Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 19:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik heb elke dag slechte momenten maar vandaag eens niet...is dat dan mijn 'slechtste moment van vandaag'? |
Nee Frank das heel erg off topic Dat moet bij: "Waar wordt jij nou blij van"
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op woensdag 3 juli 2013, 19:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 20:40
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Nee Frank das heel erg off topic Dat moet bij: "Waar wordt jij nou blij van" |
En dan wordt je blij...omdat je geen slecht moment hebt...GEWELDIG!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 21:01
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | En dan wordt je blij...omdat je geen slecht moment hebt...GEWELDIG!!! |
...ik ben altijd blij...denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 21:08
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik ben altijd blij...denk ik |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 21:15
|
|
|
Zucht ik zeg maar ff niks ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 22:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik ben altijd blij...denk ik |
Als je dat denkt Frank.. Ben je gewoon al een heel eind!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 7 juli 2013, 23:00
|
|
|
Zo loop je over e en wolk en zo ineens krijg je slecht nieuws Geen zin om er over te praten, maar ha ha voelt als of ik zo ga huilen En dan maar morgen maandag en gewoon doorgaan, zucht Het leven, meestal prachtig, geweldig en mooi. Met soms de dalen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 7 juli 2013, 23:09
|
|
|
PETRA373 schreef: | Zo loop je over e en wolk en zo ineens krijg je slecht nieuws Geen zin om er over te praten, maar ha ha voelt als of ik zo ga huilen En dan maar morgen maandag en gewoon doorgaan, zucht Het leven, meestal prachtig, geweldig en mooi. Met soms de dalen |
En zo is toch zo duidelijk hoe het leven kan zijn...
Zo genoten en zo weer toegesloten... Tenminste mijn eigen ervaring!!!
Zo op de toppen van de bergen...en zo in de dalen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 7 juli 2013, 23:12
|
|
|
Oh Petra wat naar> Wens je veel sterkte meid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 04:37
|
|
|
PETRA373 schreef: | Zo loop je over e en wolk en zo ineens krijg je slecht nieuws Geen zin om er over te praten, maar ha ha voelt als of ik zo ga huilen En dan maar morgen maandag en gewoon doorgaan, zucht Het leven, meestal prachtig, geweldig en mooi. Met soms de dalen |
...waar wil je niet over praten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 09:47
|
|
|
Sterkte Petra en laat het huilen maar lekker toe, Gods kracht wens ik je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 10:36
|
|
|
knuffff sterkte meis als je schouder nodig heb kom je maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 12:05
|
|
|
Oh wat naar, Petra. Hééééél veel sterkte ermee!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 12:37
|
|
|
dank jullie voor jullie lieve reacties, ben al weer blij, vanochtend in de kerk schoonmaken, geweldigge getuigenis gehoord van een vrouw die op outrech ging, ha ha na een stam ergens in de bosjes in mozmabique hele ochtend aanbiddings muziek heel hard door de kerk gedraaid en gezellig koffie gedronken met hele team de zon schijnt.... en ik ben al weer blij, god laat me niet los, ook hier in ,loopt hij met me mee, met dingen waarmee ik het moeilijk heb
indrukwekkenste was haar verhaal over dat als je uitdeelt, god steeds bijvult op allerlei manieren we zaten daar samen over te praten en er kwam een duif bij ons zitten.... ha ha , we zeiden nog een duif, of gods geest??? God is goed, soms zak je effe in een put denk je nee, kan effe niet meer, maar als je dan opstaat geeft hij je weer de kracht om verder te gaan. dwars door alles heen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 13:20
|
|
|
[quote=PETRA373 God is goed, soms zak je effe in een put denk je nee, kan effe niet meer, maar als je dan opstaat geeft hij je weer de kracht om verder te gaan. dwars door alles heen [/quote]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 15:48
|
|
|
PETRA373 schreef: | dank jullie voor jullie lieve reacties, ben al weer blij, vanochtend in de kerk schoonmaken, geweldigge getuigenis gehoord van een vrouw die op outrech ging, ha ha na een stam ergens in de bosjes in mozmabique hele ochtend aanbiddings muziek heel hard door de kerk gedraaid en gezellig koffie gedronken met hele team de zon schijnt.... en ik ben al weer blij, god laat me niet los, ook hier in ,loopt hij met me mee, met dingen waarmee ik het moeilijk heb
indrukwekkenste was haar verhaal over dat als je uitdeelt, god steeds bijvult op allerlei manieren we zaten daar samen over te praten en er kwam een duif bij ons zitten.... ha ha , we zeiden nog een duif, of gods geest??? God is goed, soms zak je effe in een put denk je nee, kan effe niet meer, maar als je dan opstaat geeft hij je weer de kracht om verder te gaan. dwars door alles heen |
Halleluja Amen Prijst de Heer want Zijn naam is almachtig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 16:03
|
|
|
