Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 22:57
|
|
|
Dat ik er achter kwam dat diegene met wie ik dacht iets moois te hebben er een harem op na houdt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 22:59
|
|
|
MAJARO438 schreef: | Dat ik er achter kwam dat diegene met wie ik dacht iets moois te hebben er een harem op na houdt |
Oh meis...dat is ons allen hier al vele malen overkomen...join the club!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 23:01
|
|
|
Het went alleen nooit he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 23:03
|
|
|
MAJARO438 schreef: | Het went alleen nooit he |
nee he...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 23:07
|
|
|
stomme vraag misschien... maar eh... wanneer houd iemand er een harem op na? ik weet bijvoorbeeld van vrouwen die na 1 leuke mailwisseling al pisnijdig worden omdat de man met meerdere vrouwen mailt.
vanaf wanneer kun je met enig recht van spreken exclusiviteit verlangen??
in mijn optiek is dat pas na enkele geslaagde dates... maar goed, wie ben ik...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 23:10
|
|
|
mm ja klopt. we hebben meerdere malen gedate en ook afspraken gemaakt over wat we wel en niet willen. Als je daar dan beide ja op zegt doet dit wel heel veel pijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 00:03
|
|
|
PIETER649 schreef: | stomme vraag misschien... maar eh... wanneer houd iemand er een harem op na? ik weet bijvoorbeeld van vrouwen die na 1 leuke mailwisseling al pisnijdig worden omdat de man met meerdere vrouwen mailt.
vanaf wanneer kun je met enig recht van spreken exclusiviteit verlangen??
in mijn optiek is dat pas na enkele geslaagde dates... maar goed, wie ben ik... |
mag men dan zelfs als men dik verkering heeft niet meer met een ander communiceren ??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 00:04
|
|
|
het slechtste moment : dat het weekend weer voorbij is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 00:05
|
|
|
GRACE585 schreef: | mag men dan zelfs als men dik verkering heeft niet meer met een ander communiceren ?????? |
Ik denk Grace dat dat mag, is dat niet een vertrouwenskwestie ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 00:17
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik denk Grace dat dat mag, is dat niet een vertrouwenskwestie ? |
dat bedoel ik dus ook sus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 00:20
|
|
|
GRACE585 schreef: | dat bedoel ik dus ook sus |
oke...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 00:34
|
|
|
GRACE585 schreef: | mag men dan zelfs als men dik verkering heeft niet meer met een ander communiceren ?????? | nou, als ik 2 dagen genegeerd wordt en dan de volgende dag staat er een nieuwe vlam op de msn lijst, tja dan is bij mij 1 + 1 = 2 hoor. Bovendien dat ik dat punt al bij hem aangekaard. Ik deel niet en wens niet genegeerd te worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 00:45
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Oh meis...dat is ons allen hier al vele malen overkomen...join the club! |
Ons allen en al vele malen .... Zou het echt alle CM'ers al meerdere malen overkomen zijn ?? 'k Geloof er niets van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 00:49
|
|
|
MAJARO438 schreef: | nou, als ik 2 dagen genegeerd wordt en dan de volgende dag staat er een nieuwe vlam op de msn lijst, tja dan is bij mij 1 + 1 = 2 hoor. Bovendien dat ik dat punt al bij hem aangekaard. Ik deel niet en wens niet genegeerd te worden. |
je kunt je wensen altijd neerleggen, natuurlijk; en aan hem de keuze in hoeverre hij daaraan tegemoed wil komen......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 07:28
|
|
|
HANNAH810 schreef: | je kunt je wensen altijd neerleggen, natuurlijk; en aan hem de keuze in hoeverre hij daaraan tegemoed wil komen...... |
JUist, als iemand dat niet kan prima, maar wees duidelijk en eerlijk. Ik vind het bovendien niet normaal dat je de persoon met wie je wat hebt negeert. Dus zo doende.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 11:31
|
|
|
Dat ik er net pas achter kwam dat ik mijn favo programma Boer zoekt Vrouw gemist heb......... En nu ben ik niet op de hoogte van de laatste update......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 11:47
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat ik er net pas achter kwam dat ik mijn favo programma Boer zoekt Vrouw gemist heb......... En nu ben ik niet op de hoogte van de laatste update...... |
Je kunt ook nog kijken via de site, Willemijn.
http://boerzoektvrouw.kro.nl/video/2010/2010-05/index.aspx
Veel kijkplezier!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 11:53
|
|
|
Ja, ga ik vandaag nog wel even kijken...... Jammer he dat die drie broers er niet inzitten..........waren toch juist van die leuke slimme mannen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 11:55
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ja, ga ik vandaag nog wel even kijken...... Jammer he dat die drie broers er niet inzitten..........waren toch juist van die leuke slimme mannen..... |
Jij hebt je mooiste moment van de dag dus nog te goed.
