Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 00:03
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | als je je met de Heere bezig houd en zijn geboden, dan zul je aan de wet moeten voldoen. en stemmen op een christelijkepartij. | Wel nee, waar heb je dat vandaan? Er staat in de bijbel, dat waneer je het van de wet verwacht, dan ben je LOS van Christus!
Jezus Christus heeft ons losgekocht van de wet. De wet is gestorven....zo dood als een pier......
Nu mogen we leven van Zijn genade, waarin de liefde het meest is. Geloof. hoop en liefde!
Ik leef onder de genade van de Heer en ik hoef helemaal niet te stemmen[/quote]
er staat ook iets in over onderdaning zijn aan de wet en de koningen en rechters.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 00:03
|
|
|
KAT125 schreef: | gebruik ze dan als spiekbriefje als je ze niet meer snapt. |
Als ik t niet meer snap....dan grijp ik wel naar mijn 'online' verbinding met God. En neem dan Zijn woord wel ter hand.
En als ik dan iets niet begrijp.....sla ik er een andere vertaling op na, meestal trouwens de Staten vertaling, of de King James, maar ok die vertalingen bevatten niet goed geformuleerde dingen.
Maar wat maakt t uit...... God spreekt op zoveel verschillende manieren.
En iedere mening, ieders gedachte, ieders gevoel is interessant en God werkt in ieders leven weer anders.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 00:10
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Als ik t niet meer snap....dan grijp ik wel naar mijn 'online' verbinding met God. En neem dan Zijn woord wel ter hand.
En als ik dan iets niet begrijp.....sla ik er een andere vertaling op na, meestal trouwens de Staten vertaling, of de King James, maar ok die vertalingen bevatten niet goed geformuleerde dingen.
En iedere mening, ieders gedachte, ieders gevoel is interessant en God werkt in ieders leven weer anders. |
idd, alleen de bijbel is de juiste vertaling en de rest is bijelkaar gezocht of verwoord. dus niet het juiste.lees zuivere
Laatst aangepast door
|
KAT125
|
op donderdag 25 februari 2010, 00:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 00:13
|
|
|
MAR907 schreef: | Onlangs heb ik het boekje "De vaderhart van God" gelezen. Als er iemand is met een "vaderhart" dan is dat wel onze schepper.
Zelfs ik leer daar nog van. |
Ik denk dat veel mensen zich niet realiseren wat voor impact het heeft als een kind een afwezige vader (en/of moeder) heeft. En een afwezige vader kan ook een 'aanwezige' vader zijn, die er niet of nauwelijks was ... Als je dat moe(s)t missen, heb je ook dat voorbeeld niet ... en ja, ik weet ... ook ouders maken hun fouten, maar er is wel een verschil in fouten maken en ze voortdurend maken en dan ook nog niet willen erkennen dat je ze gemaakt heeft. Soms wordt het dan een onhoudbare situatie. Godzijdank kan God het ten goede keren, maar ik denk dat de krassen in je hart blijven ... Gelukkig kan je door je verdriet heen de aanwezigheid van God bemerken die je kan geven wat je al die tijd moest missen. Maar denk wel dat het een hele weg is en die weg is zeker niet gemakkelijk.
Ik zou altijd nog het volgende boekje willen lezen:
"Dochters zonder vader, Elke dochter weet hoe belangrijk een vader is. Wanneer vaders ons teleurstellen, kan dat de rest van ons leven impact hebben. Of je vader je nu misbruikte, je verwaarloosde of in de steek liet, het......"
Auteur: Wright, H. Norman
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 00:19
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Als ik t niet meer snap....dan grijp ik wel naar mijn 'online' verbinding met God. En neem dan Zijn woord wel ter hand.
En iedere mening, ieders gedachte, ieders gevoel is interessant en God werkt in ieders leven weer anders. |
yep, idd. En weet je ... soms neem ik het gemiddelde ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 00:28
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik denk dat veel mensen zich niet realiseren wat voor impact het heeft als een kind een afwezige vader (en/of moeder) heeft. En een afwezige vader kan ook een 'aanwezige' vader zijn, die er niet of nauwelijks was ... Als je dat moe(s)t missen, heb je ook dat voorbeeld niet ... en ja, ik weet ... ook ouders maken hun fouten, maar er is wel een verschil in fouten maken en ze voortdurend maken en dan ook nog niet willen erkennen dat je ze gemaakt heeft. Soms wordt het dan een onhoudbare situatie. Godzijdank kan God het ten goede keren, maar ik denk dat de krassen in je hart blijven ... Gelukkig kan je door je verdriet heen de aanwezigheid van God bemerken die je kan geven wat je al die tijd moest missen. Maar denk wel dat het een hele weg is en die weg is zeker niet gemakkelijk.
