ChristianMatch

Forum

kromme kinderbabbeltjes
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 22:38

Op vakantie in oosenrijk wees ik de kinderen een watervalletje aan, waarop mn zoontje roept: nee hoor mam, die hebben ze uit gezet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 01:20

THOMAS968 schreef:
Ik zat een paar jaar geleden met mijn toenmalige vrouw een terrasje te pikken op Ameland. Ze zegt: "Ober!" Zegt de man: "Moment mevrouw, ik kom zo tot U...."

Thomas, kon er wel om lachen.

Ik probeer me er iets bij voor te stellen, maar heb alleen maar vragen.
Hoe heb je dat terrasje meegenomen ??
Moest je er voor betalen ??
Was er genoeg ruimte voor op de boot ??
Was er genoeg ruimte in je auto ??
En heb je het terrasje nog steeds in je bezit ?? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 07:51

CROSSROAD317 schreef:
Ik probeer me er iets bij voor te stellen, maar heb alleen maar vragen.
Hoe heb je dat terrasje meegenomen ??
Moest je er voor betalen ??
Was er genoeg ruimte voor op de boot ??
Was er genoeg ruimte in je auto ??
En heb je het terrasje nog steeds in je bezit ?? Clown smiley

En...was dat incl. of excl. terrasgangers? Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 14:46

mijn meiske zit op dit moment naar "gargamelk" en de smurfen te kijken.......
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 16:01

HANNAH810 schreef:
mijn meiske zit op dit moment naar "gargamelk" en de smurfen te kijken.......

Brrrr... zeker over de datum Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 16:51

Uk is echt verzot op proekpoep! Geschokte, onthutste smiley

Bij ons ook wel bekend als kroepoek...
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 17:21

TESSYBEAR731 schreef:
Uk is echt verzot op proekpoep! Geschokte, onthutste smiley

Bij ons ook wel bekend als kroepoek...

Dat heette bij ons thuis krakkepak.
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 21:46

mijn zoontje moest na het douchen dus schoon ondergoed aan;zegt ie mam waar heb je mijn VERSE onderbroek gelegd Clown smiley

Laatst aangepast door
GRACE585
op woensdag 8 september 2010, 21:47
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 07:42

GRACE585 schreef:
mijn zoontje moest na het douchen dus schoon ondergoed aan;zegt ie mam waar heb je mijn VERSE onderbroek gelegd Clown smiley

En toen zei jij natuurlijk: In de koelkast schat, naast de kaas en de worst! Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 10:31

Clown smiley Lachende smiley Clown smiley

hahaha heerlijk he die kinderen.
Ik geniet mee met jullie hoor, dus blijven schrijven hè

schiet me net iets te binnen van de tijd dat ik overblijfjuf was in groep 1/2:

ik kon niet praten en moest fluisteren. De juf legde uit dat ik mn stem kwijt was.
Een jongetje sprong gelijk van zn stoel en dook onder zn tafel:
"dan moeten we hem gaan zoeken juf!"
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 10:36

vriendin komt op vakantie iemand tegen met syndroom van tourette die konstand in iedere zin aan het schelden en vloeken was ,dus zij legt aan haar kinderen uit dat die mevr.beetje ziek in haar hoofd is.
zegt haar jongste van 5 ; als jij boos bent mam ben jij dan ook beetje ziek in je hoofd??? Geschokte, onthutste smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 18:27

zit ik net op de bank, klimt mijn meisje op mn schouders;
dat doet ze vaker, en ik neem haar dan op mn schouders mee het huis door, moet ik bukken, dan wordt het pas wérkelijk interessant....
aangezien ik nog niet overeind kwam vroeg ze;
mama; ga je opstijgeren?
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 15:29

de acht-jarige zoon van mijn vriendin kijkt me met een bedachtzaam, serieus gezichtje aan;

- mijn vader en moeder gáán nie scheide, hoor;
- o nee? das mooi kerel!
gelukkig maar, he? want scheiden is helemaal niet leuk!
- nee, maar ze kénne ook helemaal niet scheide, want ze kenne hun trouwringe nie meer afkrijgen, hun vingers zijn gewoon veels te dik!

