Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 18:37
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Het doen van mijn huishouden is ook onbetaald, maar of ik het nu echt vrijwillig doe? 't Is voor mij meer noodzaak hoor. |
Ja, voor mij ook . Maar of ik het ieder keer met veel plezier doe, ? Ben altijd blij als het weer klaar is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 21:37
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Het doen van mijn huishouden is ook onbetaald, maar of ik het nu echt vrijwillig doe? 't Is voor mij meer noodzaak hoor. |
Ja en dan heb je (beetje) leuke karweitjes en kl.....karweitjes. Ha... das wat voor het mannentopic. Het smerigste, rotste , vervelendste werk in huis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NAOMI695
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 20:03
|
|
|
Tja, die wc hé? Eén keer in de week
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 12:36
|
|
|
NAOMI695 schreef: | Tja, die wc hé? Eén keer in de week |
zo vaak ???????????????????????????????????????????????????????????
echt niet! Poepen kost al tijd genoeg! Denk je, dat ik dat nog ff ga rekken?
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op dinsdag 24 augustus 2010, 12:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 12:47
|
|
|
MARIJAN072 schreef: Het doen van mijn huishouden is ook onbetaald, maar of ik het nu echt vrijwillig doe? 't Is voor mij meer noodzaak hoor.
VISSER schreef: Ja, voor mij ook . Maar of ik het ieder keer met veel plezier doe, ? Ben altijd blij als het weer klaar is.
Hai,
Ik zelf vind het gewoon erg leuk om mijn appartementje bij te houden. Elke dag, vóórdat ik het verlaat, ga ik eerst even een uurtje ofzo lekker dingetjes doen. Even stofzuigen, dweiltje erover heen. Eventjes opruimen enzo, zodat als ik 's avonds thuiskom, dat het dan weer netjes en gezellig en schoon is.
Tis namelijk zo, dat als je het bijhoudt regelmatig dan heb je helemaal niet zoveel werk ;)
En dan kunnen er ook gewoon onverwacht mensen langskomen, omdat ik mezelf dan goed voel, omdat me huisie is opgeruimd.
En is het niet zo van een chaos in je huis is een chaos in je hoofd? En een opgeruimd huis geeft een opgeruimd gevoel in je hoofd ;) Ja, heb ik gehoord bij de Oprah Winfrey show ;)
Fijne Dag en God's zegen ;) !
Shanita
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 24 augustus 2010, 12:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 16:40
|
|
|
SHANITA130 schreef: | MARIJAN072 schreef: Het doen van mijn huishouden is ook onbetaald, maar of ik het nu echt vrijwillig doe? 't Is voor mij meer noodzaak hoor.
VISSER schreef: Ja, voor mij ook . Maar of ik het ieder keer met veel plezier doe, ? Ben altijd blij als het weer klaar is.
Hai,
Ik zelf vind het gewoon erg leuk om mijn appartementje bij te houden. Elke dag, vóórdat ik het verlaat, ga ik eerst even een uurtje ofzo lekker dingetjes doen. Even stofzuigen, dweiltje erover heen. Eventjes opruimen enzo, zodat als ik 's avonds thuiskom, dat het dan weer netjes en gezellig en schoon is.
Tis namelijk zo, dat als je het bijhoudt regelmatig dan heb je helemaal niet zoveel werk ;)
En dan kunnen er ook gewoon onverwacht mensen langskomen, omdat ik mezelf dan goed voel, omdat me huisie is opgeruimd.
En is het niet zo van een chaos in je huis is een chaos in je hoofd? En een opgeruimd huis geeft een opgeruimd gevoel in je hoofd ;) Ja, heb ik gehoord bij de Oprah Winfrey show ;)
Fijne Dag en God's zegen ;) !
