ChristianMatch

Forum

BZV Topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 26 27 28 29 30 31 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 18:34

DIANA556 schreef:
aha...je bedoelt waarschijnlijk een hart onder de riem steken. Clown smiley

Boze smiley ...nu weet ik nog niet waarom dat klokje bij je profiel staat. Al die geheimzinnigheid is echt niet goed voor mijn wintertenen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DIANA556

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 18:37

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...nu weet ik nog niet waarom dat klokje bij je profiel staat. Al die geheimzinnigheid is echt niet goed voor mijn wintertenen.

niks geheimzinnigs aan....ik neem gewoon een timeout, zoals andere CM-ers met een "klokkie"
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 18:48

DIANA556 schreef:
niks geheimzinnigs aan....ik neem gewoon een timeout, zoals andere CM-ers met een "klokkie"

...die hebben meestal een liefje gevonden Lachende smiley ...maar ondanks die 'timeout' zijn ze wel erg veel op CM Knipoog smiley

Het is niet dat ik nieuwsgierig ben maar ik moest dat vragen van Erika...

Laatst aangepast door
FRANKT627
op dinsdag 23 oktober 2012, 18:48
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 18:51

FRANKT627 schreef:
...die hebben meestal een liefje gevonden Lachende smiley ...maar ondanks die 'timeout' zijn ze wel erg veel op CM Knipoog smiley

.... whahaha!!! Lachende smiley

sorry wist geen intelligentere reactie...
Naar boven

Auteur Bericht
DIANA556

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 19:25

FRANKT627 schreef:
.

Tuurlijk........dat geloof ik direct Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
DIANA556
op dinsdag 23 oktober 2012, 19:28
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 19:27

JOL252 schreef:
.... whahaha!!! Lachende smiley

sorry wist geen intelligentere reactie...

Dat is al meer dan intelligent genoeg....(voor een vrouw uit Leiden)
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 19:36

FRANKT627 schreef:

Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond Boze smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 19:36

FRANKT627 schreef:
Dat is al meer dan intelligent genoeg....(voor een vrouw uit Leiden)

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 20:32

We zijn errrrrug off topic....... Lachende smiley

Ik heb net de aflevering van zondag gezien......en ik moet zeggen dat ik wel eens leukere afleveringen heb gezien.
Er zit weinig pouwerrr in.....
En Jannet blijft toch wel erg katterig, ondanks dat zij weet, dat zij het gaat worden.
Ik zou niet blij worden van Jannet....maar ook niet van Aad Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 00:09

MARIANNE338 schreef:
We zijn errrrrug off topic....... Lachende smiley

Ik heb net de aflevering van zondag gezien......en ik moet zeggen dat ik wel eens leukere afleveringen heb gezien.
Er zit weinig pouwerrr in.....
En Jannet blijft toch wel erg katterig, ondanks dat zij weet, dat zij het gaat worden.
Ik zou niet blij worden van Jannet....maar ook niet van Aad Boze smiley

nou ja, ik zie het maar zo, marian; "er is maar één stel mee verprutst".
zonde van die andere dame, als ze het met aad zou moeten rooien.

weet je waar ik om heb moeten grinniken?
om de twee heren die elkaar kusten en dat de cameraman inzoomde op die zenuwachtige voetjes................hahaha

GEWELDIG!

.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 24 oktober 2012, 00:11
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 11:21

HANNAH810 schreef:

om de twee heren die elkaar kusten en dat de cameraman inzoomde op die zenuwachtige voetjes................hahaha

GEWELDIG!

Hahahahaha......JA GEWELDIG!!!!!
Alhoewel ik blij was dat het niet zoooo duidelijk te zien was Lachende smiley
Onder water had hij niet zoveel spatjes.....hahahaha

.
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 16:51

HANNAH810 schreef:

GEWELDIG!

Weet je Hannah....ik begrijp uit het woord "verprutst" jouw houding tegenover homo's en hun gedrag....heel vroeger zou ik hetzelfde gezegd hebben......Maar nu? Zowel in familiekring als vriendenkring heb ik homo's en lesbies......en juist die homo's en lesbies (hoezeer ik hun sexuele leven ook afkeur hoor!!!! begrijp me niet verkeerd!) maar ik ik heb wel ervaren dat ze één van mijn trouwste vrienden zijn! Zo...dat wou ik effe kwijt......

.

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 17:01

JOCHEBED148 schreef:
Weet je Hannah....ik begrijp uit het woord "verprutst" jouw houding tegenover homo's en hun gedrag....heel vroeger zou ik hetzelfde gezegd hebben......Maar nu? Zowel in familiekring als vriendenkring heb ik homo's en lesbies......en juist die homo's en lesbies (hoezeer ik hun sexuele leven ook afkeur hoor!!!! begrijp me niet verkeerd!) maar ik ik heb wel ervaren dat ze één van mijn trouwste vrienden zijn! Zo...dat wou ik effe kwijt......