Ik zou altijd nog het volgende boekje willen lezen:
"Dochters zonder vader, Elke dochter weet hoe belangrijk een vader is. Wanneer vaders ons teleurstellen, kan dat de rest van ons leven impact hebben. Of je vader je nu misbruikte, je verwaarloosde of in de steek liet, het......"
Auteur: Wright, H. Norman |
Wat je hier zegt is heel erg waar Susannah! Voor mijn kinderen is het niet gemakkelijk om op te groeien zonder hun vader...maar mét hun vader was het nóg moeilijker. Nu er rust is gekomen, genieten zij van hun dagen bij hem en andersom. De destijds aanwezige vader was helaas een driftige... en wat is dán beter? Zelf groeide ik op mét een vader...maar dan wél een die zijn drie kinderen nooit zag staan. Ik kan me niet herinneren ooit iets met mijn vader gedaan te hebben, geen spelletje...geen goed gesprek, gewoon niets. Om het Vaderhart van God dan te begrijpen? Daar heb ik heel wat jaren over gedaan. Voor mij was God een zwijgzame God...Eén die niet antwoordde. Hij wás er wel....maar niet voor mij. Inmiddels heb ik geleerd dat de God van hemel en aarde héél Iemand anders is dan mijn eigen aardse vader!
Het boek waar je het zojuist over had? Ik heb het even opgezocht en is te bestellen voor iets meer dan 15 euro, ik wil het ook graag lezen trouwens, bedankt voor de tip!
Ariënne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 00:46
|
|
|
KAT125 schreef: | Wel nee, waar heb je dat vandaan? Er staat in de bijbel, dat waneer je het van de wet verwacht, dan ben je LOS van Christus!
Jezus Christus heeft ons losgekocht van de wet. De wet is gestorven....zo dood als een pier......
Nu mogen we leven van Zijn genade, waarin de liefde het meest is. Geloof. hoop en liefde!
Ik leef onder de genade van de Heer en ik hoef helemaal niet te stemmen |
er staat ook iets in over onderdaning zijn aan de wet en de koningen en rechters.[/quote]
Maar dat heeft niets met het wel of niet "gaan stemmen" te maken.
Dat heeft te maken met het feit, dat er in een land wetten zijn, waar iedere burger zich aan dient te houden, anders krijg je chaos.
En "onderdanig" zijn.....? Wat versta jij daaronder?
Dat wil dus niet zeggen, dat je daar maar kritiekloos aan hebt TE GEHOORZAMEN als een onmondig kind.
Als er bijv. onrechtvaardige wetten zijn, dan kun je daar zeer zeker kritiek op uitoefenen en daar bezwaar tegen maken.
Onderdanig zijn wil m.i. zeggen, dat je als burger de overheid met zijn wetten accepteert en respecteert, maar je mag je verzetten tegen onrechtvaardigheid, onrecht, Goddeloosheid.
Laatst aangepast door
|
SOLAFIDE630
|
op donderdag 25 februari 2010, 00:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 00:48
|
|
|
Ik hoor in heel deze discussie te weinig de gedachte dat de wet van God, de tien geboden dus, zoals Mozes ze kreeg, leefregels zijn die God ons gaf voor ons eigen bestwil. Om ons ongeluk en verdriet te besparen. Wie wordt er b.v. gelukkig van als hij/zij altijd maar begeert wat een ander heeft?? Wie voelt zich een goed mens als hij/sij steelt? Wie vindt zichzelf een kanjer als hij/zij valse getuigenis spreekt en lekker loopt te roddelen ? Wie voelt zich er goed bij al hij/zij lekker respectloos met vader en moeder om gaat?
De wet is voor ons allemaal, voor hoe God de mens bedoelt heeft toen hij Adam en eva schiep.
Het is geen moeten, maar graag willen, als je kind van God bent. Dus waarom zou je die wet verwerpen en daar geen waarde aan hechten?
