ChristianMatch

Forum

Wat wil je laten zien met je profielfoto?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 243 244 245 246 247 248 249 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 15:55

HENDUK927 schreef:
licht er aan als carien komt zal me inhouden Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik beloof niks hoor, maar als ik naar Groningen kom, neem ik wel mn schietgeweer mee. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 15:56

HENDUK927 schreef:
ja aan het oefenen voor zaterdag de 13 de Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Als je je armen zo hoog houdt kan ik je handje niet vasthouden Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
HENDUK927

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 15:58

CARIEN982 schreef:
Ik beloof niks hoor, maar als ik naar Groningen kom, neem ik wel mn schietgeweer mee. Clown smiley

ha ha je kunt niks beloven als je de weg maar wist naar gronningen was je al een heel eind Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 16:08

HENDUK927 schreef:
ha ha je kunt niks beloven als je de weg maar wist naar gronningen was je al een heel eind Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

De weg is geen probleem, ik word overal naar toe gebracht waar ik maar heen wil.
Ja.... Tinus verteld me precies waar ik heen moet rijden. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 16:11

CLOWNTJE718 schreef:
oke als we er dan toch echt mee stoppen mail cris dan dat diegene die een ban heeft weer welkom is dat is een teken van oprechte vergeving en acceptatie.dan kunnen we met een schone lei beginnen en hebben er hopelijk een les aan gehad

Helemaal mee eens Clowntje. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 16:12

Laat ik hier inderdaad maar een slotje op gooien, want dit werkt zo niet. Ik hoop echt dat we met z'n allen wakker worden en beseffen dat we zo niet bijdragen aan de eenheid van Christus. Met iemand van mening verschillen, iemand liefdevol terecht wijzen, is iets totaal anders als er met gestrekt been invliegen. En dat gebeurt in dit topic toch wel (en dan kijk ik deze keer vooral in de richting van Chat en Henk).

Daarom sluit ik deze discussie en wil ik de hoofdrolspelers uitdagen elkaar een knuffel te geven in de bekende knuffelhoek...
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 16:13

Spannend, gaan Chatuliem en Henk170 elkaar hier knuffelen?
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 16:22

CHRISTIANMATCH schreef:

Dat is afwachten.
Wonderen zijn de wereld nog niet uit. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 16:36

MARISKA601 schreef:
Dat is afwachten.
Wonderen zijn de wereld nog niet uit. Lachende smiley

Inderdaad, het is afwachten.
Ik wil beide heren wel uitnodigen om elkaar een hand te geven en een vriendschappelijk en waarderend klopje op elkaars schouder te geven.

Dan kunnen we schrijven, net zoals 2e Kamerleden soms schrijven in hun schriftelijke vragen: "en gaat over tot de orde van de dag".
Naar boven

Auteur Bericht
APPELTJE084

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 16:48

@inca: dit heb je binnen een kwartier op tafel..
Maar ga wel wat posten...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 16:58

We hadden een discussie in de chat over dit gerecht. Van internet geplukt:

Bruine bonenstamppot (stopverf)

Catagorie : Stamppot gerechten

Aantal personen : 4

Bereidingstijd : 00:30:00

Waardering :

Ingrediënten :

750g aardappelen
zout
1 blik bruine bonen
2 uien
0,5dl azijn
suiker

--------------------------------------------------------------------------------

Bereidingswijze :

Maak de uien schoon en snipper deze fijn. Doe de azijn in een schaaltje, roer er de suiker door en schep de uien erdoor. Laat dit een poosje staan. Schil de aardappelen, was ze en kook ze in een pan met een beetje water en zout gaar. Laat de bruine bonen uitlekken, maar vang het vocht op. Schep als de aardappelen bijna gaar zijn de bruine bonen op de aardappelen. Laat de bonen warm worden en giet de bonen met de aardappelen af. Verwarm in een steelpan het bonennat. Stamp de bonen en aardappelen door elkaar en roer er wat van het warme bonennat door. Geef de uien in de azijn er apart bij.
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 17:11

MARY052 schreef:
Geloof is gebaseerd op een relatie met GOD en nooit op een prestatie voor GOD.

