Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 21:55
|
|
|
MOMO697 schreef: | k vind 1 eigenlijk wel genoeg ... |
Ja daar heb je al heel veel werk aan hahaha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 21:56
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Waarom nou weer Iedereen is lief tegen elkaar geen ellen lange discussies geen onderwerp waar we elkaar voor in de haren hoeven te vliegen. |
teveel offtopic snap dat dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 22:19
|
|
|
MARRY942 schreef: | Wij allen hebben veel meegemaakt hier Visser....zitten in het zelfde schuitje....en nou moeten we roeien! moeilijk he! |
Zit het zo diep bij je? Je ligt er toch niet teveel wakker van? Maar visser kiest dan toch maar voor een schuit met vrouwtjes ipv. mannetjes . En liefst zonder roeispanen maar met buitenboordmotor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 23:52
|
|
|
YELNIN491 schreef: | teveel offtopic snap dat dan |
Ik ben hetero) dan doen we het zo. Als je elke keer zo begint Ben je nooit off topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 02:00
|
|
|
MARRY942 schreef: | Hihi....ik eh...bedoelde ook "het mannelijk geslacht" hoor... Veulste weinig ruimte in bed voor 3 |
Zeker weten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 02:02
|
|
|
Oh ja, on topic blijven he Ik ben ook hetero voor zover ik weet heb nooit iets anders geprobeerd ben dat ook niet van plan blijf gewoon hetero maar ik hou van homo aangezien mijn bro homo is en ik hou van mijn bro en voor iedereen die nu weer begint over dat het een gruwel is in Gods ogen ... dat is een kerstboom ook !!!!!!!!!! lees het topic over kerst er maar es op na
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 02:48
|
|
|
MOMO697 schreef: | Oh ja, on topic blijven he Ik ben ook hetero voor zover ik weet heb nooit iets anders geprobeerd ben dat ook niet van plan blijf gewoon hetero maar ik hou van homo aangezien mijn bro homo is en ik hou van mijn bro en voor iedereen die nu weer begint over dat het een gruwel is in Gods ogen ... dat is een kerstboom ook !!!!!!!!!! lees het topic over kerst er maar es op na |
Laat ze maar zeggen, momo. Homo's zijn ook mensen en waarom zouden wij, gewone mensen, hun het geluk en de liefde moeten verbieden? Geluk en liefde waar wij als hetero's ('normale mensen') ook zo erg op zoek naar zijn. Het betekent niet omdat je christen bent dat je ook dat je ook tolerant bent voor de andere mens. Ze verafschuwen de manier van 'homo-vrijen' maar ondertussen doen ze zelf wel bepaalde handelingen tijdens het vrijen...als je begrijpt wat ik bedoel. Het is veel makkelijker om over de anderen te oordelen dan je eigen daden eens te overschouwen.
Wat of wie is bro?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 08:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...... Ze verafschuwen de manier van 'homo-vrijen' maar ondertussen doen ze zelf wel bepaalde handelingen tijdens het vrijen...als je begrijpt wat ik bedoel. Het is veel makkelijker om over de anderen te oordelen dan je eigen daden eens te overschouwen.
|
Hier kan ik jou even niet volgen Frank. Gemeenschap, of platweg sex genoemd, is tussen man en vrouw toegestaan. Wat daar verder aan "handelingen" bij zitten die onoirbaar zijn, daar kan ik mij niets bij voorstellen. (Hooguit dat een triootje met de buurvrouw niet mag, maar als jij mn buurvrouwen ziet, snap jij ook wel dat daar weinig kans op is) Tenzij jij bedoeld dat gemeenschap uitsluitend dient ter voortplanting, maar dan is gemeenschap ook niet toegestaan op de onvruchtbare dagen of als de vrouw in de overgang is geweest. Hoe moet ik jouw bijdrage interpreteren Frank???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 09:07
|
|
|
PIETER649 schreef: | Hier kan ik jou even niet volgen Frank. Gemeenschap, of platweg sex genoemd, is tussen man en vrouw toegestaan. Wat daar verder aan "handelingen" bij zitten die onoirbaar zijn, daar kan ik mij niets bij voorstellen. (Hooguit dat een triootje met de buurvrouw niet mag, maar als jij mn buurvrouwen ziet, snap jij ook wel dat daar weinig kans op is) Tenzij jij bedoeld dat gemeenschap uitsluitend dient ter voortplanting, maar dan is gemeenschap ook niet toegestaan op de onvruchtbare dagen of als de vrouw in de overgang is geweest. Hoe moet ik jouw bijdrage interpreteren Frank??? |
Ik bedoel maar gewoon, Pieter, dat sommige christenen homo's wel aanvaarden zolang ze maar geen seks hebben met elkaar. Want dat is niet Bijbels. En verder bedoel ik dat er best veel hetero's zijn die ook wel eens vrijen zoals homo's dat doen.
