ChristianMatch

Forum

Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 ... 46 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 10:38

Overigens :

https://www.google.nl/search?q=meijendel&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=HsH8UaHYLMPhPMOvgMAM&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=667

echt wel mooi gebied op 15/20 minuutjes afstand.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 10:42

JOL252 schreef:
nah als ik nou op de bovenste verdieping woonde, geen punt maar ik vergas mijn buren liever niet vanaf mijn balkonnetje. Voelt toch niet vrij...

beetje een muts.

Over twee weekjes kan het wel........ Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 10:46

Na nog een bakkie troost, toch maar eens gaan afstoffen, boodschappen doen. Vanmiddag planten watergeven bij vriendin die op vakantie is.

Verder lezen en genieten van het koelere weer. Geen TV kijken, 4dagen lang, want de decoder moet vervangen worden, heb dat kastje net 3 maanden Geschokte, onthutste smiley

Fijne dag allemaal
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 10:46

JANS221 schreef:
Over twee weekjes kan het wel........ Lachende smiley met blinkend witte tanden

Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 10:58

Prachtig gebied Jol, mooie foto`s van Meijendel Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 12:12

JANE410 schreef:
Na nog een bakkie troost, toch maar eens gaan afstoffen, boodschappen doen. Vanmiddag planten watergeven bij vriendin die op vakantie is.

Verder lezen en genieten van het koelere weer. Geen TV kijken, 4dagen lang, want de decoder moet vervangen worden, heb dat kastje net 3 maanden Geschokte, onthutste smiley

Fijne dag allemaal

Knipoog smiley

Ja, het is vandaag lekker 23 graden, ja heerlijk weer om lekker met de deuren open, iets, het een en ander, in je huisje te doen Knipoog smiley Lachende smiley

En geen TV? Ik heb er wel een, en ik kijk werkelijk nooit TV als ik alleen ben in me huis, heb hem eigenlijk alleen voor visite. Lachende smiley

Ik lees veel liever, of ik luister muziek... Knipoog smiley Lachende smiley

Mijn kastje moest ook vervangen worden een keer, ja hij deed het ook niet meer, ja, kan.
Wel goede service had ik toen, jaartje geleden ofzo, ja ze komen dan een nieuwe brengen en halen de oude op. Maar ja, als je gewent bent om bepaalde programma's te bekijken is het wel vervelend Twijfelende smiley

Fijne Dag ook!, B Knipoog smiley edankt!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 3 augustus 2013, 12:12
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 12:53

JOL252 schreef:
Overigens :

https://www.google.nl/search?q=meijendel&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=HsH8UaHYLMPhPMOvgMAM&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=667

echt wel mooi gebied op 15/20 minuutjes afstand.

Prachtig Lachende smiley !
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 15:04

Het is bijna tijd voor mijn weekend middagdutje voor als ik niets anders te doen heb(per se moet doen bedoel ik dus) en thuis ben.

Dus ik ga zo, heerlijk Lachende smiley met blinkend witte tanden voor mijn open balkonnetje Slapende smiley net zolang als dat ik zin heb...want ja het is een rustdag, en nu kan het nog...morgen niet meer, 7 uur op... Twijfelende smiley Dat zijn toch geen tijden...
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 15:08

Werken Lachende smiley
Avonddienst
Altijd leuk eerst zet ik iedereen aan het Kwijlende smiley
Aan het eind van de avond zijn de meeste clienten aan het Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 18:31

ROELANDE345 schreef:
Werken Lachende smiley
Avonddienst
Altijd leuk eerst zet ik iedereen aan het Kwijlende smiley
Aan het eind van de avond zijn de meeste clienten aan het Slapende smiley

mmmmm ik lust ook wel wat, ik beloof dat ik dan ook braaf zal gaan Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 18:40

Ja, ik lust al tijden wat...

Maar ja, zolang ik van de cardioloog minimaal 5 kilo af moet vallen, en alleen maar hele kleine uitgebalanceerde hapjes mag eten de gehele dag(voorgeschreven door de diëtiste), ja, dan héb ik ook weinig zin om te reageren bij 'wat eten wij vandaag voor lekkers'.