een maatje meer heeft toch hier en daar wel voordelen dus...... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 16:23

HANNAH810 schreef:
de acht-jarige zoon van mijn vriendin kijkt me met een bedachtzaam, serieus gezichtje aan;

- mijn vader en moeder gáán nie scheide, hoor;
- o nee? das mooi kerel!
gelukkig maar, he? want scheiden is helemaal niet leuk!
- nee, maar ze kénne ook helemaal niet scheide, want ze kenne hun trouwringe nie meer afkrijgen, hun vingers zijn gewoon veels te dik!

een maatje meer heeft toch hier en daar wel voordelen dus...... Lachende smiley met blinkend witte tanden

Wat grappig zeg! Lachende smiley

Hmm.....lag het maar zo simpel hè. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 21:55

Een grappig verhaal uit 2e hand;

Een meisje krijgt een broertje met de naam Roan.

Mama...die naam vind ik veel te moeilijk hoor, ik noem hem wel Gideon.

Lachende smiley mooi hè, die kinderlogica!
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 13:57

2 jaar geleden paste we op de hond van kennissen die naar duitsland op vak waren ,bij terugkomst gaven ze de kids duits snoepgoed wat nogal zuur bleek te zijn.
zegt me zoontje : mam zijn die mensen naar zuurland op vakantie geweest omdat ze daar zo'n zure snoepjes gekocht hebben

tja het zal maar zuur zijn Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOELLE246

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 18:32

TESSYBEAR731 schreef:
In de auto op weg naar de picknick...

Little-bear: mamah...ik wil een hond en een konijn en twee vogels...

Mama-bear: Is goed jongen, zodra we in een kasteel wonen, okee?

Little-bear: Ja!! en dan wil ik ook nog een schaap(?)

Mama-bear: Ja jongen, maar echt pas als we in een kasteel wonen...

's avonds thuis, vermoeid stapt meneer in zen bed en vraagt:

"Mamah, gaan we nu morgen een kasteel kopen?"

Bij mij werden deze opmerkingen ongeveer 22 jaar geleden gemaakt:

Kijk mam een vissedouche (een fontein)

En een diepe zucht dat was een paddenstoel uit het liedje van kabouter spillebeen

Op haar verjaardag wilde ze graag naar de 3 biggetjes ( de bedriegertjes in park roozendaal)

Maar voor je er achter bent wat ze bedoelen........

Laatst aangepast door
JOELLE246
op zondag 26 september 2010, 18:33
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 23:32

'k Weet niet zo goed waar ik het volgende verhaal moet plaatsen, dus daarom doe ik het maar hier. Ik wil dit jullie niet onthouden. Knipoog smiley Lachende smiley

Gisteren hoorde ik via via een prachtig verhaal over iemand met het Down-syndroom. Een groep mensen van een GVT ging met z’n allen een dagje uit naar de dierentuin in Amersfoort. Ze genieten er allemaal volop van en komen tevreden thuis, waar een feestelijke maaltijd op ze wacht. Een man met het syndroom van Down is wat dwars, hij wil zijn rugzak persé bij zich houden. De leiding maakt er geen probleem van, al vinden ze het wel vreemd. Na het eten wordt er tegen hem gezegd, dat hij wel vast naar boven kan gaan om zich te gaan douchen. Later zal iemand komen, om hem te helpen. De rugzak gaat mee. Een poosje later besluit iemand te gaan kijken en ziet tot zijn grote verbazing Verraste, verbaasde smiley een…….pinguin in de doucheruimte lopen. Hahaha Lachende smiley ……wat blijkt? Deze man vond de pinguins zo geweldig, dus heeft er maar een in de tas gestopt. Lachende smiley Clown smiley Je begrijpt dat de leiding hier heel veel plezier om gehad heeft. Ze hebben natuurlijk wel de dierentuin opgebeld, uiteindelijk is het beestje weer thuisgekomen. Wat een geweldig waargebeurd verhaal is dit hè! Ik zie het helemaal voor me. Lachende smiley Hoe krijgt iemand het voor elkaar om zo’n beest in de tas te krijgen? Zou zo’n beest geen geluiden maken?
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 08:09