Ik wil er effe bij vertellen dat ik niet tegen homo's ben en dat ik hen respecteer in hun doen en laten.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op donderdag 15 december 2011, 11:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 09:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Laat ze maar zeggen, momo. Homo's zijn ook mensen en waarom zouden wij, gewone mensen, hun het geluk en de liefde moeten verbieden? Geluk en liefde waar wij als hetero's ('normale mensen') ook zo erg op zoek naar zijn. Het betekent niet omdat je christen bent dat je ook dat je ook tolerant bent voor de andere mens. Ze verafschuwen de manier van 'homo-vrijen' maar ondertussen doen ze zelf wel bepaalde handelingen tijdens het vrijen...als je begrijpt wat ik bedoel. Het is veel makkelijker om over de anderen te oordelen dan je eigen daden eens te overschouwen.
Wat of wie is bro? |
dat is een afkorting van Broer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 10:44
|
|
|
Bro is een afkorting van Brother, In het Amerikaans.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 11:28
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik bedoel maar gewoon, Pieter, dat sommige christen homo's wel aanvaarden zolang ze maar geen seks hebben met elkaar. Want dat is niet Bijbels. En verder bedoel ik dat er best veel hetero's zijn die ook wel eens vrijen zoals homo's dat doen. |
Oke, en dan is het goed! Omdat anderen het ook doen? Gaan we dan echt alles maar andersom doen, omdat iedereen het doet, ook al mag het eigenlijk niet! Of worden wij dan verwezen naar eeuwen oude druk en zetfouten, of zo wordt het niet bedoeld. Iemand met andere gevoelens maar meteen de grond in trappen, is beslist niet goed, maar om afwijkende gedragspatronen op een voetstuk plaatsen, is ook niet goed. Ik ben alleenstaand nooit gehuwd geweest, maar ik heb wel degelijk gevoelens op een bepaald vlak. Dan komt het bij mij zo over als van, nou iedereen doet het, dan mag ik ook wel een alternatieve route rijden. Per slot van rekening hebben ook hetero,s alternatieve route,s, dat is wel heel erg kort door de bocht.
(dat is mijn mening, naar niemand persoonlijk bedoeld, zo ik er over denk)
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op donderdag 15 december 2011, 11:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 17:31
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik bedoel maar gewoon, Pieter, dat sommige christenen homo's wel aanvaarden zolang ze maar geen seks hebben met elkaar. Want dat is niet Bijbels. En verder bedoel ik dat er best veel hetero's zijn die ook wel eens vrijen zoals homo's dat doen.
