Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 10:14
|
|
|
JOL252 schreef: | Zo meteen richting Opwekking, het span wegbrengen voor een paar dagen kamperen. Dat wordt veel kleumen dit weekend, denk ik. |
ha ha, hier zijn drie pubers een lading aan het inladen, die ze effe per bus na opwekking gaan verslepen. De busschaueffeur word gek als hij ze ziet aankomen. en instappen met weet ik veel wat ze allemaal mee nemen,Gelukkig gaat God met ze mee. twee tenten pannen etc. grote coolbox eten tig dekens tig blikjes cola etc. dochter lief moet zelf cremespoeling mee longboard, kunnen ze de bagage ook opzetten zeggen ze.... maar ze doen het slim, blikje chocomelk, past bv weer in een schoen.... een ballon eh... ha ha om aan de tent te hangen.... na ja ze hebben er zin in, en omdat het van mij moest 1 wc rol.... om van het gezeur af te zijn, zelf vonden ze het niet nodig, was het er niet mee eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 16:56
|
|
|
JOL252 schreef: | Zo meteen richting Opwekking, het span wegbrengen voor een paar dagen kamperen. Dat wordt veel kleumen dit weekend, denk ik. |
Ik zeg niets
Sterkte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 17:09
|
|
|
Ik ga nog even lekker wandelen buiten en gelijk eventjes naar AH.
En morgen, zaterdagavond, is het weer WEEKEND
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 17:10
|
|
|
PETRA373 schreef: | ha ha, hier zijn drie pubers een lading aan het inladen, die ze effe per bus na opwekking gaan verslepen. De busschaueffeur word gek als hij ze ziet aankomen. en instappen met weet ik veel wat ze allemaal mee nemen,Gelukkig gaat God met ze mee. twee tenten pannen etc. grote coolbox eten tig dekens tig blikjes cola etc. dochter lief moet zelf cremespoeling mee longboard, kunnen ze de bagage ook opzetten zeggen ze.... maar ze doen het slim, blikje chocomelk, past bv weer in een schoen.... een ballon eh... ha ha om aan de tent te hangen.... na ja ze hebben er zin in, en omdat het van mij moest 1 wc rol.... om van het gezeur af te zijn, zelf vonden ze het niet nodig, was het er niet mee eens |
Natúúrlijk bij thuiskomst een sms: mám ik ben niet m'n kussensloop en wel m'n kussen vergeten... gelukkig ga ik morgen er nog een dagje heen ( met winterjas en handwarmers?) kan ik nog een tas met de vergeten zooi mee nemen. Het is een hele onderneming, ze kamperen nu zelfs op terreinen waar eerst parkeerplekken waren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 17:11
|
|
|
Quote: | Petra schreef: ha ha, hier zijn drie pubers een lading aan het inladen, die ze effe per bus na opwekking gaan verslepen. De busschaueffeur word gek als hij ze ziet aankomen. en instappen met weet ik veel wat ze allemaal mee nemen,Gelukkig gaat God met ze mee. |
Wat lijkt me dat heerlijk, kinderen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 17:13
|
|
|
JOL252 schreef: | Natúúrlijk bij thuiskomst een sms: mám ik ben niet m'n kussensloop en wel m'n kussen vergeten... gelukkig ga ik morgen er nog een dagje heen ( met winterjas en handwarmers?) kan ik nog een tas met de vergeten zooi mee nemen. Het is een hele onderneming, ze kamperen nu zelfs op terreinen waar eerst parkeerplekken waren. |
Haha, lol; niet mijn kussensloop maar wel mijn kussen vergeten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 18:02
|
|
|
JOL252 schreef: | Natúúrlijk bij thuiskomst een sms: mám ik ben niet m'n kussensloop en wel m'n kussen vergeten... gelukkig ga ik morgen er nog een dagje heen ( met winterjas en handwarmers?) kan ik nog een tas met de vergeten zooi mee nemen. Het is een hele onderneming, ze kamperen nu zelfs op terreinen waar eerst parkeerplekken waren. |
ha ha, ben benieuwd word vast leuk voor ze. Die kids van jou staan misschien wel in de buurt van die van mij Als je drie pubers ziet met een longboard, twee jongens en 1 meisje, jongere versie van mij.....Die jongere versie van mij staat op me facebook dus je weet wel hoe ze eruit ziet. maar ja tussen zoveel mensen, is de kans klein.
