Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 15:09
|
|
|
ANNA415 schreef: | Pek en veren Heb ik wat gemist |
Heide, Daniel, Bert, Bart, Visser enz
als 1 (mannen)lid (op de goede manier opvatten) lijdt, lijden alle leden
zie ook mevr. Steenje gisteravond 23.15
Laatst aangepast door
|
GERRIT603
|
op donderdag 6 september 2012, 15:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 21:45
|
|
|
GERRIT603 schreef: | Heide, Daniel, Bert, Bart, Visser enz
als 1 (mannen)lid (op de goede manier opvatten) lijdt, lijden alle leden
zie ook mevr. Steenje gisteravond 23.15 |
Ach gewoon vaseline gebruiken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 22:20
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ach gewoon vaseline gebruiken |
dacht ik al, jij kan het niet zo lezen zoals het moet
speciaal voor jou: als 1 mannelijke CM-abonnee lijdt, lijden alle mannelijke CM-abonnees
Laatst aangepast door
|
GERRIT603
|
op donderdag 6 september 2012, 23:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 september 2012, 23:32
|
|
|
GERRIT603 schreef: | dacht ik al, jij kan het niet zo lezen zoals het moet
speciaal voor jou: als 1 mannelijke CM-abonnee lijdt, lijden alle mannelijke CM-abonnees |
Waar lijd je onder Gerrit ? Want dat is dan wel makkelijk voor een ander om dat te weten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 september 2012, 23:37
|
|
|
VISSER278 schreef: | Waar lijd je onder Gerrit ? Want dat is dan wel makkelijk voor een ander om dat te weten. |
het ging over het verjagen van mannen bij het alleen-voor-vrouwen-topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 21:05
|
|
|
GERRIT603 schreef: | het ging over het verjagen van mannen bij het alleen-voor-vrouwen-topic |
Ik maar denken dat echte mannen niet zulke jankers zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 21:16
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik maar denken dat echte mannen niet zulke jankers zijn |
Pfff, zodra er vrouwen in de buurt zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 00:29
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Pfff, zodra er vrouwen in de buurt zijn... |
verkeerde inschatting, ik dacht dat vrouwen vielen op gevoelige mannen
ik zal nooit leren vrouwen te begrijpen
Laatst aangepast door
|
GERRIT603
|
op maandag 10 september 2012, 00:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 september 2012, 07:20
|
|
|
GERRIT603 schreef: | verkeerde inschatting, ik dacht dat vrouwen vielen op gevoelige mannen
ik zal nooit leren vrouwen te begrijpen |
Nee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 september 2012, 07:53
|
|
|
VISSER278 schreef: | Waar lijd je onder Gerrit ? Want dat is dan wel makkelijk voor een ander om dat te weten. |
Eerst jij met je ""maag""... Nu Gerrit met dat ""zorgelijke"" lijden.... Overkomst van een arts is hier gewenst..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 september 2012, 11:18
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Eerst jij met je ""maag""... Nu Gerrit met dat ""zorgelijke"" lijden.... Overkomst van een arts is hier gewenst.. |
Zeeland, je wéét toch dat mannen miepen bij elk pijntje, waar vrouwen nog rustig doorgaan........ Ze mogen blij zijn dat bevallen niet voor hun bestemd is..... Maar als vrouw weet je bij een beetje `gemiep`: Ach...... valt allemaal wel een beetje mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 september 2012, 11:22
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Zeeland, je wéét toch dat mannen miepen bij elk pijntje, waar vrouwen nog rustig doorgaan........ Ze mogen blij zijn dat bevallen niet voor hun bestemd is..... Maar als vrouw weet je bij een beetje `gemiep`: Ach...... valt allemaal wel een beetje mee |
Wat zijn vrouwen toch hard he en wat kunnen vrouwen veel verdragen
Ik ben toch blij dat ik een man ben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 september 2012, 12:01
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Zeeland, je wéét toch dat mannen miepen bij elk pijntje, waar vrouwen nog rustig doorgaan........ Ze mogen blij zijn dat bevallen niet voor hun bestemd is..... Maar als vrouw weet je bij een beetje `gemiep`: Ach...... valt allemaal wel een beetje mee |
Ja mannen piepen inderdaad snel bij een pijntje, maar als je ze niet meer hoort dan is het echt ernstig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 september 2012, 18:37
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ja mannen piepen inderdaad snel bij een pijntje, maar als je ze niet meer hoort dan is het echt ernstig |
Dat piepen is nog niet zo erg vind ik zelf.....maar dat zielige gedoe.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CORTAZAR588
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 september 2012, 20:16
|
|
|
wie is er nou een echte man ? alle vrouwen kunnen tegen pijn , kunnen 5 dingen tegelijk doen en nog veel meer.