. |
En wat is er mis mee om te vrijen zoals homo´s dat doen?? Uiteraard er van uitgaande dat beide partijen er achter staan ( of zitten of liggen vul maar in )
Pieter, kon het zelf gegeven inkoppertje niet voorbij laten gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 17:41
|
|
|
PIETER649 schreef: | En wat is er mis mee om te vrijen zoals homo´s dat doen?? Uiteraard er van uitgaande dat beide partijen er achter staan ( of zitten of liggen vul maar in )
Pieter, kon het zelf gegeven inkoppertje niet voorbij laten gaan |
Het gaat er mij niet om dat hetero's vrijen zoals homo's. Het ging er mij om dat sommige (hetero) mensen homo's vervloeken, zeker wanneer ze een relaitie hebben met alles er op en er aan, en dan zelf graag eens alle gaatjes gevuld willen hebben, als je begrijpt wat ik bedoel .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 17:49
|
|
|
t wordt wel pikant hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 18:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het gaat er mij niet om dat hetero's vrijen zoals homo's. Het ging er mij om dat sommige (hetero) mensen homo's vervloeken, zeker wanneer ze een relaitie hebben met alles er op en er aan, en dan zelf graag eens alle gaatjes gevuld willen hebben, als je begrijpt wat ik bedoel . |
Is er nog geen S.. topic?? Kunnen jullie misschien openen Jullie zijn al aardig op drift namelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 18:50
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Is er nog geen S.. topic?? Kunnen jullie misschien openen Jullie zijn al aardig op drift namelijk |
Het ging hier toch alleen over wie er hetero is En dat andere, wordt volgens mij, nog steeds onder sodomie geplaatst. Althans wel hier in de regio
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 18:52
|
|
|
[quote=GERRIT084]Het ging hier toch alleen over wie er hetero is
Duh....... Daarom zeg ik ook open een S.. topic he domme gertje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 18:55
|
|
|
[quote=ERIKA129]
Okee, maar smurfen zijn pas na mijn jeugd ondekt, daar ben ik niet zo in thuis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 20:23
|
|
|
MARRY942 schreef: | t wordt wel pikant hoor! |
tja, als je hier al rode oortjes van krijgt, bij deze mn welgemeende excuses
Het lijkt mij dat er op dit forum op een volwassen manier over van alles gediscussiert kan en mag worden. Dus als Frank een bepaalde manier van hetero-sex hier als onfatsoenlijk of als onchristelijk neerzet, ben ik benieuwd naar de onderbouwing hiervan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 21:10
|
|
|
PIETER649 schreef: | tja, als je hier al rode oortjes van krijgt, bij deze mn welgemeende excuses
Het lijkt mij dat er op dit forum op een volwassen manier over van alles gediscussiert kan en mag worden. Dus als Frank een bepaalde manier van hetero-sex hier als onfatsoenlijk of als onchristelijk neerzet, ben ik benieuwd naar de onderbouwing hiervan. |
Nou pietje ...ik hoop dat Frank het dan in je prive gooit... Pffff....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 21:17
|
|
|
PIETER649 schreef: | tja, als je hier al rode oortjes van krijgt, bij deze mn welgemeende excuses
Het lijkt mij dat er op dit forum op een volwassen manier over van alles gediscussiert kan en mag worden. Dus als Frank een bepaalde manier van hetero-sex hier als onfatsoenlijk of als onchristelijk neerzet, ben ik benieuwd naar de onderbouwing hiervan. |
Ik begrijp ook niet wat ik mis zegt heb hoor. Zo schandalig was het niet wat ik schreef. Ik hou van een tactvolle duidelijkheid maar er zijn natuurlijk mensen die een geveinsde preutsheid vertonen en net daardoor alles een andere kleur geeft. Tja, spijtig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 22:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik begrijp ook niet wat ik mis zegt heb hoor. Zo schandalig was het niet wat ik schreef. Ik hou van een tactvolle duidelijkheid maar er zijn natuurlijk mensen die een geveinsde preutsheid vertonen en net daardoor alles een andere kleur geeft. Tja, spijtig... |
puberaal zedig gedrag heet dat Frank. maar goed, de discussie is vermoord ondertussen
bedankt he!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 22:51
|
|
|
PIETER649 schreef: | puberaal zedig gedrag heet dat Frank. maar goed, de discussie is vermoord ondertussen
bedankt he! |
he wat jammer, k vond het net een interessante discussie worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 22:55
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Het ging hier toch alleen over wie er hetero is En dat andere, wordt volgens mij, nog steeds onder sodomie geplaatst. Althans wel hier in de regio |
En Gerrit, had je het stuk over kerst al bestudeerd? Die boom is ook een gruwel he? Staat zeker ook niet in je huis? Weet je wat een gruwel is? Een ander met Gods Woord om de oren slaan.
