Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: woensdag 8 mei 2013, 23:31
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Blij wordt ik (weer...)na vandaag..
Samen met mijn zoon het tuinhuis geschuurd en gebeitst.. Wat is het opgeknapt... Dan meteen maar een bak met geraniums eraan... Onkruid tussen de tegels weg...de tuintafel voorzien met een grote bak paarse petunia''s...en al buiten etend..van dat alles genieten..
Wat ben ik weer blij...het waren allemaal zaken waar ik even zelf geen doorkomen meer in zag... |
Fijn Zeeland, kan het maar weer gedaan zijn.. Nu ervan genieten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 8 mei 2013, 23:33
|
|
|
Gezellig bakkie gedaan bij mijn achternichtje..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 09:26
|
|
|
Dat je vanuit de Natuur soms nog het meeste kan leren.
Je kan pas echt van een zachte zuidenwind in Juni genieten, Wanneer je de noorderstorm van November in je lichaam hebt gevoelt .
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op woensdag 15 mei 2013, 09:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 10:33
|
|
|
Rustig zit ik in een hoekje, te lezen en genieten bij de kachel ;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 17:41
|
|
|
Vanaf een appartement...waar ik een kleedje sta uit te kloppen...zie ik hoe een jongetje van een jaar of 12...tegen een betonpaaltje rijd...en samen met zijn vriendje tegen de grond gaat....
Ze hebben zelf niets maar de fiets kan niet meer rijden... Een oude dame die daar langs komt zet haar boodschappentas neer en helpt de jongens...zeker 10 minuten zijn ze bezig ...ook die mevrouw!!!
Het schijnt met wat duw en trapwerk te lukken.... ""Dank u wel hoor mevrouw!!""hoor ik de jongen zeggen... ""Graag gedaan hoor jongens...voorzichtig zijn nu en goed reis verder!!""
Wat lief...wat leuk...een beetje vriendelijkheid kan nog best wel... Gelukkig dat het nog bestaat!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 18:57
|
|
|
Wanneer handen zeggen,wat de mond niet uit kan spreken.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CAROLINEA870
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 19:14
|
|
|
Ik wordt blij van een potje voetbal met een buurjongetje van 7 jaar.
Verder, Als ik heb schoongemaakt, m'n deken uit het raam hangt in het zonnetje en als alles fris ruikt:D
En als ik op een mooi groot kwpn-paard rijdt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 11:01
|
|
|
Gisteren online een fotoalbum gemaakt....(met hulp van een lieve collega!!) Zij kan het...ik moet het nog leren... Een fotoalbum...van de laatste vakantie met de kinderen... Wat was dat leuk en gezellig... Als het goed is/goed gaat...is het album er al voor het weekeind!!
Eindelijk die kennis gebeld....al maanden ligt hier een cadeau voor haar...dat krijgt de nu eindelijk...(schaam me)
Sterke plannen nu...voor de tornado door het huis...(nuttige...uitermate nodige actie...)
Een reeks van akelige telefoontjes die ik moest doen, maar toch vriendelijke mensen....met de woorden...WE HEBBEN ER BEGRIP VOOR...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 12:53
|
|
|
goed bezig Zeeland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 13:48
|
|
|
Als ik zou weten hoe ik een plaatje op het forum kan plaatsen
Jane
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 13:53
|
|
|
JANE410 schreef: | Als ik zou weten hoe ik een plaatje op het forum kan plaatsen
Jane |
Heb jij dat nou ook?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 17:09
|
|
|
JANE410 schreef: | Als ik zou weten hoe ik een plaatje op het forum kan plaatsen
Jane |
Hai Jane,
Je gaat met de rechtermuisknop op het plaatje staan dat je wilt plakken. Dan krijg je een lijst te zien, waar helemaal onderaan: "eigenschappen" staat. Je klikt dan met de linkermuisknop op "eigenschappen".
Dan krijg je een venster dat heet: "eigenschappen".
Als er achter het adres, .jpg of .JPG of .JPEG of .jpeg* of .gif staat, en er staat bij gemaakt niet "niet beschikbaar", maar gewoon een datum, dan, ga je dat Adres markeren, blauw maken, door er met de linkermuisknop overheen te gaan. Zodra dat adres (van het plaatje dus) blauw is, dan ga je met de rechtermuisknop op het blauwe adres staan en klikken met die rechtermuisknop. Dan zie je weer een lijstje, en ongeveer in het midden van dat lijstje staat "kopiëren". Dan klik je met de linkermuisknop op "kopiëren". Dan sluit je het venster "eigenschappen". Rechtsboven op het kruisje, of je klikt linksonder op "OK". En dit ook met de linkermuisknop.