volgens mij is er een fout gemaakt in de benaming ......zijn de mannen de vrouwen en vice versa.
en voor de vrouwen die echte mannen willen .......
dat is geen pleziertochtje me dunkt.
Maar even serieus:
Wat willen vrouwen nou eigenlijk van een man ? Dat hij lief is en begripvol enz enz , maar een echte man is ook een beetje oer man.
geven niet om een beetje zweet , zijn niet echte praters , lossen dingen liever alleen op. ook niet bang voor confrontaties ......
waar dan ook harde woorden vallen. maar daarna zand erover ( niet voor iedereen gaat dat op)
maw willen nederlandse vrouwen wel een echte man ? of een man die eigenlijk in veel dingen toch de vrouwlijke aanpak prefereert?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 september 2012, 20:24
|
|
|
CORTAZAR588 schreef: | wie is er nou een echte man ? alle vrouwen kunnen tegen pijn , kunnen 5 dingen tegelijk doen en nog veel meer.
volgens mij is er een fout gemaakt in de benaming ......zijn de mannen de vrouwen en vice versa.
en voor de vrouwen die echte mannen willen .......
dat is geen pleziertochtje me dunkt.
Maar even serieus:
Wat willen vrouwen nou eigenlijk van een man ? Dat hij lief is en begripvol enz enz , maar een echte man is ook een beetje oer man.
geven niet om een beetje zweet , zijn niet echte praters , lossen dingen liever alleen op. ook niet bang voor confrontaties ......
waar dan ook harde woorden vallen. maar daarna zand erover ( niet voor iedereen gaat dat op)
maw willen nederlandse vrouwen wel een echte man ? of een man die eigenlijk in veel dingen toch de vrouwlijke aanpak prefereert? |
Weet je dat dan niet????? Zijn credit card toch???? Kijk, gelijk weer zo'n engels woord.....dus zijn betaalpasje......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CORTAZAR588
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 september 2012, 20:45
|
|
|
ja kijk dat is heldere taal haha
en ik had al zo n vermoeden.
krediet kaart zou dat het vlaams equivalent zijn ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 september 2012, 20:56
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Eerst jij met je ""maag""... Nu Gerrit met dat ""zorgelijke"" lijden.... Overkomst van een arts is hier gewenst.. |
Waar heb ik problemen met mn maag geschreven? Dàt vraag ik me wel even af. Nee , die maag van mij daar maak ik me niet zo druk om. Zolang ik iets eet en het komt er niet gelijk uit , wat al jaaaaaaaren het geval is , zal het wel gaan. En de overkomst van een arts? Voor mij niet nodig ..... ik weet er één te vinden op cm hoor . Ze heeft me al meer goeie adviezen gegeven , nou ja , Dennis dan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 september 2012, 23:28
|
|
|
MAN ZIJN
ik ben een man en dat is een geluk ik doe niet hysterisch ook al heb ik het druk
ik verspil niet mijn leven met "wat moet ik aan" kan zonder depressie van de weegschaal af gaan
ik gooi dingen weg, ik heb niks te veel en als iets kapot is dan maak ik het heel
parkeren is easy; gewoon in 1 keer en al doen we hetzelfde ik verdien toch veel meer
ik ben een man en denk logisch na ik leef niet op light-drank en 3 blaadjes sla
als ik ergens heenloop weet ik de weg terug ik maak van een olifant in no time een mug
en al deel ik met duizenden vrouwen het bed ben ik juist "de man" in plaats van de slet
als ik zeg dat ik klaar ben, dan kunnen we gaan en tijdens het plassen kan ik blijven staan
ik ben een man ja, dat doet me plezier ik word niet dronken van 2 glazen bier
ik weet wat "buitenspel" is, daarom geef een brul want voetbal is passie en de scheids is een lul
publiekelijk huilen dat doe ik dus nooit hé, ik kan vangen als iemand iets gooit
en ik hoef niet te baren, dus geen centje pijn IS HET NIET GEWELDIG OM EEN MAN TE ZIJN
hier past het ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 09:28
|
|
|
GERRIT603 schreef: | MAN ZIJN
ik ben een man en dat is een geluk ik doe niet hysterisch ook al heb ik het druk
