Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 08:28
|
|
|
Nouwwwwwwwww Naar de hei natuurlijk
(eerst ff wassen draaien, boodschappen doen, winterbanden wegleggen, oud papier weg brengen, ff bij de Action snuffelen, ....)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 08:31
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nouwwwwwwwww Naar de hei natuurlijk
(eerst ff wassen draaien, boodschappen doen, winterbanden wegleggen, oud papier weg brengen, ff bij de Action snuffelen, ....) |
Ja, nou weet ik het ook niet meer, zou gaan regenen hier in Brabant en het regent niet, zie zelf wat zonnestralen die willen doorbreken.
En ja, het ís natuurlijk wél gezellig, als het niet de hele tijd zou regenen
Oooooh, wat moet ik nu doen, toch mailen of ze me komen halen?
Moeilijk, ik kijk nog even bij buienradar etc.
Laterz, zo meteen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 09:16
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, nou weet ik het ook niet meer, zou gaan regenen hier in Brabant en het regent niet, zie zelf wat zonnestralen die willen doorbreken.
En ja, het ís natuurlijk wél gezellig, als het niet de hele tijd zou regenen
Oooooh, wat moet ik nu doen, toch mailen of ze me komen halen?
Moeilijk, ik kijk nog even bij buienradar etc.
Laterz, zo meteen! |
Gewoon blik op oneindig en GAAN! Je bent vast niet de enige die natregent. En gewoon niet teveel (lange) kleren aandoen, dan droog je weer sneller
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 10:16
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nouwwwwwwwww Naar de hei natuurlijk
(eerst ff wassen draaien, boodschappen doen, winterbanden wegleggen, oud papier weg brengen, ff bij de Action snuffelen, ....) |
Ja, ik hoef de deur niet uit kan zo naar Station lopen
Heb gisteren al boodschappen gedaan namelijk, dus zo douchen en zo en es kijken wat ik aandoe...spanneeeeeeend
Moet alleen even bij de AH me ov kaart opladen, meer niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 10:18
|
|
|
KLUS667 schreef: | Gewoon blik op oneindig en GAAN! Je bent vast niet de enige die natregent. En gewoon niet teveel (lange) kleren aandoen, dan droog je weer sneller |
Weljaaaa, ik ga gewoon in mijn bikini lol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 11:03
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Weljaaaa, ik ga gewoon in mijn bikini lol |
Ja, goed idee: onder je kleren en als het gaat regenen trek je gewoon je kleren uit. Net als op het strand.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 11:15
|
|
|
KLUS667 schreef: | Ja, goed idee: onder je kleren en als het gaat regenen trek je gewoon je kleren uit. Net als op het strand. |
Kom ik net uit de douche, donker lijkt wel nacht, alle lichten aan zie geen f@@@@ voor me ogen. Haha.
Maar ja, ik die toch altijd een handje ervan heb om echt overal te laat te komen, denk dat ik het wel red, ALS DE TREIN NIET MOEILIJK DOET MET STORINGEN VERTAGINGEN ETC DOOR DEZE ZONDVLOED DIE NU OVER BRABANT TREKT..., keek al op ns reisadvies, dus weet welke trein(en)
AAn mij zal het niet liggen ik ben op tijd , hoef alleen maar nog even aankleden, de ah in te lopen opwaarderen, en pak ik de trein van 12.00 uur
Maar ik heb me foon en nummer, dusz.... Voor de zekerheid!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 13:26
|
|
|
Nou nu het lekker opfrist ga ik maar eens even in huis aan de gang met een fris windje werkt het lekkerder
Succes met treinen en op de hei!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 14:03
|
|
|
""Mam...wat denk je...kunnen we nog naar dat paardenconcours""
Kom op we gaan...we zien wel als we een natte K... krijgen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 12:09
|
|
|
Werken, en dan om half vier even naar het ziekenhuis , en daarna weer even werken, en daarna, even op visite
Eventjes niet zo blauwe lucht hier, alleen hier en daar een klein stukkie, maar ja, vergeleken met juni is het prachtig weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 19:41
|
|
|
Zo, en nou even bij de buurman bankhangen
Latertjes en Fijne Avond!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 19:41
|
|
|
Zo, en nou even bij de buurman bankhangen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 20:23
|
|
|
Das een dubbele buurman Shanita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 juli 2013, 11:30
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Das een dubbele buurman Shanita |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 juli 2013, 12:19
|
|
|
Straks komt een soort hulpverleenster..
En, ik had zondag echt alle kastjes open getrokken, alles overhoop gehaald, om een kabeltje te zoeken zodat ik foto's van me telefoon op me pc kan zetten(geen bluetooth).
En ja ik heb dus alle laatjes opengetrokken, omgekeerd, dat soort dingen.
En niet opgeborgen, teruggedaan....
Dus het ziet er rommelig uit, zeg maar.
Wil ze toch binnekomen straks om een uur....(ja, met een K#$ smoes).
Ja, en dan gaat ze me vertellen wat ik op moet ruimen, (alsof ik dat zelf niet weet ). Was gisteren al begonnen.
Nou is ze wel aardig, dat wel
(maar ja krijg ik wéér dezelfde preek
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 31 juli 2013, 12:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: woensdag 31 juli 2013, 22:20
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Zo, en nou even bij de buurman bankhangen
|
Haha! Ben je nog van plan de foto's "ergens" op te zetten? Iedereen heeft je toestemming toch?
Ps, typevaut aangepast!