Knipoog smiley

ik denk dat je mijn reactie niet goed hebt begrepen;
ik had het over aad en janet, dat die een passend koppel zijn, omdat ik die andere dame veel te leuk vind voor aad.

aad...........brrrr......vamme lang sal ze leveh nie!!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 22:33

Nou........wat mot ik er van zeggen?De liefde spatte niet bepaald van het scherm,een voorzichtig aaitje van Aad en een zoentje(Cupido is bezig geweest zei hij met een stalen gezicht) en een knuffel bij Willem.........tjongejonge........en die arme Linda......kom voor jezelf op meid!

Martin gaat voor Swaen,dat zie je meteen aan zijn blik als ze in beeld is,Wilma lijkt me een lieve vrouw maar is te.........gewoontjes ? voor Martin.........denk ik.......Zijn kinderen zeiden heel duidelijk hoe ze beide vrouwen zagen,Swaen voor het werk en Wilma voor het huishouden Verraste, verbaasde smiley
Laat pappa maar lekker zelf kiezen!

Henk........tja,die is niet verliefd net als Henrieke........da wordt niks hoorKnipoog smiley

Eerlijk gezegd boeit het me steeds minder.........maar als Jurjen even tot rust wil komen is hij hier welkom Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 12:36

LEANNE226 schreef:
Nou........wat mot ik er van zeggen?De liefde spatte niet bepaald van het scherm,een voorzichtig aaitje van Aad en een zoentje(Cupido is bezig geweest zei hij met een stalen gezicht) en een knuffel bij Willem.........tjongejonge........en die arme Linda......kom voor jezelf op meid!

Martin gaat voor Swaen,dat zie je meteen aan zijn blik als ze in beeld is,Wilma lijkt me een lieve vrouw maar is te.........gewoontjes ? voor Martin.........denk ik.......Zijn kinderen zeiden heel duidelijk hoe ze beide vrouwen zagen,Swaen voor het werk en Wilma voor het huishouden Verraste, verbaasde smiley
Laat pappa maar lekker zelf kiezen!

Henk........tja,die is niet verliefd net als Henrieke........da wordt niks hoorKnipoog smiley

Eerlijk gezegd boeit het me steeds minder.........maar als Jurjen even tot rust wil komen is hij hier welkom Knipoog smiley

Ik vind het nu ook wel knap saai worden hoor Leanne, dr gebeurt zowat nix. En inderdaad...mijn vriendinnetje Wilma gaat et niet worden, tegen het slanke en mooie figuurtje van Swaentje valt niet te vechten he.....die Martin heeft zijn ogen ook niet in zijn broekzak....
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 12:59

wilma lijkt me een schat van een meid, maar ik denk dat een wat pittiger type die zegt; "t is half vijf; zullen we gaan melken?" beter bij hem past.

ze neemt initiatief en leiding, en ik denk dat hij dat wel gebruiken kan!!
(leuke vent trouwens!!)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 14:51

JOCHEBED148 schreef:
Ik vind het nu ook wel knap saai worden hoor Leanne, dr gebeurt zowat nix. En inderdaad...mijn vriendinnetje Wilma gaat et niet worden, tegen het slanke en mooie figuurtje van Swaentje valt niet te vechten he.....die Martin heeft zijn ogen ook niet in zijn broekzak....

Weet je wát leuk is, nou: Barbie's baby, ja, ik lach echt te barsten, dat komische Scheveningse accent en die mensen, héérlijk.

En dan zo'n echt volksbuurtje bij het strand, en dan het commentaar, van degene die het commentaar geeft, hilarisch en zo grappig.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 15:15

JOCHEBED148 schreef:

Lekker kortzichtig, als hij voor Swaen kiest komt het doordat ze slanker is Gefrustreerde smiley
Zou het ook mogelijk kunnen zijn dat hij gewoon meer gevoelens voor haar heeft?? Of is dat nou weer een hele rare gedachte van mij.
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 16:37

ANNETTE792 schreef:
Lekker kortzichtig, als hij voor Swaen kiest komt het doordat ze slanker is Gefrustreerde smiley
Zou het ook mogelijk kunnen zijn dat hij gewoon meer gevoelens voor haar heeft?? Of is dat nou weer een hele rare gedachte van mij.