ik verspil niet mijn leven met "wat moet ik aan" kan zonder depressie van de weegschaal af gaan
ik gooi dingen weg, ik heb niks te veel en als iets kapot is dan maak ik het heel
parkeren is easy; gewoon in 1 keer en al doen we hetzelfde ik verdien toch veel meer
als ik ergens heenloop weet ik de weg terug ik maak van een olifant in no time een mug
en al deel ik met duizenden vrouwen het bed ben ik juist "de man" in plaats van de slet
als ik zeg dat ik klaar ben, dan kunnen we gaan en tijdens het plassen kan ik blijven staan
ik weet wat "buitenspel" is, daarom geef een brul want voetbal is passie en de scheids is een lul
publiekelijk huilen dat doe ik dus nooit hé, ik kan vangen als iemand iets gooit
en ik hoef niet te baren, dus geen centje pijn IS HET NIET GEWELDIG OM EEN MAN TE ZIJN
hier past het ook |
Volgens mij had ik de tegenhanger in het vrouwentopic geplaatst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN073
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 18:06
|
|
|
GERRIT603 schreef: | MAN ZIJN
hier past het ook |
Toppertje Gerrit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 23:45
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Volgens mij had ik de tegenhanger in het vrouwentopic geplaatst |
dat kan maar daar mag ik niet komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 00:18
|
|
|
GERRIT603 schreef: | dat kan maar daar mag ik niet komen |
Braaf!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 00:30
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Braaf!! |
waf waf woef
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 07:04
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Volgens mij had ik de tegenhanger in het vrouwentopic geplaatst |
Misschien hier nog maar weer een keer posten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 08:48
|
|
|
Klopt Erika!!!! Die variant van de vrouwen nog maar eens plaatsen????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 23:15
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Klopt Erika!!!! Die variant van de vrouwen nog maar eens plaatsen???? |
"Alleen voor ECHTE MANNEN", die echte mannen zitten hier niet op vrouwen-rijmpjes te wachten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 september 2012, 07:23
|
|
|
GERRIT603 schreef: | "Alleen voor ECHTE MANNEN", die echte mannen zitten hier niet op vrouwen-rijmpjes te wachten |
Don't worry We maken er geen poesiealbum van hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 september 2012, 16:37
|
|
|
ANNA415 schreef: | Don't worry We maken er geen poesiealbum van hoor. |
ok kerel, dan is het goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 september 2012, 16:42
|
|
|
Speciaal voor Gerrit dan ook maar hier in het topic
Ik ben een vrouw
ik ben een vrouw, en da's heus geen pech, Heb geen last van agressie als ik rijd op de weg.
Ik laat tenminste geen lampen aan voor nop. en ruim mijn rotzooi achter me op.
Als ik iets zoek, vind ik het in 1 keer! Kan tegelijkertijd bellen, koken en nog veel meer!
Van een griepje is bij mij niets te merken. Ik neem een aspirine en ga gewoon werken.
Ik hou me bezig met echt belangrijke vragen. In plaats van te jammeren om de voetbaluitslagen!
Al is vrouw-zijn dan een enorme zegen, Helaas houdt "De Man"onze ontwikkeling tegen!
Hem aan zijn lot overlaten is misschien een makkie Maar wie strijkt dan zijn overhemden en kookt zijn prakkie?
Dat is niet het ergste in dit geval Wat echt irritant is bij mannen: hun gebral
Ze denken zelf de beste te zijn Vooral spotten met vrouwen vinden ze fijn.
Uiteraard laten we ze in de waan Want waarheid kunnen ze psychisch niet aan:
Mannen zijn eigenlijk nog kind Dat spelen met auto's het einde vindt,
Die een potje gaat vechten als hun club verliest, Computerspelletjes speelt en maar knoeit als ie piest.
Nee, mannen willen de waarheid niet horen Zonder een vrouw zijn ze verloren
|
|
Naar boven |
|
|