Eigenlijk wel een gemiste kans hè, die drie broers. 't Zijn nu wel de meest populaire boeren, maar of 't ook de leukste zijn? 'k Heb zo mijn twijfels bij een paar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 12:06
|
|
|
Heb ik net zo, sommigen zijn een beetje te gladjes..... Wij prikken daar doorheen natuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 12:10
|
|
|
MAJARO438 schreef: | mm ja klopt. we hebben meerdere malen gedate en ook afspraken gemaakt over wat we wel en niet willen. Als je daar dan beide ja op zegt doet dit wel heel veel pijn. |
Soms kan je iemand treffen die je niet helemaal voor jezelf hebt... Ik vind het wel benauwend door elkaar regels op te leggen wat je wel en niet wil!!!
Ik stel mij zo voor dat als men werkelijk verliefd is, het vanzelf weg ebt en elkaar ook een stukje ruimte hoort te geven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 12:12
|
|
|
Mar! Ik dacht dat je nu ook even je mening ging geven over Boer zoekt Vrouw......... Maar je hebt gelijk, er zijn serieuzere onderwerpen.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 12:35
|
|
|
Ik mis dus heel veel als ik " Boer zoekt vrouw " niet kijk?
Ik vind het wel erg dat mijn kerstspullen nu allemaal weg zijn, vanochtend het laatste opgeruimd.. Kaal...erg kaal alles weer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 12:44
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Ik mis dus heel veel als ik " Boer zoekt vrouw " niet kijk?
Ik vind het wel erg dat mijn kerstspullen nu allemaal weg zijn, vanochtend het laatste opgeruimd.. Kaal...erg kaal alles weer. |
Ach Marian, het is zo heerlijk laag complex en ook ontspannend om daarna even te evalueren....... En dat missen natuurlijk de mensen die niet kijken.......maar misschien zijn die niet zo laag complex als ik ben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 12:48
|
|
|
MAR907 schreef: | Soms kan je iemand treffen die je niet helemaal voor jezelf hebt... Ik vind het wel benauwend door elkaar regels op te leggen wat je wel en niet wil!!!
Ik stel mij zo voor dat als men werkelijk verliefd is, het vanzelf weg ebt en elkaar ook een stukje ruimte hoort te geven. |
Hoi Mar,
ik denk dat het juist heel duidelijk kan zijn en teleurstellingen kan voorkomen( nou ja ahah ) als je duidelijk stelt wat je van een relatie verwacht. Ik ben bv daar heel duidelijk in, wil geen valse hoop kweken bij iemand die verwacht over 2 jaar getrouwd te willen zijn, omdat ik dat namelijk niet zo zie. dus meer dat soort afspraken. Gewoon je verwachtingen, niet echt regels hoor.
Laatst aangepast door
|
MAJARO438
|
op maandag 3 januari 2011, 12:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 12:54
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ach Marian, het is zo heerlijk laag complex en ook ontspannend om daarna even te evalueren....... En dat missen natuurlijk de mensen die niet kijken.......maar misschien zijn die niet zo laag complex als ik ben |
Vast wel Volgende zondag zal ik mij ook eens laag complex opstellen..
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op maandag 3 januari 2011, 12:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 13:13
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Vast wel Volgende zondag zal ik mij ook eens laag complex opstellen.. |
kunnen we het daarna even evalueren ok?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 13:20
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Ik mis dus heel veel als ik " Boer zoekt vrouw " niet kijk?
Ik vind het wel erg dat mijn kerstspullen nu allemaal weg zijn, vanochtend het laatste opgeruimd.. Kaal...erg kaal alles weer. |
ik zal blij zijn als het hier weer kaal is de boom eruit heerlijk rust in huis
en mijn slechtste moment heb ik nog niet gehad vandaag al is het wel erg stil in huis nu
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 3 januari 2011, 13:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 13:22
|
|
|
MAJARO438 schreef: | Hoi Mar,
ik denk dat het juist heel duidelijk kan zijn en teleurstellingen kan voorkomen( nou ja ahah ) als je duidelijk stelt wat je van een relatie verwacht. Ik ben bv daar heel duidelijk in, wil geen valse hoop kweken bij iemand die verwacht over 2 jaar getrouwd te willen zijn, omdat ik dat namelijk niet zo zie. dus meer dat soort afspraken. Gewoon je verwachtingen, niet echt regels hoor. |
Hoi Majaro,
dat is wat duidelijker. Het komt nu ook anders over. Duidelijkheid is zeker belangrijk.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 3 januari 2011, 13:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 13:33
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | kunnen we het daarna even evalueren ok? |
Misschien kunnen jullie een apart 'Boer zoekt vrouw' toppic openen......lijkt me leuk........ kunnen we 'ongestoord' een heleboel evalueren.....
Laatst aangepast door
|
IMKE917
|
op maandag 3 januari 2011, 13:34
|
|
Naar boven |
|
|