Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:41
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ja,twas een zielige duif hoor..zag hem nooit ooit rat gaan worden;) ik zei tegen de vrouw..he is starting beginning to dead mabie want uit je hand eet een wilde duif nie gauw
see only smile's,omdat ze me nog niet verstond? |
hihi lastig communiceren met handen en voeten en duiven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:45
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | hihi lastig communiceren met handen en voeten en duiven
|
Waaahhhh!...Ja echt he;)) afijn duif vliegt weg,en wij liggen ergens beneden in de tuin door de gebaren taal..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:47
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Waaahhhh!...Ja echt he;)) afijn duif vliegt weg,en wij liggen ergens beneden in de tuin door de gebaren taal..
|
liggen in de tuin met de buuf daar kunnen praatjes van komen op cm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:50
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Je kunt beter uitleggen dat ze geen duiven moet voeren er zijn er al veel te veel van die vliegende ratten
|
Neem een kat...de mijne lust er wel soep van... En het duivenaantal blijft een beetje op peil!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:52
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | liggen in de tuin met de buuf daar kunnen praatjes van komen op cm |
nou we zochten eerder elkaars armen en benen denk ik bij mekaar;)..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:56
|
|
|
HEIDE115 schreef: | nou we zochten eerder elkaars armen en benen denk ik bij mekaar;).. |
oeps zo hoog?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:59
|
|
|
HEIDE115 schreef: | nou we zochten eerder elkaars armen en benen denk ik bij mekaar;).. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 19:00
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | oeps zo hoog? |
Ik ruik weer een nieuw onderwerp voor volgverhaal
Maarre Heide heb je wel je eigen onderdanen terug Anders tja
En mijn katten mogen geen vogels eten geen vogeltjes en ook geen duiven daarom hebben ze een belletje om Muisjes daarintegen mogen ze lekker verschalken krijg ik tenminste geen veldmuisjes in mn huis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 19:01
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik ruik weer een nieuw onderwerp voor volgverhaal
Maarre Heide heb je wel je eigen onderdanen terug Anders tja
En mijn katten mogen geen vogels eten geen vogeltjes en ook geen duiven daarom hebben ze een belletje om Muisjes daarintegen mogen ze lekker verschalken krijg ik tenminste geen veldmuisjes in mn huis |
Mijn kat is een meester in het vogeltjes en muisjes vangen..... en het sluipen met en belletje om zonder dat het geluid maakt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 19:03
|
|
|
[quote=ROELANDE345]Mijn kat is een meester in het vogeltjes en muisjes vangen..... en het sluipen met en belletje om zonder dat het geluid maakt[/quote
Most nie magge maarre wel eens gehoord dat katten mollen vangen??? Ik heb een kat die het elk jaar 1 maal presteerd om een mol thuis te brengen en nog nooit een molshoop in de omgeving gezien rara hoe doet ze het aangezien het ook nog een vrij bange kat is die niet ver van huis gaat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 19:04
|
|
|
[quote=ERIKA129]
nee dat heb ik nog nooit gehoord wel dat honden dat doen maar katten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 19:05
|
|
|
[quote=ROELANDE345]
Wist wel dat ze nie spoorde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 19:10
|
|
|
[quote=ERIKA129]
Tja, de kat gaat op z'n baasje lijken hè
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 19:22
|
|
|
Een kat vangt toch ook een rat???
Dan kijk ik er niet raar van op dat ze een mol ook graag ziet...(pardon...op eet)
Maar bijzonder blijft het ja..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 19:32
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | oeps zo hoog? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 20:06
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Het moet kunnen....maar veel werk... Alle dopjes er even af van de toetsen...
Het jij weer een nuttige zaterdagavond... |
Ja , de koekoek, daar begin ik niet aan. Gewoon even het toetsenbord schudden en dan zorgen dat ie onder een toets zit die ik nooit gebruik.
Ben nu aan het uitbuiken van 6 slibtongetjes, dat is pas nuttig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 20:10
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | echt een punaise ? of is dat dat (bij mij) rode dingetje wat er hoort te zitten? |
Rode dingetje????????? Er is hier maar één gekleurd dingetje op mn toetsenbord en dat is een groen klein lampje dat brandt ten teken dat de pc aan staat.
volgens mij zit de punaise onder de spatiebalk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 23:20
|
|
|
VISSER278 schreef: | Rode dingetje????????? Er is hier maar één gekleurd dingetje op mn toetsenbord en dat is een groen klein lampje dat brandt ten teken dat de pc aan staat.
volgens mij zit de punaise onder de spatiebalk |
Samen met de punaise en de spatiebalk verstoppertje doen...leuk toch??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 23:41
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Samen met de punaise en de spatiebalk verstoppertje doen...leuk toch?? |
Jep......zolang je de ConTRole at HOME maar niet verliest over het frikaDEL ETE, vALT het vast allemaal nog wel een beetje mee, en heb je hoe dan ook een happy END, wanneer je UP daten of DOWNloaden gaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 23:49
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Jep......zolang je de ConTRole at HOME maar niet verliest over het frikaDEL ETE, vALT het vast allemaal nog wel een beetje mee, en heb je hoe dan ook een happy END, wanneer je UP daten of DOWNloaden gaat. |
Dit is een goed te verwerken en zeer interessante voor Yes!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 13:36
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dit is een goed te verwerken en zeer interessante voor Yes!!! |
Hahahahahahaha, tsja, maar waar zou Yes toch uithangen? Zou zijn inspiratie op zijn? Ik vind het een beetje stilletjes worden.........
