ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 ... 230 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 december 2010, 18:17

PIETER649 schreef:
idd jammer dat kinderen (EN volwassenen!!!) met kerst dat soort wereldse liedjes zingen ipv leuke liedjes met een christelijke lading.
op dit soort wijze pikt dn duvel zelfs kerst in.

ik kan me goed voorstellen dat dit een slecht moment voor je was Cross en ik hoop dat jij je broer op zn verantwoording hebt gewezen.

Tuurlijk heb ik mijn broer, zijn vrouw en hun kinderen erop gewezen dat dit soort liedjes niet thuishoort op een kerstfeest....... Gefrustreerde smiley

Om heel eerlijk te zijn ik vind het een supermooi lied, lig dubbel als het gezongen wordt, maar om het nou ong. 150 keer te moeten aanhoren in een tijdsbestek van 4 uur ..... Zieke smiley Het stukje wildbraad (konijn) viel niet echt goed ..... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 december 2010, 18:20

ROBBEDOES873 schreef:
Een kaart van SK Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Hoe die aan mijn adres komt is me een raadsel Woedende smiley

Huh....Rob...bij jou wordt nog post bezorgd...ik weet van mensen dat ik nog minimaal 6 kerstkaarten ga ontvangen die weken geleden al op de post gingen...grrr...de hei op met TNT Boze smiley
Angy
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 december 2010, 19:00

ROBBEDOES873 schreef:
Een kaart van SK Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Hoe die aan mijn adres komt is me een raadsel Woedende smiley

Henk had tegen mij gezegd dat ik dat door mocht geven Engeltje smiley

( en SK vroeg of ik jou wilde zeggen : 5 januari 10.30 koffie en hij blijft graag meelunchen) Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 december 2010, 19:12

PIETER649 schreef:
Henk had tegen mij gezegd dat ik dat door mocht geven Engeltje smiley

( en SK vroeg of ik jou wilde zeggen : 5 januari 10.30 koffie en hij blijft graag meelunchen) Knipoog smiley

Nou dan mag je bij deze Henk bedanken Duiveltje smiley en SK stuur ik wel door naar jullie, wij zijn dan helaas niet thuis Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 december 2010, 20:48

pfff... mijn slechtste moment was zonet; iemand van de diaconie komt langs om een gift af te geven... ik vraag me af waarom, maar oke, ik laat de man binnen, waarmee ik in gesprek raak... pffff luisteren ? homaar... begint me toch te preken...
Maar ik vind dat ik me keurig heb gedragen al koste het me enorm veel moeite om de man duidelijk te maken dat ik niet van zijn "zondepraat" gediend was en of hij mijn huis wilde verlaten, waarop hij gewoon verder ging...
Soms begrijp ik echt geen hout van mensen en zeker van die kerk niet.
Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 29 december 2010, 11:11

Rothumeur Boze smiley

Vannacht spuugde mijn dochter haar bed......kamer.......en al lopend de hal en de badkamer onder(wel eens een beugel uit een toilet gevist?Zieke smiley)Vanmorgen vergeten container bij de weg te zetten,zit ik nog 2 weken met die rotzooi........op mijn afspraak konden ze "even niks" voor me betekenen......dochterlief zit met een gezwollen rood hoofd op de bank maar de huisarts is op vakantie en de vervanger........heeft vrij Woedende smiley

Maar.....de auto startte in 1x,de wegen waren schoon,binnen is het warm........wat zeur ik eigenlijk Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 29 december 2010, 11:50

Hoorde vannacht de klok slaan: 1 uur , 2uur , 3uur, 4 uur, 5uur.
Wouw, 5 uur al? , 6 uur , 7 uur , te gek...... maar dat ding ging lekker door tot 12 uur.
Dacht dat ik al uren geslapen had , bleek het dat het nog geen half uurtje was. Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GIBBY159

BerichtGeplaatst: woensdag 29 december 2010, 12:05

Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 14:13
Naar boven

Auteur Bericht
GIBBY159

BerichtGeplaatst: woensdag 29 december 2010, 20:31

Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 14:14
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 29 december 2010, 20:39

GIBBY159 schreef:
Ja potjandorie,hééé...krijg ik te horen dat de reis met Loretta niet door gaat voor ons beiden. Kreeg een mailtje van die mijnheer en mevrouw in Zwitserland dat ze iemand anders hebben uitgenodigd om op hun huis en kat te passen! Potjandorie nog an toe! Gefrustreerde smiley

'k zou ze ff opzoeken als ik jou was.
Ben je ieder geval in Zwitserland geweest. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: donderdag 30 december 2010, 00:24

