Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 13:37
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Zo gank ben jij | Wat is gank??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 13:42
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Wat is gank?? |
weet je dat niet???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 13:46
|
|
|
JANS221 schreef: | weet je dat niet??? |
Nee, geen idee. Vandaar de vraag. (het lijkt wel een streekgebonden woord, uit een streek waar ik een paar honderd kilometer vandaan woon. Misschien heeft het daar mee te maken?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 14:01
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Waarschijnlijk doordat je ze TE goed hebt opgeborgen......... |
Ja..haha...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 14:46
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik vraag mij af, hoe het kan, en waarom, ik/je dingen niet terug kan vinden, als je ze toch goed heb opgeborgen.... ? |
Misschien heb je een David Copperfield-gave...is het een vliegtuig dat je opborg en nu niet meer terug vindt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 16:36
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Nee, geen idee. Vandaar de vraag. (het lijkt wel een streekgebonden woord, uit een streek waar ik een paar honderd kilometer vandaan woon. Misschien heeft het daar mee te maken?) |
Troost je ik ben samen met jou blond ikke ook nie snap nie vast een of andere verbastering
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 18:19
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Troost je ik ben samen met jou blond ikke ook nie snap nie vast een of andere verbastering |
Ah, thanks voor je steun. (al ben ik dan niet blond) Volgens mij ligt het niet aan ons, volgens mij is het gewoon één of ander woord wat uit het zuiden vandaan komt. En je weet......hoe zuidelijker, hoe maffer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 18:21
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ah, thanks voor je steun. (al ben ik dan niet blond) Volgens mij ligt het niet aan ons, volgens mij is het gewoon één of ander woord wat uit het zuiden vandaan komt. En je weet......hoe zuidelijker, hoe maffer. |
Hey hoooo effe, ik woon nog net niet beneden de rivieren maarre aardig zuidelijk wel he Hoewel het meer midden/oost is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 18:28
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hey hoooo effe, ik woon nog net niet beneden de rivieren maarre aardig zuidelijk wel he Hoewel het meer midden/oost is |
Dan woon jij dus nog net in ontwikkeld gebied, onder de rivieren wordt het hard minder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 18:47
|
|
|
Totaal per ongeluk kwam ik weer in het getto van de vrouwen terecht (wanneer komt er een slotje op die topic?) en daar las ik dat, dat Friese Steen-geval aan mijn rijkunsten twijfelt en een afsluiting van een belangrijk weg naar Ede in twijfel trekt. Dus vraag ik me af wanneer die opgepoetste kiezel eens en ban krijgt...voila
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 20:30
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Totaal per ongeluk kwam ik weer in het getto van de vrouwen terecht (wanneer komt er een slotje op die topic?) en daar las ik dat, dat Friese Steen-geval aan mijn rijkunsten twijfelt en een afsluiting van een belangrijk weg naar Ede in twijfel trekt. Dus vraag ik me af wanneer die opgepoetste kiezel eens en ban krijgt...voila |
maar Frank, je weet toch dat wij vrouwen overal zijn??? En hebreeuws spreekwoord zegt: God kan niet overal zijn , dus heeft Hij vrouwen gemaakt...... Niet dat we je achtervolgen ofzow, dat zou stalken zijn, maar je komt ons overal tegen......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 04:55
|
|
|
TINK100 schreef: | maar Frank, je weet toch dat wij vrouwen overal zijn??? En hebreeuws spreekwoord zegt: God kan niet overal zijn , dus heeft Hij vrouwen gemaakt...... Niet dat we je achtervolgen ofzow, dat zou stalken zijn, maar je komt ons overal tegen...... |
Zou God dan toch fouten hebben gemaakt??? Neen, dat kan ik niet geloven...waarschijnlijk werd dat Hebreeuws spreekwoord slecht vertaald...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 19:45
|
|
|
Waarom is het overdag steeds maar matig weer en komt 'savonds de zon volop tevoorschijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 19:48
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Waarom is het overdag steeds maar matig weer en komt 'savonds de zon volop tevoorschijn |
Hier is de hele dag al mooi........wel vreemd als je bedenkt dat ik afgelopen weekend oud-op-nieuw heb gevierd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 19:56
|
|
|
INGE721 schreef: | Hier is de hele dag al mooi........wel vreemd als je bedenkt dat ik afgelopen weekend oud-op-nieuw heb gevierd |
Wij vieren volgende week sinterklaas...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 20:08
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wij vieren volgende week sinterklaas... |
Heerlijk, dan is het al bijna weer oud-op-nieuw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 20:35
|
|
|
INGE721 schreef: | Heerlijk, dan is het al bijna weer oud-op-nieuw |
vrouwen??? Het is me wat...hebben ze van ons speciaal een topic gekregen en nu komen ze ons hier ook al gek maken...
Het is nog steeds aangenaam buiten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 20:42
|
|
|
FRANKT627 schreef: | vrouwen??? Het is me wat...hebben ze van ons speciaal een topic gekregen en nu komen ze ons hier ook al gek maken...
Het is nog steeds aangenaam buiten. |
Lekke rhe Frank, geniet ervan! Enne...ik vier vandaag oud op nieuw......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 20:43
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Lekke rhe Frank, geniet ervan! Enne...ik vier vandaag oud op nieuw...... |
...jij ook al??? Eerst breng je iedereen in de war met de verjaardagen en nu dit weer...ik snap er niets meer van...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:02
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...jij ook al??? Eerst breng je iedereen in de war met de verjaardagen en nu dit weer...ik snap er niets meer van... |
Frank, bid voor evenwicht. Is zo nodig helpende hand !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:15
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Frank, bid voor evenwicht. Is zo nodig helpende hand ! |
Of het zegt wat over Frank.....ook een optie Herman......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:23
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Frank, bid voor evenwicht. Is zo nodig helpende hand ! |
Nog meer evenwicht kan ik niet aan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:53
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Lekke rhe Frank, geniet ervan! Enne...ik vier vandaag oud op nieuw...... |
Okeeeeeee..... de ditvraagikmeafvandaag-vraag is bij deze dus helder. Ik vroeg me vandaag nl. af of het nu morgen of overmorgen was.
W-tje , alvast een fijne dag morgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 22:18
|
|
|
Maar nu weet ik nog niet wat "gank" is.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE009
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 22:21
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Nog meer evenwicht kan ik niet aan... |
He Frank; je zou een "zuivere weegschaal" kunnen gebruiken?
zie Lev.19:36
Laatst aangepast door
|
MARIEKE009
|
op maandag 2 juli 2012, 22:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 22:22
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Nog meer evenwicht kan ik niet aan... |
Maar zou je niet langer dan "even wicht" willen zijn, Frank?? Het hééft zoveel voor op man-zijn..... maandelijkse periodes, gehaktballen, een eigen topic op CM, etc.etc.etc.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN073
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:22
|
|
|
De kids hebben vakantie en wij ????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE336
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:51
|
|
|
VISSER278 schreef: | Okeeeeeee..... de ditvraagikmeafvandaag-vraag is bij deze dus helder. Ik vroeg me vandaag nl. af of het nu morgen of overmorgen was.
W-tje , alvast een fijne dag morgen. |
nog geen uitnodiging gehad dan? gezien de reacties over en weer...... we horen wel als het zover is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE336
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:52
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...jij ook al??? Eerst breng je iedereen in de war met de verjaardagen en nu dit weer...ik snap er niets meer van... | het leven is nu eenmaal ingewikkeld, vraag ik me vandaag ook af....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 08:55
|
|
|
Wanneer moet m'n auto eigenlijk gekeurd worden?..
|
|
Naar boven |
|
|