Nee..dat doe ik pas als ik op mijn goede gewicht ben, ja, dat voel ik ook aan.

Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 4 augustus 2013, 18:40
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 21:28

Vrijdag,in die hitte,de tuin gedaan.........vervolgens geshopt in Bremen en gefietst op Schiermonnikoog(en gelijk lekker bijgekleurd)
Morgen verder met het verven van de buitenboel.

Tegen de tijd dat ik aan rust toe ben is mijn vakantie voorbij Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 22:18

Van Zwolle naar Deventer gelopen.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 07:05

ROLF230 schreef:

Ze hebben daar ook een trein voor hoor Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 11:01

net naar therapie geweest en vanmiddag naar de kapper Knipoog smiley

super kort of toch niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 11:25

NATASCHA642 schreef:
net naar therapie geweest en vanmiddag naar de kapper Knipoog smiley

super kort of toch niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Ik zou het zelf niet al te kort doen, maar ja, dat is ook zó persoonlijk.

Ik moet zo weer weg, ja, dan even wat verder, naar de stad Kwijlende smiley .... Knipoog smiley

En Ja, ik moet ook eerst eventjes ergens zijn, om uiterlijk half een, dus ja, ik ga nu mijn eigen even opknappen enzo Knipoog smiley

Fijne Dag Natascha! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 11:55

ROLF230 schreef:

Loopt daar een lange-afstands-wandelpad? Nog een boek gekocht in Deventer?

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 13:18

SHANITA130 schreef:
Ja, ik lust al tijden wat...

Maar ja, zolang ik van de cardioloog minimaal 5 kilo af moet vallen, en alleen maar hele kleine uitgebalanceerde hapjes mag eten de gehele dag(voorgeschreven door de diëtiste), ja, dan héb ik ook weinig zin om te reageren bij 'wat eten wij vandaag voor lekkers'.

Nee..dat doe ik pas als ik op mijn goede gewicht ben, ja, dat voel ik ook aan.

Smiley met dichtgeplakte mond

Ook daarna is het nodig je gewicht te houden, dus je eet-en leefgewoonten moet je gewoon blijvend veranderen. Meten is weten en gissen is missen.

Vandaag slabak met tussendoor Jonagold - dat is weer eens wat anders dan Fiji.

Thomas, - 9,2 en mist de droge worst van slager Hoekstra.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 5 augustus 2013, 13:21
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 13:45

Thomas schreef:

Thomas

Nee, ik heb gewoon de fietsroute gevolgd. Was mooi, eerste stuk wel langs de weg maar het grootste deel door de weilanden tussen het spoor en de dijk. Ik heb de boekenmarkt gezien, maar had geen geld bij me. Misschien maar beter ook, anders wordt de stapel boeken die nog ongelezen zijn hier wel erg groot.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 13:46

THOMAS968 schreef:
Ook daarna is het nodig je gewicht te houden, dus je eet-en leefgewoonten moet je gewoon blijvend veranderen. Meten is weten en gissen is missen.

Vandaag slabak met tussendoor Jonagold - dat is weer eens wat anders dan Fiji.

Thomas, - 9,2 en mist de droge worst van slager Hoekstra.

Moeten we hier wel zo forum vullend over praten vraag ik me af? Is het niet belangrijker dat je gezond bent? Al dan niet wat kilo's te zwaar? Als ik het zo hier eens lees wat er allemaal over BMI index geschreven word verbaasd me dat, je moet blijkbaar toch aan een uiterlijke norm voldoen, dat is jammer vind ik zelf. Ik zit onder de BMI en zou het zo inwisselen voor een goede gezondheid. Toen ik zwaarder was was ik gezonder dan nu.Gezond kan je dus ook zijn met wat kilo's meer ook al pas je dan niet binnen de norm, die blijkbaar ook op CM actueel is......anders schreven we er toch niet zoveel over????? Knipoog smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 5 augustus 2013, 13:57
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 13:46

Anna schreef:

Ja idd. daar kwam ik in Deventer achter. Toen heb ik de trein terug maar genomen.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 14:14

ROLF230 schreef:
Anna schreef:

Ja idd. daar kwam ik in Deventer achter. Toen heb ik de trein terug maar genomen.

