ChristianMatch

Forum

Zwolle: Speeddate-lokatie gezocht
Ga naar pagina Vorige 1 ... 280 281 282 283 284 285 286 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 21:13

CHATULIEM619 schreef:
Meppel is minder centraal dan Zwolle. Bovendien was de vraag of er in Zwolle een goede locatie te vinden was. Anders zou men ook kunnen praten over Steenwijk, Assen, Harderwijk.....

Steenwijk is ook echter een mooie omgeving vind ik Lachende smiley
Vooral de kleine plaatsjes zijn mooi wat ik als klein plaatsje mooi vind is Giethoorn maar dan heb ik het over de mooie natuur en mooie wandelroutes om te belopen.
Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 21:26

ROELTJE813 schreef:
Hoe gaan jullie naar de kerk gezien de kleding.
Verschilt het met het doordeweekse kleding?

Zowel door de weeks als op zondag draag ik rokken.
Doordeweeks draag ik slopperige warme truien aan
Op zondag een leuke blouse is maar net waarop ik mij voel want heb diverse kleding in verschillende kleuren van de regenboog. Lachende smiley
Met bijpassende laarsen aan van country stijl tot klassiek.
Doordeweeks meer sportieve kleding en voor elk gelegheid wat anders.
Genoeg keuze`s heb ik wel en zomers draag ik wel es een leuk hoedje op maar ik zit niet vast aan hoedje hoor.
Mijn lange haren is voor mij als een sluier en sieraad. Engeltje smiley Lachende smiley
Onze Vader ziet het hart aan en niet in hoe je kleed lijkt mij.
Zelf al zou er een zwerver/hoer of wie dan ook in de kerk komen dan is hij/zij net zo goed welkom vind ik ieder kind die de Here Jezus van harte lief heeft of Hem wil aanemen.

WELKOM IEDEREEN!!!
WE ZIJN BROERTJES EN ZUSJES VAN ELKAAR!!!
JA VAN ONZE HEMELSE VADER!!!

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 21:27

MIEKE364 schreef:
Je ontbeert kennelijk een vrouw, Chatuliem, en ziet de vrouw graag vernederd, dat is triest voor je, kerel. Ik kan er niets aan doen en voel me derhalve niet aangesproken door je zielige haat. En de bijbel heeft het niet over yoga, dat is wel duidelijk. Het is jouw eigen haatdragende, wraakzuchtige geest die probeert yoga in een kwaad daglicht te stellen en de tekst die er in de verste verte niets mee te maken heeft als teken te stellen, nogmaals: triest.

je zei geloof ik gisteren: en wat je een ander verwijt ben jezelf...toch?

Wat jij hier beweert zegt alleen maar iets over jezelf...de kwaliteit van je eigen gedachtengoed.....is dat het niveau, dat je met je yoga tot nu toe hebt bereikt? Nou....niet erg aantrekkelijk gewoon, het spijt me......

Ik verwacht tenminste van jou wel, dat je je niet meer laat verleiden tot dergelijke lelijke woorden, die jij hier te pas en te onpas gebruikt. Je trapt hier alleen maar wild om je heen.....Jammer hoor....
Je straalt geen liefde uit en ook geen rust.....zouje toch wel van een yogelerares mogen verwachten.....ik krijg nou niet de indruk, dat ik van jou iets kan leren.....

Jezus zei, dat je zelfs je vijanden moet liefhebben....nou...daar ben jij nog niet aantoe....zo te lezen en je wijsheid.......die is volgens mij ook ver te zoeken ....ik kan het bij jou in ieder geval niet ontdekken.

De Heer zei ook.....leer van mij, want mijn juk is zacht en mijn last is licht
en Hij is nederig van hart........
Ik heb eigenlijk alleen maar met je te doen.......Maar je mag weten, dat Jezus Christus voor zondaren is gekomen......Hij houdt van je en bij Hem alleen kun je ECHTE rust vinden Mieke........

