Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 14 november 2012, 23:09
|
|
|
PIETER649 schreef: | tja... ik snap er ook niks van |
Zo zie je maar , de wonderen zijn de wereld nog niet uit . Dat moet wel een heeeeeeel bijzondere maaltijd zijn geweest die ze klaargemaakt heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 15 november 2012, 00:24
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik ook niet, maar ik weet wel wie |
Tsja, voor de helft weet ik ook wel wie, maar wie is die andere helft??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 15 november 2012, 12:47
|
|
|
Ik net de trein heb gemist en nu een kwartier moet wachten, en een kwartier te laat kom daardoor?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: donderdag 15 november 2012, 13:35
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik net de trein heb gemist en nu een kwartier moet wachten, en een kwartier te laat kom daardoor? |
Das flink balen Shanita!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 15 november 2012, 18:46
|
|
|
Ik zo lekker goede tijde van gisteren ga kijken, spaaaneenend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 november 2012, 16:21
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik net de trein heb gemist en nu een kwartier moet wachten, en een kwartier te laat kom daardoor? |
had je beter een trein eerder kunnen pakken. had je gelijk wat meer speling gehad ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 november 2012, 20:33
|
|
|
VISSER278 schreef: | had je beter een trein eerder kunnen pakken. had je gelijk wat meer speling gehad ook. |
dat zeg ik nu zo vaak tegen mn kinderen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 16:49
|
|
|
Mijn abbonement morgen verloopt, en ik, denk ik, even een time-out ga nemen op CM? Van enkele dagen tot enkele weken, dat weet ik nog niet précies.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 21 november 2012, 16:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 00:00
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Mijn abbonement morgen verloopt, en ik, denk ik, even een time-out ga nemen op CM? Van enkele dagen tot enkele weken, dat weet ik nog niet précies. |
Tot overmorgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 12:08
|
|
|
ANNA415 schreef: | Tot overmorgen |
Ja, weet je wat het is, 2 redenen.
Regelmatig zat ik alleen op cm, vier uur per dag erachter. Ook als ik dingen schreef, nadenken, dus niet alleen schrijftijd. Mailen onderling.
En weet je wat het is? Kijk, nou wordt er ook al kritiek geleverd, van niet postitief. Terwijl iedereen toch weet dat het leven én én kan zijn in veel gevallen. Er wordt bijna niet gepost, door die kritiek.
En ja, ik vind het wel behoorlijk vervelend, het liep, naar mijn gevoel, net lekker, kon nu en dan wat kwijt, voelde gezellig.
Maar ja, nu wordt er een zondebok gezocht van wie er nu de schuld heeft van dat er zo weinig gepost wordt. In forum: 'Waar het hart vol van is.' Ja, en dáár pas ik ff lekker voor.
Kijk, het was zelfs zo, dat ik het gevoel had, dat degene waar het over ging, dat niet eens doorhadden, en gewoon mee liepen te posten met de beschuldigingen(het ging uiteindelijk over hele lange stukken, nou reken maar uit).
Nou ja, en het ging aanvankelijk ook over prive verhalen. Nou heb ik hier weleens iets prive neergezet. Dan vraag ik me af, denken jullie nu echt, of sommigen van jullie natuurlijk, dat de Redactie mij niet in de gaten houdt daarmee? Zo veel, en niet verder. En dat ik geen mail kreeg(alsnog bedankt), van mede forummers, van niet herhalen.
Ja, en er wordt nu zó weinig gepost. Na, het topic van Pieter619; 'waar het hart vol van is'. Dat gevoel heb ik. En ja zeg, iemand van 20, tegen iemand van 40, of iemand van 57, is dat eerlijk? Iig, je hebt 2 verschillen van prive posten. Je kan gewoon, dingen posten, of pijnlijke zaken van verleden. Met dat laatste wás ik allang gestopt, en anders zoveel geminderd. Ja, en dát werd wel genoemd in het topic van Pieter619, als eerste, met erachter, 'niets mis mee' : Ook zijn er sommigen die hun halve/hele levensverhaal hier plaatsen (meestal als antwoord op een reactie). Niets mis mee want soms kan een bemoedigend woord, van mede CMer,al heel wat betekenen. Met in de laatste alinea: Dus zo dat ook bijvoorbeeld proefleden niet gelijk worden "afgeschrikt" door "zware kost". Oh ja, dan zou ik mij zeker schuldig moeten voelen tegen een vrouw van 20, omdat ik tijden terug voor het laatst over nare prive dingen heb lopen posten? Zo kwam, en komt dat op mij over.
