Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 23:39
|
|
|
VISSER278 schreef: | Gezien alle reacties was de uitzending vanavond maar niks , denk ik. |
Ik heb het gemist
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 07:05
|
|
|
VISSER278 schreef: | Gezien alle reacties was de uitzending vanavond maar niks , denk ik. |
Ssssssssssssssssssssst zeg dat nu niet, was net zo lekker rustig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 11:58
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ssssssssssssssssssssst zeg dat nu niet, was net zo lekker rustig. |
Ik was juist blij dat hij erover begon...... Zou Visser ook kijken?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 12:01
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb het gemist | Ik ook...maar tevens mis ik ook niets!!! Ik kijk namelijk niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 12:02
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik ook...maar tevens mis ik ook niets!!! Ik kijk namelijk niet... |
Dan weet je niet wat je mist!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANOUSKA714
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 17:58
|
|
|
mijn dochter had het opgenomen, dus heb vanmiddag zitten kijken. blijft leuk!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 19:28
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Aad was wel de enige die er netjes uitzag vond ik....Die andere boeren in hun fleecevesten vond ik wat minder..... Maar ik denk dat Aad met die jongedame van 36 aan de haal gaat...... |
Nou...dat werd haar dus niet Hij had toch een drukte over leeftijd??? Weer niet goed.... De dames schrokken ook wel een beetje van zijn andere kant......
Als ik een boer mocht wegstemmen, dan wist ik het wel Misschien es een briefje naar Yvon....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 20:58
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Nou...dat werd haar dus niet Hij had toch een drukte over leeftijd??? Weer niet goed.... De dames schrokken ook wel een beetje van zijn andere kant......
Als ik een boer mocht wegstemmen, dan wist ik het wel Misschien es een briefje naar Yvon.... |
Ik heb effe een stukje gezien.........de dames schrokken maar waren wat happy dat ze uitgekozen werden,ze gaven toe dat ze een man met flink overwicht wel zagen zitten..........tja,dat was de kijkers al duidelijk,dat je een tikkie masochistisch moet zijn wil je voor zo'n type gaan........oh men,en dat achteraf op z'n boerderieke.......kweenie hoor,zijn die vrouwen mediageil of denken ze echt zo'n man nodig te hebben?
Leanne,vindt dit commentaar genoeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 21:00
|
|
|
Tjonge, vijf dames om je heen. en je hebt ze voor het uitkiezen...zat te denken, welke vijf dames van CM zou ik hiertoe kunnen overhalen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 21:02
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Tjonge, vijf dames om je heen. en je hebt ze voor het uitkiezen...zat te denken, welke vijf dames van CM zou ik hiertoe kunnen overhalen??? |
Schrijf een brief naar Yvon.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 21:03
|
|
|
INGE721 schreef: | Schrijf een brief naar Yvon....... | Ik noteer je naam bij deze..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 21:10
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik noteer je naam bij deze.. |
Helaas pindakaas......ben reeds bezet....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 21:42
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Tjonge, vijf dames om je heen. en je hebt ze voor het uitkiezen...zat te denken, welke vijf dames van CM zou ik hiertoe kunnen overhalen??? |
Chat , speciaal voor jou ..... je mag er eerst 10.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 21:44
|
|
|
VISSER278 schreef: | Chat , speciaal voor jou ..... je mag er eerst 10. |
Pffff wil jij van een paar dames af
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 21:49
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Nou...dat werd haar dus niet Hij had toch een drukte over leeftijd??? Weer niet goed.... De dames schrokken ook wel een beetje van zijn andere kant......
