ChristianMatch

Forum

Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
Ga naar pagina Vorige 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 ... 29 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 10:35

MAMALOE463 schreef:
Psttttt, niet verder vertellen maar ik ben echt enorm bang voor muizen Verlegen lachende smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Gisteren was ik de schuur aan het vegen en de container opzij zetten om ook daarachter netjes te vegen en emmer chloor stond klaar zodat alles weer lekker schoon zou zijn, zie ik daar een kartonnetje op de grond liggen met echte muizentandjes, tenminste dat denk ik dat het van een muis moet zijn Engeltje smiley
Ik bekijk dat kartonnetje vol met aangevreten randjes eens goed en zag al een schuur vol met muizen zitten, en ik ben weggerend uit de schuur en de deur dichtgeklapt Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley
En mijn zoon die s avonds thuiskwam heb ik gevraagd de schuur even te vegen en die emmer chloor erover heen te gooien omdat ik het druk had Smiley met dichtgeplakte mond
Durfde tegen hem niet te zeggen dat zijn moeder zo'n schijtluis is en bang voor een muisje Verlegen lachende smiley

Oh oh! Dan ben je zeker niet bang voor spinnen?

Ik vind muisjuz schattig, maar spinnen niesso...

Guess what: ik hoorde laatst iemand die woont op 13 hoog in een flat en die had een muis in huis! Verraste, verbaasde smiley Weird...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 11:43

CARMEN073 schreef:
Oh oh! Dan ben je zeker niet bang voor spinnen?

Ik vind muisjuz schattig, maar spinnen niesso...

Guess what: ik hoorde laatst iemand die woont op 13 hoog in een flat en die had een muis in huis! Verraste, verbaasde smiley Weird...

Een spin vind ik lang zo eng niet, maar die muizen met die enge lange staartjes brrrrrr Geschokte, onthutste smiley

Ieuw, 13 hoog op n flat, waar moet je heen!! Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 11:48

MAMALOE463 schreef:
Ieuw, 13 hoog op n flat, waar moet je heen!! Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley

Ja pcies; je kunt die muis niet overboord gooien he, dan raakt ie plat! Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 12:00

CARMEN073 schreef:
Ja pcies; je kunt die muis niet overboord gooien he, dan raakt ie plat! Verraste, verbaasde smiley

Grote griezels, ik ril al bij het idee alleen al dat je zo'n eng beestje vast moet pakken en uit je raam smijten dertien hoog Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 13:50

MAMALOE463 schreef:
Grote griezels, ik ril al bij het idee alleen al dat je zo'n eng beestje vast moet pakken en uit je raam smijten dertien hoog Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley

Neem een kat en weg benne de muizen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 15:03

CARMEN073 schreef:

Platte muizen...doen niet veel kwaad meer...dus???
Gewoon plat maken...

Kun je nagaan...ik heb geleefd in een huis met twee tamme ratten.....
Ik zag ze gelukkig niet en mijn dochter was de eigenaresse...(beter!!)

Die hebben pas lange staarten....gewoon eng...
Gelukkig is het verleden tijd...maar nu is er weer een cavia...die is niet eng...
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 15:37

Ladies, ff onder elkaar; (hoor geen man meer): wat vinden we ook alweer zo leuk aan mannen?
Naar boven

Auteur Bericht
BERT168

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 19:47

CARMEN073 schreef:
Ladies, ff onder elkaar; (hoor geen man meer): wat vinden we ook alweer zo leuk aan mannen?

(voor de mannen..) Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 19:50

BERT168 schreef:
(voor de mannen..) Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond

kijk dan ook niet altijd nieuwsgierig (bl)aagje Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 21:45

BERT168 schreef:

Ja , ik zwijg wel . Op dit topic wìl ik geeneens meer een reactie plaatsen.
Zal een beetje gek zijn. Het mooiste zou zijn om dit topic in quarantaine te gooien. Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 21:55

CARMEN073 schreef:

ben nog steeds een antwoord aan het zoeken Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 21:57

CARMEN073 schreef:

Euh....dat ze dingen voor je oplossen waar je zelf geen verstand van hebt/zin in hebt/niet kunt..........laten ze het maar niet horen Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 22:00

LEANNE226 schreef:
Euh....dat ze dingen voor je oplossen waar je zelf geen verstand van hebt/zin in hebt/niet kunt..........laten ze het maar niet horen Engeltje smiley

Hòren???? Ha , we lèzen het zelfs niet meer. Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 22:18

LEANNE226 schreef:

Nou uh, een man in huis is toch wel errug handig om die muizen te verjagen en de spinnen voor je te vangen en al die andere enge dieren voor ons schijtluizerige vrouwtjes te verdelgen Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 23:43