GIBBY159 schreef:
Gooi die rot humeur maar gauw overboord en stop met zeuren. Ik zal mijn tegenslagen maar niet noemen sinds ik vanochtend met het verkeerde been uit bed ben gestapt! Het is NIKS vergeleken met dat van mij hedenochtend! Geen zin om te klagen. Als je Jezus Z'n tel. nr: belt is het meteen over! Dat is nr: 5510. Dat wil zggen...vijf vingers van je R.hand...5 vingers van je L. hand...in elkaar verstrengelen dat = dus 10 en je hebt metéén contact met onze Here Jezus! HIJ helpt onmiddelijk! Lachende smiley

En de container ?? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 30 december 2010, 08:54

De wekker die vanmorgen ging..... Twijfelende smiley

Maar...'t heeft ook weer een mooie kant. 't Is niet om te gaan werken, maar om een dagje uit te gaan naar Delft. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: donderdag 30 december 2010, 11:45

GIBBY159 schreef:
Ja potjandorie,hééé...krijg ik te horen dat de reis met Loretta niet door gaat voor ons beiden. Kreeg een mailtje van die mijnheer en mevrouw in Zwitserland dat ze iemand anders hebben uitgenodigd om op hun huis en kat te passen! Potjandorie nog an toe! Gefrustreerde smiley

Balen paps en Loretta! Sterkte allebei! Ik denk aan jullie,
Angy
Naar boven

Auteur Bericht
GIBBY159

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 december 2010, 06:34

Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 15:51
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 december 2010, 07:57

GIBBY159 schreef:
Lachende smiley Wij hebben er achteraf gezien geen probleem mee, hoor Angy. Engeltje smiley 2500 Km (heen en weer) reizen betekend plm. 6 keer een volle tank á 80 Euro... Geschokte, onthutste smiley Eventuele pech en risico's en al wat dies meer zij. Woedende smiley Het is goed zo! Lachende smiley De Heer heeft voor ons behoed voor nare gevolgen! Engeltje smiley

Dan maar varen op de Friese meren Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 december 2010, 09:08

Ik geloof dat pc muizen gevoel hebben...
Als je ook maar iets te lang achter de pc zit gaan ze spontaan slapen...
Schud je ze wakker...
Gaan ze spontaan een beetje dood...

Laatst aangepast door
MARISKA601
op vrijdag 31 december 2010, 09:31
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 december 2010, 09:19

HERMAN388 schreef:
Dan maar varen op de Friese meren Knipoog smiley

Dat zou wel eens je beste moment kunnen zijn, wekenlang!

Thomas, die schaatsen in Friesland ook wel leuk vindt.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 31 december 2010, 09:21
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 december 2010, 11:23

vanochtend eerst even naar de winkel om boodschappen.
bij de slagerij volop aan het bakken en braden , toen bij de bakkersafdeling de geur van oliebollen en weet ik niet wat al meer.
Kokhalzend de winkel uit omdat visser z'n maag tig x ronddraaide. Zieke smiley
Mij zien ze van 'tjaar niet meer.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 december 2010, 11:41

VISSER278 schreef:
vanochtend eerst even naar de winkel om boodschappen.
bij de slagerij volop aan het bakken en braden , toen bij de bakkersafdeling de geur van oliebollen en weet ik niet wat al meer.
Kokhalzend de winkel uit omdat visser z'n maag tig x ronddraaide. Zieke smiley
Mij zien ze van 'tjaar niet meer.

Wat jammer zeg, dat je nu niet kunt genieten van appelflappen en oliebollen. Die zijn zo lekker! Lachende smiley Beterschap, Visser!

Hmm....zou mij wat kilootjes schelen, als ik nu ziek zou zijn. Ik neem er nog eentje. Twijfelende smiley Knipoog smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op vrijdag 31 december 2010, 11:44
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 december 2010, 11:46

MARIJAN072 schreef:
Wat jammer zeg, dat je nu niet kunt genieten van appelflappen en oliebollen. Die zijn zo lekker! Lachende smiley Beterschap, Visser!

Hmm....zou mij wat kilootjes schelen, als ik nu ziek zou zijn. Ik neem er nog eentje. Twijfelende smiley Knipoog smiley

marijangenietervan Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 07:56

mijn jaar kan niet meer stuk, dat is het al!

mijn slechtste moment van vandaag (ja, het jaar begint meteen al goed) was om 4 minuten over 6.

word ik mijn bed uit gebeld door het Regiecentrum Openbaar Vervoer (ROV). waar of ik blijf...'je had om 5.55u moeten beginnen'
ik leg de goede man aan de andere kant van de lijn (voor zover dat kan met een mobiele telefoon) uit, dat ik pas om 8.30u met een bus als MAT(eriaal) naar Huizen hoef, en dat er een uitrijstaat in het chauffeursverblijf heeft gelegen waar dat op staat. bovendien heb ik het vorige week al van de planners gehoord. navraag door de heer van het ROV wijst uit dat dit bij de calamiteitendienst niet bekend is, dus 'waar of ik blijf'...

de Rayonmanager, mevrouw M. van Dijke is nog niet klaar met me (aannemende dat zij de communicatie naar het ROV regelt, en anders spreek ik haar aan als eindverantwoordelijke van de vestiging). als ik me verslaap, oké, logisch dat ik gebeld word. maar ik wens niet de dupe te worden van het ontbreken van communicatie tussen de vestiging Hilversum/Huizen en het ROV. eens kijken of ik maandag nog achteruit kan bidden...dat moet me wel lukken, denk ik.