Ervaren jullie dit ook zo?

Groet Mary

Relatie leidt tot prestatie. Maar prestatie is dan niet inderdaad niet het doel. Dat blijft de relatie, die vruchtdraagt in prestaties.
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 17:19

Die orde van de dag ben ik al toe overgegaan, Ar. Knipoog smiley
Maar van een opgelegde knuffel houd ik niet. Knuffels horen spontaan gegeven te worden.
Quote:
waarom wilt gij de liefde opwekken en prikkelen, voordat het haar behaagt?
Bron: Hooglied 8:4

Nog even geduld dus Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Maar een hand geven kan altijd...dus bij deze

Laatst aangepast door
HENK710
op maandag 1 maart 2010, 18:01
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 17:21

CHATULIEM619 schreef:
We hadden een discussie in de chat over dit gerecht. Van internet geplukt:

Bruine bonenstamppot (stopverf)

Catagorie : Stamppot gerechten

Aantal personen : 4

Bereidingstijd : 00:30:00

Waardering :

Ingrediënten :

750g aardappelen
zout
1 blik bruine bonen
2 uien
0,5dl azijn
suiker

--------------------------------------------------------------------------------

Bereidingswijze :

Maak de uien schoon en snipper deze fijn. Doe de azijn in een schaaltje, roer er de suiker door en schep de uien erdoor. Laat dit een poosje staan. Schil de aardappelen, was ze en kook ze in een pan met een beetje water en zout gaar. Laat de bruine bonen uitlekken, maar vang het vocht op. Schep als de aardappelen bijna gaar zijn de bruine bonen op de aardappelen. Laat de bonen warm worden en giet de bonen met de aardappelen af. Verwarm in een steelpan het bonennat. Stamp de bonen en aardappelen door elkaar en roer er wat van het warme bonennat door. Geef de uien in de azijn er apart bij.

Blokje chili con carne van Silvo nemen en de gebruiksaanwijzing volgen, veel lekkerder Knipoog smiley

Als is gewoon bruine bonen met picalilly heel af en toe ook wel eens lekker.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 17:25

Toch heeft Chris het kleuterjufvak al aardig onder de knie:
allebei handje geven, sorry zeggen tegen elkaar en lief samen verder spelen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 17:25

CHRISTIANMATCH schreef:

Ow... leuk wanneer gaat dat gebeuren?
Daar wil ik wel getuigen van zijn. Kussende smiley

Enne Chris...... als wij met zn allen jou een knuffel geven??? Kussende smiley Kussende smiley

Mag Rellok dan aub terug komen? Clown smiley
het is zo stil in de chat zonder hem. Lachende smiley

Laatst aangepast door
CARIEN982
op maandag 1 maart 2010, 17:30
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN024

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 17:32

beste mensen

Bedankt voor jullie tips hier op de forum en allen mailtjes die zijn gestuurd. Ik hoop dat ik met jullie tips wat kan en dat ik misschien hier wel iemand ontmoet.

Nogmaals heel erg bedankt!!!!!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 17:33

ANNETTE792 schreef:
Toch heeft Chris het kleuterjufvak al aardig onder de knie:
allebei handje geven, sorry zeggen tegen elkaar en lief samen verder spelen Knipoog smiley

ik kan me uit mijn kleutertijd niet herinneren dat een knuffel daar ook bijhoort
maar misschien is dat tegenwoordig anders Clown smiley
wel jammer, had ik vroeger heel wat af kunnen knuffelen Duiveltje smiley Engeltje smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 17:34

CARIEN982 schreef:

Enne Chris...... als wij met zn allen jou een knuffel geven??? Kussende smiley Kussende smiley

knuffel ik mee Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 17:35

CARIEN982 schreef:

Misschien moet Rel dan ff Chris en Chat knuffelen?
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 17:36

ANNETTE792 schreef:
Misschien moet Rel dan ff Chris en Chat knuffelen?

moet ie wel eerst terug kunnen komen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DENNISS669

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 17:37

Is een natuurramp o.i.d. dan meteen een tuchtigingsmaatregel op een specifieke zonde van een (groep) mens(en)? Nee! Zoals al eerder aangegeven, zie ik natuurrampen meer als gevolg van de val van de schepping en als zodanig te combineren met Gods toorn, Zijn afkeer van de zonde. Dus niet een gevolg van een specifieke zonde, maar een gevolg van de val van de schepping.

