Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE378
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:07
|
|
|
Een mens mag fouten maken en dan bij God brengen als we er spijt van hebben.
Marianne
Laatst aangepast door
|
MARIANNE378
|
op zondag 10 oktober 2010, 22:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:22
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Dat begrijp ik maar seks heeft voor mij dus een andere betekenis dan voor jou.Het zou iets moeten zijn dat komt na het ontstaan van die diepe liefde waarin je je ziel en zaligheid blootgeeft waar jij het over hebt,naar mijn idee geef je dus eerst jezelf volledig voor je seks toelaat in een relatie,het hoort bij de verdieping,het is een toevoeging. Het moment van toelaten is voor iedereen anders,de een vindt dat er ook een zegen over een huwelijk voor nodig is,de ander vindt de diepe liefde genoeg.Bijbels gezien vind ik het moeilijk omdat er daar vnl. gesproken wordt over seks door lust.
Het is moeilijk gevoelens te verwoorden,ik hoop dat het nu duidelijker is wat ik bedoel. | Seks is idd bedoeld om je helemaal te geven aan de ander. Wat ik uit jouw opmerkingen opmaak, is een goede relatie voldoende om seks te hebben. Ik breng andere argumenten in, nl. wat voor invloed heeft het op je geestelijk leven?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 09:26
|
|
|
Er staat wel geschreven gaat heen en vermenigvuldig u, en dat kan, door middel van, de liefde bedrijven. Sex is wat anders, voor nog geen eeuw geleden, kwam het woordje sex alleen voor in de plantenkunde (bomen e.d). Het kruisen van b.v zaden van, genaamd sexen seksen, of de wel kruisen van verschillende rassen. En aangezien wij nooit zullen weten of er bij planten ook een bepaalde vorm van genot ontstaat, hou ik het liever bij de liefde bedrijven. Hoewel ik weldegelijk planten sekst, blijf ik zelf daarin in gebreke, gezien het feit er mij te veel voortplantings ziektes zijn ontstaan. Is het gewoon beter om het niet te doen totdat we elkander wat bbeter leren kennen. Op geloofsgebied, ik lees veel in het woord, maar heb nog nergens overtuigend gelezen dat voor je zulke dingen doet, je eerst gehuwd moet zijn. Wel staat er geschreven over hoererij, en b.v buiten je huwlijk met een ander......... Maarja wie ben ik ik hou het wel bij mijn plantjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 13:12
|
|
|
Quote Gert: Is het gewoon beter om het niet te doen totdat we elkander wat bbeter leren kennen.
Hoeveel mensen trouwen er niet of zijn getrouwd, eigenlijk te snel. Omdat ze elkaar niet goed genoeg konden.....
Nou dan zit je, vast, omdat je dus bent getrouwd
Ben je daarintegen niet getrouwd, ja, dan kan je nog kiezen voor 'vriendschap' totdat de vlam van de liefde weer opwaait, zeg maar....
Ja, zo denk ik erover hoor.
Er zijn nu eenmaal mensen die er niet tegen kunnen om met een ander samen te wonen. Kan je beter een zogenaamde latrelatie hebben, vind ik. Dan kan je je regelmatig even terugtrekken in je eigen leven, zeg maar, totdat dingen weer duidelijk zijn enzo.
Da´s altijd veel beter als vast zitten in een huwelijk, met de ellende van een scheiding....Wat je niet hebt met een lat/relatie. Reden zie hierboven....
En dan bedoel ik natuurlijk niet overspel ofzo. Dat hoort in geen enkel vorm van een relatie tussen man en vrouw. Dat is gemeen en je kwetst de ander heel erg veel.
Zo even wat gedachten erover, voor ik zomeeten ga werken.
Fijne Dag!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 9 oktober 2010, 13:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 13:20
|
|
|
MARIANNE378 schreef: | Een mens mag fouten maken en dan God brengen als we er spijt van hebben.
Marianne | ¨
Tuurlijk mag dat. en is dat zo.