Was daar niet een grote boekenmarkt? Zag ik op het journaal, ik wordt altijd wat hebberig bij een diversiteit aan boeken....... Knipoog smiley En je ging met de trein terug dus je hoefde ze niet mee te sjouwen op je wandeltocht..... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 14:34

Willemijn schreef:

Was daar niet een grote boekenmarkt? Zag ik op het journaal, ik wordt altijd wat hebberig bij een diversiteit aan boeken....... Knipoog smiley En je ging met de trein terug dus je hoefde ze niet mee te sjouwen op je wandeltocht..... Engeltje smiley

Volgens mij was daar idd dé grote Deventer boekenmarkt aan de gang. Wel toevallig dat ik net gister naar Deventer ging, ik wist er niet vanaf. Heb nog in Deventer gewoond, maar ben nooit naar die markt geweest.
En ja, verder dan 50 meter haal ik toch niet bij een boekenmarkt, dan zit de tas al weer vol boeken Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 14:55

ROLF230 schreef:
Willemijn schreef:

Volgens mij was daar idd dé grote Deventer boekenmarkt aan de gang. Wel toevallig dat ik net gister naar Deventer ging, ik wist er niet vanaf. Heb nog in Deventer gewoond, maar ben nooit naar die markt geweest.
En ja, verder dan 50 meter haal ik toch niet bij een boekenmarkt, dan zit de tas al weer vol boeken Kwijlende smiley

oh ja heerlijk zeg die boekenmarkt @jaloers
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 20:12

Naar de boekenmarkt kun je het beste met de bakfiets gaan, maar ja het pinapparaat beperkt je wel eens. De boekverkoop loopt helaas terug.

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 augustus 2013, 10:01

Om 2 uur in het ziekenhuis zijn voor fietstest.

Daarna de stad in Lachende smiley met blinkend witte tanden Kwijlende smiley

Voor die tijd gewoon lekker me eigen gangetje gaan hier in mijn huis. Lachende smiley Knipoog smiley

En vanavond film kijken bij buurman Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Het is heerlijk weer, nu 18 graden, en het wordt 22 graden vanmiddag. en hele stukken blauw hier, ja best groot.

Dusz...voor als ik vanmiddag die fietstest moet doen in het ziekenhuis.....

Nou goed dát ga ik dus allemaal doen!

Ja, en ook wat administratieve zaken afhandelen, en wat huishoudelijke dingen.
Maar ja, dát hoort er gewoon bíj.

Engeltje smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 6 augustus 2013, 12:09
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 augustus 2013, 10:19

ROLF230 schreef:
Thomas schreef:

Thomas

Nee, ik heb gewoon de fietsroute gevolgd. Was mooi, eerste stuk wel langs de weg maar het grootste deel door de weilanden tussen het spoor en de dijk. Ik heb de boekenmarkt gezien, maar had geen geld bij me. Misschien maar beter ook, anders wordt de stapel boeken die nog ongelezen zijn hier wel erg groot.

Wandelen is heerlijk, deed ik ook een tijd met een collega, elk weekend een tocht uitzoeken van Natuurmonumenten....en dan heerlijk zo'n 8 uur wandelen op een dag, goede schoenen, ja, ik liep gewoon op mijn bergschoenen, die zijn eigenlijk om een beetje te stijgen, maar ja die voldoen/voldeden.

