Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 19:01
|
|
|
CARIN303 schreef: | Slavendrijver.........
heb nu alles gestreken,blij dat ik eindelijk kan stoppen ( zucht....) |
sorry
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 20:01
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | sorry |
haha, ff m'n bril opzetten hoor om te lezen wat daar staat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 20:48
|
|
|
In plaats van een strijk heb ik vandaag berg administratie weggewerkt. Het moest alleen in mappen gedaan worden. Het was van ... schrik niet.... een jaar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 20:53
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | haha, ff m'n bril opzetten hoor om te lezen wat daar staat... |
Excuses maken is niet zijn sterkste kant,volgens mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 22:22
|
|
|
CARIN303 schreef: | Excuses maken is niet zijn sterkste kant,volgens mij |
ok...dan zal ik je bij deze publiekelijk mijn excuses maken.
had t zo ienemienie klein geschreven , schaamde me rot joh.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 01:17
|
|
|
Ben net terug van een paar daagjes weg en daar komt me toch een strijke aan...........................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 10:13
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ben net terug van een paar daagjes weg en daar komt me toch een strijke aan........................... |
luister goed mario.... alles in de wasmachien dumpen....waspoeder erbij...wasverzachter voor de finishing ...'t ruikt heerlijk' touch.
dan na de was niet te lang niet in de machine laten liggen, maar zo snel mogelijk ophangen. Eigenlijk t mooiste om het buiten te drogen hangen...scheelt nog meer strijken.
Als t droog is. opvouwen en onder je matras leggen en dag later pas weghalen.
tja....alleen overhemden.....die heb je ook in 'weinig strijk' uitvoeringen. En je kan altijd nog zeggen.....deze hoort gekreukt te zijn...is mode man !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 15:50
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | luister goed mario.... alles in de wasmachien dumpen....waspoeder erbij...wasverzachter voor de finishing ...'t ruikt heerlijk' touch.
alles ??? Houdt dan wel de witte en bonte was gescheiden... anders krijg je je witte was gekleurd weer terug... enne, een nieuw kledingstuk wil ook nog wel eens afgeven, eerste keren apart wassen dan...
dan na de was niet te lang niet in de machine laten liggen, maar zo snel mogelijk ophangen. Eigenlijk t mooiste om het buiten te drogen hangen...scheelt nog meer strijken.
Als t droog is. opvouwen en onder je matras leggen en dag later pas weghalen.
tja....alleen overhemden.....die heb je ook in 'weinig strijk' uitvoeringen. En je kan altijd nog zeggen.....deze hoort gekreukt te zijn...is mode man !!! |
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zaterdag 19 juni 2010, 15:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 16:11
|
|
|
neeeee suus; waar jij het over hebt is een vrouwenhuishouden en dit is een mannenhuishoudings-overleg.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 16:15
|
|
|
HANNAH810 schreef: | neeeee suus; waar jij het over hebt is een vrouwenhuishouden en dit is een mannenhuishoudings-overleg....... |
Maar volgens mij proberen die mannen wel degelijk een vrouwen-huishouden na te bootsen Han, ze strijken notabene!
Tess, die sowieso niet strijkt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 18:16
|
|
|
HANNAH810 schreef: | neeeee suus; waar jij het over hebt is een vrouwenhuishouden en dit is een mannenhuishoudings-overleg....... |
oke Hannah, zeg al niks meer hoor... haha...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 22:01
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Maar volgens mij proberen die mannen wel degelijk een vrouwen-huishouden na te bootsen Han, ze strijken notabene!
Tess, die sowieso niet strijkt! |
Proberen we geemancipeerd te zijn is het noch niet goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELOY025
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 22:19
|
|
|
MARIO216 schreef: | Proberen we geemancipeerd te zijn is het noch niet goed. |
geduld, geduld, geduld dames -enne- volhouden jongens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 23:08
|
|
|
en dit is een mannenhuishoudings-overleg....... [/quote]
Nee Hannah, klopt ook niet helemaal. We zorgen gewoon dat we geen strijkgoed hebben. Lopen gewoon in een shirt of 's winters in een trui, een theedoek vouwen we precies op , een zakdoek verdwijnt als ie droog is weer gewoon in een broekzak. En mochten we echt een keer iets hebben dat gestreken moet worden dan is er wel een lieve (schoon)zus of buurvrouw die dat wil doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 09:36
|
|
|
MARIO216 schreef: | Proberen we geemancipeerd te zijn is het noch niet goed. |
Nee jongen, perfect!! Zal ik volgende keer mijn strijk bij jou komen brengen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERALD265
|
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 11:57
|
|
|
verwijderd
Laatst aangepast door
|
GERALD265
|
op dinsdag 28 september 2010, 21:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 12:11
|
|
|
Strijken?? Heerlijk!!
voor mij is dat mijn stille tijd, de kreukels ook uit mijn gedachten 'strijken' ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 12:14
|
|
|
Ik heb vandaag geen berg strijkgoed wat weggestreken moet worden, maar wel een berg stof dat weggezogen moet worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 23:28
|
|
|
GERALD265 schreef: | Tjonge Jonathan, wat één zo'n vraag/opmerking al niet teweeg kan brengen. Inmiddels 4 pagina's vol met opmerkingen, aanmerking, vragen, antwoorden, adviezen, enz...! Je strijk van 2 juni zal je inmiddels na 18 dagen wel zelf gedaan hebben, denk ik! Blijkbaar zijn er geen dames die je willen helpen.