Nou heb ik, ergens in een preek gehoord, pas geleden, dat als je zondigt en je weet vanjezelf dat je die zonde tóch weer gaat doen, dat je dan evengoed om vergeving kan vragen bij God, en dat je die vergeving dan ook krijgt.
Ondanks dat je dus zeker weet dat je die zonde dus weer gaat doen,
En dan heb ik zoiets bij mezef van dat er iets niet klopt..
Vind het ook wel link, want de mensen die pas tot geloof zijn gekomen, ja, die geloven die dingen dus.
Dit zit en zat me zo hoog, dat ik het hier even kwijt wou.
Verder een hele fijne zaterdag, met dit mooie weer!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE378
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 19:07
|
|
|
Ik zei ook Chat dat je het in gebed bij God hebt gebracht. Samen bidden tot God. Als je op God vertrouwt en je voelt en denkt dan dat het goed is dan doe je geen fout denk ik. En kom je geestelijk niet in de problemen omdat je het in gebed bij God hebt gebracht.
Marianne
Laatst aangepast door
|
MARIANNE378
|
op zaterdag 9 oktober 2010, 19:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 20:05
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Quote Gert: Is het gewoon beter om het niet te doen totdat we elkander wat bbeter leren kennen.
Hoeveel mensen trouwen er niet of zijn getrouwd, eigenlijk te snel. Omdat ze elkaar niet goed genoeg konden.....
Nou dan zit je, vast, omdat je dus bent getrouwd
Ben je daarintegen niet getrouwd, ja, dan kan je nog kiezen voor 'vriendschap' totdat de vlam van de liefde weer opwaait, zeg maar....
Ja, zo denk ik erover hoor.
Er zijn nu eenmaal mensen die er niet tegen kunnen om met een ander samen te wonen. Kan je beter een zogenaamde latrelatie hebben, vind ik. Dan kan je je regelmatig even terugtrekken in je eigen leven, zeg maar, totdat dingen weer duidelijk zijn enzo.
Da´s altijd veel beter als vast zitten in een huwelijk, met de ellende van een scheiding....Wat je niet hebt met een lat/relatie. Reden zie hierboven....
En dan bedoel ik natuurlijk niet overspel ofzo. Dat hoort in geen enkel vorm van een relatie tussen man en vrouw. Dat is gemeen en je kwetst de ander heel erg veel.
Zo even wat gedachten erover, voor ik zomeeten ga werken.
Fijne Dag! |
Sorry, maar ik gaf enkel maar een definitie over het woordje seks, en voor de rest ben ik het helemaal met je eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 20:21
|
|
|
GERT856 schreef: | Sorry, maar ik gaf enkel maar een definitie over het woordje seks, en voor de rest ben ik het helemaal met je eens |
Hoi,
Hoeft geen sorry te zeggen hoor, maar evengoed bedankt voor je 'sorry'.
Ik gebruikte je quote, om even te kunnen zeggen dat ik vind en om me heen heb gezien, dat mensen te snel trouwen.
Jij bedoelde te snel seks hebben, dacht ik ;)
En dan bedoel ik een situatie waarin iemand wel Dénkt dat ie iemand goed genoeg kent natuurlijk.
In ieder geval ben ik zelf niet voor te snel trouwen.
Fijn Weekend!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 20:34
|
|
|
MARIANNE378 schreef: | Ik zei ook Chat dat je het in gebed bij God hebt gebracht. Samen bidden tot God. Als je op God vertrouwt en je voelt en denkt dan dat het goed is dan doe je geen fout denk ik. En kom je geestelijk niet in de problemen omdat je het in gebed bij God hebt gebracht.
Marianne |
Hoi Marianne!
Ja, dat samen bidden en überhaupt bidden da's héél erg belangrijk, vind ik. Dan stel je inderdaad je vertrouwen op God.
Eigenlijk, denk ik, zouden we voor álles moeten bidden. Dat staat ook ergens in het Nieuwe Testament, Fillipenzen 4:6(heb 't ff opgezocht, en gelijk het hele stuk erin gezet, voor het verband....Want in dit onderstaande stukje zitten geboden en beloftes...
