Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 09:54
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Nou na de emancipatie hoeft dat toch niet meer |
Jawel...................als het mij uitkomt wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 12:24
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Jawel...................als het mij uitkomt wel |
Girlpowerrrrrrrrr......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 10:55
|
|
|
Eigenlijk als je goed erover nadenkt, vindt ik zelf dan! Dat het gewoon normaal is dat de MAN de eerste stap mag ondernemen!
Dat is toch de mooie eigenschap van de man..............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 17:55
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Eigenlijk als je goed erover nadenkt, vindt ik zelf dan! Dat het gewoon normaal is dat de MAN de eerste stap mag ondernemen!
Dat is toch de mooie eigenschap van de man.............. |
waar is de emancipatie gebleven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 19:36
|
|
|
GERRIT603 schreef: | waar is de emancipatie gebleven |
tssssssssss jankerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 19:44
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Eigenlijk als je goed erover nadenkt, vindt ik zelf dan! Dat het gewoon normaal is dat de MAN de eerste stap mag ondernemen!
Is dat zo??? Het kan ook een mooie eigenschap van een vrouw zijn.........
Doen de moedsers toch ook met hun kinderen? Waarom niet bij de MAN....?
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op maandag 7 januari 2013, 19:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 21:16
|
|
|
Wat een gedoe eigenlijk, over dat eerste initiatief nemen. Waarom wachten op de ander, als het gewoon goed voelt? Bang om je neus te stoten? Of de man het nu als eerste doet, of de vrouw, zorg gewoon dat het gebeurt, als je geluk je lief is. Niks zo spannend als iets voelen maar er geen gevolg aan (durven) geven..... Maar..... das mijn mening
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 21:23
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Wat een gedoe eigenlijk, over dat eerste initiatief nemen. Waarom wachten op de ander, als het gewoon goed voelt? Bang om je neus te stoten? Of de man het nu als eerste doet, of de vrouw, zorg gewoon dat het gebeurt, als je geluk je lief is. Niks zo spannend als iets voelen maar er geen gevolg aan (durven) geven..... Maar..... das mijn mening |
Nu heb ik een redelijke grote neus en heel wat gestoten maar neem van mij maar aan, je raakt er nooit aan gewend kom maar op met die emancipatie, het is genoeg geweest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 21:24
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Wat een gedoe eigenlijk, over dat eerste initiatief nemen. Waarom wachten op de ander, als het gewoon goed voelt? Bang om je neus te stoten? Of de man het nu als eerste doet, of de vrouw, zorg gewoon dat het gebeurt, als je geluk je lief is. Niks zo spannend als iets voelen maar er geen gevolg aan (durven) geven..... Maar..... das mijn mening |
En die mening deel ik met jou steentje. Je kan inderdaad een afwachtende houding aannemen maar dan zou je wel eens lang kunnen wachten of mooie kansen zien voorbij gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 21:24
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Nu heb ik een redelijke grote neus en heel wat gestoten maar neem van mij maar aan, je raakt er nooit aan gewend kom maar op met die emancipatie, het is genoeg geweest |
maar ik vrees met grote vreze
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 21:29
|
|
|
Het is erg situatie-afhankelijk denk ik, de ene keer helpt de man de vrouw een beetje door handig gebruik te maken van de oude traditie, de andere keer helpt de vrouw de man een beetje door gebruik te maken van haar 6e zintuig of zo... ik noem maar een zijstraat, t gaat er om dat je allebei al weet dat je in elkaar bent geinteresseerd op de goede manier. De ander over de brug willen helpen is dan alleen maar nog maar romantischer
(oh wat zeg ik dat weer mooi )
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op maandag 7 januari 2013, 21:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 23:11
|
|
|
Nou , je lijkt niet erg op Ruth hoor .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 23:22
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou , je lijkt niet erg op Ruth hoor . |
nee ik lijk op mezelf.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 23:26
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Is dat zo??? Het kan ook een mooie eigenschap van een vrouw zijn.........
