Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 16:31
|
|
|
Slechtste moment van de dag .... Een kapotte wasmachine, de hele douche stond blank .... grrr (nou ja, gelijk maar de douche gesopt en geboend, is dat ook weer gedaan voor deze week)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 16:36
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Slechtste moment van de dag .... Een kapotte wasmachine, de hele douche stond blank .... grrr (nou ja, gelijk maar de douche gesopt en geboend, is dat ook weer gedaan voor deze week) |
Telefoonnummer nodig voor een 'wasmachine/drogermannetje'
Sorry,....vergeet ik te zeggen....egwel balen voor je !!!
Laatst aangepast door
|
IMKE917
|
op maandag 3 januari 2011, 16:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 16:37
|
|
|
IMKE917 schreef: | Telefoonnummer nodig voor een 'wasmachine/drogermannetje' |
Graag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 16:38
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Slechtste moment van de dag .... Een kapotte wasmachine, de hele douche stond blank .... grrr (nou ja, gelijk maar de douche gesopt en geboend, is dat ook weer gedaan voor deze week) |
Heb ook een kapotte wasmachine, de deur vergrendeling is stuk. Moet wachten totdat de bestelling binnen is... Hoop wasgoed die schoon gemaakt moet worden....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 16:39
|
|
|
mmm ik heb nog een bosch wasmachine die het na de verhuizing opeens niet meer doet. dus een handig persoon???
gr majaro
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 16:53
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Graag |
zie mail.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 17:24
|
|
|
Een leuk moment van de dag voor jou is,
dat je een prachtige foto op je profiel hebt staan.
De waarheid mag gezegd worden heh.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 17:38
|
|
|
bij mij toevallig ook stuk, net tussen kerst en oud en nieuw. mogelijk iets met de aandrijfsnaar. en met alle was erin. al wat was tussendoor eruitgerokken, hielp niet. dan heb je een T-shirt in je handen dat 1 kant droog is, andere kant drijfnat. uiteindelijk naar de wasserette met twee volle AH-tassen natte was. vandaag naar de reparateur geweest. van Luxor hebben ze geen onderdelen. afgesproken met hem: morgen lekker zelf eerst openmaken en mogelijk terug naar de winkel als de snaar stuk is.... afwachten hopen dat ie er alleen af ligt en dat de motor heel is gebleven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 17:49
|
|
|
MAJARO438 schreef: | mmm ik heb nog een bosch wasmachine die het na de verhuizing opeens niet meer doet. dus een handig persoon???
gr majaro |
Tsja dat mannetje heeft veel onderdelen voor een machine of droger....je moet alleen zelf zorgen dat het in de machine geplaatst wordt. Maar ik denk dat onze Crossie (nice picture) wel zo handig is. Voor de dames heb ik zo ff geen oplossing.....ik zelf heb een heel handige zoon......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 17:57
|
|
|
Het slechtste moment van de dag is?
Dat erop mijn profiel staat, je abonnement loopt over 3 dagen af.
Of is dat het mooiste moment ?
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op maandag 3 januari 2011, 17:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 18:29
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Het slechtste moment van de dag is?
Dat erop mijn profiel staat, je abonnement loopt over 3 dagen af.
Of is dat het mooiste moment ? |
die van mij over vier dagen.... Heb nog bedenk tijd...
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 3 januari 2011, 18:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 01:03
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op maandag 30 mei 2011, 23:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 09:17
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | hé jongens, ik heb net betaald, laat me nou niet in de steek please.......???? |
Ik blijf.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 09:18
|
|
|
slechtste moment nu, dat ik blaasklachten heb... 'k Verga zo'n beetje van de pijn... auwauwau... doet sssooooo zeerrrr...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 09:28
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | slechtste moment nu, dat ik blaasklachten heb... 'k Verga zo'n beetje van de pijn... auwauwau... doet sssooooo zeerrrr... |
Vervelend voor je! Heb je al je urine weggebracht naar de huisarts? Wel doen hoor!
Beterschap!
José
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 09:32
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Een leuk moment van de dag voor jou is,
dat je een prachtige foto op je profiel hebt staan.
De waarheid mag gezegd worden heh. |
Klopt Cross, was mij ook al opgevallen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 09:54
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Vervelend voor je! Heb je al je urine weggebracht naar de huisarts? Wel doen hoor!
Beterschap!
