Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 21:44
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | nou haha komt mooi uit DAAR ga ik nml naar toe!
|
Dat wist ik al . En wat ik ook weet / denk ...... daar zal je geen spijt van krijgen.
Welkom in de mooiste en zonnigste provincie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 21:50
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dat wist ik al . En wat ik ook weet / denk ...... daar zal je geen spijt van krijgen.
Welkom in de mooiste en zonnigste provincie. |
Dank je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 23:06
|
|
|
Heb vandaag de proef op de som genomen en mijn vermoeden is bevestigd:
De maandag hoort bij het weekend!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 23:56
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Heb vandaag de proef op de som genomen en mijn vermoeden is bevestigd:
De maandag hoort bij het weekend! |
helemaal mee eens, wil je dat svp asap aan mijn werkgever doorgeven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 00:03
|
|
|
GERRIT603 schreef: | helemaal mee eens, wil je dat svp asap aan mijn werkgever doorgeven |
Het wordt 1 van de speerpunten van onze partij GR! Stem dus op ons!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 00:22
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Het wordt 1 van de speerpunten van onze partij GR! Stem dus op ons! |
ik ben afgewezen als kandidaat minister van financiën, moet ik op een partij stemmen die zo dom is misschien bel ik blondie wel ff om dat punt aan zijn partijprogramma toe te voegen, het trekt zeker stemmen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 00:30
|
|
|
GERRIT603 schreef: | ik ben afgewezen als kandidaat minister van financiën, moet ik op een partij stemmen die zo dom is misschien bel ik blondie wel ff om dat punt aan zijn partijprogramma toe te voegen, het trekt zeker stemmen |
whahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 20:04
|
|
|
Soms heb je van die avonden ....heel de dag gewerkt en op je werk zit je al te denken van vanavond dan wil ik dit en dat gaan doen. Kom je thuis , en dan heb je ineens nergens geen zin meer in. Deze avond is er hier dus zo één . Heeft een ander daar ook wel eens last van?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 20:24
|
|
|
VISSER278 schreef: | Soms heb je van die avonden ....heel de dag gewerkt en op je werk zit je al te denken van vanavond dan wil ik dit en dat gaan doen. Kom je thuis , en dan heb je ineens nergens geen zin meer in. Deze avond is er hier dus zo één . Heeft een ander daar ook wel eens last van? |
Heel vaak...TE...vaak... Ik zeg het ook eerlijk...heb lichamelijk een pittige baan... Het eten red ik nog net, maar daarna...gaat het mis... Geen zin dus... Soms even een tukkie op de bank, maar dan is je avond weer weg... Nee Visser...helemaal niet vreemd... Ligt er ook aan hoe je gedachten zijn...je gevoel... Vandaag een fijne dag gehad...en dan lukken die karweitjes wel weer... Maar meestal denk ik...morgen ben ik vrij...dan doe ik het wel... En ja...voor mij als vrouw blijven er vaak veel meer klusjes liggen die ik echt niet kan...dan is het wachten op versterking...die dat WEL kan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 17:28
|
|
|
Joepie, het is al weer weekend!!!
De week is omgevlogen
Laatst aangepast door
|
CARMEN073
|
op donderdag 30 augustus 2012, 17:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 17:38
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Joepie, het is al weer weekend!!!
De week is omgevlogen
|
Laat me raden.........niet alleen de maandag maar ook de vrijdag horen bij het weekend?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 17:43
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Laat me raden.........niet alleen de maandag maar ook de vrijdag horen bij het weekend? |
Je vergeet donderdagavond...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:56
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Je vergeet donderdagavond... |
Was het gisteren niet al weekend?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 20:27
|
|
|
ANNA415 schreef: | Was het gisteren niet al weekend? |
Hoezo was je vergeten te gaan werken dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 07:12
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hoezo was je vergeten te gaan werken dan |
OEPSIE
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 18:15
|
|
|
Hm...... hier is het nu alweer weekend anders.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 18:17
|
|
|
GERRIT603 schreef: | ik ben afgewezen als kandidaat minister van financiën, moet ik op een partij stemmen die zo dom is misschien bel ik blondie wel ff om dat punt aan zijn partijprogramma toe te voegen, het trekt zeker stemmen |
Tsja...... heb je nu wel of niet met Blondie gesproken over dat programma, Gerrit?? Feit is dat ie flink wat zetels heeft moeten inleveren........
Ach..... hij heeft zich inmmiddels ook bij Gaga kunnen uitleven, dus zal vast over de grootste dip heenzijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 22:10
|
|
|
Wie oh wie wil uiterlijk januari 2013 met mij trouwen???
Dit ivm een renovatie aamme huis in februari waardoor ik wekenlang zonder douche, toilet, verwarming, voorgevel, asbest, riolering en electriciteit kom te zitten.