4 Verblijdt u in de Here te allen tijde! Wederom zal ik zeggen: Verblijdt u! 5 Uw vriendelijkheid zij alle mensen bekend. De Here is nabij. 6 Weest in geen ding bezorgd, maar laten bij alles uw wensen door gebed en smeking met dankzegging bekend worden bij God. 7 En de vrede Gods, die alle verstand te boven gaat, zal uw harten en uw gedachten behoeden in Christus Jezus. 8 Voorts, broeders, al wat waar, al wat waardig, al wat rechtvaardig is, al wat rein, al wat beminnelijk, al wat welluidend is, al wat deugd heet en lof verdient, bedenkt dat; 9 wat u geleerd en overgeleverd is, wat gij van mij gehoord en gezien hebt, breng dat in toepassing en de God des vredes zal met u zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 22:07
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Hoi,
Hoeft geen sorry te zeggen hoor, maar evengoed bedankt voor je 'sorry'.
Ik gebruikte je quote, om even te kunnen zeggen dat ik vind en om me heen heb gezien, dat mensen te snel trouwen.
Jij bedoelde te snel seks hebben, dacht ik ;)
En dan bedoel ik een situatie waarin iemand wel Dénkt dat ie iemand goed genoeg kent natuurlijk.
In ieder geval ben ik zelf niet voor te snel trouwen.
Fijn Weekend! |
Ik ben het weer helemaal met je eens jij ook een fijn weekend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 23:10
|
|
|
LOES550 schreef: | Hoe meer ik lees hoe ingewikkelder het wordt. Las iedereen maar de forums. Het gaat hier over het verbond zonder dominee of trouwambtenaar waar Tessybear het over heeft. Hoe gaat God er dan mee om als het niet ontbonden wordt door de dood, maar door gewoon weg te gaan van de ander? Het blijft maar in mn hoofd spoken. liefs Loes |
Ik schrok ervan Loes dat er stond ontbinden door de dood Je zou ook kunnen overwegen zondige banden door te snijden, tussen jouw en hem door middel van een healingroom.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 01:35
|
|
|
EVA685 schreef: | Ik schrok ervan Loes dat er stond ontbinden door de dood Je zou ook kunnen overwegen zondige banden door te snijden, tussen jouw en hem door middel van een healingroom. |
nee Eva ik bedoel echt niet dat ik dood wil hoor. Ja vaak wel, maar dat durf ik niet hoor. Wees maar niet bang. Ik was aan het uitspitten hoe God erover denkt over sex voor het huwelijk, hoe het in de bijbel staat en hoe ieder er op zijn manier mee omgaat. liefs.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 05:02
|
|
|
Ik moet toegeven dat ik niet alle reacties heb gelezen op deze topic. Soms is het moeilijk om de quotes te lezen en die te plaatsen bij de commentaren die er op volgen. Het is ook wel veel lezen en de reacties zijn uiteenlopend. Wat zeer zeker niet erg is want het zijn meningen van verschillende personen die in alle respect dit thema benaderen.
Soms denk ik wel eens, en dat is dan geredeneerd vanuit mijn standpunt, dat het allemaal nogal zwaar beladen is. Waarom zouden we niet kunnen vrijen zonder verbonden te zijn door een huwelijk. In je blootje voor een ander gaan staan is inderdaad niet zomaar iets. Toelaten dat je lichaam aangeraakt mag worden is ook niet min. Toch, wanneer dit gebeurt zonder enige dwang van de andere is daar niets mis mee. De kledij die je lichaam bedekt tegen koude of andere weersinvloeden heeft ook wel een verbergend karakter wat meestal onthuld wordt voor ons liefje. Er is ook een zekere schaamte en voorzichtigheid die ons behoed om zomaar in ons blootje te verschijnen. Gelukkig maar...
