschien wel een bijzondere Pasen want mijn oudste broer uit Rio de Janeiro komt over ... als ik hem met Pasen niet zie wordt het de week erop ... spannend ...

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op dinsdag 16 maart 2010, 20:35
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 20:45

MARGREET107 schreef:
Misschien is die schoonheidsbehandeling die Esther doormaakte wel symbolisch, bijvoorbeeld dat je innerlijk klaar gemaakt wordt door God voor je partner Knipoog smiley

Was dat niet omdat Esther een belangrijke taak had ?
Ze moest toch de koning voor zich zien te winnen ?? En daarmee het Joodse volk redden uiteindelijk ?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 308 309 310 311 312 313 314 ... 6194 Volgende
Pagina 311 van 6194