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op vrijdag 17 mei 2013, 18:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 23:05
|
|
|
PETRA373 schreef: | ha ha, ben benieuwd word vast leuk voor ze. Die kids van jou staan misschien wel in de buurt van die van mij Als je drie pubers ziet met een longboard, twee jongens en 1 meisje, jongere versie van mij.....Die jongere versie van mij staat op me facebook dus je weet wel hoe ze eruit ziet. maar ja tussen zoveel mensen, is de kans klein. |
Op veld B in ieder geval... ik hoor niets meer van ze dus of geen bereik daar in de polder en/ofof ze hebben flink party.
(Zoals pannenkoeken midden in de nacht bakken.)
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op vrijdag 17 mei 2013, 23:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 23:15
|
|
|
JOL252 schreef: | Op veld B in ieder geval... ik hoor niets meer van ze dus of geen bereik daar in de polder en/ofof ze hebben flink party.
(Zoals pannenkoeken midden in de nacht bakken.) |
Vast vette party daar Jol.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 23:18
|
|
|
JOL252 schreef: | Op veld B in ieder geval... ik hoor niets meer van ze dus of geen bereik daar in de polder en/ofof ze hebben flink party.
(Zoals pannenkoeken midden in de nacht bakken.) |
Knotsgezellig....dat maakt het kind in me wakker!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 23:30
|
|
|
Zo Een tukkie Doen, ben te moe Om nog na te' Denken
Heb Al zoveel Gedacht, me hersens Raken overbelast van dat Nadenken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 07:35
|
|
|
PETRA373 schreef: | Vast vette party daar Jol. |
Ja, even bij ze gekeken gisterMIDDAG na de dienst, want voor de dienst aankomen had geen zin, het spul lag nog te pitten en pas tegen 11/12 uur in de ochtend was er leven op hun veld. Behalve vette party ook vet in de drassigheid, dus morgenavond een vette was.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 07:47
|
|
|
Ben van plan straks met de jongens naar de kerk te gaan, en als we uit de kerk komen heerlijk een bak koffie met slagroom en appeltaart ala mamaloe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 2 juni 2013, 18:26
|
|
|
Naar de buren nu.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 2 juni 2013, 18:26
|
|
|
Naar de buren nu.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: zondag 2 juni 2013, 23:00
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Ben van plan straks met de jongens naar de kerk te gaan, en als we uit de kerk komen heerlijk een bak koffie met slagroom en appeltaart ala mamaloe |
Eigengemaakte appeltaart? (niet die van 2 weken terug hoor )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 2 juni 2013, 23:14
|
|
|
KLUS667 schreef: | Eigengemaakte appeltaart? (niet die van 2 weken terug hoor ) |
Mwah, appeltaart kun je anders prima 2 weken in de vriezer bewaren hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 5 juni 2013, 11:45
|
|
|
lidmaatschap opzeggen, iedereen beste verder toegewenst en gods zegen petra die het daten via internet opgeeft, wie weet kom ik nog wel es ooit gewoon in echt tegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: woensdag 5 juni 2013, 12:23
|
|
|
PETRA373 schreef: | lidmaatschap opzeggen, iedereen beste verder toegewenst en gods zegen petra die het daten via internet opgeeft, wie weet kom ik nog wel es ooit gewoon in echt tegen |
Ja, het kan dat je iemand tegen gaat komen Petra, hoop het voor je. Maar ga je het forum niet missen . Maar er zijn genoeg andere invullingen natuurlijk en het wordt zomer, dus meer buiten zijn.
Nou ,misschien tot ziens, wens je alle goeds en Gods zegen
Jane
Laatst aangepast door
|
JANE410
|
op woensdag 5 juni 2013, 12:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 5 juni 2013, 13:22
|
|
|
PETRA373 schreef: | lidmaatschap opzeggen, iedereen beste verder toegewenst en gods zegen petra die het daten via internet opgeeft, wie weet kom ik nog wel es ooit gewoon in echt tegen |
Dat bestaat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 5 juni 2013, 13:59
|
|
|
JANE410 schreef: | Ja, het kan dat je iemand tegen gaat komen Petra, hoop het voor je. Maar ga je het forum niet missen . Maar er zijn genoeg andere invullingen natuurlijk en het wordt zomer, dus meer buiten zijn.
