Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 22:17
|
|
|
Geinig filmpje idd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 09:39
|
|
|
Ben van plan om vandaag op vakantie te gaan Wel in een (kant en klare) tent in nederland. Maar er zit een kacheltje in en ook en toilet en douche. Dus we hoeven geen kou te lijden Heb er zin in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 12:16
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ben van plan om vandaag op vakantie te gaan Wel in een (kant en klare) tent in nederland. Maar er zit een kacheltje in en ook en toilet en douche. Dus we hoeven geen kou te lijden Heb er zin in |
Das precies wat we nodig hebben toch??? De sfeer moeten we zelf maken... Hoop voor je dat de regen zich niet te veel laat zien/horen/voelen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 12:50
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ben van plan om vandaag op vakantie te gaan Wel in een (kant en klare) tent in nederland. Maar er zit een kacheltje in en ook en toilet en douche. Dus we hoeven geen kou te lijden Heb er zin in |
leuk, een heeeeel fijne vakantie toegewenst idiaal een kant en klaar tent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 12:59
|
|
|
Geniet ervan!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 06:06
|
|
|
Zo!
Ik ben expres gisteren vroeg gaan slapen, en ga vandaag weer in me huis werken, lekker balkonnetje open, best te doen, met een vest, en ja dan beginnen zo.
De vogeltjes fluiten al volop
Ja, ik kan, als ik huishouden doe, het best 's ochtends beginnen.
Want dan heb ik gewoon nog het meeste energie en zin, en idd muziekie aan.
Dus als ik niet online ben vandaag, geen zorgen , ben dan aan het huisvrouwtje spelen
Ja, ik moet het als een spel zien, als ik het serieus ga nemen, ga ik meteen weer terug naar bed.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 25 juni 2013, 06:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 06:52
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Zo!
Ik ben expres gisteren vroeg gaan slapen, en ga vandaag weer in me huis werken, lekker balkonnetje open, best te doen, met een vest, en ja dan beginnen zo.
De vogeltjes fluiten al volop
Ja, ik kan, als ik huishouden doe, het best 's ochtends beginnen.
Want dan heb ik gewoon nog het meeste energie en zin, en idd muziekie aan.
Dus als ik niet online ben vandaag, geen zorgen , ben dan aan het huisvrouwtje spelen
Ja, ik moet het als een spel zien, als ik het serieus ga nemen, ga ik meteen weer terug naar bed. |
Succes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 07:14
|
|
|
Thank You!
Me planten bloeien mooi, zo!
Jij ook succes op je werk vandaag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 15:22
|
|
|
Straks alle kids ""verzamelen""
Met z''n allen een uitnodiging gekregen voor een BBQ...
(Die uitnodiging hebben we uiteraard aanvaard )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 17:15
|
|
|
Vandaag, ja hoe verzin ik het met dit weer , was de dag dat ik het gedeelte tuin achter mn schuur aan ging pakken. De distels staan daar namelijk vrouwshoog. En er groeit ook nog gezellig een tamme(zonder stekels) en een wilde(met) braam doorheen. Dit geheel is opgeleukt met genoeg brandnetels om heel Barneveld van soep te voorzien en 1 bijzonder mooie en heel grote Berenklauw. Ben voorzien van allerlei electrische maai apparaten, maar het ouderwetse handwerk bleek toch nog het beste te werken. Wel heb ik ter bescherming van mezelf een lange broek en blouse met lange mouwen, kaplaarzen en een paar huishoudhandschoenen met daar over heen een paar stevige tuinhandschoenen. Geloof me ik hoef vanavond niet meer naar de sauna Het goede nieuws is, voor mij, dat ik de steligheden zover heb terug gedrongen dat ik me daar vandaag geen zorgen meer om hoef te maken. dus Jeeeh snel de korte broek en een hempje aan. Ga ik nu lekker koel spitten Want die hortensia's die ik gister op de markt heb gekocht moeten nog wel de tuin in vandaag. (11 voor 15eu!! )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 17:37
|
|
|
zo eens de 10 kilometer gaan kijken en dan de bbq aan en dan Lee Towers in de achtertuin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 18:40
|
|
|
Ik ga ff lekker een stukkie wandelen, wie gaat er mee?
