ChristianMatch

Forum

Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 46 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 15:53

PETRA373 schreef:
snap er niks van, afspraak was eerste instantie gewoon vrienden. Eh , tot nu toe word altijd met een date een man verliefd en deze komt gewoon niet opdagen of heeft gedacht eh helppppp. ha ha
oke morgen kan ik e r om lachen, nu voel ik me wel heeeel erg stom en vind het eigenlijk ook niet oké, stel dat je iemands tipe echt niet bent , dan kun je toch nog wel effe koffie drinken , heb ook gevoel.
voel me best verdrietig beetje, uur gewacht en toen dacht ik ach ja...ik vertrouwde hem, sukkel die ik ben ha ha en dan wacht ik nog een uur ongeveer.... Huilende smiley, smiley in tranen Twijfelende smiley

Eh, jij was niet de sukkel hé... de sukkel is degene die vanmiddag jouw vertrouwen niet waard bleek te zijn maar zich wel heeft laten kennen.

Behalve als ie een hele goede reden heeft...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 16:23

PETRA373 schreef:
snap er niks van, afspraak was eerste instantie gewoon vrienden. Eh , tot nu toe word altijd met een date een man verliefd en deze komt gewoon niet opdagen of heeft gedacht eh helppppp. ha ha
oke morgen kan ik e r om lachen, nu voel ik me wel heeeel erg stom en vind het eigenlijk ook niet oké, stel dat je iemands tipe echt niet bent , dan kun je toch nog wel effe koffie drinken , heb ook gevoel.
voel me best verdrietig beetje, uur gewacht en toen dacht ik ach ja...ik vertrouwde hem, sukkel die ik ben ha ha en dan wacht ik nog een uur ongeveer.... Huilende smiley, smiley in tranen Twijfelende smiley

wat een [*piep*] Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 16:35

WILLEMIJN232 schreef:
Anna zit natuurlijk met die cowboys te linedancen ipv te ehbo-en......Knipoog smiley

Nou er waren wel wat cowgrandpa's Huilende smiley, smiley in tranen aan het linedancen.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 16:54

JOL252 schreef:
Eh, jij was niet de sukkel hé... de sukkel is degene die vanmiddag jouw vertrouwen niet waard bleek te zijn maar zich wel heeft laten kennen.

Behalve als ie een hele goede reden heeft...

Hij heeft net wat laten horen, zo te horen een goede reden,
wat een gedoe afspreken met een man... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 17:11

PETRA373 schreef:
Hij heeft net wat laten horen, zo te horen een goede reden,
wat een gedoe afspreken met een man... Twijfelende smiley

Ja, ik dacht bij je eerste bericht hierover vanmiddag van misschien durfde híj wel niet....Jahaa, dat had ook nog gekund natuurlijk ;)

Nou ja, als hij iets van zich heeft laten horen, en zo te horen een goede reden, ja, als hij het niet zou zien zitten op het laatste moment, ja, dan ga je ook niet bellen met reden, lijkt mij....

Maar ja, je bent er wel weer helemaal voor niets heen geweest, ja, ik ken dat, openbaar vervoer, kost een hoop tijd, bussen, treinen en trams die veel minder rijden dan door de week.

Hier rijden treinen om het half uur, en door de week elk kwartier, ja dat scheelt wel fftjes.

Nou ja, ik ben benieuwd verder. Ja, het moet van God zijn, en ja, daar kom je natuurlijk snel achter... Lachende smiley

Nog fijne dag verder Knipoog smiley

Leuk dat je deze dingen deelt!!! Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 11 mei 2013, 17:12
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 17:19

ANNA415 schreef:
Nou er waren wel wat cowgrandpa's Huilende smiley, smiley in tranen aan het linedancen.

dus eigenlijk meer mijn leeftijdscategorie...... Knipoog smiley
Hoewel, luidt het spreekwoord niet: een oude bok.....enz enz enz.....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 11 mei 2013, 17:27
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 17:29

Het zou mijzelf een héérlijk idee lijken als ik zo ongeveer zou kunnen uitrekenen, dat ik ongeveer na mijn 50ste kleinkinderen zou hebben Lachende smiley

Wát een wónder: kinderen van je kinderen!!!

Ja, ben best wel een beetje jaloers hoor(op de goede manier)....

Ja, ik zou dat nooit meemaken, maar ja, ik kan wel weer genieten van anderen hun kinderen en kleinkinderen Knipoog smiley

Ik heb ook een hele leuke buurvrouw, ze is 70! maar dat zou je niet zeggen, Ja, mensen zien er steeds jonger uit voor hun leeftijd, valt mij op :)
Ze heeft ook kleinkinderen, en ja, ook een vriendin van mij die eerst het huishouden hier deed, en ja, dat was tijdelijk was de afspraak, maar ja, wij zijn vriendinnen geworden, en ja, ze verteld ook altijd zo smeuïg en leuk over haar kleinkinderen. En daar kan ik wel van genieten, ook al zou ik dat zelf nooit meemaken.