T klinkt misschien een tikkie te wijs annetje, maar ik heb een x aantal jaartjes meer levenservaring als jij....en ik heb de mannen van eh....meerdere kanten leren kennen....
Desalniettemin, nochthans hoop ik dat , als jij zo oud bent als ik, nog steeds diezelfde mening bent toegedaan....en aangezien jouw Pietje niet iemand is die liegt en bedriegt.....heb ik daar goede moed op!
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 16:46

JOCHEBED148 schreef:
T klinkt misschien een tikkie te wijs annetje, maar ik heb een x aantal jaartjes meer levenservaring als jij....en ik heb de mannen van eh....meerdere kanten leren kennen....
Desalniettemin, nochthans hoop ik dat , als jij zo oud bent als ik, nog steeds diezelfde mening bent toegedaan....en aangezien jouw Pietje niet iemand is die liegt en bedriegt.....heb ik daar goede moed op!
Knipoog smiley

Jaren levenservaring zeggen nog niet zoveel over de inhoud ervan en de ontwikkeling van de mens... dus wie weet heeft Annette nog wel méér ervaring dan jij en ik. Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley

Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 29 oktober 2012, 16:48
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 16:53

JOCHEBED148 schreef:
Knipoog smiley

T klinkt niet te wijs...t klinkt eerlijk gezegt nog dommer dan de vorige bijdrage.

Niet oordelen over mensen, en al helemaal niet over mensen die je niet persoonlijk kent.
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 17:06

JOL252 schreef:
Jaren levenservaring zeggen nog niet zoveel over de inhoud ervan en de ontwikkeling van de mens... dus wie weet heeft Annette nog wel méér ervaring dan jij en ik. Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley

Misschien wel he Jol.....misschien wel! Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 17:07

ANNETTE792 schreef:
T klinkt niet te wijs...t klinkt eerlijk gezegt nog dommer dan de vorige bijdrage.

Niet oordelen over mensen, en al helemaal niet over mensen die je niet persoonlijk kent.

hihi....niet oordelen zei je...eh...zullen we het woordje "dommer" dan de vorige bijdrage maar effe schrappen? Over oordelen gesproken? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 17:08

JOCHEBED148 schreef:
hihi....niet oordelen zei je...eh...zullen we het woordje "dommer" dan de vorige bijdrage maar effe schrappen? Over oordelen gesproken? Smiley die vol vragen zit

Ik noem jou nergens dom, ik noem je opmerking dom.
Dus nee, laat maar staan.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 17:10

ANNETTE792 schreef:

Gij zegt wat ik op mn tong heb liggen Knipoog smiley

Laatst aangepast door
ERIKA129
op maandag 29 oktober 2012, 17:26
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 17:42

JOCHEBED148 schreef:
Knipoog smiley

Uit die laatste zin van je alleen al, blijkt dat je weinig mensenkennis hebt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Overigens maak je me wel nieuwsgierig... HOEVEEL mannen heb jij nou zo bij benadering van alle kanten leren kennen? Lachende smiley
Want ergens heb je wel n punt hoor, de gemiddelde man kijkt zeer zeker naar het uiterlijk... ik ook.
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:21

PIETER649 schreef:
Uit die laatste zin van je alleen al, blijkt dat je weinig mensenkennis hebt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Overigens maak je me wel nieuwsgierig... HOEVEEL mannen heb jij nou zo bij benadering van alle kanten leren kennen? Lachende smiley
Want ergens heb je wel n punt hoor, de gemiddelde man kijkt zeer zeker naar het uiterlijk... ik ook.

Hihi...ik had dit verwacht Pietje...je bent een goede echtgenoot...ten alle tijde voor je vrouw opkomen he...blijven doen hoor!!!!!
Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:30

JOCHEBED148 schreef:

Ach welnee,Swaen is een .........hoe zeg ik dat netjes.......een wat stoerdere vrouw,geen vrouwtjesvrouw.........blijkbaar is dat Martin zijn type,prima toch?Nog even een aanvulling want anders wordt het misschien verkeerd begrepen........ze kunnen ook goed samen praten,begrijpen elkaar en aan de handen te zien gaat dat heel goed.....

Ik heb een dikke kont maar nooit gebrek gehad aan mannelijke aandacht en de opmerkingen die ik erover kreeg van kandidaten zijn op 1 vinger te tellen...... Lachende smiley met blinkend witte tanden

Laatst aangepast door
LEANNE226
op maandag 29 oktober 2012, 18:47
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 11:49

Wauwww......

Uhh......ik weet niet of in de uitzending nog ga bekijken.
Ik heb het zondag niet gezien, maar aan de reakties van jullie, heb ik kennelijk niks gemist Verlegen lachende smiley
Jammer dat de boeren de verkeerde uit die enorme stapel post hebben gezocht.......
Ook ik vind deze serie het minst van allemaal......misschien moeten ze er maar mee kappen, en een datingsite oprichten voor boertjes.......
DAAR zullen ze toch nog wel tijd voor hebben???? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 22:34

Boze smiley ...ik heb zondag nog eens gekeken maar ik kan er toch niet goed tegen. Maar nu ben ik weer benieuwd wie die jonge boer gaat kiezen. Moet hij eigenlijk een keuze maken uit 1 van de 2?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 26 27 28 29 30 31 Volgende
Pagina 29 van 31