Zucht...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 23:08
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Wie oh wie wil uiterlijk januari 2013 met mij trouwen???
Dit ivm een renovatie aamme huis in februari waardoor ik wekenlang zonder douche, toilet, verwarming, voorgevel, asbest, riolering en electriciteit kom te zitten.
Zucht...
|
Ohoh, dat klinkt wel héél wanhopig ...... Joh, het kan hier soms binnen een aantal weken geregeld worden, maar of je dat moet ambiëren??
Ahum: welke ridderlijke man biedt zijn kasteel aan Carmen aan, zodat zij niet in de kou komt te staan? En ehm........wat die ridder dan zelf moet?? een echte bikkel kan wel een beetje kou trotseren.
Alternatief: welke ridderlijke man biedt Carmen een reis naar een exotisch oord aan in januari, zodat zij niet in de kou komt te staan??
Opties genoeg zo, dacht ik. nu maar hopen dat er een ridder toehapt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 07:04
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ohoh, dat klinkt wel héél wanhopig ...... Joh, het kan hier soms binnen een aantal weken geregeld worden, maar of je dat moet ambiëren??
Ahum: welke ridderlijke man biedt zijn kasteel aan Carmen aan, zodat zij niet in de kou komt te staan? En ehm........wat die ridder dan zelf moet?? een echte bikkel kan wel een beetje kou trotseren.
Alternatief: welke ridderlijke man biedt Carmen een reis naar een exotisch oord aan in januari, zodat zij niet in de kou komt te staan??
Opties genoeg zo, dacht ik. nu maar hopen dat er een ridder toehapt. |
Gewoon gaan wintersporten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 07:04
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Wie oh wie wil uiterlijk januari 2013 met mij trouwen???
Zucht...
|
Kun je niet een van je barmannen vragen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 10:36
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ohoh, dat klinkt wel héél wanhopig ...... Joh, het kan hier soms binnen een aantal weken geregeld worden, maar of je dat moet ambiëren??
Opties genoeg zo, dacht ik. nu maar hopen dat er een ridder toehapt. |
Wat mooi omschreven Steentje!
De aanmeldingen strooooomen binnen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 10:37
|
|
|
ANNA415 schreef: | Kun je niet een van je barmannen vragen |
Die zijn alleen voor t weekend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 12:29
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Die zijn alleen voor t weekend |
Dan is het toch opgelost? Door de week heb je een huis vol bouwvakkers en in het weekend de barmannen..........lijkt me afleiding genoeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 13:54
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Dan is het toch opgelost? Door de week heb je een huis vol bouwvakkers en in het weekend de barmannen..........lijkt me afleiding genoeg |
Wie heeft het over afleiding?!
Ik heb leiding nodig!
Waterleiding, pijpleiding, gasleiding, electriciteitsleiding, riolering...
Laatst aangepast door
|
CARMEN073
|
op donderdag 20 september 2012, 13:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 14:00
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Wie heeft het over afleiding?!
Ik heb leiding nodig!
Waterleiding, pijpleiding, gasleiding, electriciteitsleiding, riolering... |
.........verleiding............ kortom: toch echt toe aan wat mannen in huis (die dan bovendien ff de klussen doet waarvoor ze immers komen)
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op donderdag 20 september 2012, 14:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 15:11
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | .........verleiding............ kortom: toch echt toe aan wat mannen in huis (die dan bovendien ff de klussen doet waarvoor ze immers komen) |
Ja, maar dan gaan ze nooit meer weg!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 15:19
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Ja, maar dan gaan ze nooit meer weg! |
Joh, dan zoek je de leukste eruit, en verzin je voor de anderen een klus elders, bij voorkeur bij andere vrijgezelle vriendinnen, kennissen etc......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 16:18
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Joh, dan zoek je de leukste eruit, en verzin je voor de anderen een klus elders, bij voorkeur bij andere vrijgezelle vriendinnen, kennissen etc...... |
Doorschuifbouwvakkers Ik vind het een briljant idee nu de bouw op zn gat ligt........wel een beetje duur idee,daten is goedkoper...........repareermijndakdate..........autowasdate........grasmaaidate............ schildermijnhelehuisdate.............. de mannen die niet handig zijn nemen gewoon hun pinpas mee
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op donderdag 20 september 2012, 16:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 16:26
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Doorschuifbouwvakkers Ik vind het een briljant idee nu de bouw op zn gat ligt........wel een beetje duur idee,daten is goedkoper...........repareermijndakdate..........autowasdate........grasmaaidate............ schildermijnhelehuisdate.............. de mannen die niet handig zijn nemen gewoon hun pinpas mee |
LOL
|
|
Naar boven |
|
|