Kleinkinderen zijn een rijkdom, vind ik. Knipoog smiley

Ik vermoed, aan de inhoud van deze posting van mij te zien dat het de bedoeling was dat hij ergens anders onder zou komen te staan. Daar ik in voorgaande postings geen aanknopingspunt kan vinden voor mijn schrijven. Maar ja, tot ik weet waar hij eigenlijk hoort te staan, laat ik hem voorlopig hier even staan. Ja, het kán weleens verwarrend zijn, dan heb ik meerdere vensters open, en dan kan het gebeuren dat ik met meerdere postings naar aanleiding van voorgaande berichten tegelijk bezig ben en mij heb vergist....

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 11 mei 2013, 18:17
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 17:36

WILLEMIJN232 schreef:
dus eigenlijk meer mijn leeftijdscategorie...... Knipoog smiley
Hoewel, luidt het spreekwoord niet: een oude bok.....enz enz enz.....

1) een oude bok lust nog wel een jong/groen blaadje. (=een oude man is nog wel seksueel geïnteresseerd in een jong meisje.)

Ja, dat kan wel een spreekwoord zijn, ik vind hem niet leuk. Ik vind het respectloos. We zijn hier als vrouwen allemaal dat jonge meisje geweest, en zaten zeker niet te wachten op een oudere man van 30 tot pak 'm beet 60 jaar ouder....

Mensen zeggen dat niet expres ja dat snap ik. Maar ja, ik vind het niet kunnen, christelijk oogpunt gezien....

Wat als een oude man zo over je eigen dochtertje praat, en er ook zo bij kijkt, vind je het dan nog leuk?

Nee, ik ben heel vrijdenkend, doch, dit gaat mij een brug tever....

Met alle respect, en niet naar jou persoonlijk, Willemijn, maar ja, dát weet je, hoop ik Twijfelende smiley

Zegens! Ben blij dat je weer aanwezig bent op het forum Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 11 mei 2013, 17:42
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 18:25

SHANITA130 schreef:
1) een oude bok lust nog wel een jong/groen blaadje. (=een oude man is nog wel seksueel geïnteresseerd in een jong meisje.)

Ja, dat kan wel een spreekwoord zijn, ik vind hem niet leuk. Ik vind het respectloos. We zijn hier als vrouwen allemaal dat jonge meisje geweest, en zaten zeker niet te wachten op een oudere man van 30 tot pak 'm beet 60 jaar ouder....

Mensen zeggen dat niet expres ja dat snap ik. Maar ja, ik vind het niet kunnen, christelijk oogpunt gezien....

Wat als een oude man zo over je eigen dochtertje praat, en er ook zo bij kijkt, vind je het dan nog leuk?

Nee, ik ben heel vrijdenkend, doch, dit gaat mij een brug tever....

Met alle respect, en niet naar jou persoonlijk, Willemijn, maar ja, dát weet je, hoop ik Twijfelende smiley

Zegens! Ben blij dat je weer aanwezig bent op het forum Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Ik persoonlijk, al die ouwe bokken die zo graag een groen blaadje lusten.... Kotsende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 18:27

Idd, ik ook....waar is het moraal, het respect..... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 13 mei 2013, 11:25

Zometeen weg, in de kou, 13 garden bewolkt.

Ja, ik zou wel moeten.

Latertjes!
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 13 mei 2013, 12:16

SHANITA130 schreef:
Zometeen weg, in de kou, 13 garden bewolkt.

Ja, ik zou wel moeten.

Latertjes!

succes shanita
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 13 mei 2013, 13:41

zo na eerst ff lekker uitslapen en een hele poos niksen, nu toch maar aan de slag.
Jongste zoon had gister een heerlijk etentje gemaakt voor moederdag. Maar nu ziet mn keuken eruit of er een bom ontploft is. Opruimen zat niet in het moederdag pakket
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 13 mei 2013, 13:46

ROELANDE345 schreef:
zo na eerst ff lekker uitslapen en een hele poos niksen, nu toch maar aan de slag.
Jongste zoon had gister een heerlijk etentje gemaakt voor moederdag. Maar nu ziet mn keuken eruit of er een bom ontploft is. Opruimen zat niet in het moederdag pakket

ha ha, ik zit hier ook met reuze afwas, was te gezellig dus zei, laat die afwas staan, doe ik morgen wel.
tja, en toen ging de wekker, kids weer na school na vakantie, poetsen kerk en tja reuze afwas......
ik had gemopperd dat de kinderen steeds de handoek bij de wc op de grond gooien om hun voeten op te zetten in de nacht, dus kreeg leuke wc mat, en toen zei een andere , oh moet me cadootje effe omruilen heb ook wc mat...
grootste moederdag cadoo, me kids..... eentje is zelf op moederdag geboren
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 13 mei 2013, 14:12