Dan zijn we het met elkaar eens hoor :) En het was niet als karikatuur bedoeld, eerder uit het leven gegrepen. Misschien had ik "liefdevolle dreun" moeten schrijven. Maar de aardbeving, waar deze hele chat over gaat is m.i. nog veel erger dan een dreun, dus als vergelijking vind ik het niet overtrokken.
Groetjes,
Dennis

Laatst aangepast door
DENNISS669
op maandag 1 maart 2010, 17:40
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 17:53

INKA401 schreef:
ik heb zón groot scherm ... érg hé ... welnee ik ga met de tijd mee ... meer niet ... vind het zelf en mijn kids mooi om naar te kijken ...
maar daar gaat het ook helemaal niet om ...al zullen er veel mensen zijn die nu al een vóoroordeel hebben van ... moet dat nou? ... zón groot scherm? ... nee tuurlijk niet ... maar tis wél mooi ...
als jullie mijn profiel lezen dan is door onze situatie er véél veranderd in ons kijk gedrag ... ik kan sinds dien geen geweld meer zien ... géén pief paf dus ... een film? ... never nooit ...
maar tv is méér ... ik vind het jeugd journaal bv. heel belangrijk om mijn kids te laten zien ... die shit op rtl? ... néé daar worden ze niet wijzer van
maar ben wel éérlijk om te zeggen dat mijn kids dingen zien, wat pappa niet goed vind ...
ik heb thuis kids van 13 tot 25 jaar ... er zijn momenten dat pappa daar geen grip op heeft ... en dat blijft moeilijk ... hoe góed ik het ook voor mijn kids wil ... jullie snap? ...

HERKENBAAR INKA
Naar boven

Auteur Bericht
BULLDOG524

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 18:13

een 2e ronde Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLAAS252

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 18:20

SARIJS794 schreef:
CARIEN982 schreef:
Wij hebben bijna altijd een vakantiegevoel in het zonnige zuiden,
het zonnetje schijnt weer heerlijk, ga zometeen mn stretcher buiten zetten . Clown smiley Lig je al? Want de wind waait noordwest. k Heb net een bui uitgezwaaid... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

In het koude noorden duurt het nog wel ff voordat de temperatuur behaaglijk is. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Ja maar bij ons zit de warmte van binnen he. Engeltje smiley Knipoog smiley Clown smiley

....uhhhh. Geschokte, onthutste smiley
Ik ben net weer terug uit het "zonnige"zuiden, maar waar was dan die zon? Achter al die regenwolken misschien ?

'K zal het komende weekend weer eens gaan zoeken naar de zon, of ben ik niet zuidelijk genoeg geweest ?

Groeten van een "sunseeker" Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
KLAAS252
op maandag 1 maart 2010, 18:21
Naar boven

Auteur Bericht
ELLY361

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 18:28

BULLDOG524 schreef:
een 2e ronde Clown smiley

ja hoor wil de hoofdrol spelers wel knuffelen maar ja dat kan nie want ze hebben een ban gehad ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,maar ja voor de rest knuffel ik juliie allemaal maar bij deze,,
Naar boven

Auteur Bericht
ELLY361

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 18:32

wat ik vanavond eet,,,,,,,,,,,,,

emhh hutspot wat ik ingevroren had vorige week hij is me lekker
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 18:49