Dit is pas echte rust, wat uit onderstaande tekst spreekt......op dit forum elders neergezet in de categorie "Christelijk leven" onder de topic "bemoediging" door YOLANDE556 (32)

Ik zorg altijd voor je.

Als je door het duister moet gaan
hou Ik je nog steviger vast!

Ik laat alles meewerken ten goede.

De diepste pijn en strijd doe ik
meewerken ten goede voor je.
Ik keer het om en breng zegen voort
uit de strijd.

Doe alles vanuit mijn rust.

Vanuit mijn rust zal Mijn Geest
heel sterk gaan werken.

Laat je nooit opjagen!

Ik ben een eeuwige God
en jij hebt het eeuwige leven.
Ik heb alle tijd die er is.

Ik ben nooit opgejaagd of gehaast.

Ik ben eeuwig.

Dus rust en ontspan in Mij.
In mijn rust komt de kracht
veel meer tot uiting.

Er zijn kleine dingen
die voor mensen onbelangrijk lijken
maar juist daardoor werk Ik heel krachtig
zonder uiterlijk vertoon.

-einde citaat-

Gods zegen Mieke........ Lachende smiley Jezus houdt van je Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 21:33

MIEKE364 schreef:
Beetje over de top, Solafide, je mag wat minder hysterisch reageren, hoor, denk aan je hart.....

Zoals je oordeelt over een ander, ben jezelf

Jezus houdt van je Mieke Verliefde smiley

Gods zegen Lachende smiley

Hierbij nog een keer de link van Jonathan en daaronder geef ik je dan in tekst, de conclusie van dat artikel:

http://www.stichting-promise.nl/artikelen/lichaamswerk--occultisme-en-genezing/yoga.htm

Conclusies:
1) in de yoga hebben we niet te maken met gymnastiek- of ademhalings¬oefeningen.
2) yoga is in wezen een godsdienst; het aanbidden van (vele) andere goden, met als doel zelfverlossing.
3) sommige yoga-houdingen (asana's) zijn bedoeld om bepaalde hindoe¬goden te aanbidden.
4) de geest wordt leeggemaakt en opengesteld voor het bovennatuurlijke, met name het demonische.
5) het bewustzijn wordt verminderd of uitgeschakeld.
Oefen-therapeutische bezwaren tegen Yoga-oefeningen
(G. Feller)
Het belangrijkste bezwaar is dat de ademoefeningen fysiologisch niet
juist zijn.
a) Men zegt dat de ademhaling zich niet tot de longen beperkt, maar dat de adem door de verschillende organen en ledematen zou stromen, (ver¬keerd denkkader van oefenen, autohypnose, autosuggestie)
b) Tijdens de ademoefeningen wordt voornamelijk de "buikademhaling" (diafragmaal middelste deel) benadrukt, er is geen fysiologische over¬vloeiende buik-flank borstademing.
c) De adempauzes worden onnatuurlijk lang vastgehouden, geen reke¬ning houdende met de adembehoefte. (individueel en afhankelijk van de belasting!).
d) De verkeerde ademhaling wordt bovendien alleen statisch aangeleerd, (niet functioneel).
e) Doel is niet bijvoorbeeld een vergroting van de vitale capaciteit van de longen, maar een demping van het vegetatieve, hetgeen de patiënt in een labiel evenwicht brengt (parasympaticus-sympaticus).
f) De patiënt heeft geen goed bewustzijn/gevoel van inhoud en verloop van de ademing, en zal er dus ook geen praktisch (dagelijks) profijt van hebben. Het wordt een kunstoefening, geen dagelijkse vaardigheid.
g) Ook de uitgangshoudingen (statisch) hebben niet tot doel de adem-functie te bemoeilijken of vergemakkelijken, maar hebben hun functie in astrologische overwegingen met het doel onnatuurlijk dempen van het vegetatieve.
h) Tenslotte zijn de yoga-ademtechnieken zelfs gevaarlijk te noemen bij tal van longziektes en circulatoire klachten, mede ten gevolge van het vaak optredende "persen" tijdens het oefenen.
Asana's lichaamsoefeningen
Ook hier is het belangrijkste bezwaar dat de oefeningen niet fysiologisch zijn opgebouwd. Ook hier spelen astrologische overwegingen een belang¬rijke rol. De asana's, de houding en zijn statisch (isometrisch) waarbij mede door de lange tijdsduur het houdings- en bewegingsapparaat over¬belast wordt.
Vooral kapsel- en bandlaesies, maar op den duur ook door de eenzijdige belasting, kans op versnelde artrose en chondropathieën.
Verschillende delen van de fysiologische bewegingshouding worden niet gecoördineerd geoefend. Er wordt geen rekening gehouden met indivi¬duele spierevenwichten, of houding/bewegingsproblematiek.
De oefeningen hebben alleen het doel het lichaam in een dusdanige "kramp" te brengen zodat men door middel van meditatie gemakkelijker "uit het lichaam kan treden".
Ook statisch lang volgehouden, isometrische oefeningen zijn vaak een belasting voor het circulatoire systeem.
Persen met verhoogde bloeddruk komt voor, evenals een collaps door een vagusverschuiving bij het ademhalen. Ook de "kopstand" is berucht, vaak wordt deze onverantwoord uitgevoerd.
Mensen met (sluimerende) klachten aan houdings/bewegingsapparaat zullen door eenzijdig oefenen, (vaak zonder correctie) blessures krij¬gen. De hierboven beschreven gevaren gelden voor de "echte yoga-oe-feningen". Vele yogaleraren vermengen hun oefeningen echter met veel "westerse" oefeningen.