PETRA373 schreef:
succes shanita

Nou dat was weer een gedoel ketting van me fiets, ik rennen met die fiets naar de fietsenmaker bij het station, was anders bijna te laat. En ja, heel aardig, die medewerker zat te lunchen en deed toch me ketting er ff goed omheen dat vond ik dan weer zo aardig Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 13 mei 2013, 14:14

Ik heb ook weer een afwas: ik wil met kerst ofzo een afwasmachine: ik heb een grondige hekel aan afwassen, zo dat lucht op Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 13 mei 2013, 14:29

SHANITA130 schreef:
Ik heb ook weer een afwas: ik wil met kerst ofzo een afwasmachine: ik heb een grondige hekel aan afwassen, zo dat lucht op Duiveltje smiley

Meen je deze uitspraak???
En dan bedoel ik ...die afwasmachine...
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 13 mei 2013, 14:37

SHANITA130 schreef:
Nou dat was weer een gedoel ketting van me fiets, ik rennen met die fiets naar de fietsenmaker bij het station, was anders bijna te laat. En ja, heel aardig, die medewerker zat te lunchen en deed toch me ketting er ff goed omheen dat vond ik dan weer zo aardig Kussende smiley

beetje olie tussen d oen, wil wel es helpen dat hij dan minder er af gaat.
praat me niet van kettingen die er af gaan en afwasmachines , die wil ik ook eentje. relaxed. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 13 mei 2013, 14:42

ZEELAND736 schreef:

ja ik wil de mijne gerepareerd baal ook van al die afwas!!
Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 13 mei 2013, 14:43

ZEELAND736 schreef:

Nou ik heb kennissen die hebben er een, vandaar. Hupakee, alles in de afwasmachine, elk kopje, bordje, pannetje, noem maar op.
(en ze zijn met z'n tweetjes!!)
Je hoeft 'm niet eens leeg te ruimen, je pakt er gewoon dingen uit en als die leeg is vul je 'm met vuile afwas.

Komt er droog uit, je hoeft dus ook niet meer af te drogen.

Ach, meen ik dat...als ik geld teveel zal hebben wel. Ik zal r niet voor sparen, ja gewoon afwassen kan ik wel goed hoor, en ja, tis fftjes werk, maar ja het is zeg maar een fijne leuke, doch wel overbodige luxe. Maar wel leuk..... Knipoog smiley

Er is ook zo'n robot stofzuiger, ja die zijn ook aardig aan de prijs, maar leuk, stofzuigen behoort dan ook tot het verleden Knipoog smiley

Video hoe de robotstofzuiger zijn werk doet.

Ach ja, leuk dat het bestaat. Lachende smiley

En verder: bijzaak...

Ik heb gewoon eventjes een periode dat ik dat hele huishouden helemaal niet zie zitten, inclusief koken.

Maar ja, ik had ook hele lange periodes in mijn leven dat ik het júist erg leuk vond, me eigen huis bijhouden, koken...ik vroeg ook altijd anderen te eten.

Ik denk dat ik in een fase zit, waar ik doorheen ga Knipoog smiley

Dit is meer voor rijke mensen die denken wat moet ik nu weer voor Moederdag vragen; ik heb alles al, ....oh, ja een robotstofzuiger ;)
Ik ken die mensen een luxeprobleem, die vrouw weet elke keer niet wat ze nu weer moet bedenken wat ze wil hebben voor verjaardag, etc.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 13 mei 2013, 14:49
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 13 mei 2013, 14:59

Dus???
Blijf gewoon even bij de realiteit joh...
We weten welke huishoudelijke zaakjes we gewoon op orde moeten hebben...
Troost je...ik heb ook geen afwasmachine...en ook geen robotstofzuiger..(en we leven hier met z'n drieën..)
En ook ik kijk wel eens naar het aanrecht...en heb geen zin...
Maar dat is weer even de afspraak met jezelf maken...(nakomen en waarmaken)

Moeilijk??

Soms wel, maar dat heb ik ook...

En dan vanavond jezelf prijzen om de dingen die je WEL hebt gedaan!!!

Kabouters bestaan niet hoor!!!