HENK710 schreef:
Jezus had geen rechtvaardiging nodig. Hij is als mens (Hij is nog steeds mens) Zijn godheid nooit verloren en zo altijd zonder zonde geweest. Zonder zonde heb je geen rechtvaardiging nodig!In mijn ogen zeg je niet echt iets anders als Jonathan. Beiden geven jullie aan dat we als mens God keihard nodig hebben! Want vanuit onszelf kennen we, zoals je aangeeft, een enorme strijd tussen geest en vlees. Zo merken we, dat we het niet zelf redden, zoals Jonathan aangeeft in een soortgelijke strekking als Paulus in het door jou genoemde gedeelte. We hebben allen God nodig. En God komt zowaar naar ons toe met Zijn Geest om in ons te wonen, zodat we weer kunnen groeien naar Hem toe, waartoe Hij ons geschapen heeft!Streven naar kán sterk maken en rust geven inderdaad. Maar zoals zojuist al duidelijk is geworden (ook in jouw stukje hiervoor al), hebben we God daarvoor nodig! Uit onszelf lukt het immers niet. Ook hier geldt weer dat jullie beiden in mijn ogen hetzelfde zeggen, alleen dan in andere woorden. Want Jonathan geeft niet aan dat alles al verloren is, hij benadrukt enkel het menselijke onvermogen en daarmee, zonder het direct te noemen, de benodigde genade van God! Zonder God kan zelfs het streven nog onrust teweeg brengen in een mens.

Toch wil ik hier op reageren, ik zat ooit in de geref. vrijgemaakte kerk (zo'n 20 jaar geleden) en ik vond het destijds erg ontmoedigend als je in de kerk kwam en de dominee weer zei ... als je volgende week hier komt heb je weer gezondigd, het weer niet goed gedaan, iets in die strekking.
Als ik dat hoorde dacht ik bij mezelf, waarom zou ik nog moeite doen ???
Die preken hebben me behoorlijk ontmoedigd en ik ben van mening dat dat een slechte manier is om op die manier in het leven te staan.
Soms vind ik de nadruk teveel liggen op het menselijk onvermogen, ik geloof dat God (ondanks de zonden die we maken) positief tegenover ons leven staat. Ik geloof dat God de 10 geboden gaf om de reden die ik eerder al hier noemde, om de mensen een richtlijn te geven uit liefde, zodat mensen het onderscheid zien en leren tussen goed en kwaad. Ik denk dat door de zondeval wij mensen dat niet meer goed kunnen zien, en dat God er voor koos om met ons verder te gaan, eerst met het volk Israel en later wereldwijd. Dat is pas liefde, en is zeker ook genade !

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op maandag 1 maart 2010, 18:50
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 18:50

KLAAS252 schreef:
CARIEN982 schreef:
Wij hebben bijna altijd een vakantiegevoel in het zonnige zuiden,
het zonnetje schijnt weer heerlijk, ga zometeen mn stretcher buiten zetten . Clown smiley Lig je al? Want de wind waait noordwest. k Heb net een bui uitgezwaaid... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

In het koude noorden duurt het nog wel ff voordat de temperatuur behaaglijk is. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Ja maar bij ons zit de warmte van binnen he. Engeltje smiley Knipoog smiley Clown smiley

....uhhhh. Geschokte, onthutste smiley
Ik ben net weer terug uit het "zonnige"zuiden, maar waar was dan die zon? Achter al die regenwolken misschien ?

'K zal het komende weekend weer eens gaan zoeken naar de zon, of ben ik niet zuidelijk genoeg geweest ?

Groeten van een "sunseeker" Coole smiley met zonnebril

Klaas....ik weet niet hoever jij Brabant in geweest bent, maar hier was het echt zonnig vanmiddag. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 19:16

Allereerst ga ik niet knuffelen. Wel vind ik dat ik een stap moet maken. Ik vergeef Rellok. Ik vergeef degene die er plezier in gehad hebben een ander te vernederen. Verder vergeef ik Henk 710.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 243 244 245 246 247 248 249 ... 6194 Volgende
Pagina 246 van 6194