Ergens tussen nu en morgen deze tijd verloopt mijn driedaagse weer dus mocht ik jullie niet meer spreken; Houdoe!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 18:41
|
|
|
ANNA415 schreef: | zo eens de 10 kilometer gaan kijken en dan de bbq aan en dan Lee Towers in de achtertuin |
ik dacht al wat hoor ik toch maar komt uit jouw achter tuin grinnzzz
geniet van je bbq
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 18:43
|
|
|
ik lig straks (nu niet zit nu op cm ff ) languit op de bank tv te kijken, daarna wel ff kijken wat we gaan eten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 7 juli 2013, 17:17
|
|
|
ik was het niet van plan maar heb het wel gedaan: in mn arm gezaagd met de takkenzaag terwijl ik een dode brem probeerde te verwijderen uit mijn oerwoud
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 7 juli 2013, 17:24
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ik was het niet van plan maar heb het wel gedaan: in mn arm gezaagd met de takkenzaag terwijl ik een dode brem probeerde te verwijderen uit mijn oerwoud |
EHBO?!!!!!
Kusje erop?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zondag 7 juli 2013, 19:34
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ik was het niet van plan maar heb het wel gedaan: in mn arm gezaagd met de takkenzaag terwijl ik een dode brem probeerde te verwijderen uit mijn oerwoud |
kusje erop en succes knuffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 7 juli 2013, 20:47
|
|
|
thanks voor de kusjes erop voelt meteen al een stuk beter en die brem is er aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 04:38
|
|
|
Ik ga dadelijk het gras maaien...het wordt tijd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TABULA699
|
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 09:32
|
|
|
Voor ons is het vandaag de eerste echte vakantiedag (ja wij zijn heel vroeg dit jaar)...helaas gaan we niet weg (Nou ja heeft een goede reden hoor dus heb het er voor over), maar met dat hele mooie weer gaat het vast allemaal lukken, dus ik hoop dat het nog een tijdje blijft aanhouden .
Vandaag gaan we op geocachen per fiets en misschien nog even lekker zwemmen bij de plas tegen avondetenstijd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 12:06
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik ga dadelijk het gras maaien...het wordt tijd... |
Hm.....vinden je buren dat niet een beetje onlief, op dat tijdstip, Frank? enzo......
Wat ik vandaag ga doen? Vooral zo min mogelijk. Straks met een boek op schoot, glas drinken binnen handbereik, voeten in een voetenbadje vermaak ik me wel buiten.
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op maandag 8 juli 2013, 12:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 12:21
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hm.....vinden je buren dat niet een beetje onlief, op dat tijdstip, Frank? |
De linkse buren zijn niet thuis. De rechtse buren zijn weg en de overburen zijn afwezig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 12:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | De linkse buren zijn niet thuis. De rechtse buren zijn weg en de overburen zijn afwezig... |
Hahahahaha, tsja, dat tref je wel, in deze tijd van het jaar. En Floshke, Prikkie en Piepje (ofzo) waren ook al wakker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 12:36
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hm.....vinden je buren dat niet een beetje onlief, op dat tijdstip, Frank? enzo......
Wat ik vandaag ga doen? Vooral zo min mogelijk. Straks met een boek op schoot, glas drinken binnen handbereik, voeten in een voetenbadje vermaak ik me wel buiten. |
Zoiets...was ik ook van plan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 17:12
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hahahahaha, tsja, dat tref je wel, in deze tijd van het jaar. En Floshke, Prikkie en Piepje (ofzo) waren ook al wakker? |
Als het mooi weer is, is Floshke heel de dag buiten. Hij komt alleen binnen om te eten. Prikkie heb ik nog niet gezien en Piepje ook niet. Ik weet niet waar die uithangen...mijn vaderhart is erg ongerust
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 17:14
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hm.....vinden je buren dat niet een beetje onlief, op dat tijdstip, Frank? enzo......
Wat ik vandaag ga doen? Vooral zo min mogelijk. Straks met een boek op schoot, glas drinken binnen handbereik, voeten in een voetenbadje vermaak ik me wel buiten. |
...een voetwassing in de zomer??? Ik doe dat alleen maar op Witte Donderdag...dan laat ik mijn voeten wassen...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op maandag 8 juli 2013, 17:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 17:30
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...een voetwassing in de zomer??? Ik doe dat alleen maar op Witte Donderdag...dan laat ik mijn voeten wassen... |
das geen wassing das verkoeling maar ja weet gij veel als belg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 20:21
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...een voetwassing in de zomer??? Ik doe dat alleen maar op Witte Donderdag...dan laat ik mijn voeten wassen... |
hopelijk wordt er dan een gasmasker voor de wasser bijgeleverd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 20:22
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik ga dadelijk het gras maaien...het wordt tijd... |
Je kunt je "ark" ook nog uitbreiden met een geit of koe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 21:45
|
|
|
Auw! Was jij ook niet degene die de vorige keer het snoer doorgezaagd heeft? Bekijk het van de positieve kant: beter zo, dan andersom
|
|
Naar boven |
|
|