Goed, dan zit het gekopieerde dus in het geheugen van je pc.
Dus dan ga je naar het venster waar je altijd heengaat als je een reactie plaatst op CM.
Dan klik je met de rechtermuisknop in dat venster, zodat je een verticaal streepje ziet, een streepje wat knippert. Dan als je dus met de rechtermuisknop hebt geklikt op het veld waar je normaal je reactie ook plaatst, dan zie je behalve het knipperende streepje ook wéér een lijstje, en in dat lijstje staat ongeveer in het midden: "Plakken".
Dan klik je met de linkermuisknop op "plakken".
Dan zie je het adres verschijnen van het plaatje.
En dan hoef je er alleen nog maar [img] vóór te zetten, en [/img] erachter, zónder spaties.
En dan komt, als je op "Ok" klikt, onderaan het venster, wat je normaal ook doet als je een reactie plaatst, je reactie dus, en in dit geval dus een plaatje, met eventueel tekst wat je ervoor of erna hebt neergezet.
Als je een vraag hebt mag je mailen hoor.
Ik ben alleen nu fftjes weg, ja zonnetje he, wat inene doorbreekt
Succes!!!
* Soms staat er "png" ipv "jpeg" of "jpg" achter het adres, en dan doet ie het ook vaak, maar anders dus niet, dan moet je een plaatje zoeken waar wél "jpg", of "jpeg" of "gif" soms "png" achter het adres staat.
Je kan het ook gewoon oefenen met je profielfoto of de mijne, dan is het misschien makkelijker.
[img]Adres.jpg[/img]
Kijk maar wat je ziet als je met "rechts" op de foto klikt....
Ik heb je foto even weggehaalt, je kan het proberen met elke plaatje...
Iig, dít is het principe: [img]Adres.jpg[/img]
Als je op een smiley gaat staan met rechts, dan zie je op het einde bij het adres bij eigenschappen .gif staan. Dat betekend bijna altijd dat het een tekening betreft en geen foto.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 30 mei 2013, 17:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 18:41
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Heb jij dat nou ook?
|
Nou Zeeland, je kan ook gaan oefenen. Shanita heeft een Aviertje geschreven hoe het moet, als het nu niet gaat lukken
Met een lied plaatsen lukt het wel, dit is wat ingewikkelder, maar ik ga weer proberen.
Bedankt Shanita voor de uitleg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 19:23
|
|
|
JANE410 schreef: | [img] [/img] Shanita, ik heb een plaatje gekopieerd, maar het moet waarschijnlijk een tekst zijn. Ik heb alleen maar plaatjes opgeslagen en die gekopieerd maar dat kan dus niet |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 20:04
|
|
|
JANE410 schreef: | Nou Zeeland, je kan ook gaan oefenen. Shanita heeft een Aviertje geschreven hoe het moet, als het nu niet gaat lukken
Met een lied plaatsen lukt het wel, dit is wat ingewikkelder, maar ik ga weer proberen.
Bedankt Shanita voor de uitleg |
Ik leg het later uit, ik moet nu weg.... Laterz, fijne avond en Zegens!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 20:39
|
|
|
KLUS667 schreef: | [img] |
Ja helaas, maar eens gaat het lukken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 23:56
|
|
|
JANE410 schreef: | Nou Zeeland, je kan ook gaan oefenen. Shanita heeft een Aviertje geschreven hoe het moet, als het nu niet gaat lukken
Bedankt Shanita voor de uitleg |
Ik weet het Jane...ik weet het... Lief dat Shanita er een A4 aan heeft gewaagd...maar ik ben gewoon...HARDLEERS...(of moeilijk-leers)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 00:16
|
|
|
JANE410 schreef: | [img] [/img] Shanita, ik heb een plaatje gekopieerd, maar het moet waarschijnlijk een tekst zijn. Ik heb alleen maar plaatjes opgeslagen en die gekopieerd maar dat kan dus niet |
Ha ha, ben ik niet de enigste, die het niet lukt om bepaalde dingen te folieerden, zonder uitleg. Lol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 00:17
|
|
|
[quote=PETRA373]Ha ha, ben ik niet de enigste, die het niet lukt om bepaalde dingen te Copieeren, ondanks uitleg. Lol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 00:18
|
|
|
Dub, zelf reactie plaatsen lukt niet goed....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 00:22
|
|
|
PETRA373 schreef: | Ha ha, ben ik niet de enigste, die het niet lukt om bepaalde dingen te folieerden, zonder uitleg. Lol |
Wie organiseert er een keer een ImgURL event?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 00:25
|
|
|
KLUS667 schreef: | Wie organiseert er een keer een ImgURL event?