Sommige mensen zijn goed, zijn bedreven, met het geschreven en gesproken woord. Ze kunnen zo (h)eerlijk open zijn. Het binnenste van hun ziel en verlangens geven ze weer in mooie woorden en begrijpelijke zinnen. Ze laten je binnen in hun diepste gevoelswereld. Door wat ze zeggen en schrijven herken je meestal wel enkele zaken die je zelf zo niet zou kunnen verwoorden. Die mensen geven zich ook bloot. Het is immers niet altijd evident om heel open te praten over je gevoel, belevenissen, verlangens, fantasieën en wat nog meer. Ook dat is een vorm van vrijen. Een verbale vorm van vrijen die niet vereist om eerst gehuwd te zijn. Het is een uiting. Een mededeelzaamheid. Waarom is vrijen met je partner voor het huwelijk dan zo anders? Je laten zien en je laten voelen of zelf zien en voelen is toch ook zoiets als een heel diep en open gesprek dat je voert. Het is toch een uiting van vertrouwen naar de andere toe. Het is toch ook een respect hebben voor de andere wanneer hij of zij zich aan je wilt "tonen".
Iemand, ook een lezeres een deelneemster aan deze topic, schreef me onlangs in een mail dat ik progressief ben. Dat is ook zo. Ik was me er niet zozeer van bewust maar ze maakte me wel iets duidelijk. Ik ben inderdaad progressief in denken en doen. Niet op alle vlak maar toch wel in de gevoelswereld. Als een niet christelijk opgevoed mens leefde mijn zus en ik in een open-minded gezin. Alles was bespreekbaar zolang het maar netjes gebeurde. Zelf heb ik het geloof ontdekt en heb ik iets ondervonden van het “roepingsverhaal” zoals het beschreven staat in het evangelie. Ik wil dus zeer zeker niet het woord van onze Heiland ontkrachten door mijn visies. Ook is het niet mijn bedoeling om andere mensen hun principes af te nemen of die te veroordelen volgens mijn oordeel of beleving. Ieder is vrij om te denken en te doen wat hij of zij wilt. Wel beleef ik Gods aanwezigheid op een andere manier. Hij, onze schutse, is Liefde die ons liefde schenkt en leert wat liefde kan inhouden. Liefde kan er zijn en moet er zijn in een ongedwongen vorm. Het hoeft niet altijd bepaald te worden door regeltjes of verordeningen. Alles is veranderd sinds de eerste woorden van de Schrift. De beschrijvingen rond kernwoorden zoals liefde en geloof zijn een ietwat verouderd. Filteren, interpreteren en relativeren zijn eigenschappen die ons werden aangeleerd en die we ook mogen gebruiken. Hiermee wil ik niet de losbandigheid of een verkeerde vorm van vrijen promoten. Want wanneer vrijen onder dwang gebeurt is het niet meer “vrijen”, vrij-zijn. Ik ben dus niet een tegenstander voor sex voor het huwelijk. Zelf zeg ik liever: ik ben niet een tegenstander voor vrijen voor het huwelijk. Het woordje vrijen omsluit ook liefde en vertrouwen en respect. Vrij zijn voor een ander maar ook voor je zelf.
Dit kwam even in me op. In stilte wordt soms wel eens woorden geboren die een visie kunnen weergeven.
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 14:35
|
|
|
Zo als boven staande, of vorige, bedoelde ik het n.m ook, behalve het seksen dan. Volgens mij maken de kerken er een taboe van, zeker omtrent het moeten. Het bedrijven is tussen 2 mensen, liefde, trouwen cq huwen doe je volgens mij pas als je zeker weet. (denkt te weten) en niet uit schaamte (voor kerk en samen leving) Je vraagt dan een zegen, en die krijg je niet van een instituut, ik heb er gekend, die onder mom moeten zijn getrouwd. En dan na een tijdje er achter kwamen, het gaat niet, en danscheiden, maar dat was nog niet het ergste, het grote schuld gevoel....... Dan is mijn vraag wat is erger,..... ik ben me hele leven al vrijgezel en moet er niet aan denken.....sterkte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 17:11
|
|
|
MARIANNE378 schreef: | Ik zei ook Chat dat je het in gebed bij God hebt gebracht. Samen bidden tot God. Als je op God vertrouwt en je voelt en denkt dan dat het goed is dan doe je geen fout denk ik. En kom je geestelijk niet in de problemen omdat je het in gebed bij God hebt gebracht.