Iig, laterz, als ik een time out neem is dat tijdelijk
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 22 november 2012, 12:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 13:12
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, weet je wat het is, 2 redenen.
Regelmatig zat ik alleen op cm, vier uur per dag erachter. Ook als ik dingen schreef, nadenken, dus niet alleen schrijftijd. Mailen onderling.
En weet je wat het is? Kijk, nou wordt er ook al kritiek geleverd, van niet postitief. Terwijl iedereen toch weet dat het leven én én kan zijn in veel gevallen. Er wordt bijna niet gepost, door die kritiek.
En ja, ik vind het wel behoorlijk vervelend, het liep, naar mijn gevoel, net lekker, kon nu en dan wat kwijt, voelde gezellig.
Maar ja, nu wordt er een zondebok gezocht van wie er nu de schuld heeft van dat er zo weinig gepost wordt. In forum: 'Waar het hart vol van is.' Ja, en dáár pas ik ff lekker voor.
Kijk, het was zelfs zo, dat ik het gevoel had, dat degene waar het over ging, dat niet eens doorhadden, en gewoon mee liepen te posten met de beschuldigingen(het ging uiteindelijk over hele lange stukken, nou reken maar uit).
Nou ja, en het ging aanvankelijk ook over prive verhalen. Nou heb ik hier weleens iets prive neergezet. Dan vraag ik me af, denken jullie nu echt, of sommigen van jullie natuurlijk, dat de Redactie mij niet in de gaten houdt daarmee? Zo veel, en niet verder. En dat ik geen mail kreeg(alsnog bedankt), van mede forummers, van niet herhalen.
Ja, en er wordt nu zó weinig gepost. Na, het topic van Pieter619; 'waar het hart vol van is'. Dat gevoel heb ik. En ja zeg, iemand van 20, tegen iemand van 40, of iemand van 57, is dat eerlijk? Iig, je hebt 2 verschillen van prive posten. Je kan gewoon, dingen posten, of pijnlijke zaken van verleden. Met dat laatste wás ik allang gestopt, en anders zoveel geminderd. Ja, en dát werd wel genoemd in het topic van Pieter619, als eerste, met erachter, 'niets mis mee' : Ook zijn er sommigen die hun halve/hele levensverhaal hier plaatsen (meestal als antwoord op een reactie). Niets mis mee want soms kan een bemoedigend woord, van mede CMer,al heel wat betekenen. Met in de laatste alinea: Dus zo dat ook bijvoorbeeld proefleden niet gelijk worden "afgeschrikt" door "zware kost". Oh ja, dan zou ik mij zeker schuldig moeten voelen tegen een vrouw van 20, omdat ik tijden terug voor het laatst over nare prive dingen heb lopen posten? Zo kwam, en komt dat op mij over.
Iig, laterz, als ik een time out neem is dat tijdelijk |
Als jij voor jezelf vind dat je aan een time out toe bent moet je die zeker nemen.
Maar wat je absoluut niet moet doen, is je weg laten jagen door mensen die voor anderen willen bepalen wat je wel en niet op forum zou mogen schrijven. Die regels worden door de redaktie bepaald en niet door willekeurige leden. Als het voor jou oplucht om hier te schrijven, lekker blijven doen dan. Degene die het niet wil lezen scrolt dan maar gewoon door. Lezen is niet verplicht en schrijven niet verboden mits je je aan de regels van de redaktie houd.
Wat je keuze ook is, ik wens veel geluk en wijsheid toe, en tot ziens!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 16:01
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Als jij voor jezelf vind dat je aan een time out toe bent moet je die zeker nemen.
Maar wat je absoluut niet moet doen, is je weg laten jagen door mensen die voor anderen willen bepalen wat je wel en niet op forum zou mogen schrijven. Die regels worden door de redaktie bepaald en niet door willekeurige leden. Als het voor jou oplucht om hier te schrijven, lekker blijven doen dan. Degene die het niet wil lezen scrolt dan maar gewoon door. Lezen is niet verplicht en schrijven niet verboden mits je je aan de regels van de redaktie houd.
Wat je keuze ook is, ik wens veel geluk en wijsheid toe, en tot ziens! |
Kan me alleen maar aansluiten bij Annet duidelijker kan ik het niet maken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 16:13
|
|
|
[quote=ANNETTE792]Als jij voor jezelf vind dat je aan een time out toe bent moet je die zeker nemen.
