Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: donderdag 30 december 2010, 12:12
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Maar doen mensen nou echt mee om het geld.....of doen ze mee om het spelletje?
Je weet eigenlijk wel dat je hem toch niet wint en toch doen mensen elk jaar (of elke maand) weer mee. Dus ik denk dat het meer om het spel draait dan om het geld. |
Geloof je het zelf tuurlijk doen we het om de knikkers, maar okee het zal wel net als op cm om de restjes gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 30 december 2010, 13:02
|
|
|
GERT856 schreef: | Geloof je het zelf |
Ja.....eigenlijk wel.Je gelooft toch niet echt dat je enige serieuze kans hebt echt die hoofdprijs of een ander fors bedrag te winnen? Ik niet in elk geval, en toch kocht ik een lot. Realistisch denken noemde Arend dat geloof ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: donderdag 30 december 2010, 13:04
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ja.....eigenlijk wel.Je gelooft toch niet echt dat je enige serieuze kans hebt echt die hoofdprijs of een ander fors bedrag te winnen? Ik niet in elk geval, en toch kocht ik een lot. Realistisch denken noemde Arend dat geloof ik |
wij kochten ook een lot ... maar wel bescheiden een half lot haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SJONNIE945
|
|
Geplaatst: donderdag 30 december 2010, 13:35
|
|
|
Als ik de prijs zou winnen, wist ik precies wat ik zou doen. Ik kocht vier huizen en een mooie Mercedes. Twee huizen voor mezelf en twee grote voor mensen die nergens anders terecht kunnen. De volledige kanslozen van de maatschappij zeg maar net als ik. Een huis in de stad en 1 op het platteland. Kunnen ze kiezen. Maar ik had ook OVERAL personeel voor. Want ik vreet geen donder uit dan. Behalve muziek en filosoferen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: donderdag 30 december 2010, 15:30
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op maandag 30 mei 2011, 23:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: donderdag 30 december 2010, 17:00
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | wauw toen ik dit las dacht ik dat de huizen merkbaar goedkoper waren in nederland dan in belgiƫ............ had een beetje verkeerd gerekend, besefte nog niet hoeveel geld 1 miljoen euro wel is, ik zou heel veel delen! |
Jaha, dat zijn heeeeeeeeel veel frankies ontelbare frankies
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 30 december 2010, 20:18
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | En das nou net de enige loterij waarmee ik WEL de hoofdprijs won |
ik ook al annet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 30 december 2010, 20:43
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | En das nou net de enige loterij waarmee ik WEL de hoofdprijs won |
Dan ga ik wel weer voor de poedelprijs. Beter iets dan niets.
visser, de bescheiden ziw.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 06:43
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 14:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 07:55
|
|
|
GIBBY159 schreef: | En als ik wakker wordt, lig ik nog in bed en niet op het strand in Ibiza. |
Je droomt alleen maar Gibby
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 09:47
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dan ga ik wel weer voor de poedelprijs. Beter iets dan niets.
visser, de bescheiden ziw. |
ik had niet verwacht dat jij Annette dr hoofdprijs had willen winnen...
(had ik eerder moeten weten, ik had graag een eunuch in mn harem gehad )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 10:27
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik had niet verwacht dat jij Annette dr hoofdprijs had willen winnen...
(had ik eerder moeten weten, ik had graag een eunuch in mn harem gehad ) |
Het is haar gegund hoor.
't is beter te leven op een hoek van het dak , dan met een kijfachtige huisvrouw( in dit geval huisman dan) , toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 13:23
|
|
|
GRACE585 schreef: | ik ook al annet |
ben ik ff blij dat er 2 dames afvallen, hebben wij meer kans voor de hoofdprijs.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 14:24
|
|
|
CARIEN982 schreef: | ben ik ff blij dat er 2 dames afvallen, hebben wij meer kans voor de hoofdprijs. |
't is en blijft een loterij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 14:29
|
|
|
VISSER278 schreef: | 't is en blijft een loterij. |
De kans dat je hier op cm de hoofdprijs wint is toch groter dat dat je de staatsloterij wint he, dat lijkt me wel bewezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 15:43
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | De kans dat je hier op cm de hoofdprijs wint is toch groter dat dat je de staatsloterij wint he, dat lijkt me wel bewezen. |
En sommige maken nog kans op een bonus erbij ook nog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA694
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 23:58
|
|
|
Ik wil toch nog even reageren op al deze berichten over wel of niet meedoen aan een loterij. In Spreuken ergens (wil het later nog wel opzoeken ) wordt gewaarschuwd voor het in korte tijd verwerven van een grote hoeveelheid geld. Het schijnt zo te zijn als mensen een groot bedrag winnen ze daar begeleiding bij krijgen van een deskundige omdat je ineens bijna alles kunt doen. Ik denk dat mensen hiervan geestelijk kunnen doordraaien en dat daarom de Bijbel ertegen waarschuwt (pas op als in korte tijd het vermogen aanwast, staat er letterlijk). Ik ben het daarom helemaal met Jan eens dat we ons vertrouwen op God moeten stellen. Ik zeg dat niet gemakkelijk en heb al vele jaren ervaren hoe God in mijn leven voorziet in praktische en financiele zin.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 00:05
|
|
|
WILMA694 schreef: | In Spreuken ergens (wil het later nog wel opzoeken ) wordt gewaarschuwd voor het in korte tijd verwerven van een grote hoeveelheid geld. Het schijnt zo te zijn als mensen een groot bedrag winnen ze daar begeleiding bij krijgen van een deskundige omdat je ineens bijna alles kunt doen. Ik denk dat mensen hiervan geestelijk kunnen doordraaien en dat daarom de Bijbel ertegen waarschuwt (pas op als in korte tijd het vermogen aanwast, staat er letterlijk). |
De waarschuwing om op te passen als je in korte tijd vermogen enorm ziet groeien is wellicht juist op zijn plaats als je meedoet aan een dergelijke loterij. Het zegt echter niet dat je het maar niet moet doen, maar dat je goed moet opletten op je manier van reageren als je ineens zoveel geld krijgt...In die zin zou je de begeleiding die tegenwoordig aangeboden wordt toch bijbels kunnen noemen
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op zondag 2 januari 2011, 00:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 11:48
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ja, ik ben ontdeugend, maar deze week ga ik voor het eerst eens een staatslot kopen. Wat zou ik gaan doen als ik een grote prijs win? En wat zouden jullie doen met een prijs van 1 miljoen??? |
Vertel.........heb je de prijs gewonnen?
Dan wil ik best met je daten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 17:33
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Vertel.........heb je de prijs gewonnen?
Dan wil ik best met je daten. | Een tientje, is dat genoeg voor een date???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 17:40
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Een tientje, is dat genoeg voor een date??? |
Kun je net twee kopjes koffie voor kopen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 20:36