Mijn bro (brother) heeft zich afgekeerd van de kerk omdat zogenaamde christenen hem veroordelen Het enige dat ik hem verschuldigd ben, is Liefde. Liefde zonder oordeel.
Grrrr christenen
eh sommige dan ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 00:01
|
|
|
MOMO697 schreef: | En Gerrit, had je het stuk over kerst al bestudeerd? Die boom is ook een gruwel he? Staat zeker ook niet in je huis? Weet je wat een gruwel is? Een ander met Gods Woord om de oren slaan.
Mijn bro (brother) heeft zich afgekeerd van de kerk omdat zogenaamde christenen hem veroordelen Het enige dat ik hem verschuldigd ben, is Liefde. Liefde zonder oordeel.
Grrrr christenen
eh sommige dan ... |
Volgens mij geef je zelf af op Christenen, het woordje sodomie wordt trouwens algemeen ook gebruikt. Maar niet om het even, jij vindt dus dat Homo,s door iedereen geaccepteerd moeten worden? En wie dat niet doet is in jou ogen geen goede Christen? Er wordt in Christelijke kringen, heel verdeeld over gedacht, en mee omgegaan. Er zijn voorstanders, maar ook tegenstanders, en die bewering leeft niet alleen onder Christenen maar ook onder niet gelovigen. Ik vind dat een ieder in zijn waarde gelaten moet worden, Christenen en niet Christenen, voorstanders en tegenstanders.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 02:14
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Volgens mij geef je zelf af op Christenen, het woordje sodomie wordt trouwens algemeen ook gebruikt. Maar niet om het even, jij vindt dus dat Homo,s door iedereen geaccepteerd moeten worden? En wie dat niet doet is in jou ogen geen goede Christen? Er wordt in Christelijke kringen, heel verdeeld over gedacht, en mee omgegaan. Er zijn voorstanders, maar ook tegenstanders, en die bewering leeft niet alleen onder Christenen maar ook onder niet gelovigen. Ik vind dat een ieder in zijn waarde gelaten moet worden, Christenen en niet Christenen, voorstanders en tegenstanders. |
Dat was mijn vraag niet Gerrit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 03:46
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Volgens mij geef je zelf af op Christenen, het woordje sodomie wordt trouwens algemeen ook gebruikt. Maar niet om het even, jij vindt dus dat Homo,s door iedereen geaccepteerd moeten worden?
Als je zegt dat je homo's niet aanvaard dan aanvaard je de mens (die de homo is) toch ook niet? Dat is toch niet echt een christelijke gedachten. Of ben ik nu weer verkeerd aan het denken? Veronderstel dat 1 van je kinderen homo zou zijn ga je dan je kind verwerpen? Het is toch een beetje krom eigenlijk.
En wie dat niet doet is in jou ogen geen goede Christen? Er wordt in Christelijke kringen, heel verdeeld over gedacht, en mee omgegaan. Er zijn voorstanders, maar ook tegenstanders, en die bewering leeft niet alleen onder Christenen maar ook onder niet gelovigen. Ik vind dat een ieder in zijn waarde gelaten moet worden, Christenen en niet Christenen, voorstanders en tegenstanders. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 08:19
|
|
|
[quote=FRANKT627][/quote
Foutje ..... zoz
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op vrijdag 16 december 2011, 19:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 08:27
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Even voor alle duidelijkheid dan: Homo,s de verkorte uitvoering van Homofielen, en lesbo,s als je dan zo kort van begrip bent, zal ik dan ook de uitvoerige beschrijving neer zetten van a.u.b en b.v. Hoewel die gewoon in het woorden boek staan. |
Waar reageer je met deze reaktie nu op dan, of is het nog te vroeg in de morgen dat ik het niet snap en begrijp
|
|
Naar boven |
|
|