Shanita |
Iedere dag een uur? Poehhhhh moet er niet aan denken, kan ik er iedere dag om 5.00uur uit. Dankjewel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 18:30
|
|
|
VISSER278 schreef: | Iedere dag een uur? Poehhhhh moet er niet aan denken, kan ik er iedere dag om 5.00uur uit. Dankjewel. |
uurtje is vrij kort nog. Annette voed de kinderen op...zegt ze... EN ze doet het huishouwe. Normaal zitten ze, ruim genomen, tussen 9 en 14 uur op school, dus heeft zij 5 uur (!!!!!) Das nog 4 uur meer dus dan Sjanita...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 18:49
|
|
|
PIETER649 schreef: | uurtje is vrij kort nog. Annette voed de kinderen op...zegt ze... EN ze doet het huishouwe. Normaal zitten ze, ruim genomen, tussen 9 en 14 uur op school, dus heeft zij 5 uur (!!!!!) Das nog 4 uur meer dus dan Sjanita... |
jouw overhemden zijn vast ook paar maatjes groter de bloesjes van Shanita.....weet je hoeveel tijd er in strijken gaat zitten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 19:11
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | jouw overhemden zijn vast ook paar maatjes groter de bloesjes van Shanita.....weet je hoeveel tijd er in strijken gaat zitten |
ow, vandaar dat ik maar 1 schoon overhemd per maand mag... nu ik snap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 19:14
|
|
|
PIETER649 schreef: | ow, vandaar dat ik maar 1 schoon overhemd per maand mag... nu ik snap |
Héhé... eindelijk iemand gevonden die nog strenger is dan ik... ik riep altijd: één schoon overhemd per week, meer strijk ik niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 19:21
|
|
|
LIESBETH326 schreef: | Héhé... eindelijk iemand gevonden die nog strenger is dan ik... ik riep altijd: één schoon overhemd per week, meer strijk ik niet... |
En daar kom je nu mee.... tja, ik ben inmiddels met Annette getrouwd en er is een kleine op komst... kost mij teveel aan allimentatie. 3 nieuwe overhemden per maand erbij kopen is iets goedkoper.
Wel balen dat je hier nu pas mee komt... ik had het goed kunnen hebben bij jou, kom ik nu achter..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 19:26
|
|
|
PIETER649 schreef: | En daar kom je nu mee.... tja, ik ben inmiddels met Annette getrouwd en er is een kleine op komst... kost mij teveel aan allimentatie. 3 nieuwe overhemden per maand erbij kopen is iets goedkoper.
Wel balen dat je hier nu pas mee komt... ik had het goed kunnen hebben bij jou, kom ik nu achter.. |
Idd... je zou het misschien wel goed kunnen hebben gehad bij mij... Maar als ik jouw en Annettes bijdragen zo eens lees, dan heb je het bij haar (het) best!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:05
|
|
|
LIESBETH326 schreef: | Idd... je zou het misschien wel goed kunnen hebben gehad bij mij... Maar als ik jouw en Annettes bijdragen zo eens lees, dan heb je het bij haar (het) best! |
Eigenlijk is het heel simpel hoor, je moet gewoon zorgen dat ze wat te klagen hebben, anders gaan ze zelf dingen verzinnen om over te klagen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:26
|
|
|
PIETER649 schreef: | uurtje is vrij kort nog. Annette voed de kinderen op...zegt ze... EN ze doet het huishouwe. Normaal zitten ze, ruim genomen, tussen 9 en 14 uur op school, dus heeft zij 5 uur (!!!!!) Das nog 4 uur meer dus dan Sjanita... |
Huishouden doe ik 's avonds na werktijd. Maar daar heb ik gelukkig geen 4 uur voor nodig. en de kids opvoeden doe ik alleen in tweekend. Voeden doe ik ze dmv. allimentatie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:28
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Eigenlijk is het heel simpel hoor, je moet gewoon zorgen dat ze wat te klagen hebben, anders gaan ze zelf dingen verzinnen om over te klagen |
Pieter, volgens mij pak je, net als ik, elke ochtend het schone gestreken overhemd dat boven op de stapel ligt.
Bij een shirt, zo schoon gewasschen, mist met één, twee kreukjes niet.
