Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 september 2012, 17:34
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Maar vind je het eigenlijk geen vrouwonvriendelijk programma. Het lijkt wel alsof hij het voor het zeggen heeft en de dames gewillig daar naar luisteren...Het lijkt me wel leuk hoor, laat de dames het maar uitvechten via een moddergevecht. Gaan de kijkcijfers meteen een stuk omhoog. |
Niet alles is wat het lijkt. En zolang de vrouwen vrijwillig meedoen en gewillig naar de man luisteren en hem het voor het zeggen laten hebben, zullen ze daar beiden wel tevreden mee zijn. Wel komt boer Aad op mij vrouwonvriendelijk over! Maar ik hoop voor de vrouwen dat dat ook niet is wat het lijkt.
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op dinsdag 18 september 2012, 17:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 september 2012, 18:35
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Tjonge, vijf dames om je heen. en je hebt ze voor het uitkiezen...zat te denken, welke vijf dames van CM zou ik hiertoe kunnen overhalen??? |
Chat toch,je hebt hier een hele website vol vrouwen!Schrijf ze een mailtje,verzamel de geinteresseerde vrouwen,organiseer een superdate en wacht af of er eentje overblijft........
je enige probleem is dat de vrouwen op cm ook een ruime keuze hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 september 2012, 18:38
|
|
|
JANS221 schreef: | Niet alles is wat het lijkt. En zolang de vrouwen vrijwillig meedoen en gewillig naar de man luisteren en hem het voor het zeggen laten hebben, zullen ze daar beiden wel tevreden mee zijn. Wel komt boer Aad op mij vrouwonvriendelijk over! Maar ik hoop voor de vrouwen dat dat ook niet is wat het lijkt. |
Ik vind boer Aad ook wel wat op zichzelf gericht maar we zullen het beleven! Zal hij weleens eerder drie vrouwen in huis hebben gehad?
En hoe zal het de mannen bij de boerin vergaan en de mannen bij boer Willem.......spannende laag complexe tijden........heerlijk met een kop koffie en even whatsappen met vriendinnen over het overhemd van boer Aad en het shirt van Willem..... Genieten dus.......Visser weet niet wat hij mist als hij in slaap valt....... En Jans, ik ben het met jee eens. Niet alles is wat het lijkt, gaat er juist om wat je niet ziet he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 17:14
|
|
|
Vanavond geen uitzending.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 17:41
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vanavond geen uitzending. |
Oeps ga jij ff slaap tekort krijgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 18:31
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vanavond geen uitzending. |
Dat kun half vrouwelijk Nederland niet aandoen, vrees ik.............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 22:32
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Dat kun half vrouwelijk Nederland niet aandoen, vrees ik............. |
Volgens mij is W-tje nog stééds aan het kijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 22:41
|
|
|
VISSER278 schreef: | Volgens mij is W-tje nog stééds aan het kijken |
Of in slaap gevallen met de AB in de hand ...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zondag 23 september 2012, 22:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 23:00
|
|
|
JOL252 schreef: | Of in slaap gevallen met de AB in de hand ... | Dromend van één van de boeren??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 23:12
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Dromend van één van de boeren?? |
Dat zou ze dan toch wel vertellen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 23:21
|
|
|
JOL252 schreef: | Dat zou ze dan toch wel vertellen? |
Ik weet niet of zij praat in haar slaap........??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 00:11
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ik weet niet of zij praat in haar slaap........?? |
Een rijke fantasie hebben jullie in ieder geval wel...... En nog off topic ook want het gaat over BZV... Ik was wat verbaasd deze uitzending toen boer Aad vertelde dat hij nu begon met leven? Hij is 48, wat was zijn leven voor die tijd vroeg ik me af????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 00:18
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ik weet niet of zij praat in haar slaap........?? |
Vertrouwelijke informatie Steentje.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 00:52
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Vertrouwelijke informatie Steentje....... |
...............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 12:14
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | ............... |
houd het maar op verwerpelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 30 september 2012, 19:23
|
|
|
Zo, heerlijk straks voor de buis.....kopje koffie erbij.....stukje chocolade voor de gezondheid en heerlijk kijken en whats appen........ Visser, niet in slaap vallen he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 30 september 2012, 21:52
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zo, heerlijk straks voor de buis.....kopje koffie erbij.....stukje chocolade voor de gezondheid en heerlijk kijken en whats appen........ Visser, niet in slaap vallen he? |
Ik slaap al de hele dag , geloof je dan zelf dat ik dàt uurtje dan net wakker ben?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 30 september 2012, 21:58
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik slaap al de hele dag , geloof je dan zelf dat ik dàt uurtje dan net wakker ben? |
Ja, natuurlijk!!! Was spannend hoor......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 30 september 2012, 22:13
|
|
|
Yes,Barry dr uit en Bert deed zn mond open Aad werd op zn plek gezet door een der vrouwen......die rooie wangetjes stonden hem eeeenig......