Als ik een boer mocht wegstemmen, dan wist ik het wel Misschien es een briefje naar Yvon.... |
Ik wist het ook wel Marianne,.......en ik snap ook wel waarom hij zijn levenslang al vrijgezel is......Zijn die vrouwen zo desperated vraag ik mij af?????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 21:58
|
|
|
ANNA415 schreef: | Pffff wil jij van een paar dames af |
Nee joh , kwestie van gunnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 21:59
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee joh , kwestie van gunnen. |
Visser, ken jij het principe wel van BZV? Vrouwen schrijven op de mannen die ze leuk lijken, niet andersom.....dit even voor de duidelijkheid....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 17 september 2012, 22:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 22:03
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Visser, ken jij het principe wel van BZV? Vrouwen schrijven op de mannen die ze leuk lijken, niet andersom.....dit even voor de duidelijkheid.... |
Kijk en daarom dacht ik dat hij van een paar af wou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 22:24
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Visser, ken jij het principe wel van BZV? Vrouwen schrijven op de mannen die ze leuk lijken, niet andersom.....dit even voor de duidelijkheid.... |
Nee , ik snap er geen bal van . Meestal zie ik de eerste 5 minuten , dan val ik in slaap en nèt als het klaar is word ik weer wakker. Dat vind ik nou altijd zoooooo jammer hè. Maar ja , hoeveel uitzendingen zijn er? 12 ? Dan denk ik maar zo aan het eind van het seizoen .... Heb tóch een hele uitzending bij elkaar gezien.
En hoe zat dat dan met die Willem dacht ik . Die gozer die bij de smid op bezoek was. Want daar zag ik geen één vrouw.
Nee , vissertje snapt er helemaal niks meer van van heel dat bzv-principe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 22:59
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee , ik snap er geen bal van . Meestal zie ik de eerste 5 minuten , dan val ik in slaap en nèt als het klaar is word ik weer wakker. Dat vind ik nou altijd zoooooo jammer hè. Maar ja , hoeveel uitzendingen zijn er? 12 ? Dan denk ik maar zo aan het eind van het seizoen .... Heb tóch een hele uitzending bij elkaar gezien.
En hoe zat dat dan met die Willem dacht ik . Die gozer die bij de smid op bezoek was. Want daar zag ik geen één vrouw.
Nee , vissertje snapt er helemaal niks meer van van heel dat bzv-principe |
Toch eens een hele uitzending kijken...Willem is een homoboer Visser, hij valt op de mannen en ik vind Jacob de leukste man bij de homoboer...... Homoboer, wat een woord eigenlijk......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 23:04
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Toch eens een hele uitzending kijken...Willem is een homoboer Visser, hij valt op de mannen en ik vind Jacob de leukste man bij de homoboer...... Homoboer, wat een woord eigenlijk...... |
Oke , maar dan zal die Jacob niet op jou vallen denk ik .
Was eigenlijk ook wel saai hè in zo'n smederij , geef mij dan maar zo'n uitje op zo'n vissersboot . Die personen troffen het heel wat beter. Lekker op het water , is toch veel romantischer als in zo'n smederij?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 23:09
|
|
|
VISSER278 schreef: | Oke , maar dan zal die Jacob niet op jou vallen denk ik .
Was eigenlijk ook wel saai hè in zo'n smederij , geef mij dan maar zo'n uitje op zo'n vissersboot . Die personen troffen het heel wat beter. Lekker op het water , is toch veel romantischer als in zo'n smederij? |
Dat ben ik helemaal met je eens....maar misschien vonden de mannen het wel gezellig?????? Zo leuk vind ik Jacob nu ook weer niet, vind hem leuk voor de homoboer...... Jij weet er toch wel aardig veel van Vissertje......net als de meeste mannen trouwens....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 september 2012, 09:22
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat ben ik helemaal met je eens....maar misschien vonden de mannen het wel gezellig?????? Zo leuk vind ik Jacob nu ook weer niet, vind hem leuk voor de homoboer...... Jij weet er toch wel aardig veel van Vissertje......net als de meeste mannen trouwens....
|
Ja dus zo erg sliep ie nu ook weer niet op de bank
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op dinsdag 18 september 2012, 13:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 september 2012, 13:21
|
|
|
Ik begrijp jullie vrouwen niet. Zie je niet dat de vrouwen hier in een kwetsbare positie neergezet worden? Iedereen hunkert naar de liefde van de man en de man krijgt mag kiezen. Dit zou toch in moeten gaan tegen alle emancipatie? Wat is het verschil met een harem? Ik krijg associaties met de film: Raise the Red Lantern, waar elke nacht een vrouw mocht hopen geroepen te worden door de man.....