Thomas, vandaag blauw met een soort ruitje er in - of zo.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 24 augustus 2010, 20:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:29
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | jouw overhemden zijn vast ook paar maatjes groter de bloesjes van Shanita.....weet je hoeveel tijd er in strijken gaat zitten |
Strijken doe ik niet aan. gaat veel te veel tijd in zitten . Lijkt me ook zo'n kl......karweitje. Doe gewoon kleren aan die niet gestreken hoeft te worden. En zakdoeken en theedoeken strijk ik wel met mn handen ( zijn groot genoeg)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:31
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Pieter, volgens mij pak je, net als ik, elke ochtend het schone gestreken overhemd dat boven op de stapel ligt.
Thomas, vandaag blauw met een soort ruitje er in of zo. |
Smurfenpak?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:35
|
|
|
VISSER278 schreef: | Strijken doe ik niet aan. gaat veel te veel tijd in zitten . Lijkt me ook zo'n kl......karweitje. Doe gewoon kleren aan die niet gestreken hoeft te worden. En zakdoeken en theedoeken strijk ik wel met mn handen ( zijn groot genoeg) |
Dan krijg je een man die altijd in ongestreken t shirts loopt , dan strijk ik liever een paar overhemden
ennuh....als je theedoeken en zakdoeken strijkt nemen ze veel minder vocht op, dus die doe ik ook niet hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:37
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dan krijg je een man die altijd in ongestreken t shirts loopt , dan strijk ik liever een paar overhemden
ennuh....als je theedoeken en zakdoeken strijkt nemen ze veel minder vocht op, dus die doe ik ook niet hoor |
Je kan het ook doen zoals Martin: Onder je kussen leggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 21:08
|
|
|
Netje zag eens shirtjes hangen O! Als Pieters buik zo groot ’t scheen dat Netje wilde strijken schoon haar Pieter ’t haar verbood.
Hier is, zei zij, noch mijn Pieter noch een Duitser die het ziet aan een lijn zo vol geladen mist men vijf, zes shirtjes niet.
Maar ik wil gehoorzaam wezen En niet strijken, ik loop heen Zou ik om een mand vol shirtjes ongehoorzaam wezen? Neen!
Voort ging Netje, maar haar Pieter Die haar stil beluisterd had kwam haar in het lopen tegen vooraan op het middenpad.
Kom mijn Netje, zei haar Pieter Kom mijn kleine hartedief Nu zal ik de waslijn schudden Nu heeft Pieter Netje lief.
Daarop ging haar Pieter schudden Netje raapte schielijk op! Netje kreeg haar mand vol strijkgoed En liep heen op een galop!
Thomas van Alphen.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 24 augustus 2010, 21:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 21:13
|
|
|
Geweldig Thomas!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 21:46
|
|
|
Hey..wil jij mij niet meer zo aan het lachen maken! Dat is gevaarlijk in mijn toestand..bijna nog meer was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 21:46
|
|
|
Het ultieme bewijs van de veel te veel vrije tijd die schoolmeesters zich dmv frequente stakingen hebben verworven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 22:02
|
|
|
PIETER649 schreef: | Het ultieme bewijs van de veel te veel vrije tijd die schoolmeesters zich dmv frequente stakingen hebben verworven. |
Cultuuroverdracht is mijn werk, Pieter, ik werk gewoon, zoals de meeste avonden.
Thomas.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 22:27
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Cultuuroverdracht is mijn werk, Pieter, ik werk gewoon, zoals de meeste avonden.
Thomas. |
ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in
dus... kijk... ik kan mij inhouden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 22:47
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Cultuuroverdracht is mijn werk, Pieter, ik werk gewoon, zoals de meeste avonden.
Thomas. |
Helder verwoord, Thomas.
Mijn complimenten voor het gedicht!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 22:58
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Helder verwoord, Thomas.
Mijn complimenten voor het gedicht! |
mooi i i i i i kwalitatief echt het puntje óp de i i i hi hi ha ha haaa hi hi Ha ! Ha! ! ! !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 23:48
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in
dus... kijk... ik kan mij inhouden |
is dit strafwerk pietje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|