Marianne | En toch werkt het niet zo. We zijn als mensen geneigd dingen snel goed te vinden, terwijl we ook nog te maken hebben met Gods principes, en die principes gaan vaak in tegen onze gevoelens. Als je al gaat bidden of het mag, heb je in jezelf al een keuze gemaakt. Gods woord is duidelijk seks hoort bij huwelijk....lijkt me niet iets waar je nog achteraf over zou moeten bidden. Je raakt dan verstrikt in je eigen gedachten, en je probeert daar dan weer een weg mee te vinden. Het is moeilijk om dan weer alles op een rijtje te krijgen. Seks is niet vrijblijvend, het heeft altijd gevolgen voor je relatie. Je relatie met je partner en je relatie met God. Zelf heb ik gehoord, dat er mensen zijn die regelmatig van partner wisselen. Het gaat ze om de spanning, het nieuwe, het jagen. Uiteindelijk komen ze op het op het punt dat ze niet meer in staat zijn een duurzame relatie aan te gaan. Dan is de seks belangrijker geworden dan de liefde.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 10 oktober 2010, 17:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SMULPOTJE144
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 17:30
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | En toch werkt het niet zo. We zijn als mensen geneigd dingen snel goed te vinden, terwijl we ook nog te maken hebben met Gods principes, en die principes gaan vaak in tegen onze gevoelens. Als je al gaat bidden of het mag, heb je in jezelf al een keuze gemaakt. Gods woord is duidelijk seks hoort bij huwelijk....lijkt me niet iets waar je nog achteraf over zou moeten bidden. Je raakt dan verstrikt in je eigen gedachten, en je probeert daar dan weer een weg mee te vinden. Het is moeilijk om dan weer alles op een rijtje te krijgen. Seks is niet vrijblijvend, het heeft altijd gevolgen voor je relatie. Je relatie met je partner en je relatie met God. Zelf heb ik gehoord, dat er mensen zijn die regelmatig van partner wisselen. Het gaat ze om de spanning, het nieuwe, het jagen. Uiteindelijk komen ze op het op het punt dat ze niet meer in staat zijn een duurzame relatie aan te gaan. Dan is de seks belangrijker geworden dan de liefde. |
Klopt helemaal, klinkt mij bekend in de oren...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 19:16
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | En toch werkt het niet zo. We zijn als mensen geneigd dingen snel goed te vinden, terwijl we ook nog te maken hebben met Gods principes, en die principes gaan vaak in tegen onze gevoelens. Als je al gaat bidden of het mag, heb je in jezelf al een keuze gemaakt. Gods woord is duidelijk seks hoort bij huwelijk....lijkt me niet iets waar je nog achteraf over zou moeten bidden. Je raakt dan verstrikt in je eigen gedachten, en je probeert daar dan weer een weg mee te vinden. Het is moeilijk om dan weer alles op een rijtje te krijgen. Seks is niet vrijblijvend, het heeft altijd gevolgen voor je relatie. Je relatie met je partner en je relatie met God. Zelf heb ik gehoord, dat er mensen zijn die regelmatig van partner wisselen. Het gaat ze om de spanning, het nieuwe, het jagen. Uiteindelijk komen ze op het op het punt dat ze niet meer in staat zijn een duurzame relatie aan te gaan. Dan is de seks belangrijker geworden dan de liefde. |
Helemaal mee eens. Helaas geeft het gevolgen in nieuwe relatie's en contacten. Wantrouw, beschadiging in gevoelens, op de tenen lopen, muren optrekken, voel sprieten die te sterk reageren enz..... Uiteindelijk loopt men vast en komt dan (weer) in de eenzaamheid terecht.