Of ehm........ het is vandaag natuurlijk zondag! Geen wonder dat er geen huishoudelijke vraagstukken spelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 13:47
|
|
|
Quote: | Steentje: Of ehm........ het is vandaag natuurlijk zondag! Geen wonder dat er geen huishoudelijke vraagstukken spelen |
O Ja. Nou, ik moet nog steeds mijn huishouden.
Veel mensen komen daar door de week helemaal niet aan toe, door werk enzovoort. dus ja, dan blijft de zondag over.... ......
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 1 juli 2012, 13:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 13:50
|
|
|
SHANITA130 schreef: | O Ja. Nou, ik moet nog steeds mijn huishouden.
Veel mensen komen daar door de week helemaal niet aan toe, door werk enzovoort. dus ja, dan blijft de zondag over.... ...... |
Tsja, dat zijn dan idd keuzes die gemaakt worden. Volgens mij heeft het meer te maken met prioriteiten stellen......
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zondag 1 juli 2012, 13:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 13:52
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Tsja, dat zijn dan idd keuzes die gemaakt worden. Volgens mij heeft het meer te maken met prioteiten stellen...... |
Sluit me hier volledig bij aan.. Ook toen ik nog wel dagelijks werkte deed ik niks in mijn huishouden op zondag en nu nog niet! En nee als ik weer werk ga ik het ook niet doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 13:55
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Sluit me hier volledig bij aan.. Ook toen ik nog wel dagelijks werkte deed ik niks in mijn huishouden op zondag en nu nog niet! En nee als ik weer werk ga ik het ook niet doen |
Ik normaal gesproken ook niet hoor, ben hier een paar dagen geleden de hele boel begonnen te schilderen, alles, ook plinten. En in dat netjes afplakken gaat ook een hoop tijd inzitten...
Normaal gesproken houd ik de zondag vrij.
Maar ja, nu kan ik dus een beetje opruimen enzo, ben ook al bijna klaar.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 1 juli 2012, 13:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 16:42
|
|
|
[quote=JOSINA022]
Nah zeg ik vang geen mollen en al helemaal geen vogeltjes enne ik spoor idd niet want ik heb een auto
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 19:47
|
|
|
Huh helemaal geen huishouedlijke vragen meer we moeten Yes wel van voer blijven voorzien he
Heb vanmiddag dus schoonmaakazijn op het mos tussen mn terras gedaan mij benieuwen of het werkt
de mieren zijn nog steeds niet terug kokendwatermetzout werkt dus echt wel!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 20:38
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Huh helemaal geen huishouedlijke vragen meer we moeten Yes wel van voer blijven voorzien he
Heb vanmiddag dus schoonmaakazijn op het mos tussen mn terras gedaan mij benieuwen of het werkt
de mieren zijn nog steeds niet terug kokendwatermetzout werkt dus echt wel!!! |
Waarom moet er bij dat kokend water zout??? Omdat de mieren dan beter zouden smaken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE336
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:57
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Huh helemaal geen huishouedlijke vragen meer we moeten Yes wel van voer blijven voorzien he
de mieren zijn nog steeds niet terug kokendwatermetzout werkt dus echt wel!!! |
daar zou ik ook voor op de loop gaan.... Afrikaantjes helpen ook preventief tegen mieren (een plantje voor de duidelijkheid.. )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 12:05
|
|
|
vanmiddag grof vuil wegbrengen... ha ha waar komt het allemaal vandaan soms? de halve schuur staat vol met van alles. een kapotte tafel,stukken hout, kapot bed, en zo verzamelen we door,tot dat het tijd word voor een ritje naar het grofvuil, ik me schoonzoon lief aankijk. en dan die twee grijze bakken,die ik altijd moest aanstampen om het te redden tot ze weer geleegd worden, en dan heb ik er nog wel twee.. en een groene die zeeeer fris ruikt inmiddels door het warme weer. Maar 1 dochter ging uit huis en joh ik houd ruimte over in me grijze bak, maakt 1 kind zoveel vuilnis? zij beweert van niet, toch sinds haar vertek heb ik ruimte over in me bak. ha ha
|
|
Naar boven |
|
|