Ik deed ook vaak meedoen met een groepje mensen oefenen voor de Nijmeegse vierdaagse, ja dan liepen we elke zaterdag 15 kilometer in 3 á 4 uur, was echt wel gaaf, en ja ik kón dat, dus ja, met mijn conditie zit het wel goed, ja, niet van een 'duursporter', dat is maar aan sommigen weggelegd Knipoog smiley

Maar ja, ík was/ben er blij mee. Lachende smiley

S. Wandelen is gewoon héérlijk, zeker in de natuur!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 6 augustus 2013, 10:20
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 augustus 2013, 12:20

WILLEMIJN232 schreef:
Moeten we hier wel zo forum vullend over praten vraag ik me af? Is het niet belangrijker dat je gezond bent? Al dan niet wat kilo's te zwaar? Als ik het zo hier eens lees wat er allemaal over BMI index geschreven word verbaasd me dat, je moet blijkbaar toch aan een uiterlijke norm voldoen, dat is jammer vind ik zelf. Ik zit onder de BMI en zou het zo inwisselen voor een goede gezondheid. Toen ik zwaarder was was ik gezonder dan nu.Gezond kan je dus ook zijn met wat kilo's meer ook al pas je dan niet binnen de norm, die blijkbaar ook op CM actueel is......anders schreven we er toch niet zoveel over????? Knipoog smiley

Hai Willemijn! Lachende smiley

Ja, ik begrijp je wel.

Ik zou heel eerlijk zijn, ik doe afvallen, omdat de arts dat nu eenmaal verstandig vind, juist voor mijn gezondheid.

En ja, áls ik dan toch afval, en dat is héél erg moeilijk hoor, dan loop je door de supermarkt en ja, dan zijn het geen toetjes meer met chocoladevla en chocolade slagroom. De calorieën die dat bevat, hebben ze niet eens op het bekertje gezet van zo'n toetje, ja, dan weet ik al genoeg.(almhof) En geen heerlijke griesmeelpap(melkunie).

Nee.... Smiley met dichtgeplakte mond ....gewoon yoghurt Zieke smiley ....met gezonde lijnzaad van Zonnatura...

En geen lekkere chocolade en melk liga's, neehee, van die dunne, Sultana fruit reepjes, of eigen merk, kan ook.

En geen overheerlijke chocomel van Nutricia, nee, magere melk..... Zieke smiley

Nou, wat dan wel erg meevalt is het fruit, i.p.v. het snoepen zoals chocolade repen, Bueno repen en M&M's.

Ja, lekkere kersen, blauwe bessen, en pitloze druiven Kwijlende smiley Ja, dát is dan wel écht lekker!

Nou ja, en light dranken, ja.....het is niet anders, zeker met dit mooie weer, maar ook normaal, ja moet je toch wel anderhalf á twee liter drinken per dag.
Ja, en als je dan twee liter sap drinkt bijvoorbeeld, ja, met 50 Kilocalorieën per 100 ml, ja, reken dan maar uit....dat is dus, ja, : 1 Liter is 1000 Milliliter, dus 1000 Milliliter is 10 keer 100 Milliliter=10 keer 50 Kilocalorieën=500 Kilocalorieën per Liter, en ja twee Liters is dus 1000 Kilocalorieën.

En ja, 1000 Kilocalorieën is al meer dan de helft wat je mag hebben als je lijnt....en dan heb je dus alleen nog maar gedronken... Geschokte, onthutste smiley

Ja, dus i.p.v. lekkere sap van appelsientje moet je dan bijvoorbeeld Christal Clear gaan drinken(en dat is zeg maar wel even wennen Twijfelende smiley ...), en ja, Christal Clear bevat 1 Kilocalorie per 100 ml, ja, dus dat is dan 10 Kilocalorieën per Liter i.p.v. 500 Kilocalorieën per Liter.
Ja, dát scheelt wel eventjes natuurlijk.

Ja, dus je zou wel Light móeten drinken....of je valt gewoon, niet af.

Nou ja, en dan kom je bij het warme eten 's avonds.

Ja, dáár heb ik geen controle over wat betreft Kilocalorieën, want ik kook zelf niet, ik bereid dat voedsel zelf niet, maar ja, ik kan niet lekker een bord vol scheppen, met bijvoorbeeld groenten, vlees aardappelen en jus en saus.