José |
Dank je !! Helaas heeft het in mijn geval geen enkele zin om een kweek naar de huisarts te brengen. Het zijn namelijk blaasklachten (en geen blaasontsteking zoals de artsen vroeger altijd dachten). Uiteindelijk via narcose onderzocht, maar de arts kon helemaal niks vinden; ik denk sindsdien dat het psychosomatisch is, waarbij ik de klacht heel reeel lichamelijk voel. Ik heb het al sinds jongs-af-aan... jaren niet gehad, maar sinds sept. 2010 weer teruggekomen, helaas. ' Dus ik wacht maar af (na het hebben ingeslikt van een paracetamol en Ibuprofen) tot het beter gaat, meestal na een paar uur.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 10:10
|
|
|
PIETER649 schreef: | in het asiel zitten zat hondjes en katjes die jou graag liefde en aandacht willen geven. |
Pieter toch.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 13:43
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Dank je !! Helaas heeft het in mijn geval geen enkele zin om een kweek naar de huisarts te brengen. Het zijn namelijk blaasklachten (en geen blaasontsteking zoals de artsen vroeger altijd dachten). Uiteindelijk via narcose onderzocht, maar de arts kon helemaal niks vinden; ik denk sindsdien dat het psychosomatisch is, waarbij ik de klacht heel reeel lichamelijk voel. Ik heb het al sinds jongs-af-aan... jaren niet gehad, maar sinds sept. 2010 weer teruggekomen, helaas. ' Dus ik wacht maar af (na het hebben ingeslikt van een paracetamol en Ibuprofen) tot het beter gaat, meestal na een paar uur. |
Ok, het is mij duidelijk. Jammer dat er niets aan te doen is dan alleen pijnstilling. Ik hoop voor je dat het snel beter gaat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 14:14
|
|
|
Dat ik genoodzaakt word om mijn huisdieren weg te doen, omdat hun zorgkosten verzekering weigert de polissen in te trekken. Ze tonen totaal geen begrip voor mijn situatie.
Mijn jaar is al stuk.. kan niet slechter gaan...
En beter... nee geloof ik niet in...
Asiel gebeld.... wachtlijst.... en contant betalen...
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op dinsdag 4 januari 2011, 14:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 16:01
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Dat ik genoodzaakt word om mijn huisdieren weg te doen, omdat hun zorgkosten verzekering weigert de polissen in te trekken. Ze tonen totaal geen begrip voor mijn situatie.
Asiel gebeld.... wachtlijst.... en contant betalen... |
Maris zonder haar beestjes? Onmogelijk! Is er echt geen andere oplossing te bedenken?Aan het wegdoen van je huisdieren heeft die verzekering ook niks dus misschien nog eens een gesprekje aan wagen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 16:11
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Maris zonder haar beestjes? Onmogelijk! Is er echt geen andere oplossing te bedenken?Aan het wegdoen van je huisdieren heeft die verzekering ook niks dus misschien nog eens een gesprekje aan wagen? |
Zelfs mijn biuurvrouw heeft ze gebeld.... Eerlijkheid word bestraft..... Als ik fraudeer op welke wijze dan ook.... ben ik van de polissen af... maar ja dat iss strafbaar....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 17:42
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Zelfs mijn biuurvrouw heeft ze gebeld.... Eerlijkheid word bestraft..... Als ik fraudeer op welke wijze dan ook.... ben ik van de polissen af... maar ja dat iss strafbaar.... |
Bij welke verzekeringsmaatschappij heb je de polissen lopen Maris?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 17:50
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Bij welke verzekeringsmaatschappij heb je de polissen lopen Maris? |
Proteq
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 17:58
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Proteq |
Ik ben nu vast errug fout(was ik toch al )maar ik weet dat je het echt niet op kunt brengen,er zijn mazen die het mogelijk maken de verzekering op te zeggen...........o.a.door ze(op papier) over te dragen aan een "nieuwe eigenaar"........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 18:01
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Dat ik genoodzaakt word om mijn huisdieren weg te doen, omdat hun zorgkosten verzekering weigert de polissen in te trekken. Ze tonen totaal geen begrip voor mijn situatie.
Asiel gebeld.... wachtlijst.... en contant betalen... |
Mariska...wat is er dan aan de hand?
Volgens mij heb ik helemaal geen verzekering voor mn honden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 18:01
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik ben nu vast errug fout(was ik toch al )maar ik weet dat je het echt niet op kunt brengen,er zijn mazen die het mogelijk maken de verzekering op te zeggen...........o.a.door ze(op papier) over te dragen aan een "nieuwe eigenaar"........ |
hulptroepen zijn onderweg....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 18:03
|
|
|
MARISKA601 schreef: | hulptroepen zijn onderweg.... |
Maris meissie, ik heb van dit alles geen verstand... Maar ik weet wel wat je meemaakt...heb zelf katten he...het zijn zowat mijn kinderen....heel veel sterkte meissie...en ik hoop dat het goed komt! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 20:57
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Proteq |
Proteq zijn ratten. je kunt maar 1x per jaar opzeggen, de vervaldatum, en dan ook nog eens minstens 2 mnd. vooraf. ik had Liska daar ook verzekerd, maar gelukkig nu niet meer. scheelt toch 16 euri per mnd.
't is toch prehistorisch, die voorwaarde?...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 21:16
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | Proteq zijn ratten. je kunt maar 1x per jaar opzeggen, de vervaldatum, en dan ook nog eens minstens 2 mnd. vooraf. ik had Liska daar ook verzekerd, maar gelukkig nu niet meer. scheelt toch 16 euri per mnd.
't is toch prehistorisch, die voorwaarde?... |
Ik sloot hem af voor 5 jaar..... Zit er dus nog 2 jaar aanvast.... Uitgerekend kost me dat ca 2000 euro... Tussentijd stopzetten kan:... wanbetaler worden of een oplichter... dan word de polis gestopt
|
|
Naar boven |
|
|