Nou ,misschien tot ziens, wens je alle goeds en Gods zegen
Jane |
zo als het forum ooit was mis ik het
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: woensdag 5 juni 2013, 13:59
|
|
|
Jij ook het beste en Gods zegen, dus maar eens nog naar de BBQ-picknick om in contact te blijven en komen met deze en gene van CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 5 juni 2013, 14:12
|
|
|
PIETER619 schreef: | Jij ook het beste en Gods zegen, dus maar eens nog naar de BBQ-picknick om in contact te blijven en komen met deze en gene van CM |
dat durf ik noggeneens niet meer, na alle comentaar die ik hier laatste maanden op me schrijven heb gehad pieter Zie me daar al zitten en daar het gezeik op me afkrijgen. ha ha jij ook beste, je schrijven was altijd mooi om te lezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 5 juni 2013, 14:16
|
|
|
PETRA373 schreef: | dat durf ik noggeneens niet meer, na alle comentaar die ik hier laatste maanden op me schrijven heb gehad pieter Zie me daar al zitten en daar het gezeik op me afkrijgen. ha ha jij ook beste, je schrijven was altijd mooi om te lezen. |
Ik denk dat dat wel meevalt Petra. Er waren in het verleden ook wel es verhitte discussies en de paar keer dat ik er kwam was het bij het ontmoeten tijdens de picknick gewoon gezellig. Ik geloof niet dat men het voor elkaar gaat lopen verzieken.
Net als in de politiek, knallen vanuit de stoelen en naderhand een borrel met een bitterbal.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 5 juni 2013, 14:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: woensdag 5 juni 2013, 16:36
|
|
|
JOL252 schreef: | Ik denk dat dat wel meevalt Petra. Er waren in het verleden ook wel es verhitte discussies en de paar keer dat ik er kwam was het bij het ontmoeten tijdens de picknick gewoon gezellig. Ik geloof niet dat men het voor elkaar gaat lopen verzieken.
Net als in de politiek, knallen vanuit de stoelen en naderhand een borrel met een bitterbal. |
Ja, mooi voorbeeld Jol, zoals het in de politiek gaat en daarna gezellig aan de borrel.
Zoals ik het lees hebben ze het altijd leuk gehad. Ze zullen echt niet zo doen zoals vanachter de pc. zo dus.
Maar dan zijn het
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: woensdag 5 juni 2013, 17:43
|
|
|
PETRA373 schreef: | dat durf ik noggeneens niet meer, na alle comentaar die ik hier laatste maanden op me schrijven heb gehad pieter Zie me daar al zitten en daar het gezeik op me afkrijgen. ha ha jij ook beste, je schrijven was altijd mooi om te lezen. |
Het ga je goed, Petra. En mensen die jou onheus bejegend hebben (als je dat onder gezeik verstaat) n.a.v. wat je op het forum geschreven hebt, begrijpen niet de bedoeling van een forum. Van mening mag je hier verschillen, het op de man (in jouw geval vrouw) spelen niet.
Ik denk zo dat we je binnenkort wel weer terug zien hier op CM.
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op woensdag 5 juni 2013, 20:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 5 juni 2013, 18:08
|
|
|
JANS221 schreef: | Het ga je goed, Petra. En mensen die jou onheus bejegend hebben (als je dat onder gezeik verstaat) n.a.v. wat je op het forum geschreven hebt, begrijpen niet de bedoeling van een forum. Van mening mag je hier verschillen, het op de man (in jou geval vrouw) spelen niet.
Ik denk zo dat we je binnenkort wel weer terug zien hier op CM. |
ja , jullie kennen me inmiddels.... om de zoveel tijd denk ik wegwezen en kom ik weer terug. en vind d e meesten hier ook lief, alleen eh zit nog wel es tussen miscomunicaties ik..... en met mannen ben ik een ramp.... beter laat ik het idee van mannen daten es effe los ook. over p.n ga ik wel nadenken, is toch pas eind junie, las het gisteren had het er met me dochter nog over, die kan dan meegaan, als het niks is, ren ik gewoon weg.... mocht ik durven komen. ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: woensdag 5 juni 2013, 20:08
|
|
|
een grijze Petra
Petra, als je nog meeleest: komt ie nog één keer:
Bedankt voor je leuke manier van schrijven, errug jammer dat je gestopt bent, zal je mailtjes missen. Hopelijk tot ziens en uiteraard wens ik je alle goeds en Gods onmisbare zegen toe in je verdere leven!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 5 juni 2013, 20:43
|
|
|
KLUS667 schreef: | een grijze Petra
Petra, als je nog meeleest: komt ie nog één keer:
Bedankt voor je leuke manier van schrijven, errug jammer dat je gestopt bent, zal je mailtjes missen. Hopelijk tot ziens en uiteraard wens ik je alle goeds en Gods onmisbare zegen toe in je verdere leven!! |
Ze komt nog terug.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|