Doen de moedsers toch ook met hun kinderen? Waarom niet bij de MAN....? |
De kinderen voedt je op als moeder.......................de man is al opgevoed (hoop ik dan)................. .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 00:25
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | nee ik lijk op mezelf......... |
Kijk dat is spirit of a woman...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 00:29
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | De kinderen voedt je op als moeder.......................de man is al opgevoed (hoop ik dan)................. . |
Haha, zo zou het moeten zijn....... Mannen zijn net als pubers, hebben een moeder naast hun nodig. )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 00:30
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op dinsdag 8 januari 2013, 00:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 00:41
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Girlpowerrrrrrrrr...... |
IJZERRRRRRRR!
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op dinsdag 8 januari 2013, 09:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 00:43
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Haha, zo zou het moeten zijn....... Mannen zijn net als pubers, hebben een moeder naast hun nodig. ) |
Nou hopen dat je hier dan een moeder rol vrouw hier vindt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 08:41
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Nou hopen dat je hier dan een moeder rol vrouw hier vindt |
maritime spreekt misschien meer voor zichzelf?, gelukkig zijn er ook nog wel mannen die de behoefte aan "een moeder" zijn ontgroeid en het al alleen met een vrwl. partner af kunnen
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op dinsdag 8 januari 2013, 08:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 09:13
|
|
|
KEITH722 schreef: | Het is erg situatie-afhankelijk denk ik, de ene keer helpt de man de vrouw een beetje door handig gebruik te maken van de oude traditie, de andere keer helpt de vrouw de man een beetje door gebruik te maken van haar 6e zintuig of zo... ik noem maar een zijstraat, t gaat er om dat je allebei al weet dat je in elkaar bent geinteresseerd op de goede manier. De ander over de brug willen helpen is dan alleen maar nog maar romantischer
(oh wat zeg ik dat weer mooi ) |
Dat zeg je heeeeel mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 09:31
|
|
|
Mee eens Steentje! In 2013 gaan we toch niet meer zitten wachten tot we gevraagd worden? Het mag natuurlijk wel.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:20
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | tssssssssss jankerd |
O is dat zo ik zou zo zeggen, trek de broek maar aan zij die vatte passe um
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:28
|
|
|
JANS221 schreef: | Mee eens Steentje! In 2013 gaan we toch niet meer zitten wachten tot we gevraagd worden? Het mag natuurlijk wel....... |
Enne, werd je al gevraagd om wat te doen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Enne, werd je al gevraagd om wat te doen??? |
Vroeg jij nu om te gaan wokken of was dat een ander?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:48
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Haha, zo zou het moeten zijn....... Mannen zijn net als pubers, hebben een moeder naast hun nodig. ) |
..........................volgens mij zijn sommige mannen ergens blijven stil gaan staan......in de puber fase.........................
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op dinsdag 8 januari 2013, 10:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 11:19
|
|
|
JANS221 schreef: | Vroeg jij nu om te gaan wokken of was dat een ander? |
Het was vast iemand anders die je wat gevraagd heeft... ...met mij wilde je alleen maar naar de vespers in de abdij van Westmalle gaan. De leuke gezellige dingen doe je vast met iemand anders...
zal waarschijnlijk die nieuwe leuke buurman zijn...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 8 januari 2013, 11:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 12:42
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | ..........................volgens mij zijn sommige mannen ergens blijven stil gaan staan......in de puber fase......................... |
Ach ja en elke man zit wel ergens een kind dat spelen wil, dat is ook wel weer leuk. Maar voor hun opvoeding moeten ze toch bij zichzelf zijn. En als ze het echt niet denken te kunnen dan maar hun moeder maar dat vind ik wel sneu als je de 30 gepasseerd bent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 13:01
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ach ja en elke man zit wel ergens een kind dat spelen wil, dat is ook wel weer leuk. Maar voor hun opvoeding moeten ze toch bij zichzelf zijn. En als ze het echt niet denken te kunnen dan maar hun moeder maar dat vind ik wel sneu als je de 30 gepasseerd bent |
ik speel piano, dat valt niet op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 16:44
|
|
|
KEITH722 schreef: | maritime spreekt misschien meer voor zichzelf?, gelukkig zijn er ook nog wel mannen die de behoefte aan "een moeder" zijn ontgroeid en het al alleen met een vrwl. partner af kunnen |
gelukkig ....................
|
|
Naar boven |
|
|