Die paardenmadam van Martin kwam hard over,die moet hij dus effetjes wegstemmen......
De rest van de boeren vielen een beetje weg,kwam niks bijzonders uit.
En dát vond ik er van!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 30 september 2012, 22:21
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Yes,Barry dr uit en Bert deed zn mond open Aad werd op zn plek gezet door een der vrouwen......die rooie wangetjes stonden hem eeeenig......
Die paardenmadam van Martin kwam hard over,die moet hij dus effetjes wegstemmen......
En dát vond ik er van! |
Is Bert die dierenarts? Goed van Henrieke dat ze hem toch niet wegstuurde, ik vind hem wel lief en eerlijk. Hij zegt niet veel, maar je hoort hem denken. En Aad werd voor het eerst eens aangesproken op zijn gedrag, maar die andere 2 vrouwen zijn nog helemaal weg van hem! Ja, ik heb ook gekeken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIELIE972
|
|
Geplaatst: maandag 1 oktober 2012, 00:21
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Yes,Barry dr uit en Bert deed zn mond open Aad werd op zn plek gezet door een der vrouwen......die rooie wangetjes stonden hem eeeenig......
En dát vond ik er van! |
Ik was echt blij dat Barry eruit ging! Die andere twee zijn veel leuker bij Henrieke. Toch zie ik wel een bepaalde klik tussen Swaen (paardenmadam) en Martin. Maar ik heb nog niet een voorkeur bij de andere boeren. Aad is gewoon niet zo een leuke man vind ik. Henk is een schatje Zn vrouwen kan ik nog niet echt over oordelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 21:23
|
|
|
LIELIE972 schreef: | Ik was echt blij dat Barry eruit ging! Die andere twee zijn veel leuker bij Henrieke. Toch zie ik wel een bepaalde klik tussen Swaen (paardenmadam) en Martin. Maar ik heb nog niet een voorkeur bij de andere boeren. Aad is gewoon niet zo een leuke man vind ik. Henk is een schatje Zn vrouwen kan ik nog niet echt over oordelen.
|
Die Swaen vind ik ook niks voor Martin...... nee liever die dikke blonde...leuk mens lijkt me dat.. En Henkie....ach.....nog een paar dagen geduld
En wanneer ligt Aad eruit? Die vind ik echt helemaal niks...al was het de laatste kerel op aarde Die vrouw die zich in de vingers sneed...gaat eruit..let maar op.. Aadje duld geen tegenspraak....pfff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 10:36
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Die Swaen vind ik ook niks voor Martin...... nee liever die dikke blonde...leuk mens lijkt me dat.. En Henkie....ach.....nog een paar dagen geduld
En wanneer ligt Aad eruit? Die vind ik echt helemaal niks...al was het de laatste kerel op aarde Die vrouw die zich in de vingers sneed...gaat eruit..let maar op.. Aadje duld geen tegenspraak....pfff |
Ik denk dat ze dat niet erg zal vinden Kijk eens naar haar hoofd pfffffff
Hebben jullie ook zo genoten van de triomfantelijke glimlachjes van de dames die mochten blijven Nu Willem nog.........wie zal hij kiezen..................
Laatst aangepast door
|
INGE721
|
op maandag 8 oktober 2012, 14:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: maandag 8 oktober 2012, 20:02
|
|
|
INGE721 schreef: | Ik denk dat ze dat niet erg zal vinden Kijk eens naar haar hoofd pfffffff
Hebben jullie ook zo genoten van de triomfantelijke glimlachjes van de dames die mochten blijven Nu Willem nog.........wie zal hij kiezen.................. |
hahaha..ja idd! Nu begint de echte strijd...al zeggen ze van niet..... Met Marieke gaat het niet goedkomen geloof ik.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 8 oktober 2012, 20:06
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: maandag 8 oktober 2012, 20:15
|
|
|
mmmmm....volgens mij kijk jij stiekum
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 8 oktober 2012, 20:17
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | mmmmm....volgens mij kijk jij stiekum |
Nee , maar ik vind het leuk jullie een beetje te plagen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 08:51
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nee , maar ik vind het leuk jullie een beetje te plagen |
Brrrrrrrrrrrrr hebben jullie ook gehoord van de sate wraak??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 14:55
|
|
|
INGE721 schreef: | Brrrrrrrrrrrrr hebben jullie ook gehoord van de sate wraak?????? |
Heb je het filmpje gezien op DWDD?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|