Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 december 2010, 18:00
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Wel jammer dat ik effe niet meer weet hoe dat moet, genieten.... |
Komt vast wel weer Angel... Ik zat van de zomer ook in een dip... vandaag besefte ik weer hoe goed ik momenteel in mijn vel zit (lang niet geweest zo)... Mijn troost is altijd dat als ik dingen niet met iemand kan delen ik het altijd nog met God kan delen... hoop dat jou dat bemoedigt. Dikke knuf Angel...
Enne... mijn oma schreef ooit in mijn poeziealbum: "Niet wachten op de lente want dan komt ie niet" (haha sommige vonden dat maar een rare zin, maar de kern ervan was dat je beter (in het) nu kunt leven... )
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op dinsdag 14 december 2010, 18:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 december 2010, 18:03
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Komt vast wel weer Angel... Ik zat van de zomer ook in een dip... vandaag besefte ik weer hoe goed ik momenteel in mijn vel zit (lang niet geweest zo)... Mijn troost is altijd dat als ik dingen niet met iemand kan delen ik het altijd nog met God kan delen... hoop dat jou dat bemoedigt. Dikke knuf Angel...
Enne... mijn oma schreef ooit in mijn poeziealbum: "Niet wachten op de lente want dan komt ie niet" (haha sommige vonden dat maar een rare zin, maar de kern ervan was dat je beter (in het) nu kunt leven... ) |
Lieve Suus, dank je wel voor je bemoedigende ruggesteuntje! Jij ook een hele dikke knuffel terug, en wederzijds ook nog steeds heel veel sterkte meissie!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 20:01
|
|
|
grrrr... iemand gebeld die me weer zijn woorden in mijn mond legt... Waarom luistert hij nou nooit eens naar mij hoe ik ergens over denk... ik word daar zo moe van... Ik kan niet anders zeggen dat ik bel voor hem, maar het kost me altijd weer moeite om met hem te praten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 20:14
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | grrrr... iemand gebeld die me weer zijn woorden in mijn mond legt... Waarom luistert hij nou nooit eens naar mij hoe ik ergens over denk... ik word daar zo moe van... Ik kan niet anders zeggen dat ik bel voor hem, maar het kost me altijd weer moeite om met hem te praten... |
Als jij belangstelling hebt voor een ander dan is zijn/haar IK belangrijker dan jouw IK
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 20:17
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Als jij belangstelling hebt voor een ander dan is zijn/haar IK belangrijker dan jouw IK |
Je weet niet wie het is Mariska... vraag me af of je dit zou zeggen als je dat wist... denk het niet.
Bovendien ben ik het daar niet met je eens... je bent als persoon even belangrijk, de ene is niet belangrijker dan de ander. Dat is wat ik denk.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op woensdag 22 december 2010, 20:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 20:33
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Je weet niet wie het is Mariska... vraag me af of je dit zou zeggen als je dat wist... denk het niet.
Bovendien ben ik het daar niet met je eens... je bent als persoon even belangrijk, de ene is niet belangrijker dan de ander. Dat is wat ik denk. |
Soms is het nodig je eigen IK aan de kant te schuiven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 20:48
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Soms is het nodig je eigen IK aan de kant te schuiven. |
je gaat nu dingen interpreteren zonder te weten waar het over gaat en wie het is... ik vind dat jammer Maris, en dat doet pijn bij mij.
Ik heb nu al spijt dat ik dit op het forum heb gezet, voortaan zet ik het wel in mijn eigen dagboek... is misschien beter. Op een forum wordt er soms toch gereageerd, ik weet dat, maar had dit keer van mij niet gehoeven, zeker niet op deze manier.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op woensdag 22 december 2010, 20:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 20:52
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | je gaat nu dingen interpreteren zonder te weten waar het over gaat en wie het is... ik vind dat jammer Maris, en dat doet pijn bij mij.
Ik heb nu al spijt dat ik dit op het forum heb gezet, voortaan zet ik het wel in mijn eigen dagboek... is misschien beter. Op een forum wordt er soms toch gereageerd, ik weet dat, maar had dit keer van mij niet gehoeven, zeker niet op deze manier. |
Als je dingen op het forum zet kan je reacties krijgen. Soms word er gereageerd op een manier die je niet verwacht.