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op dinsdag 18 september 2012, 13:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 september 2012, 14:46
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik begrijp jullie vrouwen niet. Zie je niet dat de vrouwen hier in een kwetsbare positie neergezet worden? Iedereen hunkert naar de liefde van de man en de man krijgt mag kiezen. Dit zou toch in moeten gaan tegen alle emancipatie? Wat is het verschil met een harem? Ik krijg associaties met de film: Raise the Red Lantern, waar elke nacht een vrouw mocht hopen geroepen te worden door de man..... |
Als dit het eerste stapje zou zijn, zou het idd niet heel emancipatielievend zijn. Maar vergeet niet dat de mánnen zich eerst opgeven (of dat dat voor hen gedaan wordt), de mannen door het programma voorgeselecteerd worden, vervolgens de mánnen zichzelf bloot geven in een presentatiefilmpje, en vervolgens kiezen de vrouwen of ze wel of niet kiezen. Lijkt me toch best wel pijnlijk voor een man dat als je kijkt dat Nederland 2,3 mensen single zijn, er wel even zoveel mensen naar de eerste uitzending van Bzv kijkt, waaronder een groot percentage singles, en dat een boer dan vervolgens maar een handjevol reacties krijgt. Alleen hebben al die mensen geen gezicht op tv.
Tsja, je weet waarvoor je kiest, als je meedoet aan Bzv. Je weet dus ook dat je, zowel de boeren als de briefschrijvers/briefschrijfsters, afgewezen kunt worden, terwijl half Nederland toekijkt..
Ik begrijp je reactie, maar het is de eigen keuze van zowel de boer als de reactanten,en zij moeten rekening houden met een eventuele afwijzing. Tenslotte weet je aan het begin van het programma dat je hooguit 10% kans hebt om uiteindelijk de boer voor je te winnen.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 september 2012, 15:09
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Als dit het eerste stapje zou zijn, zou het idd niet heel emancipatielievend zijn. Maar vergeet niet dat de mánnen zich eerst opgeven (of dat dat voor hen gedaan wordt), de mannen door het programma voorgeselecteerd worden, vervolgens de mánnen zichzelf bloot geven in een presentatiefilmpje, en vervolgens kiezen de vrouwen of ze wel of niet kiezen. Lijkt me toch best wel pijnlijk voor een man dat als je kijkt dat Nederland 2,3 mensen single zijn, er wel even zoveel mensen naar de eerste uitzending van Bzv kijkt, waaronder een groot percentage singles, en dat een boer dan vervolgens maar een handjevol reacties krijgt. Alleen hebben al die mensen geen gezicht op tv.
Tsja, je weet waarvoor je kiest, als je meedoet aan Bzv. Je weet dus ook dat je, zowel de boeren als de briefschrijvers/briefschrijfsters, afgewezen kunt worden, terwijl half Nederland toekijkt..
Ik begrijp je reactie, maar het is de eigen keuze van zowel de boer als de reactanten,en zij moeten rekening houden met een eventuele afwijzing. Tenslotte weet je aan het begin van het programma dat je hooguit 10% kans hebt om uiteindelijk de boer voor je te winnen....... | Twee punten: het lijkt alsof de vrouwen zich alles laten aanleunen/ Is er geen enkele vrouw, die bij de eerste ontmoeting denkt van: da's um niet...
2: zou het niet zo zijn, dat ondanks de emancipatie de vrouw toch niet veel veranderd is?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 september 2012, 15:15
|
|
|
[quote=CHATULIEM619]Twee punten: het lijkt alsof de vrouwen zich alles laten aanleunen/ Is er geen enkele vrouw, die bij de eerste ontmoeting denkt van: da's um niet...
2: zou het niet zo zijn, dat ondanks de emancipatie de vrouw toch niet veel veranderd is?[/quote]
Ahum... had de emancipatie dan een verandering van de vrouw op het oog?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 september 2012, 15:30
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Twee punten: het lijkt alsof de vrouwen zich alles laten aanleunen/ Is er geen enkele vrouw, die bij de eerste ontmoeting denkt van: da's um niet...
