Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 15:25
|
|
|
Een uitnodiging(alweer) om naar Australië te komen... Zo mooi...zo leuk, maar als dat lot uit de loterij nu maar eens kwam!!!
Het was/is een droom en ik denk dat het dat zal blijven.... Ach...als een mens geen dromen meer heeft... Zodoende droom ik nog even verder
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 13 juni 2013, 15:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 16:40
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Een uitnodiging(alweer) om naar Australië te komen... Zo mooi...zo leuk, maar als dat lot uit de loterij nu maar eens kwam!!!
Het was/is een droom en ik denk dat het dat zal blijven.... Ach...als een mens geen dromen meer heeft... Zodoende droom ik nog even verder |
Zat daar geen envelopje met geld bij?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 16:45
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Zat daar geen envelopje met geld bij? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 18:06
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | |
Retour Australiër is1900 euro hoorde ik laatst van iemand die erna toeging, Spraarpot kopen, iedere maand 100 euro in knallen. , kan je over anderhalf jaar..... Desnoods doe je iedere maand50 euro, kan je ove r eh....40 maanden. Dromen zijn er niet om op te geven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 18:16
|
|
|
PETRA373 schreef: | Retour Australiër is1900 euro hoorde ik laatst van iemand die erna toeging, Spraarpot kopen, iedere maand 100 euro in knallen. , kan je over anderhalf jaar..... Desnoods doe je iedere maand50 euro, kan je ove r eh....40 maanden. Dromen zijn er niet om op te geven |
haha jij zegt het ik dacht het. Mijn broer woont in Ierland en was weduwnaar hij ging daar hertrouwen en ik wilde er met het hele gezin heen kosten destijds 2500eu. Ben op een camping de toiletgebouwen gaan schoonmaken dit kon ik savonds of sochtends vroeg naast mn gewone werk doen. En heb het zo bij elkaar gespaard
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RIDDER771
|
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 19:48
|
|
|
Gratis rode rozen krijgen =)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 20:10
|
|
|
RIDDER771 schreef: | Gratis rode rozen krijgen =) |
Rode rozen? Love is in the air?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 07:16
|
|
|
Bijna weekend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 08:31
|
|
|
Even een ochtend aantutten en niets moeten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 08:50
|
|
|
Paar dagen naar mijn zus met de kids! Kids zijn vrij, we stappen zometeen in de auto op weg naar mijn lieve zusje in ZuidHolland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 11:29
|
|
|
JOL252 schreef: | Even een ochtend aantutten en niets moeten... |
Me hele leven aantutten en niets moeten
Als jij eens zou weten wat ík nog allemaal moet doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 11:29
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Paar dagen naar mijn zus met de kids! Kids zijn vrij, we stappen zometeen in de auto op weg naar mijn lieve zusje in ZuidHolland |
Wat héérlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 12:21
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Me hele leven aantutten en niets moeten
Als jij eens zou weten wat ík nog allemaal moet doen... |
Ha ha, je hele leven aantutten en niets moeten. Ik kan je eerlijkheid wel waarderen Shanita
Laatst aangepast door
|
JANE410
|
op vrijdag 14 juni 2013, 12:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 07:28
|
|
|
Wakker geworden van het zonnetje Soms is het leven zo simpel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 09:33
|
|
|
ANNA415 schreef: | Wakker geworden van het zonnetje Soms is het leven zo simpel |
Oeps...na een prachtige dag gisteren...nu nog steeds donker...en regent het . Wel een milde regen...een goede voor de boer... Mijn tuin is er wel blij mee...ik...onder het afdak wat minder..
Maar ik lees de krant...en drink koffie...en kan heerlijk buiten zijn... Ik hoop vanmiddag op wat zon...zodat ik nog even kan ""tuinieren""
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 15 juni 2013, 09:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 10:56
|
|
|
Dat ik net op tijd nog voor de regen mijn grasveld gemaaid heb Hoop dat het weer vanmiddag opknapt dan kan ik mn heg nog snoeien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 11:07
|
|
|
Nog nagenieten van een dagje tuinieren bij mijn zoon... En daarna uit eten...onder aan de duinen van Dishoek..en veel praten met elkaar!!!
Om 11 uur een smsje....""Oeps ma...hier staan je 2 gekochte bossen bloemen nog""
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 15 juni 2013, 11:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 11:07
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Dat ik net op tijd nog voor de regen mijn grasveld gemaaid heb Hoop dat het weer vanmiddag opknapt dan kan ik mn heg nog snoeien |
Hier is inmiddels de zon...wel veel wind!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 11:59
|
|
|
Me Zalando Laarzen zijn binnen, mooi!
Aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh(je weet wel, die reclame op die camping ;))
Dus, nu begin ik me balkon een goede beurt te geven. Etc. Etc .Etc.
Voor degene die het verband niet zien: Als ik wat krijg, ga ik er ook wat voor doen , met mezelf afgesproken. anders natuurlijk ook, maar dan zeker.!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 12:06
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Me Zalando Laarzen zijn binnen, mooi!
Aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh(je weet wel, die reclame op die camping ;))
Dus, nu begin ik me balkon een goede beurt te geven. Etc. Etc .Etc.