|
Wat is dat nou weer? Avond over computers, lijkt me saai
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 06:32
|
|
|
PETRA373 schreef: | Wat is dat nou weer? Avond over computers, lijkt me saai |
Je wordt er in ieder geval niet blij van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 08:52
|
|
|
JANE410 schreef: | [img] [/img] Shanita, ik heb een plaatje gekopieerd, maar het moet waarschijnlijk een tekst zijn. Ik heb alleen maar plaatjes opgeslagen en die gekopieerd maar dat kan dus niet | '
Je moet juist geen plaatjes opslaan, als je ze op het forum wilt zetten; je moet ze kopiëren, en plakken in het reactieveld, met [img] ervoor en [/img] erna.
Maar ik denk, met deze dingen, ja dat moet je echt voor je zien, maw, iemand moet het echt voordoen een paar keer, rustig.
Dat had ik eerst met kopiëren en plakken, dat moest ik iemand echt, rustig een paar keer zien doen, anders snapte ik er niets van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 10:33
|
|
|
SHANITA130 schreef: | '
Je moet juist geen plaatjes opslaan, als je ze op het forum wilt zetten; je moet ze kopiëren, en plakken in het reactieveld, met [img] ervoor en [/img] erna.
Maar ik denk, met deze dingen, ja dat moet je echt voor je zien, maw, iemand moet het echt voordoen een paar keer, rustig.
Dat had ik eerst met kopiëren en plakken, dat moest ik iemand echt, rustig een paar keer zien doen, anders snapte ik er niets van. |
Ik heb het wel beide geprobeerd Shanita en dan ook img ervoor en erachter. Ik verstuur wel plaatjes in email en dat gaat altijd wel
Maar wat je zegt, iemand moet het mij hier thuis eens voordoen.
Maar bedankt voor je poging om het uit te leggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 10:36
|
|
|
KLUS667 schreef: | Wie organiseert er een keer een ImgURL event?
|
Goed idee, wat let je?????????Klus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 15:41
|
|
|
JANE410 schreef: | Ik heb het wel beide geprobeerd Shanita en dan ook img ervoor en erachter. Ik verstuur wel plaatjes in email en dat gaat altijd wel
Maar wat je zegt, iemand moet het mij hier thuis eens voordoen.
Maar bedankt voor je poging om het uit te leggen |
Ja, ik had dat met kopiëren en plakken, dat moest ik écht enkele keren voor me zien, dat iemand het voordeed, en ook rustig, stap voor stap, ja anders snapte ik het toen gewoon niet..
Ja, wel tijdje terug hoor, maar ja, soms moet je gewoon iets zien, omdat het anders te moeilijk is...
Ja, en plaatjes via email versturen is een heel ander principe namelijk.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 31 mei 2013, 15:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 17:48
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, ik had dat met kopiëren en plakken, dat moest ik écht enkele keren voor me zien, dat iemand het voordeed, en ook rustig, stap voor stap, ja anders snapte ik het toen gewoon niet..
Ja, wel tijdje terug hoor, maar ja, soms moet je gewoon iets zien, omdat het anders te moeilijk is...
Ja, en plaatjes via email versturen is een heel ander principe namelijk. |
Ik begrijp nu hoe ik het moet doen, in eigenschappen tekst markeren en dan kopieren en plakken. Heb ik gedaan en nu zie ik alleen maaar een klein vierkant vakje met een rood kruisje, zie(30-5)
Nou ja, ben al wel een stukje verder gekomen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 18:11
|
|
|
JANE410 schreef: | Ik begrijp nu hoe ik het moet doen, in eigenschappen tekst markeren en dan kopieren en plakken. Heb ik gedaan en nu zie ik alleen maaar een klein vierkant vakje met een rood kruisje, zie(30-5)
Nou ja, ben al wel een stukje verder gekomen |
Als je een vierkantje met kruisje ziet, betekend dat gewoon dat het plaatje niet beschikbaar is, dat kan, dat heb je weleens, maar dan heb je het principe wel goed gedaan.!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|