PETRA373 schreef: | dank jullie voor jullie lieve reacties, ben al weer blij, vanochtend in de kerk schoonmaken, geweldigge getuigenis gehoord van een vrouw die op outrech ging, ha ha na een stam ergens in de bosjes in mozmabique hele ochtend aanbiddings muziek heel hard door de kerk gedraaid en gezellig koffie gedronken met hele team de zon schijnt.... en ik ben al weer blij, god laat me niet los, ook hier in ,loopt hij met me mee, met dingen waarmee ik het moeilijk heb
indrukwekkenste was haar verhaal over dat als je uitdeelt, god steeds bijvult op allerlei manieren we zaten daar samen over te praten en er kwam een duif bij ons zitten.... ha ha , we zeiden nog een duif, of gods geest??? God is goed, soms zak je effe in een put denk je nee, kan effe niet meer, maar als je dan opstaat geeft hij je weer de kracht om verder te gaan. dwars door alles heen |
...ja maar Petra nu weten de dames nog steeds niet wat je niet wilt zeggen...je weet dat ze nieuwsgierig zijn...ze kunnen niet tegen geheimzinnigheid...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 16:29
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ja maar Petra nu weten de dames nog steeds niet wat je niet wilt zeggen...je weet dat ze nieuwsgierig zijn...ze kunnen niet tegen geheimzinnigheid... |
geef nou maar toe dat het geen dames zijn, maar jij het wilt weten..... en natuurlijk kwam me zoontje ook weer es terug voor de zoveelste keer met hoofluis van ex en heb ik nog 1 euro in huis, tot de 11 de.... ha ha soms het leven.... zit aan thee en dan ga ik al me kinderen straks maar weer es met luizen lotion behandelen. alle lakens wassen en stofzuigen in huis heel goed... ha ha ha en is niet zo erg, maar ik vond het erg.... gelukkig ben ik zoiets als een kakkerlak , niet kapot te krijgen dankzij de genade van jezus, die me altijd weer troost en ook wel weer zou voorzien met me laatste euro
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 16:33
|
|
|
He Petra 1 ding JIJ BENT ABSOLUUT GEEN KAKKERLAK!!!!!! Zeg zoiets nooit jij bent een heel kostbaar iemand en natuurlijk wel kappt te krijgen. Dus wees maar zuinig op jezelf. ps rekening lotion naar ex?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 16:46
|
|
|
nee joh, kan ex ook niks aan doen, die heeft andere ex en stuurt die dochters met hoofluis weer na hem... die flipt er ook op.
enfin laat ik maar es gauw verder gaan, wou vanavond ook na de kerk, bid avond en dan nog effe al die kinderen behandelen, wat een ramp altijd ha ha en dan na de kerk ik z elf maar, en ik ga nog een keer ten onder aan al die luizen lotion... ha ha en soms denk ik, ben net onkruid ofzo, niet kapot te krijgen ... tot nu toe.... maar inderdaad ben geen kakerlak en geen onkruid, maar een kind van god, darom niet zomaar kapot te krijgen, wat er ook gebeurt. Alle pijn en verdriet draag je niet alleen maar samen met jezus en ha ha als je dan met andere cristen zit te praten over geloof en er komt ook nog een duif bij je zitten , wat zit ik dan eigenlijk te mopperen???? laat ik de dingen amar es omdraaien, de dingen waar ik dankbaar voor ben punt 1 dat ik luizen lotion heb
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 17:35
|
|
|
Dat de buren om 5 uur `s nachts de wasmachine aanzetten, grrrrrrrr. Heb om 5.15 uur aangebeld maar ze deden natuurlijk niet open
Nathascha met haar duiven buurman en ik met dit probleem.
Oh ik ga op de hei wonen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 17:43
|
|
|
JANE410 schreef: | Dat de buren om 5 uur `s nachts de wasmachine aanzetten, grrrrrrrr. Heb om 5.15 uur aangebeld maar ze deden natuurlijk niet open
Nathascha met haar duiven buurman en ik met dit probleem.
Oh ik ga op de hei wonen |
ga met je mee gezellig haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 19:28
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | ga met je mee gezellig haha |
Ja, gezellig, we blijven maar lachen hè. Het vervelende is wel dat ik dus bij de verkeerde buren was vanacht. Die ontkende dat zij het waren. oeps
Kwam er net achter dat het de onderbuurman was. Hij keek nogal geirriteerd toen ik er mee kwam maar zei wel dat hij er rekening mee zou houden. Nou ik hoop het maar
Laatst aangepast door
|
JANE410
|
op maandag 8 juli 2013, 19:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 21:48
|
|
|
Gelukkig bij thuiskomst een lekke fietsband
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 21:59
|
|
|
MARIO216 schreef: | Gelukkig bij thuiskomst een lekke fietsband |
geluk bij ongeluk dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 22:26
|
|
|
MARIO216 schreef: | Gelukkig bij thuiskomst een lekke fietsband |
Ha ha hoe doe je dat? Meeste mensen krijgen die ergens ver weg van huis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 23:52
|
|
|
PETRA373 schreef: | Ha ha hoe doe je dat? Meeste mensen krijgen die ergens ver weg van huis. |
Gewoon in gesprek gaan met je fiets (band)
Voor mij was het moment... De tuinslang die een open keukenraam in vloog!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op dinsdag 9 juli 2013, 00:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 02:51
|
|
|
...ik kan weer niet slapen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 09:10
|
|
|
de zon is verdwenen en tis plakkerig in huis pfffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 10:32
|
|
|
Hier valt het mee...een mager zonnetje...maar goed te doen... Of het plakkerig wordt...zullen we zo beleven...als dit mensje in beweging komt... Net als Frank slecht geslapen...en dan ook nog op je vrije dag zo vroeg wakker... Maar aan de andere kant ...je dag is lang... Aan de slag nu..
|
|
Naar boven |
|
|