Literatuur:
1) Understanding alternative medicine, Roy Livesay ISBN O 551 012358
2) De goeroe is dood, Rabi Maharaj ISBN 90 324 9503 8
3) Het vaderhart van God, Floyd McClung ISBN 90.60.67.3379
4) Vader wie ben ik? Henk Rothuizen ISBN 90.6067 397.2
5) This present Darkness, Frank E Peretti ISBN O 89107 390.6 De duisternis aanwezig (NL) ISBN 90 6318.043.8
I Thessalonicenzen 5: 23 en 24.

Bert v.d. Berg, fysiotherapeut te Groningen. 1991

Laatst aangepast door
SOLAFIDE630
op maandag 8 maart 2010, 21:54
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 21:34

Mieke en Solafide.... Verliefde smiley

Er moet mij iets van het hart... Verlegen lachende smiley

Toen ik kind was, dacht ik als een kind... snapte ik nog niet alles, dus vroeg ik weleens wat aan anderen, ouderen, mn ouders bijvoorbeeld.
Zo hoorde ik op straat het woord "ouwehoeren"
Ik vroeg mn ma wat dat betekende, ik kreeg een tik voor mn euh.. billetjes en de opmerking dat dat een heel lelijk woord was!

In de loop der jaren hoorde ik het vaker, en tja... ik ben het zelf ook gaan gebruiken Verlegen lachende smiley
Maar jullie 2, senior leden van CM hebben mij de ware betekenis van het woord geleerd Lachende smiley

THANKS Kussende smiley Kussende smiley
(tja.. 2 zoentjes, eerlijk delen hoor en niet over gaan ouw... euh.. ruzie zoeken Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
ROBERTJAN655

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 21:37

Meestal in een nette spijkerbroek en een trui. Dat is wel anders dan doordeweek want dan ben ik meestal in pantalon en overhemd...

Vroegah... had ik wel min of meer zondagse kleren. Totdat iemand eens tegen mij zei dat gereformeerden in hun beste kleren naar de kerk gaan om te laten zien dat het goed met ze gaat.