Er staat niet voor niks: "Heb God lief boven alles, en uw naaste als uzelf, aan deze twee geboden hangt de ganse wet"
Dus die wet staat niet los van God liefhebben, die hangt eraan vast.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 01:10
|
|
|
KAT125 schreef: | jammer voor die 2, wie is de schuldige? ze hadden allebei beter moeten nadenken.
maar 1 ding staat voor mijvast, al heeft ie volgens de regels niks, hij is gewoon de snelste op de 10 km die gister is verreden. ik denk dat sven wel een goedenplak straks van erika terpstra gaat krijgen als troost. |
Ik hoop dat jij dit goed denkt, want Sven heeft het wel verdient.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 02:15
|
|
|
GERT217 schreef: Velen kiezen de Heiland als Koning, maar weinigen dragen Zijn kruis, velen zoeken Zijn hulp en bescherming, maar weinigen off'ren hun goed en hun huis voor de zaak van de dierbare Meester.
Zij beminnen de wereld, beminnen de schijn Beminnen hun goederen die waardeloos zijn
Velen zitten aan Jezus' tafel maar weinigen willen vasten met Hem Zij beven en vluchten als de beker van het lijden tot de rand toe gevuld wordt, om de Naam van Hem.
Komt uit het boek: de vrouw met het Boek. Geschreven door: M A Mijnders- van Woerden
Toen Jezus ervoor stond, bad Jezus: Vader, als U wilt,neem dan deze beker van Mij weg. Maar laat niet wat Ik wil, maar U wilt gebeuren. Uit de hemel verscheen een engel om Hem kracht te geven.
Velen van ons zijn bang om te lijden als ze weten dat het uit kan lopen tot de dood. Maar in Hem zijn we meer dan overwinnaars. Jill
Laatst aangepast door
|
JILL658
|
op donderdag 25 februari 2010, 02:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 02:31
|
|
|
Dat is een waar woord. Is er geen boek: zonen die zonder vader opgroeien? Ik denk dat jongens hun indentiteit zoeken en/of halen bij een vader of vaderfiguur. Als die ontbreekt wat moeten zij dan. Ze zoeken toch iets, waar ze zich aan kunnen spiegelen. Moeilijk voor alle alleengaande moeders, inclusief mij. Wat wij en ikzelf ook proberen het lukt ons niet om dit te geven aan een jongen, want wij kunnen niet vader en moeder tegelijk zijn. Ik probeer het wel, maar ik moet erkennen dat dat niet lukt. Gelukkig staat er geschreven, Dat God onze Man en Vader is. Dus ook een Vader voor onze kinderen. Ik wens iedere alleengaande ouder sterkte hiermee, Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 08:29
|
|
|
KAT125 schreef: | het mag niet en als je er over praat dan gebeurt dat ook niet. alleen we moeten alles tolereren en maar aan nemen.
gedeeltelijk verwijderd op verzoek van liesbeth. |
dat is geen antwoord
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 08:32
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Oei, was het een zwijn of een hert? |
het was Bambi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 08:55
|
|
|
PIETER649 schreef: | het was Bambi |
Lekker , jammer dat het bijna was. Moet ze volgende keer toch iets gerichter rijden. Was het trouwens een hert of een hinde?
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op donderdag 25 februari 2010, 09:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 09:25
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Bij mij gebeurde het toen de verbindingsapparaatje van de computer te warm werd toen er heel veel mensen gelijktijdig op cm waren |
't Is maar 1 keer in het jaar Valentijnsdag, dat scheelt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VINCENT394
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 09:34
|
|
|
KAT125 schreef: | is goed vincent,maar je mag elkaar ook leren verstaan wat HET woord inhoud? |
Helemaal mee eens Kat, natuurlijk mag dat. (moet dat zelfs, om met Paulus te spreken)
Echter, juist via een publiek berichtenbord kun je zo makkelijk verkeerd begrepen worden, dat het zo makkelijk is om andere mensen te kwetsen. Juist daarom is het belangrijk om je eigen emoties te scheiden van je boodschap, en helder en duidelijk je boodschap door te geven.