2: zou het niet zo zijn, dat ondanks de emancipatie de vrouw toch niet veel veranderd is? |
1. Die vrouwen zullen niet zo gauw reageren na het zien van het introductiefilmpje, lijkt me. En als het tijdens de 5 minuten-date pas blijkt, kan ze dat alsnog aan de boer aangeven. Dan merk je toch wel of er wel/niet de klik is.......
2. Als het goed is, is de vrouw niets veranderd na "de emancipatie". De emancipatie heeft meer te maken met de positie en rechten van de vrouw ten opzichte van de man........... Vervolgens is het aan de vrouw zelf hoever ze gaat w.b. emancipatie. Er zijn vrouwen die zich nu eenmaal prettig voelen in een "onderdanige/dienende" rol, terwijl andere vrouwen graag de touwtjes in handen nemen, carriére ambiëren, vechten voor eigen rechten etc. en alles wat er tussen die 2 uitersten zit. Het prototype "vrouw", al dan niet geëmancipeerd, bestaat nu eenmaal niet, en zal ook niet gaan ontstaan.............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 september 2012, 15:37
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Twee punten: het lijkt alsof de vrouwen zich alles laten aanleunen/ Is er geen enkele vrouw, die bij de eerste ontmoeting denkt van: da's um niet...
2: zou het niet zo zijn, dat ondanks de emancipatie de vrouw toch niet veel veranderd is? |
Punt 1: Ik hoop dat die vrouwen van te voren daarover nagedacht hebben. En ik hoop dat de boeren er ook over nadenken wie ze kiezen. Je kunt als vrouw er ook voor kiezen om er voor te zorgen dat je niet gekozen wordt. Voor wat betreft punt 2: Door de emancipatie hoeft de vrouw niet te veranderen, ze mag zijn wie ze is. Als door de emancipatie de omstandigheden voor de vrouw maar veranderen zodat ze een gelijkwaardige plaats in de samenleving in kan nemen. Of ze daar vervolgens gebruikt van maakt is haar keuze. Alleen al het hebben van die keuze is dankzij de emancipatie mogelijk, vroeger zou ze die keuze namelijk niet gehad hebben.
Mijn zoon heeft gisteren 5 overhemden hier achtergelaten, omdat ik zo goed strijken! (zegt hij) Voel ik me nu achtergesteld? Nee, hoor! Hij mag mijn fietsband weer plakken!
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op dinsdag 18 september 2012, 16:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 september 2012, 17:03
|
|
|
JANS221 schreef: | Punt 1: Ik hoop dat die vrouwen van te voren daarover nagedacht hebben. En ik hoop dat de boeren er ook over nadenken wie ze kiezen. Je kunt als vrouw er ook voor kiezen om er voor te zorgen dat je niet gekozen wordt. Voor wat betreft punt 2: Door de emancipatie hoeft de vrouw niet te veranderen, ze mag zijn wie ze is. Als door de emancipatie de omstandigheden voor de vrouw maar veranderen zodat ze een gelijkwaardige plaats in de samenleving in kan nemen. Of ze daar vervolgens gebruikt van maakt is haar keuze. Alleen al het hebben van die keuze is dankzij de emancipatie mogelijk, vroeger zou ze die keuze namelijk niet gehad hebben.
Mijn zoon heeft gisteren 5 overhemden hier achtergelaten, omdat ik zo goed strijken! (zegt hij) Voel ik me nu achtergesteld? Nee, hoor! Hij mag mijn fietsband weer plakken! | Maar vind je het eigenlijk geen vrouwonvriendelijk programma. Het lijkt wel alsof hij het voor het zeggen heeft en de dames gewillig daar naar luisteren...Het lijkt me wel leuk hoor, laat de dames het maar uitvechten via een moddergevecht. Gaan de kijkcijfers meteen een stuk omhoog.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op dinsdag 18 september 2012, 17:06
|
|
Naar boven |
|
|