Ja, ik was al eerder van plan om eventueel een time-out te nemen. Van iig een paar dagen, eventueel een paar weken...ik bedoel vóór het topic; 'Waar het hart van vol is' topic.
Maar wat je absoluut niet moet doen, is je weg laten jagen door mensen die voor anderen willen bepalen wat je wel en niet op forum zou mogen schrijven.
Ja, het ís wat, de brutaliteit denk ik dan, om eventjes met hoofdletters een topic te beginnen, dan een lijst te maken met punten van verschillende dingen waar men het over had en heeft, en dan elke keer ernaast zetten 'niets mis mee', en dan aan het einde, dat je er geen proefleden mee mag afschrikken, met 'zware kost'.
Ik heb ook al enkele keren gehoord, dat 'het' hier wél een datingsite is.... Dusz, met andere woorden zo vat ik dat op, niet lekker jezelf kunnen zijn, maar elke keer denken, hoe komt dit bij een eventuele toekomstige date over..
Die regels worden door de redaktie bepaald en niet door willekeurige leden.
Ja, idd. De redactie.
En niet een paar .....die mij eventjes voor gaan schrijven wat ik wél en niet mag neerzetten. En ik bedoel niet de goedbedoelde mails, van kijk ff uit, dit en dat, daar ben ik juist dankbaar voor.
Als het voor jou oplucht om hier te schrijven, lekker blijven doen dan. Degene die het niet wil lezen scrolt dan maar gewoon door. Lezen is niet verplicht en schrijven niet verboden mits je je aan de regels van de redaktie houd.
Ja, idd. Zou ik moeten schrijven met het idee, wat wil iemand horen, of wat wil ik kwijt...
Stel, iedereen gaat zo schrijven, wat willen anderen horen, dan krijg je één onecht toneelstuk.
Wat je keuze ook is, ik wens veel geluk en wijsheid toe, en tot ziens!
Dank voor deze aardige woorden!
Ja, ik was wel van plan om iig even enkele dagen een time out te nemen, ook omdat ik dan niet kán reageren. Met misschien een uitloop naar enkele weken.(ik weet het dus nog niet)
NB: misschien blijf ik toch wel, ja, mij bemoedigt het.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 22 november 2012, 16:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 21:00
|
|
|
Wisten jullie dat, ik eigenlijk nog wil posten en reageren en lezen, maar ja, dat ik nu ga slapen, omdat ik om half 6 op moet staan?
Truste(ik ben misschien eventjes geen lid, want ik ga nu geen bankdingen zoeken. )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 21:32
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, weet je wat het is, 2 redenen.
[b]Ja, en er wordt nu zó weinig gepost.[/b]Na, het topic van Pieter619; 'waar het hart vol van is'. Dat gevoel heb ik. En ja zeg, iemand van 20, tegen iemand van 40, of iemand van 57, is dat eerlijk? Iig, je hebt 2 verschillen van prive posten. Je kan gewoon, dingen posten, of pijnlijke zaken van verleden. Met dat laatste wás ik allang gestopt, en anders zoveel geminderd. Ja, en dát werd wel genoemd in het topic van Pieter619, als eerste, met erachter, 'niets mis mee' : Ook zijn er sommigen die hun halve/hele levensverhaal hier plaatsen (meestal als antwoord op een reactie). Niets mis mee want soms kan een bemoedigend woord, van mede CMer,al heel wat betekenen. Met in de laatste alinea: Dus zo dat ook bijvoorbeeld proefleden niet gelijk worden "afgeschrikt" door "zware kost". Oh ja, dan zou ik mij zeker schuldig moeten voelen tegen een vrouw van 20, omdat ik tijden terug voor het laatst over nare prive dingen heb lopen posten? Zo kwam, en komt dat op mij over.
Iig, laterz, als ik een time out neem is dat tijdelijk |
Ja , dat is zo . De ene keer heb je meer "zin"om wat te posten dan een andere keer . En de één reageert graag overal op en de ander vind het lezen alleen al genoeg . Het is maar goed dat we niet allemaal hetzelfde zijn.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op donderdag 22 november 2012, 21:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 21:39
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Wisten jullie dat, ik eigenlijk nog wil posten en reageren en lezen, maar ja, dat ik nu ga slapen, omdat ik om half 6 op moet staan?