MARIJAN072 schreef:
'k Weet niet zo goed waar ik het volgende verhaal moet plaatsen, dus daarom doe ik het maar hier. Ik wil dit jullie niet onthouden. Knipoog smiley Lachende smiley

Gisteren hoorde ik via via een prachtig verhaal over iemand met het Down-syndroom. Een groep mensen van een GVT ging met z’n allen een dagje uit naar de dierentuin in Amersfoort. Ze genieten er allemaal volop van en komen tevreden thuis, waar een feestelijke maaltijd op ze wacht. Een man met het syndroom van Down is wat dwars, hij wil zijn rugzak persé bij zich houden. De leiding maakt er geen probleem van, al vinden ze het wel vreemd. Na het eten wordt er tegen hem gezegd, dat hij wel vast naar boven kan gaan om zich te gaan douchen. Later zal iemand komen, om hem te helpen. De rugzak gaat mee. Een poosje later besluit iemand te gaan kijken en ziet tot zijn grote verbazing Verraste, verbaasde smiley een…….pinguin in de doucheruimte lopen. Hahaha Lachende smiley ……wat blijkt? Deze man vond de pinguins zo geweldig, dus heeft er maar een in de tas gestopt. Lachende smiley Clown smiley Je begrijpt dat de leiding hier heel veel plezier om gehad heeft. Ze hebben natuurlijk wel de dierentuin opgebeld, uiteindelijk is het beestje weer thuisgekomen. Wat een geweldig waargebeurd verhaal is dit hè! Ik zie het helemaal voor me. Lachende smiley Hoe krijgt iemand het voor elkaar om zo’n beest in de tas te krijgen? Zou zo’n beest geen geluiden maken?

Dat moet dan wel een heel grote en zeer goed geïsoleerde rugtas geweest zijn!

Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 08:35

ooohh geweldig!
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 09:20

MARIJAN072 schreef:

ROFL Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 19:48

MARIJAN072 schreef:

Ik kende het verhaal al... Het is prachtig ja...
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 23:21

MARIJAN072 schreef:

hahahahaha.....
of ze geluid maken weet ik niet.......maar ze schijnen wel vreselijk te stinken !!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 19:00

Vanmiddag kwam ik thuis uit het ziekenhuis. Lopen na een keizersnede is niet echt makkelijk dus ik kwam thuis binnegeschuifelt en hield mn buik vast omdat ik anders niet kan lopen. De eerste vraag van mn zoontje: mama, is Esther weer in jouw buik? Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 08:40

ANNETTE792 schreef:
Vanmiddag kwam ik thuis uit het ziekenhuis. Lopen na een keizersnede is niet echt makkelijk dus ik kwam thuis binnegeschuifelt en hield mn buik vast omdat ik anders niet kan lopen. De eerste vraag van mn zoontje: mama, is Esther weer in jouw buik? Geschokte, onthutste smiley

nou volgens je profielfoto is dat dus ook nog zo, dus........

wie heeft Esther echt gezien?? zijn er bewijzen?

Je zoontje ziet Esther ook blijkbaar al niet.....

.

Laatst aangepast door
JONATHAN890
op zaterdag 16 oktober 2010, 08:46
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 14:08

JONATHAN890 schreef:
nou volgens je profielfoto is dat dus ook nog zo, dus........

wie heeft Esther echt gezien?? zijn er bewijzen?

Je zoontje ziet Esther ook blijkbaar al niet.....

.

Zo ongedeukt als mn dochter er door de keizersnede uitziet na de geboorte, zo ingedeukt zie ik er momenteel uit dus die foto hou je nog ff te goed. Maar getuigen zullen zich spoedig melden hoor Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 20:43

ANNETTE792 schreef:
Zo ongedeukt als mn dochter er door de keizersnede uitziet na de geboorte, zo ingedeukt zie ik er momenteel uit dus die foto hou je nog ff te goed. Maar getuigen zullen zich spoedig melden hoor Knipoog smiley

Nou ik hoop dat je gauw zult herstellen van die keizersnede. Best een heel ingrijpend iets. Een bevalling is al een hele opgave, maar dit zal jou ook wel een hele tijd herstel kosten.