Ik denk niet dat dit waar is, maar ik ben er toen wel eens over na gaan denken. Waarom doen we dat eigenlijk? En of het nu waar is of niet, het is op die persoon wel zo over gekomen. En dat lijkt niet echt drempelverlagend te zijn om eens een kerk binnen te stappen. Sinds dien dus een streepje minder formeel.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 21:52

HANNAH810 schreef:
zou je even aan een waarzegger kunnen vragen, jonathan;
weet die t niet; dan misschien een medium raadplegen;
ben je er dan nog niet uit, misschien een astrologe inschakelen.....
of gewoon de libelle even pakken voor je horoscoop........?.......

JONATHAN890 schreef:
eh.....waarzeggerij....gevaarlijke bezigheid, brengt scheiding aan tussen God en de mens, omdat je ruimte maakt voor demonen en kwaadaardige geesten. Is God vrij duidelijk in. Kijk maar in leven van Saul. Daarna ging t ook niet helemaal goed met hem.

medium.....(betekenis in het midden) dus komt tussen mens en andere machten in te staan. Ik geloof in één ware God, en geloof ook in het kwaad, haal echter mijn kracht bij God vandaan en wil t niet halen bij t kwaad. Medium raadplegen wordt t ook niet.

Astrologe inschakelen.....tja ..... wil deze toch plaatsen in t zelfde rijtje als de andere 2.

Al deze dingen kunnen heel erg de 'waarheid' laten zien, heel veel van jezelf laten zien, omdat t duveltje donders goed weet hoe je denkt, waar je gevoelig voor bent, wat je van God kan brengen.

Allemaal machten die die niet van mijn dimensie zijn, maar van een geestelijke wereld, waar gelukkig iemand anders de strijd voert voor mij.
En...... ik weet wie de winnaar is.

Horoscoop.... goedlachse reclame voor andere wereld, vriendelijk verzoek om eens verder te kijken in de verkeerde geestelijke wereld. Horoscoop klopt bijna altijd wel, dus waarom niet eens astrologie gaan doen, is makkelijke volgende stap.

Nee die worden t allemaal niet.

Kijk liever iemand in de ogen, daarin spreekt veel meer... misschien zie ik er dan wel ..... Verliefde smiley in

Nu staat mevroUUUUUwtje niet zo vaak met haar mond vol tanden, maar ik denk dat je haar nUUUUU even stil hebt gekregen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
GEERT683

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 22:12

Sta ik vanochtend op de tramhalte, komt er zo'n meneer naar me toe. Die vraagt me: 'Weet u of de tram al bijna komt?'
Ik zeg zo tegen hem: 'De rails ligt er al, dus het kan nooit lang meer duren...'
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 22:15

Laten we ons nu niet verlagen tot een marktplaats aub. Deze site heeft m.i. een andere bedoeling.
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 22:17

GEERT683 schreef:
Sta ik vanochtend op de tramhalte, komt er zo'n meneer naar me toe. Die vraagt me: 'Weet u of de tram al bijna komt?'
Ik zeg zo tegen hem: 'De rails ligt er al, dus het kan nooit lang meer duren...'

Die is echt leuk......ha ha....haaa
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 22:21

MARISKA601 schreef:

blijkbaar is deze niet goed? Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley Gefrustreerde smiley

Beetje jammer denk ik... het heb rond sinterklaas toch goed gewerkt Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 22:22

Jammer dat je ons gaat verlaten Daan maar we houden contact Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 22:22

ANNETTE792 schreef:
Te vroeg uit de oven gehaald? (dat had ik vorige week ook Knipoog smiley )

Volgende keer als ze goed lijken te zijn, even een sateprikker erin steken, komt hij er schoon uit zijn ze goed, zit er iets aan dan moeten ze nog eventjes.