Dus ja, ik kan wel een beetje schatten, dus ja, ik neem een half bordje, en echt niet meer, dus lekker een vol bord en nog eventjes opscheppen is er dus niet bij Boze smiley

Ja, en zó val ik dus af...En ja, de eerste 3 á 4 kilo's gaan best wel snel hoor, maar ja, dán gaat het tergend langzaam. Ja, dan zit je dus twee dagen te lijnen, en dan kijk je op de weegschaal, en ja, dan ben je niets afgevallen.
Dan mag je dus blij zijn dat je na de derde dag lijnen een halve kilo bent afgevallen.
Ja, en als je dan, zoals ik bijvoorbeeld, 11 kilo af moet vallen, ja, dan heb je het toch even moeilijk hoor...zo, al die verleidingen in de supermarkt, waar je toch heen moet. Dat is dan een soort van Tantaluskwelling.

En ja, als je dan eenmaal op je streefgewicht zit, ja, dan kan je niet ineens alles weer eten en drinken wat je lekker vind hoor.

Nee, ik ben eerder een keer veel afgevallen door lijnen, en ik weet uit die ervaring, dat je dan elke dag zult moeten blijven opletten dat je niet eet wat je maar wil. Opletten..., elke keer, ja, je kan dan wel alles eten en drinken, maar in proporties. Kleine hoeveelheden, en ja, als je wel een dag teveel hebt gegeten, ja, dán moet je een of meerdere dagen daarna inbinden.

Dus ja, als je moet afvallen voor je gezondheid, is dat erg moeilijk, zwaar zelfs!!! En ja, de leuke bijkomstigheden zijn dan dat je weer in je leuke kleding past, en dat, in mijn geval dan, mijn dikke buik weg is.
En ja, ik voel me dan ook beter, ja, mijn conditie is dan ook meteen beter, ja, ga maar eens met elf kilo aan boodschappen lopen, ja dán merk je wat je bent afgevallen, bijvoorbeeld.

Dus ja, bij mij is het afvallen primair voor mijn gezondheid, en dan komt erbij dat ik me beter voel, meer conditie heb, weer lekker in mijn kleding pas die ik aanwil, en mijn dikke buik weg is.

Zo zit dat.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 7 augustus 2013, 12:15
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 augustus 2013, 15:58

Ik geloof zelf...dat we heus wel weten hoe we af moeten vallen....
Maar volgens mij is dit weer geheel offtopic...

Wat we gaan doen???
Na 7 uur poetsen???
Ik niets meer...
Even een uurtje liggen voor de kinderen thuis komen...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 7 augustus 2013, 12:35

ZEELAND736 schreef:
Ik geloof zelf...dat we heus wel weten hoe we af moeten vallen....
Maar volgens mij is dit weer geheel offtopic...

Wat we gaan doen???
Na 7 uur poetsen???
Ik niets meer...
Even een uurtje liggen voor de kinderen thuis komen...

Off topic?

Dit is gewoon wat ik doe overdag m.b.t. afvallen... Coole smiley met zonnebril

Ja, en iedereen is anders, dus ja, iedereen die moet of wil, afvallen doet dat op zijn eigen manier, heeft zijn eigen trucjes.
Zoals bijvoorbeeld geen koek en snoep en chocola in huis halen voor als er bezoek komt.
Want ja, dikke kans, dat je/ik dat allemaal zelf op gaat lopen eten, zo gedurende de avond.

Anderen doen weer Sonja Bakkeren. (Ik ken die vrouw nauwelijks..)

En weer anderen, volgen strikte adviezen op van een diëtiste.

En zo zijn er nog veel meer manieren, en ja, je kan ook verschillende manieren met elkaar combineren.

Iig het is hier opruimdag vandaag. En dat gaat wonderbaarlijk goed, met behulp van een vriend en vanmiddag iemand die ook komt helpen.

Ja, huishouden is gewoon gezelliger als je dat met meerderen doet, vind ik.

Knipoog smiley Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 7 augustus 2013, 12:36
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 ... 46 Volgende
Pagina 31 van 46