Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 20:59
|
|
|
ELLY361 schreef: | hahah ik denkfout maken,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,nouuuuuh dacht het nie maar ik dacht alleeen als jij nu ook mail naar onze lief chrissie dat het vast helpt,, toch,, hoe meer mensen er zo over denken,,,,,,,,,,,,jij heb invloed toch, voor de rest zeg ik er niks over dat jij evt de schuldige ben zouuuuh nie durvennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn hahaha ahum ben bang dat ik dadelijk gelijk een ban aan mn broek heb hangen en jullie me moeten missen dat wil je toch nieeeh
enne ik mis onze gebande mensen jij toch ook |
Wat ik niet prettiig vind, is dat je waarschijnlijk echt denkt dat Rel door mijn invloed van het forum geband is. Zijn eigen uitspraken hebben ervoor gezorgd. Ik vind het ook jammer, dat er een sfeertje ontstaat dat Chris zijn lievelingetjes heeft. En dat de een nu eenmaal meer gedaan krijgt dan de ander. Mijn vergeving heeft niets te maken met het bannen van Rel. En ik ben bang als hij nu opeens terugkomt dat er mensen zijn, die triomfantelijk zullen denken: we hebben toch gelijk gehad. En dat versterkt het negatieve groepsgevoel, wat hier nog steeds heerst. Mijn vergeving heeft te maken met een bewuste keuze om mensen weer te vergeven. Vergeven is geen gelijk geven. Vergeven is accepteren dat de ander je gemeen behandeld heeft en hem/haar toch weer een nieuwe kans te geven. Maar knuffelen is er wat mij betreft niet bij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:00
|
|
|
ELLY361 schreef: | maarre ik bedoel als we met zn allen mailen |
RENSKE067 schreef: | nee zou zeker niet goed zijn he |
Ik irriteer me een bult aan jullie flauwe reacties hier... Leg je verzoek gewoon neer bij Chris en blijf er dan niet over doorzeuren op het forum...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:01
|
|
|
MARISKA601 schreef: | beetje vreemd allemaal zo wel bij mij als bij jou. |
nog een vreemde, ik kreeg: cda/pvda/d66
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELLY361
|
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:01
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wat ik niet prettiig vind, is dat je waarschijnlijk echt denkt dat Rel door mijn invloed van het forum geband is. Zijn eigen uitspraken hebben ervoor gezorgd. Ik vind het ook jammer, dat er een sfeertje ontstaat dat Chris zijn lievelingetjes heeft. En dat de een nu eenmaal meer gedaan krijgt dan de ander. Mijn vergeving heeft niets te maken met het bannen van Rel. En ik ben bang als hij nu opeens terugkomt dat er mensen zijn, die triomfantelijk zullen denken: we hebben toch gelijk gehad. En dat versterkt het negatieve groepsgevoel, wat hier nog steeds heerst. Mijn vergeving heeft te maken met een bewuste keuze om mensen weer te vergeven. Vergeven is geen gelijk geven. Vergeven is accepteren dat de ander je gemeen behandeld heeft en hem/haar toch weer een nieuwe kans te geven. Maar knuffelen is er wat mij betreft niet bij. |
tjah ik ben vrij om te denken wat ik wil toch maar goed als jij dat denk mag je dat ,,,van mij denken,, ,, ik ga hier nie verder over door omdat ik gezegd heb wat ik wou zeggen
groetjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAGENTA106
|
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:02
|
|
|
Wel Gert, ik leef met je mee . Ik merk dat velen niet schijnen te weten dat je een gedicht leest om de vorm maar zékèr ook om de inhoud. Maar om zoiets te lezen, én op een eerlijke manier te 'willen' verteren is nog een andere zaak. Je 'schuldig voelen' is inderdaad niet van God; maar ik wil gerust toegeven, jou gedicht heeft me wel een vorm van 'bekering' opgeleverd. Maar . . . ipv het van me af te praten moest ik al wel 'willen' toelaten om het eerlijk en open naar mezelf toe onder ogen te zien, samen met de Heer. Trouwens er zijn er die een soort 'gespletenheid' aan de dag leggen want het leven dat je dagdagelijks leeft lééf je óf voor en met God, óf voor jezelf. Er is geen zone bij God waar je je eens lekker kan laten gaan zonder met Hem rekening te houden en een zone waar je Hem hebt aangedaan. Of God is 'in' jou ; of Hij is er niet. 't is niet zo efkens aan en uit. En dus is HIJ Koning of Hij is het niet. Persoonlijk leef ik binnen Zijn Koninkrijk, nù al, wat mij betreft . En ik verlang ernaar dat er steeds meer ruimte in mijn binnenste mag komen waardoor er ook meer van Jezus binnenkan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELLY361
|
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:03
|
|
|
LIESBETH326 schreef: | Ik irriteer me een bult aan jullie flauwe reacties hier... Leg je verzoek gewoon neer bij Chris en blijf er dan niet over doorzeuren op het forum... |
ja reactie op reactie hey enne chris heeft de mail al binnen denk ik
en irriteren hoeft nie je hoeft het nie te lezen
maar je hebt gelijk liesbeth er zijn leukere onderwerpen,,,, dus op naar het leukste onderwerp van de dag!!!!!!