Met een breinaald kan het ook. Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 22:24

ROBBEDOES873 schreef:
Beetje jammer denk ik... het heb rond sinterklaas toch goed gewerkt Lachende smiley

Wel met ideeën...maar de uitvoering???? Knipoog smiley
Toch blijft het een geweldig idee om te bekijken of je elkaar op deze manier kunt helpen, zonder dat er weer een portemonnee bij komt kijken (het markplaatsidee). Wie weet, geeft deze hernieuwde aandacht een nieuwe impuls aan de ruilbeurs Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 22:25

MIEKE364 schreef:
Je geeft het prachtig weer in geen woord teveel. Dat ook deze mensen een plek vinden waar ze gewoon mogen leven. Hun kruis op deze aarde wordt onnodig ondragelijk gemaakt nota bene door christenen die durven te zeggen dat ze weten wat God denkt, blasfemie. Beschamend.
Waarom denken we dat te weten, omdat God Zijn wil beschreven heeft in de Bijbel.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLIE400

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 22:26

ehhh gewoon in kleren waar ik zin in heb
dus ene keer slobber trui vlgd keer overhemd
kan niet zeggen dat er bij ons kleding voorschrift is (gelukkig)
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 22:26

Daan, het ga je goed in je nieuwe huissie met een nieuwe invulling van je vrije uurtjes Knipoog smiley Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 22:27

DANIEL777 schreef:
Ik wil hierbij alvast iedereen het allerbeste toewensen want mijn abo verloopt morgen.
Ik hoop voor iedereen veel goeds in de toekomst.

Doei broekie
Bedankt voor al je oppeppertjes en vitamientjes Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 22:28

Lekker stevig discussieren is helemaal mijn ding hoor, ga geen discussie uit de weg, maar met modder gooien, de ander zijn mening mag best tegen het daglicht gehouden worden, maar niet mekaar verwensen.

Dat draagt geheel niet bij aan het feit dat wij EEN in christus zijn. We mogen best een andere mening, inzicht, ervaring hebben. Getuig daarvan.

De enige die je een bepaald gevoel op je kan leggen of je iets wel of niet kunt is God zelf. God legt zijn wil in je, daar moet je naar luisteren.
En voor de ene legt God dit in zijn hart, en de ander heeft meer vrijspel. Waarom ? Omdat God weet dat de een staande zal blijven, en de ander behoedt Hij.

Natuurlijk zijn bepaalde dingen duidelijk, daarover is God duidelijk genoeg geweest in zijn geboden, maar er zijn dingen die wij meemaken in ons leven, die om nieuw inzicht vragen. God's inzicht.

Hoeveel ruimte mag God niet hebben in ons leven, daar gaat het om.
Zit bij de een iets in de weg, waardoor God je leven niet geheel mag vullen, dan is het niet goed.
Maar wel altijd je af blijven vragen.....is het geen ik doe en denk zo, dat ik Jezus ook zou kunnen uitnodigen in dat stuk van mijn leven.

Val mekaar niet af, maar bid voor mekaar, wees één in Liefde, want daarin zal de wereld zien dat ze Mij liefhebben , sprak eens een heel goede vriend van mij.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 22:30

CHATULIEM619 schreef:
Waarom denken we dat te weten, omdat God Zijn wil beschreven heeft in de Bijbel.

Zo is dat!
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 22:31

DANIEL777 schreef:
Ik wil hierbij alvast iedereen het allerbeste toewensen want mijn abo verloopt morgen.
Ik hoop voor iedereen veel goeds in de toekomst.

Hallo Daniel,

Is het niet hier dan is daar
Ja we zien elkaar als broertjes en zusjes
In die hemel ja daar Engeltje smiley
Zolang nog hier dan via uitjes agenda Lachende smiley
Wens je een gezegende weg toe ja samen met de Here
Ja Hij kent jou levensweg en hoe die is uitgestippelt
Ja elke dag maar weer
Stap voor stap.

Shalom,

Een zuster,

Anita
Naar boven

Auteur Bericht
KERRY828

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 22:34

Doei Daniel en veel geluk met je nieuw invulling.
* * * * * * * *
Ik gebruik deze gelegenheid om ook 'goodbye' te zeggen want morgen is mijn abbo verlopen.

Jammer, maar mijn budget laat het niet meer toe.