@Pieter...zorg maar goed voor je meisjes.
Naar boven

Auteur Bericht
RIANNE544

BerichtGeplaatst: zondag 17 oktober 2010, 21:21

MARIJAN072 schreef:
'Gisteren hoorde ik via via een prachtig verhaal over iemand met het Down-syndroom. Een groep mensen van een GVT ging met z’n allen een dagje uit naar de dierentuin in Amersfoort. Ze genieten er allemaal volop van en komen tevreden thuis, waar een feestelijke maaltijd op ze wacht. Een man met het syndroom van Down is wat dwars, hij wil zijn rugzak persé bij zich houden. De leiding maakt er geen probleem van, al vinden ze het wel vreemd. Na het eten wordt er tegen hem gezegd, dat hij wel vast naar boven kan gaan om zich te gaan douchen. Later zal iemand komen, om hem te helpen. De rugzak gaat mee. Een poosje later besluit iemand te gaan kijken en ziet tot zijn grote verbazing Verraste, verbaasde smiley een…….pinguin in de doucheruimte lopen. Hahaha Lachende smiley ……wat blijkt? Deze man vond de pinguins zo geweldig, dus heeft er maar een in de tas gestopt. Lachende smiley Clown smiley Je begrijpt dat de leiding hier heel veel plezier om gehad heeft. Ze hebben natuurlijk wel de dierentuin opgebeld, uiteindelijk is het beestje weer thuisgekomen. Wat een geweldig waargebeurd verhaal is dit hè! Ik zie het helemaal voor me. Lachende smiley Hoe krijgt iemand het voor elkaar om zo’n beest in de tas te krijgen? Zou zo’n beest geen geluiden maken?

Dit noemen ze nu een broodje AAP verhaal. Knipoog smiley Neemt niet weg dat het leuk verzonnen is.
Maar Pinguins werden afgelopen jaren echt niet gestolen in dierentuin Amersfoort . Check maar eens op het WWW.
Naar boven

Auteur Bericht
AANGENAAM334

BerichtGeplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 23:47

Ik heb drie inmiddels volwassen kinderen en door de jaren heen al het één en ander met hen meegemaakt. Een voorbeeld; net voor Sinterklaas was er in het winkelcentrum hier een sinterklaas die de zaak entertainde door met kinderen in gesprek te gaan. De kinderen mochten soms iets vertellen en andere een liedje zingen. Zo ook mijn jongste dochter. Hoe heet jij. Kirtsten, dat is een mooie naam. Enfin het werd afgelsoten met kan jij ook nog een liedje zingen voor sinterklaas. En ja hoor mijn dochter zette uit volle borst psalm 42 in. Waarop de sinterklaas antwoorde enigszins verbouwereerd af hechte met "dat is ook een mooi liedje".
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 23:54

AANGENAAM334 schreef:
Ik heb drie inmiddels volwassen kinderen en door de jaren heen al het één en ander met hen meegemaakt. Een voorbeeld; net voor Sinterklaas was er in het winkelcentrum hier een sinterklaas die de zaak entertainde door met kinderen in gesprek te gaan. De kinderen mochten soms iets vertellen en andere een liedje zingen. Zo ook mijn jongste dochter. Hoe heet jij. Kirtsten, dat is een mooie naam. Enfin het werd afgelsoten met kan jij ook nog een liedje zingen voor sinterklaas. En ja hoor mijn dochter zette uit volle borst psalm 42 in. Waarop de sinterklaas antwoorde enigszins verbouwereerd af hechte met "dat is ook een mooi liedje".

ze had gekker kunnen kiezen.............. Clown smiley
men noeme dit; "worden als een kind"; oftewel; straatevangelisatie vanuit het hart!!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Pagina 4 van 6