wie weet er een
Laatst aangepast door
|
ELLY361
|
op maandag 1 maart 2010, 21:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:03
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | nog een vreemde, ik kreeg: cda/pvda/d66 |
das idd heel vreemd, we moeten toch nog es praten.. vvd-pvv-cda ( en ja die laatste snap ik ook niet)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:04
|
|
|
[quote=MARISKA601]http://www.partijenwijzer.nl/Ga-naar-de-test
op deze pagina kan je een test doen welke partij het beste bij je past.
ik heb hem vluchtig gedaan. ik kreeg 3 partijen voorgeschoteld.
1 CDA 2 CU 3 PVDA
ik ga voor de middelste
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:07
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Oeps, dat had ik niet moeten zeggen, want nu hoor ik weer dat tekort komen ... was Jezus daarvoor niet gestorven en opgestaan ?? |
En dat is dus juist de genade waar we zo van mogen genieten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:10
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wat ik niet prettiig vind, is dat je waarschijnlijk echt denkt dat Rel door mijn invloed van het forum geband is. Zijn eigen uitspraken hebben ervoor gezorgd. Ik vind het ook jammer, dat er een sfeertje ontstaat dat Chris zijn lievelingetjes heeft. En dat de een nu eenmaal meer gedaan krijgt dan de ander. Mijn vergeving heeft niets te maken met het bannen van Rel. En ik ben bang als hij nu opeens terugkomt dat er mensen zijn, die triomfantelijk zullen denken: we hebben toch gelijk gehad. En dat versterkt het negatieve groepsgevoel, wat hier nog steeds heerst. Mijn vergeving heeft te maken met een bewuste keuze om mensen weer te vergeven. Vergeven is geen gelijk geven. Vergeven is accepteren dat de ander je gemeen behandeld heeft en hem/haar toch weer een nieuwe kans te geven. Maar knuffelen is er wat mij betreft niet bij. |
en ik vind het jammer dat je nogsteeds zeurt over groepsvorming en je blijkbaar het gevoel hebt dat we allemaal aan het samenspannen zijn tegen jou en wat rell betreft gaat het niet om een triomf ofzo van een groep die voor rell is op jou maar misschien voel jij het wel als een nederlaag als ie terugkomt en ik heb idd nogsteeds het gevoel dat jij en misschien nog anderen hebben geklaagd bij chris waardoor rell een ban kreeg maar dat is mijn gevoel en mijn mening he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JEANFRITS816
|
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:16
|
|
|
Als Chatuliem naar Chris een mail zou sturen heb je meer kans, niet omdat hij een lievelingetje zou zijn,daar is Chris namelijk te slim voor, maar omdat Chatuliem het lijdende voorwerp was zeg maar. Dan heb je echte vergeving lijkt me.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:20
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | En dat is iets wat alleen mannen kunnen, zijn alle vrouwen jaloers op
http://www.youtube.com/watch?v=GuMZ73mT5zM
De bovenstaande link duurt 10 minuten, maar is echt de moeite van het kijken waard...... |
humor!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:25
|
|
|
JEANFRITS816 schreef: | Als Chatuliem naar Chris een mail zou sturen heb je meer kans, niet omdat hij een lievelingetje zou zijn,daar is Chris namelijk te slim voor, maar omdat Chatuliem het lijdende voorwerp was zeg maar. Dan heb je echte vergeving lijkt me. |
ik denk dat Chris juist door al die aandacht hier geen ban intrekt. het is zijn bedrijf en hij is de baas dus. maakt hij nu de ban ongedaan, hebben de klagende leden gewonnen en is het hek van de dam
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:30
|
|
|
De redactie bepaalt wie geband wordt, en van wie de ban wordt opgeheven. En of Rellok kan terugkomen hangt wat mij betreft toch vooral van hem zelf af.