Truste(ik ben misschien eventjes geen lid, want ik ga nu geen bankdingen zoeken. ) |
om half 6
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 21:43
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Wisten jullie dat, ik eigenlijk nog wil posten en reageren en lezen, maar ja, dat ik nu ga slapen, omdat ik om half 6 op moet staan?
Truste(ik ben misschien eventjes geen lid, want ik ga nu geen bankdingen zoeken. ) |
Fijn weekend alvast.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 november 2012, 05:49
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja , dat is zo . De ene keer heb je meer "zin"om wat te posten dan een andere keer . En de één reageert graag overal op en de ander vind het lezen alleen al genoeg . Het is maar goed dat we niet allemaal hetzelfde zijn. |
Quote: | Shanita: Ja, en er wordt nu zó weinig gepost. |
Ik heb weleens dat ik er zinnen uit wil halen. Dan heb ik een stukje geschreven, en denk ik die en die zin moet eruit, want die slaan nergens op. Bijvoorbeeld. Of ik wil iets op een andere manier schrijven.
Dat was dus bovenstaande zin. En deze zin, laatste zin van derde alinea: Quote: | Er wordt bijna niet gepost, door die kritiek. |
Die wilde ik eruit halen, want ik vond al eigenlijk meteen na dat ik het stukje schreef, dat dat er niet toe doet. Ik weet zelf dat je gewoon bijna geen tijd kan hebben, of zin.
Maar ja, kwam iets tussen wist niet meer precies wát ik ernu uit wou halen, en ja, dat was in de eerste plaats die zin die je quote.
Ja, dan zou ik het stukje moeten herschrijven. Iig, ik voelde me niet meer op mijn gemak fftjes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 november 2012, 05:55
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | om half 6 |
Ja, had eigenlijk later gekund. Ja, nuchter naar de arts. dus niets eten, koffie met zoetjes en een heel klein beetje magere melk mag wel(hoop ik).
Kijk, dat herinnerde ik me net pas, gisteren niet, ik dacht jeetje wat vroeg bij de arts. 8 uur, en ja, dan ga ik eerst lekker dingen eten rustig, ff film opzetten erbij.
Maar ja, mag dus niets eten, herinner ik me net, ja, als ik dat had geweten had ik pas om 7 uur eruit gekomen.
Dus ik er net uit, ik denk hónger, eerst ff koffie maken, en ja, toen herinnerde ik me dat, maar ja, ben nu zo wakker.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 november 2012, 05:56
|
|
|
VISSER278 schreef: | Fijn weekend alvast. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 november 2012, 05:58
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kan me alleen maar aansluiten bij Annet duidelijker kan ik het niet maken! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 november 2012, 07:17
|
|
|
...de tijd snel gaat, beetje lezen, kijken, en ik nu al over 15 minuten de deur uit moet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 november 2012, 09:48
|
|
|
ik alweer een dag achter de rug heb en nog minstens 2 dagen vandaag te gaan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 november 2012, 10:26
|
|
|
JOL252 schreef: | ik alweer een dag achter de rug heb en nog minstens 2 dagen vandaag te gaan? |
Ehhhh drie dagen in één dag stoppen Hoeeeeeeeeeeee doe je dat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARGREET739
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 november 2012, 10:36
|
|
|
Dat zou ik nou ook wel graag willen weten, af en toe kom ik een dag tekort in de week.
Kun je ook 3 salarisen uit 1 halen??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 november 2012, 19:04
|
|
|
JOL252 schreef: | ik alweer een dag achter de rug heb en nog minstens 2 dagen vandaag te gaan? |
Hoe breed is jouw rug dan wel niet als ik vragen mag?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 18:15
|
|
|
heb jij geluk dat het weekend is, dan gaat de tijd altijd veel sneller
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 20:36
|
|
|
.....ik vaak wegben 's avonds, maar dat ik nu gewoon thuis wil blijven in me eigen huis?
Gewoon lekker "het kleine huis op de prairie" en zo kijken....beetje vroeg gaan slapen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 17:56
|
|
|
..ik straks iets ga eten en dan bij iemand film ga kijken, een goede klassieker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 21:30
|
|
|
SHANITA130 schreef: | ..ik straks iets ga eten en dan bij iemand film ga kijken, een goede klassieker |
ik ga niet raden welke film maar ben ook niet nieuwsgierig?
dat huisje op de prairie toevallig?
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|