En waarom zet je het dan op het forum neer?
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op woensdag 22 december 2010, 20:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 20:56
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Als je dingen op het forum zet kan je reacties krijgen. Soms word er gereageerd op een manier die je niet verwacht.
En waarom zet je het dan op het forum neer? |
Ik zet het op het forum neer, omdat het mij bezighoudt. Tuurlijk mag je reageren, maar in dit geval heb ik het heel algemeen gelaten. Ik vind als je niet weet waar het precies over gaat je moet oppassen met een reactie neer te zetten. Je kunt daarmee mensen kwetsen zonder te weten waar het over gaat en dat lijkt mij ook niet de bedoeling van een forum.
Maar misschien heb je gelijk in die zin dat ik dit soort dingen beter voor me kan houden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 21:04
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik zet het op het forum neer, omdat het mij bezighoudt. Tuurlijk mag je reageren, maar in dit geval heb ik het heel algemeen gelaten. Ik vind als je niet weet waar het precies over gaat je moet oppassen met een reactie neer te zetten. Je kunt daarmee mensen kwetsen zonder te weten waar het over gaat en dat lijkt mij ook niet de bedoeling van een forum.
Maar misschien heb je gelijk in die zin dat ik dit soort dingen beter voor me kan houden. |
Het gaat over je slechtste moment. Dus mag je het hier gewoon neerzetten en ik snap dat je soms alleen belt omwille van die ander en dat je toch het als zeer moelijk ervaart. Wees gewoon eerlijk Suzanna en zet je frustratie dus gewoon op het forum. Niks mis mee. Niet alles in het leven is positief. Helaas......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 21:04
|
|
|
@Susannah ik denk dat er even een spraakverwarring ontstaat. Want de opmerkingen die Maris hier neerzet, zeggen mijns inziens vooral iets over de manier van reageren van degene die jij gesproken hebt. Als hij werkelijk belangstelling voor jou zou hebben, zou hij zijn eigen gedachten/idee aan de kant zetten, zodat hij niet zijn woorden in jouw mond meer legt. Althans zo lees ik de reactie van Maris.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 21:15
|
|
|
HENK710 schreef: | @Susannah ik denk dat er even een spraakverwarring ontstaat. Want de opmerkingen die Maris hier neerzet, zeggen mijns inziens vooral iets over de manier van reageren van degene die jij gesproken hebt. Als hij werkelijk belangstelling voor jou zou hebben, zou hij zijn eigen gedachten/idee aan de kant zetten, zodat hij niet zijn woorden in jouw mond meer legt. Althans zo lees ik de reactie van Maris. |
oke, dank je Henk voor je uitleg. Ik snap het nu idd. beter. Helaas is het geen C.M.-er...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 21:17
|
|
|
ALOUS961 schreef: | Het gaat over je slechtste moment. Dus mag je het hier gewoon neerzetten en ik snap dat je soms alleen belt omwille van die ander en dat je toch het als zeer moelijk ervaart. Wees gewoon eerlijk Suzanna en zet je frustratie dus gewoon op het forum. Niks mis mee. Niet alles in het leven is positief. Helaas...... |
Dank je wel Alous, reactie doet me goed...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 21:19
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Als jij belangstelling hebt voor een ander dan is zijn/haar IK belangrijker dan jouw IK |
ik denk dat als je wederzijds belangstelling voor elkaar hebt, beide IKKEN gelijkwaardig zijn; met andere woorden; je hebt je naasten lief ALS jezelf, niet meer, en niet minder, ieder mag dus zichzelf zijn, en zijn/haar eigen "woorden in de mond" hebben.
natuurlijk heb je met de ene mens een prettiger gesprek dan met de ander; ik denk dat dat ook niet verkeerd hoeft te zijn; ieder mens heeft voorkeur voor met wie je praat/telefoneert.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 22:02
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Als je dingen op het forum zet kan je reacties krijgen. Soms word er gereageerd op een manier die je niet verwacht.
En waarom zet je het dan op het forum neer? |
En soms dus domme reacties .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 08:54
|
|
|
Uit bed komen en zien dat er weer 10cm sneeuw bijgevallen is Dus zo de kou maar weer in en sneeuw ruimen.