Ik ben blij dat we hier gaan proberen een nieuwe start te maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:31
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik denk dat Chris juist door al die aandacht hier geen ban intrekt. het is zijn bedrijf en hij is de baas dus. maakt hij nu de ban ongedaan, hebben de klagende leden gewonnen en is het hek van de dam |
Als je dan baas bent van een eigen bedrijf, zou je je ook als baas moeten gedragen en geen stukjes neerzetten dat je weer hopla 2 een ban hebt gegeven, en zou je ook het fantsoen moeten hebben om op je mail te gaan reageren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:39
|
|
|
GERT217 schreef: | Velen kiezen de Heiland als Koning, maar weinigen dragen Zijn kruis, velen zoeken Zijn hulp en bescherming, maar weinigen off'ren hun goed en hun huis voor de zaak van de dierbare Meester.
Zij beminnen de wereld, beminnen de schijn Beminnen hun goederen die waardeloos zijn
Velen zitten aan Jezus' tafel maar weinigen willen vasten met Hem Zij beven en vluchten als de beker van het lijden tot de rand toe gevuld wordt, om de Naam van Hem.
|
Niks mis mee, om een gedicht te gebruiken om eens na te denken er eens aan te ruiken,
Toen ik dit las moest ik gelijk denken aan de zeven brieven van Jezus aan de gemeente in klein Azie, die opgetekend staan in Openbaring.
Daar worden de christenen ook gewaarschuwd, met dingen die Jezus anders zou willen zien. Maar daar hangt hij ook steeds een belofte aan, als ze breken met de fout ingeslagen weg. Ook de Jacobus brief leert ons, dat geloof zonder werken niets is.
t Kruis opnemen is soms zo moeilijk voor ons, wanneer verwacht God van ons dat te doen? Ervaren wij niet vaker dingen die een last zijn, als zijnde iets wat ongewenst is. Dan bidden we of God ons wil bevrijden van dat? Maar t zou ook zomaar een zaak van God kunnen zijn die Hij in ons leven brengt.
Ook de woorden van Jezus die Hij sprak over de wederkomst komt bij mij naar voren: Math 25: 31 Wanneer de Mensenzoon komt, omstraald door luister en in gezelschap van alle engelen, zal hij plaatsnemen op zijn glorierijke troon. 32 Dan zullen alle volken voor hem worden samengebracht en zal hij de mensen van elkaar scheiden zoals een herder de schapen van de bokken scheidt; 33 de schapen zal hij rechts van zich plaatsen, de bokken links. 34 Dan zal de koning tegen de groep rechts van zich zeggen: “Jullie zijn door mijn Vader gezegend, kom en neem deel aan het koninkrijk dat al sinds de grondvesting van de wereld voor jullie bestemd is. 35 Want ik had honger en jullie gaven mij te eten, ik had dorst en jullie gaven mij te drinken. Ik was een vreemdeling, en jullie namen mij op, 36 ik was naakt, en jullie kleedden mij. Ik was ziek en jullie bezochten mij, ik zat gevangen en jullie kwamen naar mij toe. ” 37 Dan zullen de rechtvaardigen hem antwoorden: “Heer, wanneer hebben wij u hongerig gezien en te eten gegeven, of dorstig en u te drinken gegeven? 38 Wanneer hebben wij u als vreemdeling gezien en opgenomen, u naakt gezien en gekleed? 39 Wanneer hebben wij gezien dat u ziek was of in de gevangenis zat en zijn we naar u toe gekomen?” 40 En de koning zal hun antwoorden: “Ik verzeker jullie: alles wat jullie gedaan hebben voor een van de onaanzienlijksten van mijn broeders of zusters, dat hebben jullie voor mij gedaan. ” 41 Daarop zal hij ook de groep aan zijn linkerzijde toespreken: “Jullie zijn vervloekt, verdwijn uit mijn ogen naar het eeuwige vuur dat bestemd is voor de duivel en zijn engelen. 42 Want ik had honger en jullie gaven mij niet te eten, ik had dorst en jullie gaven me niet te drinken. 43 Ik was een vreemdeling en jullie namen mij niet op, ik was naakt en jullie kleedden mij niet. Ik was ziek en zat in de gevangenis en jullie bezochten mij niet. ” 44 Dan zullen ook zij antwoorden: “Heer, wanneer hebben wij u hongerig gezien of dorstig, als vreemdeling of naakt, ziek of in de gevangenis, en hebben wij niet voor u gezorgd?” 45 En hij zal hun antwoorden: “Ik verzeker jullie: alles wat jullie voor een van deze onaanzienlijken niet gedaan hebben, hebben jullie ook voor mij niet gedaan. ”