Vincent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 09:58
|
|
|
KAT125 schreef: | het mag niet en als je er over praat dan gebeurt dat ook niet. alleen we moeten alles tolereren en maar aan nemen.
gedeeltelijk verwijderd op verzoek van liesbeth. |
Liesbeth, je beknot de vrijheid van meningsuiting wel hoor. Maar zoals ik jou ken, had je er vast een goede reden voor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 10:13
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Ik verdedig mij niet, maar ik vind t volgende:
Er is geen enkele zonde groter dan de andere, allen zijn gelijk.
Zonde is je doel missen
Nog meer zonde is het als je je zonde niet aan t kruis bij Jezus brengt, Zijn tranen in zijn ogen hebt gezien, en hebben mogen ervaren dat die traan er voor jou was. Een traan van blijdschap van Jezus, dat je daar bent gekomen. |
Zo is dat! Wat mooi gezegd, Jonathan. En als iemand anders jou uitmaakt voor een grote zondaar (en zichzelf stiekem wel geweldig vindt), dan moet je eigenlijk medelijden hebben met hem/haar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 10:46
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | 't Is maar 1 keer in het jaar Valentijnsdag, dat scheelt. | was na valentijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 10:55
|
|
|
DANIEL777 schreef: | was na valentijn |
Oei, dan heb je een serieus probleem dus. Sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VINCENT394
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 11:03
|
|
|
KAT125 schreef: | Mode-industrie opgeschrikt door penisbroek
de rest van de tekst bespaar ik jullie.
vijheid van menings uiting,maar dit is toch waanzin?
|
Ik had het plaatje ook wel gezien en er smakelijk om gelachen. Niet dat ik ooit van plan was zo'n broek te gaan dragen, maar dat iemand het lef heeft er eentje te maken.
Wie weet zitten ze wel ontzettend lekker en zijn ze over drie jaar in de mode.
En over homo's... daarover heb ik iets te bekennen! Ik heb ooit wel eens een half uurtje met een paar homo's gepraat en was enorm verrast. Het zijn namelijk net mensen...
Vincent
(Disclaimer: neem dit bericht niet te serieus.... zo is het niet bedoeld)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 11:06
|
|
|
Nou, t was meer Bambi's moeder.....en vooral erg groot, werd gewoon even donker in de auto. Maar ik kan wel diervriendelijk aanrijden, ze stond gewoon weer op na de klap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 11:10
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Nou, t was meer Bambi's moeder.....en vooral erg groot, werd gewoon even donker in de auto. Maar ik kan wel diervriendelijk aanrijden, ze stond gewoon weer op na de klap |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 11:23
|
|
|
En weer ff terug naar het stapavondje
Tot zover hebben aangemeld
Henk710 & Robbedoes Syla & Harrie Rellok Raps Clowntje & Roos Chatuliem Bert Sarijs Trijnie Henduk
En met vraagteken
Leanne Klaas Glenn en Ariënne Herman
Je was Henduk vergeten Maar staat er nu wel bij hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 11:26
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | niet goed Mar ? |
Het is goed Susannah, ik ben er mee eens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 11:35
|
|
|
KAT125 schreef: | nou ik denk asik daar zou lopen dan val ik wel op,want nette kleren heb ik niet dus ik loop daar in mn werk kleding en momenteel ga ik er zo wie zo niet heen want dan moet ik in ene rolstoel zitten en jah daar zie ik mezlef nog niet helemala geschikt in. maar vind het jammer dat er niks is geschreven over dat. |
Er is toch wel genoeg over geschreven, Kat Zie de link. Maar je moet wel even zoeken, het komt niet aanwaaien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 11:39
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Tjongejonge wat een reacties zeg.... omdat ik een 3-tal interpretaties / formuleringen / overwegingen (huh...ben al bang dat ik t verkeerde woord ga gebruiken) plaats over hoe anderen de 10geboden lezen.
Waar gaat t om? De wet is alleen bedoeld om de zonde bij de mens aan te wijzen. De zonde en schuldbesef kan je bij t kruis van Jezus brengen.
Wat maakt t dan uit? hoe je er komt? welk woord je er bracht? wiens voorbeeld je aanspreekt?
als jullie ff googelen...zie je die 3 formuleringen zo op t internet staan.
t Zijn NIET mijn woorden, maar ze boeien mij, om eens te zien hoe anderen er over nadenken. Ik ga met niemand een discussie uit de weg, ben voor niemands mening bang, ook niet dat ik ergens over aan de twijfel wordt gebracht.
