Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 14:41
|
|
|
PETRA944 schreef: | nee je kan niet ondergronds afval lozen, wel vuilniszakken huisvuil onder in de groenebak, vervolgens grasmaaien en dat gras er boven op doen, nemen ze het toch mee, ghe ghe ghe, tenzij vuilnis boven op ligt |
...dus je belazert de boel??? Mooi en christelijk is dat...pffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 15:35
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Schoonmaakazijn werkt echt super als onkruidenmosverdelger!!!!!!!!!! |
Als het langere tijd droog is, werkt keukenzout erover strooien en vervolgens heet water erover ook prima (En dat ruik je niet )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 15:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...dus je belazert de boel??? Mooi en christelijk is dat...pffff |
ghe ghe,soms komt me oude natuur omhoog,kan ik het niet laten en ik geef toe ik last heb van binnenpretjes als ze de inhoud van de bak meenemen. ben ik mooi van dat vuilnis af,maar ik doe het steeds beter, gooi niet meer stiekemis in het donker zakken bij die vervelende buren in hun bak die vreemd genoeg wel over hebben... maar ja veel kinderen, veel vuilnis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 15:41
|
|
|
PETRA944 schreef: | ghe ghe,soms komt me oude natuur omhoog,kan ik het niet laten en ik geef toe ik last heb van binnenpretjes als ze de inhoud van de bak meenemen. ben ik mooi van dat vuilnis af,maar ik doe het steeds beter, gooi niet meer stiekemis in het donker zakken bij die vervelende buren in hun bak die vreemd genoeg wel over hebben... maar ja veel kinderen, veel vuilnis. |
Als jij later in de hemel komt kan het goed zijn dat Petrus jou een taak geeft bij de vuilnisophaling en sortering er van...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 15:44
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Als het langere tijd droog is, werkt keukenzout erover strooien en vervolgens heet water erover ook prima (En dat ruik je niet ) |
Enig idee hoelang ik dan bezig ben Enne dat ik mijn mierenplofmiddel he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 15:49
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als jij later in de hemel komt kan het goed zijn dat Petrus jou een taak geeft bij de vuilnisophaling en sortering er van... |
hmmmmm moet toch effe nadenken, wat daarop te antwoorden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 15:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als jij later in de hemel komt kan het goed zijn dat Petrus jou een taak geeft bij de vuilnisophaling en sortering er van... |
ach zolang ik jouw vuilnis niet op hoef te halen, zal het best wel leuk werk zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 15:57
|
|
|
PETRA944 schreef: | ach zolang ik jouw vuilnis niet op hoef te halen, zal het best wel leuk werk zijn |
het is nu weer even wachten op een snedig antwoord
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 15:58
|
|
|
JOL252 schreef: | het is nu weer even wachten op een snedig antwoord |
Heeft Frank vuilnis dan??? Heeft hij niet alleen restafval en compost
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 16:19
|
|
|
INGE721 schreef: | Heeft Frank vuilnis dan??? Heeft hij niet alleen restafval en compost | Frank vuilnis??? Die eet toch alleen maar bij de supermarkt?? Waar moet ie dan vuil van hebben??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 16:24
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Frank vuilnis??? Die eet toch alleen maar bij de supermarkt?? Waar moet ie dan vuil van hebben?? |
whaaaaaaaaahahahahaha auw doet dat steen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 16:41
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Frank vuilnis??? Die eet toch alleen maar bij de supermarkt?? Waar moet ie dan vuil van hebben?? |
ehm de blikkies kattevoer? En andere blikkies...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op donderdag 5 juli 2012, 16:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 16:50
|
|
|
PETRA944 schreef: | knap alles scheiden, vind dat best vervelend dat scheiden, doe me best. Hier hebben we soms controle enja hoor dan heeft er een puber vuilnis in de groene bak gedaan en maken ze hemniet meer leeg, hangt er zo,n vervelend briefje aan. |
Je hebt van ergernis toch niet dat briefje in die groene bak gedaan?? Wand dan kan je “die puber" de volgende keer de schuld niet meer geven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 17:35
|
|
|
YES356 schreef: | Je hebt van ergernis toch niet dat briefje in die groene bak gedaan?? Wand dan kan je “die puber" de volgende keer de schuld niet meer geven |
pffffffffffff alles scheiden.....ach, k ben zelf ook al gescheiden