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:46
|
|
|
RENSKE067 schreef: | en ik vind het jammer dat je nogsteeds zeurt over groepsvorming en je blijkbaar het gevoel hebt dat we allemaal aan het samenspannen zijn tegen jou en wat rell betreft gaat het niet om een triomf ofzo van een groep die voor rell is op jou maar misschien voel jij het wel als een nederlaag als ie terugkomt en ik heb idd nogsteeds het gevoel dat jij en misschien nog anderen hebben geklaagd bij chris waardoor rell een ban kreeg maar dat is mijn gevoel en mijn mening he | Ik zie niet een groepje tegen mij alleen gericht. Het maakt me ook niet zoveel uit. Ik weet wie vrienden zijn hier op het forum en wie niet. En dat is niet veranderd. Wel heb ik vergeving uitgesproken over alles. Omdat ik vind dat dat de enige oplossing is voor deze situatie. Deze vergeving is niet voorwaardelijk, het is vanuit mijn geloof. Uiteindelijk zal mijn hart ook wel op dat punt komen. Maar ik vind dat de geestelijke sfeer weer terug moet komen hier. Nog een opvallend punt hier op de site: we missen bijbelstudies. Het is al een poosje geleden dat er echte goede bijbelstudies op het forum gestaan hebben. Zal het ene met het andere te maken hebben?? En idd ik heb geklaagd over Rel, maar ik denk dat er anderen zijn geweest die over veel minder geklaagd hebben. Ik vind dat ook heel normaal, je vraagt gewoon de moderator wat hij ervan vindt en dan neemt hij de beslissing. Ik ben in geen geval betrokken geweest bij beslissingen en wil dat ook niet. Ik wist nl. dat ik de schuld zou krijgen als Rel geband werd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:50
|
|
|
SYLA060 schreef: | knuffelen hoeft toch ook niet als je een uitgestoken hand maar durft aan te nemen |
Wat is het jammer dat er nog geen hand naar me uitgestoken is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:51
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik zie niet een groepje tegen mij alleen gericht. Het maakt me ook niet zoveel uit. Ik weet wie vrienden zijn hier op het forum en wie niet. En dat is niet veranderd. Wel heb ik vergeving uitgesproken over alles. Omdat ik vind dat dat de enige oplossing is voor deze situatie. Deze vergeving is niet voorwaardelijk, het is vanuit mijn geloof. Uiteindelijk zal mijn hart ook wel op dat punt komen. Maar ik vind dat de geestelijke sfeer weer terug moet komen hier. Nog een opvallend punt hier op de site: we missen bijbelstudies. Het is al een poosje geleden dat er echte goede bijbelstudies op het forum gestaan hebben. Zal het ene met het andere te maken hebben?? En idd ik heb geklaagd over Rel, maar ik denk dat er anderen zijn geweest die over veel minder geklaagd hebben. Ik vind dat ook heel normaal, je vraagt gewoon de moderator wat hij ervan vindt en dan neemt hij de beslissing. Ik ben in geen geval betrokken geweest bij beslissingen en wil dat ook niet. Ik wist nl. dat ik de schuld zou krijgen als Rel geband werd. |
als je dat mist waarom zet je er niet zelf een bijbelstudie op??? ik mis het niet iig maar dat komt denk ik door mijn valse geest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:57
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wat is het jammer dat er nog geen hand naar me uitgestoken is. |
Je kan ook zelf de 1e zijn die een hand uitsteekt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SYLA060
|
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:59
|
|
|
HENK710 schreef: | Die orde van de dag ben ik al toe overgegaan, Ar. Maar van een opgelegde knuffel houd ik niet. Knuffels horen spontaan gegeven te worden.