Maar ik veroordeel niemand, iedereen heeft zijn waarden. Ik ben opgevoed in een gereformeerde hervormde bondsgemeente, convesioneel hervormd gezeten, evangelische gemeente, nederlands-en christelijk gereformeerd en kerk nu in een PKN gemeente in mijn woonplaats Spijkenisse, een heel evangelisch getinte gemeente. Heb wat kerken van binnen meegemaakt, katholieke diensten, orthodoxe diensten......maar van sommigen van jullie meningen en veroordelingen schrik ik echt
jammer |
Ik denk ook omdat dat komt vanwege de manier waarop je dingen geformuleerd hebt. Hoewel het waarschijnlijk niet de bedoeling is, heeft het de geur van vervanging. Laten we de 10 geboden maar vervangen door deze geboden. Of, laten we de 10 geboden maar eens in een Nieuw Testamentisch daglicht zetten. En daarmee ondermijn je in mijn ogen de Woorden van God. Let goed, deze Woorden heeft Mozes op de berg Horeb van God gekregen. Sterker nog, God heeft ze Zelf geschreven op de stenen tafelen. Daar knoei je naar mijn ogen niet mee. Die laat je staan en laat je in hun waarde. Die invulling die jij geeft heeft naar mijn idee niet dezelfde heiligheid als deze woorden. Dit is jouw interpretatie, de 10 geboden zijn het Woord van God.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DENNISS669
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 11:58
|
|
|
Hier geen eigen mening, of ik vind... hoop dat jullie met mij belangrijker vinden wat God zelf zegt: 2. Kor. 3,6-8: Hij heeft ons bekwaam gemaakt om dienaars van het nieuwe verbond te zijn, niet van de letter, maar van de Geest; want de letter doodt, maar de Geest maakt levend. Als nu de bediening van de dood in letters in stenen gegraveerd er een in heerlijkheid was, zodat de Israelieten hun ogen niet gericht konden houden op het gezicht van Mozes, vanwege de heerlijkheid van zijn gezicht, hoewel die tenietgedaan zou worden; hoe zal dan niet veel meer de bediening van de Geest er een in heerlijkheid zijn? ... 14 Maar hun gedachten werden verhard; want tot op heden blijft diezelfde bedekking bij het lezen van het Oude Testament, zonder te worden weggenomen. Die bedekking wordt tenietgedaan in Christus. De bediening van de dood, geschreven op stenen = 10 geboden. Geen andere wet is op steen geschreven. Hebreeën 8,13: Als Hij spreekt van een nieuw verbond, heeft Hij daarmee het eerste voor verouderd verklaard. En wat oud is verklaard, en wat verouderd, staat op het punt te verdwijnen. Het verbond van Mozes is dus duidelijk geen eeuwig durend verbond!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 12:39
|
|
|
1 Timoteüs 2:1 Allereerst vraag ik dat er voor alle mensen gebeden wordt, dat er smeekbeden, voorbeden en dankgebeden voor hen worden uitgesproken. 2 Bid voor alle koningen en gezagsdragers, opdat we rustig en ongestoord kunnen leven, in alle vroomheid en waardigheid. 3 Dat is goed en welgevallig in de ogen van God, onze redder, 4 die wil dat alle mensen worden gered en de waarheid leren kennen. 5 Want er is maar één God, en maar één bemiddelaar tussen God en mensen, de mens Christus Jezus, 6 die zichzelf gegeven heeft als losgeld voor allen, als het getuigenis voor de vastgestelde tijd. 7 Om dit te verkondigen ben ik als apostel aangesteld. Ik spreek de waarheid, ik lieg niet – ik ben aangesteld als leraar voor de heidenen om hun het geloof en de waarheid te onderwijzen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 13:02
|
|
|
Maar wat maakt t uit...... God spreekt op zoveel verschillende manieren. En iedere mening, ieders gedachte, ieders gevoel is interessant en God werkt in ieders leven weer anders. |
Zelfs als een zacht briesje ....... (nadenkertje )
1 Kon 19,12 Na de aardbeving was er vuur, maar de HEER bevond zich niet in dat vuur. Na het vuur klonk het gefluister van een zachte bries.
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op donderdag 25 februari 2010, 13:04
|
|
Naar boven |
|
|
|
|