(k wou eigenlijk reageren op petra.....foutje)
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op donderdag 5 juli 2012, 17:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 17:38
|
|
|
PETRA944 schreef: | ach zolang ik jouw vuilnis niet op hoef te halen, zal het best wel leuk werk zijn |
...als jij zo blijft doorgaan met je vuilnis te verstoppen in de groen afval bak of met je vuilnis bij de buren te storten vrees ik dat je nooit in de hemel zal komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 17:40
|
|
|
[quote=JANS221]pffffffffffff alles scheiden.....ach, k ben zelf ook al gescheiden
Wil je bij het vuilnis of bij het groenafval?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 17:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...als jij zo blijft doorgaan met je vuilnis te verstoppen in de groen afval bak of met je vuilnis bij de buren te storten vrees ik dat je nooit in de hemel zal komen. |
echt een RK uitspraak!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 17:41
|
|
|
...kan je vandaag je abo al niet laten verlopen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 17:42
|
|
|
INGE721 schreef: | Heeft Frank vuilnis dan??? Heeft hij niet alleen restafval en compost |
...wie heeft jou ingelicht???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 17:44
|
|
|
JOL252 schreef: | ehm de blikkies kattevoer? En andere blikkies... |
Ik eet nooit uit blikkies en mijn Floshke af en toe...en Prikkie krijgt gebakken aardappelen, pasta (wel met tomatensaus), aardappelbolletje...veel afval is er dus niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 17:45
|
|
|
YES356 schreef: | Je hebt van ergernis toch niet dat briefje in die groene bak gedaan?? Wand dan kan je “die puber" de volgende keer de schuld niet meer geven |
Ach Yes, eigenlijk zijn die vrouwschepsels onze vragen, commentaren, goede raad, aandacht niet waard...ze hebben speciaal een topic van ons gekregen en toch blijven ze ons lastig vallen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 17:46
|
|
|
ERIKA129 schreef: | whaaaaaaaaahahahahaha auw doet dat steen |
...ik weet dat jij ook een sluikstorter bent Erika maar ze had het niet tegen jou...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 18:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ach Yes, eigenlijk zijn die vrouwschepsels onze vragen, commentaren, goede raad, aandacht niet waard...ze hebben speciaal een topic van ons gekregen en toch blijven ze ons lastig vallen... |
Van jullie gekregen dacht dat IK die had aangemaakt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 18:04
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik weet dat jij ook een sluikstorter bent Erika maar ze had het niet tegen jou... |
Was dah nu weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 18:11
|
|
|
nee dan haal ik netjes het vuilnis eruit, gaat in de grijze bak, dan kom ik dus weer niet uit en als de groene bak geleegd is, gooi ik het onderop en daarop gras enzo. wat een gedoe altijd vuilnis, gelukkig is de kans niet zo groot dat frank in de hemel komt, dus hoef ik zijn afval niet optehalen maar sinds 1 kind weg is,heb ik zulke acties niet meer hoeven doen, van de week is nog een kind weggegaan, dus jee ruimte over in me bakken. wat zal ikmet die ruimte gaan doen?? ha ha dode spinnen in gooien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 18:13
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Was dah nu weer |
ha ha dat is iemand die niet uitkomt met vuilnis,in het donker vuilniszakken in de auto laad. langs franks huis rijd en dan stiekemis daar de zakken vuil loost
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 19:09
|
|
|
JANS221 schreef: | echt een RK uitspraak!!! |
ja...haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 19:15
|
|
|
PETRA944 schreef: | nee je kan niet ondergronds afval lozen, wel vuilniszakken huisvuil onder in de groenebak, vervolgens grasmaaien en dat gras er boven op doen, nemen ze het toch mee, ghe ghe ghe, tenzij vuilnis boven op ligt |
haha, dat deed ik ook in mijn vorige huis, zakken erin en dan even wat struiken snoeien en dat erboven....ja, als ik wéér had vergeten die grijze buiten te zetten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 19:25
|
|
|
SHANITA130 schreef: | haha, dat deed ik ook in mijn vorige huis, zakken erin en dan even wat struiken snoeien en dat erboven....ja, als ik wéér had vergeten die grijze buiten te zetten... |
collega
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 19:51
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha ha dat is iemand die niet uitkomt met vuilnis,in het donker vuilniszakken in de auto laad. langs franks huis rijd en dan stiekemis daar de zakken vuil loost |
|
|
Naar boven |
|
|