Het gaat jullie goed ......

SEE YA - MAYBE NEXT TIME AGAIN!!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 22:35

Kerry jij ook alle goeds voor de CM-loze toekomst!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 22:36

KERRY828 schreef:
Doei Daniel en veel geluk met je nieuw invulling.
* * * * * * * *
Ik gebruik deze gelegenheid om ook 'goodbye' te zeggen want morgen is mijn abbo verlopen.

Jammer, maar mijn budget laat het niet meer toe.

Het gaat jullie goed ......

SEE YA - MAYBE NEXT TIME AGAIN!!! Knipoog smiley

Jammer Kerry,misschien tot ziens in betere tijden Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KERRY828

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 22:37

HENK710 schreef:
Kerry jij ook alle goeds voor de CM-loze toekomst!

Dank je Henk, ook voor je vele wijzer 'input' op de forum
Naar boven

Auteur Bericht
KERRY828

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 22:38

LEANNE226 schreef:
Jammer Kerry,misschien tot ziens in betere tijden Knipoog smiley

Thanks Leanne....
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 22:39

SOLAFIDE630 schreef:
Met een breinaald kan het ook. Knipoog smiley Clown smiley

euh....ja...maar die heb ik niet, ik kan niet breien Verlegen lachende smiley
Ongeschikt als deugdelijke huisvrouw dus Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 22:42

CHATULIEM619 schreef:

ik las ooit een tekst, ik geloof van visje ofzo...

God schiep mij
Dus ik ben perfect
Want God maakt geen fouten...

beetje trieste tekst eigenlijk als je dit leest als homo zijnde Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 22:46

JONATHAN890 schreef:
Lekker stevig discussieren is helemaal mijn ding hoor, ga geen discussie uit de weg, maar met modder gooien, de ander zijn mening mag best tegen het daglicht gehouden worden, maar niet mekaar verwensen.

Dat draagt geheel niet bij aan het feit dat wij EEN in christus zijn. We mogen best een andere mening, inzicht, ervaring hebben. Getuig daarvan.

De enige die je een bepaald gevoel op je kan leggen of je iets wel of niet kunt is God zelf. God legt zijn wil in je, daar moet je naar luisteren.
En voor de ene legt God dit in zijn hart, en de ander heeft meer vrijspel. Waarom ? Omdat God weet dat de een staande zal blijven, en de ander behoedt Hij.

Natuurlijk zijn bepaalde dingen duidelijk, daarover is God duidelijk genoeg geweest in zijn geboden, maar er zijn dingen die wij meemaken in ons leven, die om nieuw inzicht vragen. God's inzicht.

Hoeveel ruimte mag God niet hebben in ons leven, daar gaat het om.
Zit bij de een iets in de weg, waardoor God je leven niet geheel mag vullen, dan is het niet goed.
Maar wel altijd je af blijven vragen.....is het geen ik doe en denk zo, dat ik Jezus ook zou kunnen uitnodigen in dat stuk van mijn leven.

Val mekaar niet af, maar bid voor mekaar, wees één in Liefde, want daarin zal de wereld zien dat ze Mij liefhebben , sprak eens een heel goede vriend van mij.

oeps ... Smiley met dichtgeplakte mond
sorry, snap er de helft niet van wat je schrijft ... Verlegen lachende smiley maar 1 ding is wel duidelijk ... beetje respect naar elkaar toe ... discussieren mag, zolang het maar geen gevecht wordt ... Gefrustreerde smiley
Probeer niet af te kraken maar bij te dragen Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 22:52

WILLIE400 schreef:
ehhh gewoon in kleren waar ik zin in heb
dus ene keer slobber trui vlgd keer overhemd
kan niet zeggen dat er bij ons kleding voorschrift is (gelukkig)

Gewoon waar ik zin in heb. Dus gewoon net als iedere dag, geen onderscheid
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 280 281 282 283 284 285 286 ... 6194 Volgende
Pagina 283 van 6194