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op maandag 13 mei 2013, 15:02
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 13 mei 2013, 15:32

Tsja, ook een vaatwasser brengt werk met zich mee...... Denk aan voorspoelen, inpakken, uitpakken, nadrogen (kunststof en metaal droogt nooit perfect op) en aan bijv. de koekenpan, kristal etc. wat er niet in mag.... Woedende smiley

Je kunt idd wat anders doen wanneer het apparaat zijn werk doet, maar ben er nog niet van overtuigd dat het bijv. tijd en/of geld bespaart.
Het loont overigens niet zozeer om met de hand af te wassen wanneer je de hele dag door de afwas met een warm sopje afwast, t.o.v. een vaatwasser, omdat je daarmee minimaal evenveel water gebruikt als een vaatwasser. Maar wanneer je het een beetje plant wanneer je af gaat wassen, met beleid kopjes/glaswerk etc. gebruikt, kan ik iig aardig voordeliger met de hand afwassen dan met een "Truus". Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 13 mei 2013, 15:52

Juist...dat dacht ik ook...

Vroeger had ik geen geld voor een afwasmachine...(gezin van 6 personen overigens!!!)
Ik kookte...en pa met de kinderen deden bij toerbeurt de afwas...(mopperend haha)

Ook een droger was er niet!
En sinds ik hier woon is er ook geen droger ...en dat gaat ons prima af...
(zoonlief MOEST zo net zijn eigen was ophangen...op de zolder op het droogrek!!)

En natuurlijk gun ik ieder gezin een droger en een afwasmachine...zeker als je die jezelf kunt veroorloven...maar ik kan zonder...
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 13 mei 2013, 16:46

STEENTJE178 schreef:
Tsja, ook een vaatwasser brengt werk met zich mee...... Denk aan voorspoelen, inpakken, uitpakken, nadrogen (kunststof en metaal droogt nooit perfect op) en aan bijv. de koekenpan, kristal etc. wat er niet in mag.... Woedende smiley

Je kunt idd wat anders doen wanneer het apparaat zijn werk doet, maar ben er nog niet van overtuigd dat het bijv. tijd en/of geld bespaart.
Het loont overigens niet zozeer om met de hand af te wassen wanneer je de hele dag door de afwas met een warm sopje afwast, t.o.v. een vaatwasser, omdat je daarmee minimaal evenveel water gebruikt als een vaatwasser. Maar wanneer je het een beetje plant wanneer je af gaat wassen, met beleid kopjes/glaswerk etc. gebruikt, kan ik iig aardig voordeliger met de hand afwassen dan met een "Truus". Knipoog smiley

Heb jaren een afwasmachine gehad en ik kan je verzekeren dat je echt niet hoeft te voorspoelen en nadrogen. Een afwasmachine is meestal ook zuiniger en spaart mij dus veel tijd en je hebt altijd een leeg aanrecht.
Alleen is de mijne stuk
Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 13 mei 2013, 16:53

ROELANDE345 schreef:
Heb jaren een afwasmachine gehad en ik kan je verzekeren dat je echt niet hoeft te voorspoelen en nadrogen. Een afwasmachine is meestal ook zuiniger en spaart mij dus veel tijd en je hebt altijd een leeg aanrecht.
Alleen is de mijne stuk

Oke dan, fijn dat die er dus ook zijn!! Lachende smiley
(Mijn ervaring met Bosch en Miele-vaatwassers is helaas anders nl. Twijfelende smiley Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 13 mei 2013, 18:28

STEENTJE178 schreef:
Oke dan, fijn dat die er dus ook zijn!! Lachende smiley
(Mijn ervaring met Bosch en Miele-vaatwassers is helaas anders nl. Twijfelende smiley Knipoog smiley )

En ik heb gewoon een ""borstelrelatie""...

(met de afwaskwast!!)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 13 mei 2013, 18:45

ROELANDE345 schreef:
Alleen is de mijne stuk

Ik wou net zeggen: ik had ook een tijdje een afwasmachine, je hoeft juist niet voor te spoelen, gewoon alles er meteen infl..eh gooien, en het komt er glanzend en droog uit. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 13 mei 2013, 18:56

ik had twee keer per dag vaatwasser en dan nog wat afwas voor pannen, dus denk dat het bij mij wel een besparing is met de hand afwassen, nu zijn de afwassen ook niet zo groot meer....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 13 mei 2013, 19:04

Er zijn zoveel dingen die niet in een droger mogen...en het duurt zolang, en het kost ook zoveel energie, nee, dan hang ik het op.

Ik heb weleens 5 jaar lang een droger gehad, en toch hing ik alles op, één keer een spijkerbroek erin gedaan, omdat ik die dezelfde avond aanwou, meer niet....
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 06:34

Zo meteen richting Opwekking, het span wegbrengen voor een paar dagen kamperen. Dat wordt veel kleumen dit weekend, denk ik.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 46 Volgende
Pagina 25 van 46