Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 01:01
|
|
|
PETRA373 schreef: | Als je maar niet dan weer gaat dichten, daar word iedereen zo zwemerig van |
De zon komt door het raam naar binnen, De stralen raken net de grond, De nieuwe dag kan weer beginnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 06:47
|
|
|
Ja, hier ook!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 07:28
|
|
|
Tja geen wonder dat ik de zon niet ziet.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 07:44
|
|
|
HEIDE936 schreef: | De zon komt door het raam naar binnen, De stralen raken net de grond, De nieuwe dag kan weer beginnen. |
Eerst maars ff een achterstallige afwas wegwerken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 09:11
|
|
|
HEIDE936 schreef: | De zon komt door het raam naar binnen, De stralen raken net de grond, De nieuwe dag kan weer beginnen. |
de zwervers zijn al ontwaakt , in het riet meeste mensen zien ze niet na een lange winter vol kou begint de dag wat beter nou
vlakbij wonen velen in hun veilig huis zien de gebrokenen niet zonder huis kijken ze aan , wat ben jij vies en vuil de gebrokenen, waar god om mee huil
fietsen langs het water , met het riet na de stad, die alleen de opruiming ziet kopen onbenulligge dingen niemand die hun hart hoort zingen
wanneer je iets kleins en liefs voor ze doet dat houd ze overeind, geeft ze moed.
Dacht zal hem effe voor je afmaken, petra die bij het water en riet woont, waar ja soms mensen slapen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 09:14
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Eerst maars ff een achterstallige afwas wegwerken |
goed idee, mooie dag om alle lakens es te wassen en buiten te laten drogen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 17:24
|
|
|
Leuk, we gaan deze weekend moeder en dochter weekend houden, dus limburgers op gepast ik zit weer achter het stuur...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 17:28
|
|
|
PETRA373 schreef: | de zwervers zijn al ontwaakt , in het riet meeste mensen zien ze niet na een lange winter vol kou begint de dag wat beter nou
vlakbij wonen velen in hun veilig huis zien de gebrokenen niet zonder huis kijken ze aan , wat ben jij vies en vuil de gebrokenen, waar god om mee huil
fietsen langs het water , met het riet na de stad, die alleen de opruiming ziet kopen onbenulligge dingen niemand die hun hart hoort zingen
wanneer je iets kleins en liefs voor ze doet dat houd ze overeind, geeft ze moed.
Dacht zal hem effe voor je afmaken, petra die bij het water en riet woont, waar ja soms mensen slapen. |
Mooi Petra!..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 17:43
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Leuk, we gaan deze weekend moeder en dochter weekend houden, dus limburgers op gepast ik zit weer achter het stuur........... |
Das dan alleen nog maar dat stuur...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 18:09
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Das dan alleen nog maar dat stuur...
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 22:00
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Leuk, we gaan deze weekend moeder en dochter weekend houden, dus limburgers op gepast ik zit weer achter het stuur........... |
Geniet ervan.. Lijkt me erg gezellig zo samen;;
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 22:21
|
|
|
He lekker Joanne geniet er van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 22:31
|
|
|
Ja doen we reuze in erin, het is al jaren geleden dat wij samen weg waren zo weekend, van alles al geprobeerd! Samen fiets vakantie, met de oma fiets, hut naar hut, ja dat was een hele rit op zich zelf al vooral als je een verkeerde berekening gedaan heb, de hele dag fietsen ede naar hellendoorn! dat was hut 1, naar hut 2 die was gelukkig beter, alleen die hit , daar zaten ongedierte erin, pissebedden en spinnen en een dochter die bang voor spin is! gelukkig hut 4 was richting huis, alleen daarna heeft mijn dochter hekel aan fietsen gekregen, raar hoor!
jaar daarop deden wij het beter, dachten wij! texel met een tent, nog nooit gedaan en ik had zoiets van als een ander kan dan kan ik het ook...............nou tent op zetten ging prima met de ijzeren haring alleen in dat duin zand zat het niet erg vast, vooral toen we terug kwamen met die harde wind, was ons tentje omhoog geblazen en onze spulletjes allemaal nat, ach houten haring gehaald, terug naar huis, nou echt niet, we zijn bikkels!
en nu gaan we weer moeder en dochter, het zal best wel weer wat gebeuren we zijn gek op avontuur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 april 2013, 09:13
|
|
|
Vandaag aan een portret olieverf beginnen..
T'punt is alleen; De mensen hebben maar een wazige foto van die persoon Verder helemaal niets! De foto lijkt op een verrekijker,die voor mijn ogen niet goed staat ingezoemd.
Ik zeg..goed als je dat toch wil laten schilderen? ik maak wel wat ik zie, Gelukkig had de persoon een redelijk SNOR.. Waardoor je toch kan zien,dat moet hem zijn.
Nou,ik begin maar gewoon...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 april 2013, 09:22
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Vandaag aan een portret olieverf beginnen..
T'punt is alleen; De mensen hebben maar een wazige foto van die persoon Verder helemaal niets! De foto lijkt op een verrekijker,die voor mijn ogen niet goed staat ingezoemd.
Ik zeg..goed als je dat toch wil laten schilderen? ik maak wel wat ik zie, Gelukkig had de persoon een redelijk SNOR.. Waardoor je toch kan zien,dat moet hem zijn.