Zo heeft God het niet bedoeld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SMULPOTJE144
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 19:19
|
|
|
MAR907 schreef: | Helemaal mee eens. Helaas geeft het gevolgen in nieuwe relatie's en contacten. Wantrouw, beschadiging in gevoelens, op de tenen lopen, muren optrekken, voel sprieten die te sterk reageren enz..... Uiteindelijk loopt men vast en komt dan (weer) in de eenzaamheid terecht.
Zo heeft God het niet bedoeld. |
Soms is het al te ver... meestal is het 1 van de partners die verkeerd gaat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 19:54
|
|
|
SMULPOTJE144 schreef: | Soms is het al te ver... meestal is het 1 van de partners die verkeerd gaat... | Het gaat niet eens om verkeerd gaan. Er zijn voldoende mensen die wel een leuke avond willen, evt het een weekje volhouden en daarna de ander weer dumpen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SMULPOTJE144
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 20:02
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het gaat niet eens om verkeerd gaan. Er zijn voldoende mensen die wel een leuke avond willen, evt het een weekje volhouden en daarna de ander weer dumpen. |
klopt of bewust de ander pijn doen, en er op kicken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 20:18
|
|
|
SMULPOTJE144 schreef: | klopt of bewust de ander pijn doen, en er op kicken... |
Yeph....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SMULPOTJE144
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 20:28
|
|
|
Ik zit er nog midden in...gevoelsmatig gezien dan...
Laatst aangepast door
|
SMULPOTJE144
|
op maandag 11 oktober 2010, 21:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE378
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 22:23
|
|
|
Waar zit je middenin? Smulpotje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SMULPOTJE144
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 23:01
|
|
|
MARIANNE378 schreef: | Waar zit je middenin? Smulpotje? |
In zo een soort relatie... ehhh ex relatie, zij woont beneden en ik boven...en dat is voor ons alletwee best moeilijk...kijk ik hou van haar...maar zij is er mee gestopt...dus zal het voor mij zwaarder zijn om met mijn gevoelens om te gaan
Laatst aangepast door
|
SMULPOTJE144
|
op maandag 11 oktober 2010, 21:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SMULPOTJE144
|
|
Geplaatst: maandag 11 oktober 2010, 21:16
|
|
|
[b] SMULPOTJE144 schreef: | In zo een soort relatie... ehhh ex relatie, zij woont beneden en ik boven...maar wil niet zeggen dat zij er op kickte..maar dat het best voor kan komen... | [/b]
Laatst aangepast door
|
SMULPOTJE144
|
op maandag 11 oktober 2010, 21:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE378
|
|
Geplaatst: maandag 11 oktober 2010, 22:35
|
|
|
Dat is inderdaad erg vervelend. Probeer je haar nu te ontwijken om maar geen nare gevoelens te krijgen naar haar toe?
Groetjes Marianne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SMULPOTJE144
|
|
Geplaatst: maandag 11 oktober 2010, 22:45
|
|
|
MARIANNE378 schreef: | Dat is inderdaad erg vervelend. Probeer je haar nu te ontwijken om maar geen nare gevoelens te krijgen naar haar toe?
Groetjes Marianne |
Ja zo veel mogelijk, maar soms moet je ook met elkaar praten...en dat valt niet altijd mee...moet je ook samen willen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE378
|
|
Geplaatst: maandag 11 oktober 2010, 22:51
|
|
|
Samen praten over de kinderen bedoel je? Of iets anders?
Marianne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: maandag 11 oktober 2010, 22:54
|
|
|
SMULPOTJE144 schreef: | Ja zo veel mogelijk, maar soms moet je ook met elkaar praten...en dat valt niet altijd mee...moet je ook samen willen... |
heel veel sterkte er mee. Lijkt me lastige situatie
groet Alous
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SMULPOTJE144
|
|
Geplaatst: maandag 11 oktober 2010, 22:57
|
|
|
MARIANNE378 schreef: | Samen praten over de kinderen bedoel je? Of iets anders?
Marianne |
nou je moet toch overleggen, want we wonen in hetzelfde huis...
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|