Laatst aangepast door
|
LANFY127
|
op woensdag 31 juli 2013, 22:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 09:26
|
|
|
de zon in..... geniet er allemaal van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 09:26
|
|
|
de zon in..... geniet er allemaal van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 09:46
|
|
|
PETRA373 schreef: | de zon in..... geniet er allemaal van |
Ik mag de zon wel in...maar heb een afspraak met mezelf dat ik eerst.....(en das een heleboel....) Dus eerst de afspraken nakomen...en dan.....!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 11:02
|
|
|
LANFY127 schreef: | Haha! Ben je nog van plan de foto's "ergens" op te zetten? Iedereen heeft je toestemming toch?
Ps, typevaut aangepast! |
Haha, ja zodra ik mijn kabeltje heb gevonden, heb geen bluetooth op me foon, dus ja, kan alleen met een kabeltje. die hier zich wel ergens bevind in mijn huis, maar zou mijn God niet weten waar.
Ik kan me nog wel herinneren dat ik 'm een tijd geleden ergens netjes had opgeborgen.
Ja, dat heb ik wel met meer spullen, maak mij er ook allang niet meer druk over. Ik moet toch deze week opruimen, dus ik kom hem dan, zoals gewoonlijk, met alle spullen die ik kwijt ben, vanzelf ergens tegen.
Ik heb wel de foto's veels te groot gemaakt, ja het grootste formaat was hij ingesteld, namelijk: 1600x1200, maar ja ik heb wel vaker hele grote foto's verkleint, die ik kreeg toegestuurd, dus dat lukt wel.
En dan zet ik ze gewoon in mijn profiel, en ja, dan kan je ze gewoon "opslaan als" in een van de mappen.
Ja, het zijn leuke foto's ik zie ze elke dag, ik heb er eentje op mijn bureaublad van mijn telefoon staan, en elke keer als ik bel oid, of kijk hoe laat het is, kijk ik ook even naar de foto
Dus ja, even wachten tot ik me kabeltje vind deze week, en dan even wachten totdat ik weer weet hoe ik ze moet verkleinen, wat bij mij vaak automatisch gaat, als je het me nu vraagt hoe het moet, weet ik het niet, maar ja, zodra, ik met die foto's op me pc, voor de pc zit, ja, dan ineens weet ik het weer precies.
Dus ja, zo snel mogelijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 13:06
|
|
|
lol
Nou, ik heb nog een week de tijd om me huis op te ruimen, en anders gaat ze me helpen....Whaaaaa
Ja, dat betekend dus, dat ik overdag deze week eigenlijk niet weg kan, want mijn huis is belangrijker.
En ja, ze zei niet eens wát ik moet opruimen, want het is nu echt overal een puinhoop...
Ja, dus ik wacht even tot ik zin krijg...wat meestal wel spontaan komt hoor.
En als ik dan alles had opgeruimd ging(verleden tijd) het zo: http://youtu.be/BvYJB8NOyBo
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 1 augustus 2013, 16:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 21:32
|
|
|
SHANITA130 schreef: | lolNou, ik heb nog een week de tijd om me huis op te ruimen, en anders gaat ze me helpen....Whaaaaa
Ja, dat betekend dus, dat ik overdag deze week eigenlijk niet weg kan, want mijn huis is belangrijker.
En ja, ze zei niet eens wát ik moet opruimen, want het is nu echt overal een puinhoop...
En als ik dan alles had opgeruimd ging(verleden tijd) het zo: http://youtu.be/BvYJB8NOyBo |
Kijk maar uit....want over 6 dagen is je week weer spontaan omgegaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 00:13
|
|
|
SHANITA130 schreef: | lolNou, ik heb nog een week de tijd om me huis op te ruimen, en anders gaat ze me helpen....Whaaaaa
En als ik dan alles had opgeruimd ging(verleden tijd) het zo: http://youtu.be/BvYJB8NOyBo |
je kan ook lekker alle dagen van d e zon gaan genieten, ze komt toch mee helpen opruimen maar serieus kan je niet sochents opruimen en smiddags weg?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 08:56
|
|
|
ik ben van plan... te gaan luieren naar de Action te gaan naar de Jumbo (hallo) ...uhhhh.... was draaien luieren en eten natuurlijk (mmm kan de bbq wel aansteken; heb nog wat houtskool over)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 09:49
|
|
|
Stapeltje boeken voor straks voor de vakantie negeren. Was vouwen. Naar de Action (woon ik schuin tegenover, hoe luxe is dat.) Kijken of moeders nog ergens zin heeft, even naar Meijendel of zo (achtertuin van onze koning).' Es nadenken over wat ik vanavond kan brouwen (geen tuin dus geen BBQ
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 09:54
|
|
|
JOL252 schreef: | Stapeltje boeken voor straks voor de vakantie negeren. Was vouwen. Naar de Action (woon ik schuin tegenover, hoe luxe is dat.) Kijken of moeders nog ergens zin heeft, even naar Meijendel of zo (achtertuin van onze koning).' Es nadenken over wat ik vanavond kan brouwen (geen tuin dus geen BBQ |
Bbq op balkon een optie deed ik vroeger ook lol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 10:27
|
|
|
Ik ga nog even een heerlijk kopje koffie maken, niet te sterk, en dan zie ik wel....lekker me balkondeur open.
Ik doe de hele dag precies waar ík zin in heb
Zo zit dat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 10:33
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | Bbq op balkon een optie deed ik vroeger ook lol |
nah als ik nou op de bovenste verdieping woonde, geen punt maar ik vergas mijn buren liever niet vanaf mijn balkonnetje. Voelt toch niet vrij...
beetje een muts.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 10:36
|
|
|
Als je geen airco hebt de deuren en ramen tegen elkaar open zetten om koelte in je huis te brengen is wel een goed plan.
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|