Nog even geduld dus
Maar een hand geven kan altijd...dus bij deze |
bij deze dus chat ff de tekst waar de hand wordt uitgestoken dus je hoeft niet de eerste te zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 22:02
|
|
|
BULLDOG524 schreef: | Je kan ook zelf de 1e zijn die een hand uitsteekt |
nee joh dat kan niet hoor dan denken we nog triomfantelijk dat we hebben gewonnen en chat heeft tenslotte niks misdaan he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 22:06
|
|
|
SYLA060 schreef: | bij deze dus chat ff de tekst waar de hand wordt uitgestoken dus je hoeft niet de eerste te zijn | Dan beantwoord ik die hand met mijn hand.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 22:07
|
|
|
CARIEN982 schreef: | De weg is geen probleem, ik word overal naar toe gebracht waar ik maar heen wil. Ja.... Tinus verteld me precies waar ik heen moet rijden. |
vertel vertel nu word k toch wel heel nieuwschierig wie die tinus dan wel mag zijn heb je soms iets uitteleggen wat we nog niet weten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELLY361
|
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 22:14
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | De redactie bepaalt wie geband wordt, en van wie de ban wordt opgeheven. En of Rellok kan terugkomen hangt wat mij betreft toch vooral van hem zelf af.
Ik ben blij dat we hier gaan proberen een nieuwe start te maken.
|
dank je voor je reactie dus chris,,,,,,,,,,,,,dus als ik het goed begrijp,,,nieuwe dag nieuwe kansen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
anders kan die zich nie bewijzen hey als die nie trugmagkomen,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELLY361
|
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 22:15
|
|
|
emhh knuffie knuf,,,
hihi bij deze dus aan iedereen van cm een knuffel,,,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 22:18
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik vind het altijd wel prettig om een euh... strakke foto te zien, je mag best wat reclame maken voor jezelf.
mijn foto is een duidelijk statement tegen dat eeuwige geknuffel en geslijm hiero op het forum |
Wat is er mis met knuffels geven, Pieter ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 22:23
|
|
|
Vraag: Vaak hoor ik mensen zeggen "koning Jezus" maar klopt dat wel, is Jezus al koning?? Hij is de Koning van mijn hart, maar geld ook dat Hij nu al regeert als Koning op aarde, of is de aarde nog van satan, en hebben wij alleen de Heilige Geest als Trooster, tot Jezus terugkomt op de wolken??
Matt.4:8 De duivel nam hem opnieuw mee, nu naar een zeer hoge berg. Hij toonde hem alle koninkrijken van de wereld in al hun pracht 9 en zei: ‘Dit alles zal ik u geven als u voor mij neervalt en mij aanbidt.’ 10 Daarop zei Jezus tegen hem: ‘Ga weg, Satan! Want er staat geschreven: “Aanbid de Heer, uw God, vereer alleen hem.”’ 11 Daarna liet de duivel hem met rust, en meteen kwamen er engelen om voor hem te zorgen. (NBV)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 22:23
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Als je zo op cm rond kijkt en zeker ook hier in het forum... Zie je allerhande verschillende profielfoto's... Waarom heb je nu juist die foto als profielfoto? Oftewijl wat wil je laten zien met je foto?? |
Ik hoop te laten zien wie ik ben, toch vind ik dat wel lastig, want wat zegt een foto nou over m'n innerlijk ? Ik hoop dat mijn foto een stukje uitstraling laat zien en vooral van wie ik van binnen ben.
Ik ben erg tevreden over mijn uiterlijk/uitstraling, maar ik vind het aan de andere kant ook zo weinig zeggen over iemand, als je de rest niet kent. Zelf vind ik mijn innerlijk mooier dan mijn buitenkant, wel jammer hoor dat je dat dan niet kan laten zien in een foto ...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 1 maart 2010, 22:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 22:30
|
|
|
Er staat ook "Mij is gegeven alle macht in hemel en op aarde". Zo'n opmerking getuigt toch al van uitvoerend koningschap. En Hij zit aan Gods Rechterhand, ook al een verwijzing naar een belangrijke positie, zoals het koningschap, denk ik.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|