Voor degene die het verband niet zien: Als ik wat krijg, ga ik er ook wat voor doen , met mezelf afgesproken. anders natuurlijk ook, maar dan zeker.!!! |
Ik draai dat beloningssysteem altijd om: eerst werken, dan je beloning. Zo moet er nu eerst gestofzuigd worden voor ik met een lekkere cappucino en een plak cake op de bank ga zitten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 12:12
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik draai dat beloningssysteem altijd om: eerst werken, dan je beloning. Zo moet er nu eerst gestofzuigd worden voor ik met een lekkere cappucino en een plak cake op de bank ga zitten |
Haha
Ik doe het om en om. Maar het komt, bij mij, op hetzelfde neer.
Dit weekend is sowieso huis opruim weekend, bij Huize S.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 12:36
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik draai dat beloningssysteem altijd om: eerst werken, dan je beloning. Zo moet er nu eerst gestofzuigd worden voor ik met een lekkere cappucino en een plak cake op de bank ga zitten |
Hier moet dat ook zo aangepakt worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 12:47
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hier moet dat ook zo aangepakt worden
|
Beloning is vanavond weg , ja, het lijkt net alsof ik nu de hele tijd achter me pc zit maar ik loop er dan toch ff langs. En ik typ nogal snel...
Dusz...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 14:13
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Haha
Ik doe het om en om. Maar het komt, bij mij, op hetzelfde neer.
Dit weekend is sowieso huis opruim weekend, bij Huize S. |
Dat werkt hiet dus niet, als ik eerst lekker ga zitten met koffie voer ik daarna geen bal meer uit omdat ik zo lekker zit en zeker in het weekend moet ik mezelf echt een schop onder mn kont geven om iets te gaan doen doen. Zo is er dus nog steeds niet gestofzuigd maar de boodschappen zijn wel binnen.
Dus nu toch echt die stofzuiger pakken en door het huis slingeren, dan mag ik straks lekker een bende van mn keuken gaan maken. heb van de week nieuwe keukenmachine gekregen dus die ga ik eens even goed uitproberen, daar word ik nou blij van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 14:28
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dat werkt hiet dus niet, als ik eerst lekker ga zitten met koffie voer ik daarna geen bal meer uit omdat ik zo lekker zit en zeker in het weekend moet ik mezelf echt een schop onder mn kont geven om iets te gaan doen doen. Zo is er dus nog steeds niet gestofzuigd maar de boodschappen zijn wel binnen.
Dus nu toch echt die stofzuiger pakken en door het huis slingeren, dan mag ik straks lekker een bende van mn keuken gaan maken. heb van de week nieuwe keukenmachine gekregen dus die ga ik eens even goed uitproberen, daar word ik nou blij van |
Hier ook niet hoor Annette... Enne...bakse... Kan me nog eens herinneren...dat van een notentaart...het glazuur van je tanden viel!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 15:03
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hier ook niet hoor Annette... Enne...bakse... Kan me nog eens herinneren...dat van een notentaart...het glazuur van je tanden viel!!!!!!!!!!!!
|
Vandaar dat we vandaag voor een simpele kruidkoek gaan . Daarna proberen om zo' n duitse Brödchensonne te bakken, soort bloem van tegen elkaar aan gebakken broodjes en vanavond een asperge/zalm-quiche. Dus ik vermaak me wel vanmiddag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 15:46
|
|
|
JANE410 schreef: | Ha ha, je hele leven aantutten en niets moeten. Ik kan je eerlijkheid wel waarderen Shanita |
Dank je!
Vind ik een heel aardig compliment !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 15:49
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dat werkt hiet dus niet, als ik eerst lekker ga zitten met koffie voer ik daarna geen bal meer uit omdat ik zo lekker zit en zeker in het weekend moet ik mezelf echt een schop onder mn kont geven om iets te gaan doen doen. Zo is er dus nog steeds niet gestofzuigd maar de boodschappen zijn wel binnen.
Dus nu toch echt die stofzuiger pakken en door het huis slingeren, dan mag ik straks lekker een bende van mn keuken gaan maken. heb van de week nieuwe keukenmachine gekregen dus die ga ik eens even goed uitproberen, daar word ik nou blij van |
Wat heerlijk voor jou !!
Ik heb een hele mooi keukenmachine gezien....
Heel misschien als hier echt alles is opgeruimd, en dan, hoe ik het hier hebben wil, moet het eea gebeuren, me broer helpt, die kan pas in augustus.
Dan wil ik, als ik echt helemaal klaar ben hier, ook een keukenmachine
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 15:52
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hier ook niet hoor Annette... Enne...bakse... Kan me nog eens herinneren...dat van een notentaart...het glazuur van je tanden viel!!!!!!!!!!!!
|
O, ja, die heerlijke taart, waar Annette ook een foto van uploade!!
Het water loopt mij spontaan uit me mond als ik alleen al aan die foto denk
Wat zag dat er heerlijk uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 15:53
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Vandaar dat we vandaag voor een simpele kruidkoek gaan . Daarna proberen om zo' n duitse Brödchensonne te bakken, soort bloem van tegen elkaar aan gebakken broodjes en vanavond een asperge/zalm-quiche. Dus ik vermaak me wel vanmiddag! |
Klinkt heel gezellig !!!
|
|
Naar boven |
|
|