Nou,ik begin maar gewoon... |
Dat word dus een "wazige" snor op doek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 april 2013, 16:45
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Dat word dus een "wazige" snor op doek
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 07:34
|
|
|
1. Werken over ongeveer 20 minuten.... Daarna 2. vrij en weg, naar buiten doen wat ik wil
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 3 mei 2013, 07:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 09:24
|
|
|
Dus een heel gesprek over auto verkopen..blablabla...
Ik mis alleen 1 ventiel dopje zal ik zeggen tegen die persoon die voor de auto komt.. Nou,over zoiets kleins ga je toch niet vallen..zeg ik. .
Hij keek me twijfelend aan..
Enja.. zei ik;... op de sloop of bij een auto handelaar ,zullen er nog best wel zulke precies dezelfde,ja ook die kleur..en van dat merk..en die bij die auto past..ventiel dopjes te koop zijn;)
Hij keek mij gelijk blij aan
Zelf zou het mij een worst wezen,wel of geen dopje?!
Wij naar sloop en auto handelaren zoeken.. Nee,koopt die daar een andere auto met wel 4 passende dopjes?
Soms kan iets zo gek gaan he..??
(Own Accord:))
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op vrijdag 3 mei 2013, 10:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 10:41
|
|
|
De kledingkast van dochterlief aanvullen... Nieuwe kleding kopen....
We proberen er meteen maar een leuke dag van te maken....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 13:17
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | De kledingkast van dochterlief aanvullen... Nieuwe kleding kopen....
We proberen er meteen maar een leuke dag van te maken.... |
Gezellig shoppen.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 13:40
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Dus een heel gesprek over auto verkopen..blablabla...
Ik mis alleen 1 ventiel dopje zal ik zeggen tegen die persoon die voor de auto komt.. Nou,over zoiets kleins ga je toch niet vallen..zeg ik. .
Hij keek me twijfelend aan..
Enja.. zei ik;... op de sloop of bij een auto handelaar ,zullen er nog best wel zulke precies dezelfde,ja ook die kleur..en van dat merk..en die bij die auto past..ventiel dopjes te koop zijn;)
Hij keek mij gelijk blij aan
Zelf zou het mij een worst wezen,wel of geen dopje?!
Wij naar sloop en auto handelaren zoeken.. Nee,koopt die daar een andere auto met wel 4 passende dopjes?
Soms kan iets zo gek gaan he..??
(Own Accord:)) |
LOL....(En nu ga ik echt naar buiten ;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 mei 2013, 08:07
|
|
|
effe opruimen en de zon in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 mei 2013, 09:46
|
|
|
Een vrije dag...de zon is ook al wakker... Met de zon...altijd zo blij....
Geef me de kalmte om te accepteren wat ik niet kan veranderen, de moed om te veranderen wat ik kan veranderen, en de wijsheid om het verschil te kennen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 mei 2013, 11:55
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Een vrije dag...de zon is ook al wakker... Met de zon...altijd zo blij....
Geef me de kalmte om te accepteren wat ik niet kan veranderen, de moed om te veranderen wat ik kan veranderen, en de wijsheid om het verschil te kennen. |
Mooie wijze woorden Dankje wel zeeland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 mei 2013, 13:38
|
|
|
Even buurten bij de buren aan de overkant
Ja, dát heb je met dorpjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 mei 2013, 13:44
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Mooie wijze woorden Dankje wel zeeland |
Ach Joannie...het zijn wel wijze woorden...maar ze zijn niet van mezelf!!! Ik zou ze wel meer toe moeten passen in mijn leven... Geduld en wijsheid...2 van die dingen....
Job..had dat geduld...Salomo die wijsheid... Maar beiden wisten dat ze dat NIET van zichzelf hadden...
Ik bid maar...om dat geduld en die wijsheid...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 4 mei 2013, 13:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 mei 2013, 13:53
|
|
|
De douche is net schoon... De strijkbout wil nog even strijken...(ik niet maar luister wel naar hem)
Vanavond met iemand uit eten..die jarig is...en dat niet wilde ""vieren"" Misschien door samen te zijn...er wel een fijne avond van te maken.... We gaan wokken....ik kijk er erg naar uit!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 mei 2013, 14:31
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | De douche is net schoon... De strijkbout wil nog even strijken...(ik niet maar luister wel naar hem)
Vanavond met iemand uit eten..die jarig is...en dat niet wilde ""vieren"" Misschien door samen te zijn...er wel een fijne avond van te maken.... We gaan wokken....ik kijk er erg naar uit!!! |
Zo wat ben jij actief geweest al! compliment hoor!
Leuk dat je vanavond lekker weg gaat!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 5 mei 2013, 13:21
|
|
|
Helemaal niks....heerlijk! De heren kijken voetbal dus daar heb ik geen last van,de badkamer had ik voor mezelf en straks ga ik er lekker op uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zondag 5 mei 2013, 13:39
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Helemaal niks....heerlijk! De heren kijken voetbal dus daar heb ik geen last van,de badkamer had ik voor mezelf en straks ga ik er lekker op uit |
Kijk das lekker...geniet ervan..
|
|
Naar boven |
|
|