Woedende smiley

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op zaterdag 1 januari 2011, 07:57
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 10:49

[quote=GRIFFIN748]mijn jaar kan niet meer stuk, dat is het al!

mijn slechtste moment van vandaag (ja, het jaar begint meteen al goed) was om 4 minuten over 6.

word ik mijn bed uit gebeld door het Regiecentrum Openbaar Vervoer (ROV). waar of ik blijf...'je had om 5.55u moeten beginnen'
ik leg de goede man aan de andere kant van de lijn (voor zover dat kan met een mobiele telefoon) uit, dat ik pas om 8.30u met een bus als MAT(eriaal) naar Huizen hoef, en dat er een uitrijstaat in het chauffeursverblijf heeft gelegen waar dat op staat. bovendien heb ik het vorige week al van de planners gehoord. navraag door de heer van het ROV wijst uit dat dit bij de calamiteitendienst niet bekend is, dus 'waar of ik blijf'...

de Rayonmanager, mevrouw M. van Dijke is nog niet klaar met me (aannemende dat zij de communicatie naar het ROV regelt, en anders spreek ik haar aan als eindverantwoordelijke van de vestiging). als ik me verslaap, oké, logisch dat ik gebeld word. maar ik wens niet de dupe te worden van het ontbreken van communicatie tussen de vestiging Hilversum/Huizen en het ROV. eens kijken of ik maandag nog achteruit kan bidden...dat moet me wel lukken, denk ik.

Woedende smiley[/quo

Das inderdaad heftig baaaale Griff, maar één troost heb je: Een goed begin is het halve werk. Als we dat nou es omdraaien dan heb jij een KNALLEND JAAR voor de boeg! (Ik wens het je van ganserharte toe Griff!)
Angy

Laatst aangepast door
ANGELIQUE327
op zaterdag 1 januari 2011, 10:51
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 14:03

eerst al noodgedwongen thuis moeten blijven met de jaarwisseling. Kwam er nog bij dat er van het vuurwerk helemaal niets te zien was , zo mistig was het hier.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 14:14

VISSER278 schreef:
eerst al noodgedwongen thuis moeten blijven met de jaarwisseling. Kwam er nog bij dat er van het vuurwerk helemaal niets te zien was , zo mistig was het hier.

Ondanks al je leed wil ik je toch een fijn 2011 toewensen en een goede vangst!
En hier was het vuurwerk prachtig..... Knipoog smiley

Willemijn
Naar boven

Auteur Bericht
ALOUS961

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 22:25

mijn slechtste moment van vandaag :

Dat mijn gezellige bezoek eerder wegging dan was gezegd......toch weer de rest van mn vrije dagen alleen.... Huilende smiley, smiley in tranen

Voelde me even erg zielig......mag dat?? even wel hè, ja toch?
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 22:46

...

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op maandag 30 mei 2011, 23:23
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 12:09

MARYLIEN613 schreef:
mijn slechtste moment was dat mijn broer na 5 jaar gisteren te horen gekregen had dat zijn longkanker terug gekomen was............

mag ik jullie gebed vragen voor hem?

hij staat er -ergens toch zonder partner- alleen voor, dus is het voor hem dubbel zwaar dragen!

Dat mag je zeker, Marylien. 'k Zal bidden voor hem en ook voor jou en anderen, die dichtbij hem staan.

Sterkte!

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 2 januari 2011, 12:10
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 12:42

ALOUS961 schreef:
mijn slechtste moment van vandaag :

Dat mijn gezellige bezoek eerder wegging dan was gezegd......toch weer de rest van mn vrije dagen alleen.... Huilende smiley, smiley in tranen

Voelde me even erg zielig......mag dat?? even wel hè, ja toch?

in het asiel zitten zat hondjes en katjes die jou graag liefde en aandacht willen geven. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 22:44

PIETER649 schreef:
in het asiel zitten zat hondjes en katjes die jou graag liefde en aandacht willen geven. Lachende smiley

't is nog lang geen 4 okt. hoor. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 22:46

VISSER278 schreef:
't is nog lang geen 4 okt. hoor. Knipoog smiley

voor 4 oktober moeten alle hokken leeg zijn.
Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 ... 230 Volgende
Pagina 28 van 230