Wat nou I'm dreaming of a white christmas, ik droom van kerst op een tropisch eiland!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 09:16
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op zondag 29 mei 2011, 21:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 09:18
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Uit bed komen en zien dat er weer 10cm sneeuw bijgevallen is Dus zo de kou maar weer in en sneeuw ruimen.
Wat nou I'm dreaming of a white christmas, ik droom van kerst op een tropisch eiland!!! |
Hier niet veel sneeuw bijgekomen, maar ik overweeg kerst op 25 en 26 juni te zetten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 09:42
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Uit bed komen en zien dat er weer 10cm sneeuw bijgevallen is Dus zo de kou maar weer in en sneeuw ruimen.
Wat nou I'm dreaming of a white christmas, ik droom van kerst op een tropisch eiland!!! |
ik weet het wel, je had natuurlijk naar Ibiza gewild........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 11:56
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | ik weet het wel, je had natuurlijk naar Ibiza gewild........ |
Nog steeds te koud, doe maar caraibisch gebied ofzo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 12:28
|
|
|
Dan moet je Arend maar achterna gaan dan... dat is te zeggen... als Pieter ook zin heeft...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 12:39
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | ik weet het wel, je had natuurlijk naar Ibiza gewild........ |
oeps... je was me voor... Ibiza is blijkbaar niet warm genoeg ???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 12:51
|
|
|
Kom ik vanmorgen uit bed, ijskoude wind die lijkt op storm....buitenkerstboom omgewaaid en bijna alle ballen door heel de tuin heen....en ik maar ballen rapen....brrrrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 12:59
|
|
|
Vanmorgen naar t industrieterrein gereden... de ene fabriek was nauwelijks bereikbaar, mijn tweede fabriek met veel moeite.
Wat een drama die sneeuw, die rommel ligt overal 25 tot 30 cm hoog. Volgende week komen er 2 vrachtauto's uit Griekenland vol materiaal. Pakketten van 7 meter lang, moeten met heftruck gelost worden op buitenterrein... maar hoe???
Hoop dat het over n uur warm water gaat regenen en die rotzooi vanavond gesmolten en weg is, bah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 13:05
|
|
|
PIETER649 schreef: | Vanmorgen naar t industrieterrein gereden... de ene fabriek was nauwelijks bereikbaar, mijn tweede fabriek met veel moeite.
Wat een drama die sneeuw, die rommel ligt overal 25 tot 30 cm hoog. Volgende week komen er 2 vrachtauto's uit Griekenland vol materiaal. Pakketten van 7 meter lang, moeten met heftruck gelost worden op buitenterrein... maar hoe???
Hoop dat het over n uur warm water gaat regenen en die rotzooi vanavond gesmolten en weg is, bah |
Nou Pietje, als ik jouw zorgen zo lees, dan zijn de mijnes dr nix bij, heel veel sterkte met alles jong! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 13:12
|
|
|
PIETER649 schreef: | Vanmorgen naar t industrieterrein gereden... de ene fabriek was nauwelijks bereikbaar, mijn tweede fabriek met veel moeite.
Roep ff alle cm leden op om te komen vegen, de meeste hebben nu toch vrij.......dus
Hoop dat het over n uur warm water gaat regenen en die rotzooi vanavond gesmolten en weg is, bah |
Pieter...heb je geen vrienden die bij de gemeente werken, hier is het erf mooi schoon, van je vrienden moet je het hebben heh.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op vrijdag 24 december 2010, 13:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 15:07
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Nog steeds te koud, doe maar caraibisch gebied ofzo |
Ik hoorde dat het in Australie rond de 35 graden is....... Het is maar een tip
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 16:03
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Pieter...heb je geen vrienden die bij de gemeente werken, hier is het erf mooi schoon, van je vrienden moet je het hebben heh. |
ik hou niet van corruptie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 17:10
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik hoorde dat het in Australie rond de 35 graden is....... Het is maar een tip |
Mijn dochter zwerft nu rond in Zuid-Afrika...29 graden...en heftig verbrand....hoe zou dat voelen? weet ik niet meer....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 17:22
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik hou niet van corruptie... |
Je kunt beter vliegen vangen met stroop dan met azijn Pieter!
en van je vrienden moet je het hebben.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op vrijdag 24 december 2010, 17:54
|
|
Naar boven |
|
|