Maar volgens mij, hebben we de dames ook niet nodig. Toch? We kunnen het toch prima zelf!! Mijn kleding is na mijn scheiding meer gestreken, dan in mijn huwelijk. |
ondertussen hangt de volgende serie weer gereed, van 2 weken zeg maar
nu begon mijn moeder weer....waarom neem je het niet mee....pff ik regel dat zelf en wil niet dat iemand het voor mij doet.
kan het zelf wel, maar een gezellig iemand die het komt doen is altijd welkom. Zij strijken ...ik lekker wat koken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 23:31
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | ondertussen hangt de volgende serie weer gereed, van 2 weken zeg maar
nu begon mijn moeder weer....waarom neem je het niet mee....pff ik regel dat zelf en wil niet dat iemand het voor mij doet.
kan het zelf wel, maar een gezellig iemand die het komt doen is altijd welkom. Zij strijken ...ik lekker wat koken. |
Moeders heeft dus gestreken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 19:59
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Moeders heeft dus gestreken? |
nee natuurlijk niet....ga ik niet doen ook. ben een zelfstandige man die alles alleen kan. heb niemand nodig om dingen te regelen.
Met iemand gaat alles wel veel gemakkelijker en leuker en gezelliger.
heeft ook weer nadelen..... spullen moeten opgeruimd worden, afspraken moeten nagekomen worden, meningsverschillen uitgepraat..... nu nergens last van........ wat doe ik hier eigenlijk op CM??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 20:08
|
|
|
Ik heb een hele berg vouwgoed. Ik vouw het liever zelf als dat een ander het doet. Soms werken mijn armen niet mee, dan denk laat maar lekker in de droger liggen of aan het wasrek hangen. Ik heb pas echt een tevreden gevoel als dat alles weer netjes in de kast hangt of ligt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 20:17
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | nee natuurlijk niet....ga ik niet doen ook. ben een zelfstandige man die alles alleen kan. heb niemand nodig om dingen te regelen.
Met iemand gaat alles wel veel gemakkelijker en leuker en gezelliger.
heeft ook weer nadelen..... spullen moeten opgeruimd worden, afspraken moeten nagekomen worden, meningsverschillen uitgepraat..... nu nergens last van........ wat doe ik hier eigenlijk op CM?? |
Wat je hier op C.M. doet ? serieus ? nee zeker... Nou ja, mocht je het vergeten zijn, jouw bijdrages hier op het forum vind ik erg waardevol... waar zouden we zijn zonder Jonathan... Ik kan nog wel ff doorgaan, maar goed laat ik het hier maar bij houden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 20:28
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik heb een hele berg vouwgoed. Ik vouw het liever zelf als dat een ander het doet. Soms werken mijn armen niet mee, dan denk laat maar lekker in de droger liggen of aan het wasrek hangen. Ik heb pas echt een tevreden gevoel als dat alles weer netjes in de kast hangt of ligt. |
ja dat verlangen heb ik ook weleens. Dat alles perfect opgeruimd is.
- was gestreken - hele huis schoon - toiletten gesopt - ramen gelapt - auto schoon - alles aan kant
tegen die tijd zou ik heeeeeel blij en tevreden zijn. maar dat punt komt maar niet..... deels omdat ik er geen zin in heb. de dingen stapelen zich toch weer vanzelf op en was is er zo weer
nu kan ik al die dingen doen...ben ik moe en geniet ik er toch niet zo van.
dus 1 ding tegelijk en soms de wervelwind aan en t restant is dan turbo-snel klaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 00:04
|
|
|
up.....hahaha sommigen vonden dit zo'n leuk topic..... t was bijna van de 1e pagina af......dus UP ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 00:06
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | up.....hahaha sommigen vonden dit zo'n leuk topic..... t was bijna van de 1e pagina af......dus UP .... |
En toch strijk k nog steeds niet!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 00:13
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | En toch strijk k nog steeds niet! |
nou, ik wel....de hele middag bezig geweest, pfffft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 00:19
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | En toch strijk k nog steeds niet! |
ook geen blouses ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 16:36
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | ook geen blouses ? |
Nope! Sowieso draag ik weinig blouses, maar dan nog...alleen als een kledingstuk echt echt echt heeeeeeeeel erg gekreukeld is en ik het aan moet...nou ja, vooruit dan maar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SJOUKJE227
|
|
Geplaatst: zondag 27 juni 2010, 21:49
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | hé dat is raar ??? strijk was dus al .........nee was...wasmachine voor.....dus ook nee koken...vind ik zelf wel leuk.....dus ook nee boodschappen....is soort voorbereiding van t koken....dus ook nee
shoppen is wel een fijn dat er een vrouw bij is, maar als je dat met een vrouw gaat doen, loop je alleen nog maar in de miss Etam, en andere dames winkels..
nou snap ik er niets meer van..... t lijkt wel altijd een nee?
Wie legt mij nou eens uit....waarom er ook Ja's zijn ?? |
|
|
Naar boven |
|
|