MAMALOE463 schreef:
Nou uh, een man in huis is toch wel errug handig om die muizen te verjagen en de spinnen voor je te vangen en al die andere enge dieren voor ons schijtluizerige vrouwtjes te verdelgen Knipoog smiley Knipoog smiley

goh, mijn vrouw verdelgd slangen zelf, nadat ze vrijwillig met krokodillen heeft geworsteld. een kat heeft ze niet nodig, op muizen jagen doet ze liever zelf, en dan is t bijna tijd voor ontbijt: een boterham met spinnen, sprinkhanen en meelwormen (veel protaïnen). hopelijk bezoekt ze binnekort CM ook eens, tenzij die wilde baviaan haar laptop weer heeft aangevreten. je begrijpt dat ze het vast leuk vindt in Amsterdam op 3 hoog achter... Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 23:48

BART347 schreef:
goh, mijn vrouw verdelgd slangen zelf, nadat ze vrijwillig met krokodillen heeft geworsteld. een kat heeft ze niet nodig, op muizen jagen doet ze liever zelf, en dan is t bijna tijd voor ontbijt: een boterham met spinnen, sprinkhanen en meelwormen (veel protaïnen). hopelijk bezoekt ze binnekort CM ook eens, tenzij die wilde baviaan haar laptop weer heeft aangevreten. je begrijpt dat ze het vast leuk vindt in Amsterdam op 3 hoog achter... Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Bart wat hoor ik nou, heb jij een vrouw??? Verdelgd jou vrouw dan soms al het ongedierte bij jullie omdat jij een ietsie pietsie schijtluizerig bent? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Dat kan natuurlijk ook he dat bij jullie de rollen zijn omgedraaid....

Hoezo hopelijk bezoekt ze binnenkort CM? Gaat ze bij je weg soms? Omdat zij voor haar held op sokken het ongedierte moet verdelgen Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 23:55

MAMALOE463 schreef:
(...)
Hoezo hopelijk bezoekt ze binnenkort CM? Gaat ze bij je weg soms? Omdat zij voor haar held op sokken het ongedierte moet verdelgen Smiley met dichtgeplakte mond

nee, pas dan kan ik haar ook ontmoeten... Verliefde smiley

bovendien is ze dus bijna net zo dapper als ik zelf. Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 00:09

BART347 schreef:
nee, pas dan kan ik haar ook ontmoeten... Verliefde smiley

bovendien is ze dus bijna net zo dapper als ik zelf. Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril

Je praat al over je vrouw die je nog niet hebt? Gefrustreerde smiley
Ik raad je aan het boek mannen komen van mars vrouwen komen van venus te lezen,heule handige tips staan daarin, hoe om te gaan met een vrouw Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 00:13

MAMALOE463 schreef:
Je praat al over je vrouw die je nog niet hebt? Gefrustreerde smiley
Ik raad je aan het boek mannen komen van mars vrouwen komen van venus te lezen,heule handige tips staan daarin, hoe om te gaan met een vrouw Knipoog smiley

is de auteur een man of een vrouw?

bijzonder knap als je een gebruiksaanwijzing kan schrijven die op alle vrouwen van toepassing is Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 00:21

GERRIT603 schreef:
is de auteur een man of een vrouw?

bijzonder knap als je een gebruiksaanwijzing kan schrijven die op alle vrouwen van toepassing is Lachende smiley

De auteur van het boek is Huub Stapel, een man dus Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Uh, volgens mij begrijp jij het niet goed, het gaat over hoe mannen in het algemeen kunnen reageren, en hoe vrouwen in het algemeen kunnen reageren, dus is voor beiden zowel man als vrouw geschikt om te lezen Slapende smiley Slapende smiley

Laatst aangepast door
MAMALOE463
op vrijdag 17 augustus 2012, 00:22
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 00:27

MAMALOE463 schreef:
De auteur van het boek is Huub Stapel, een man dus Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Uh, volgens mij begrijp jij het niet goed, het gaat over hoe mannen in het algemeen kunnen reageren, en hoe vrouwen in het algemeen kunnen reageren, dus is voor beiden zowel man als vrouw geschikt om te lezen Slapende smiley Slapende smiley

das jammer dat het in het algemeen is

ik zoek de gebruiksaanwijzing die bij "die ene" hoort
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 00:35

GERRIT603 schreef:
das jammer dat het in het algemeen is

ik zoek de gebruiksaanwijzing die bij "die ene" hoort

ik zoek een vrouw zonder gebruiksaanwijzing... lekker makkelijk Engeltje smiley

gewoon een knop indrukken en ze werkt.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(of ze wordt daar ook heel bij van, dat kan (en mag) ook nog...) Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 00:38

BART347 schreef:

gewoon een knop indrukken en ze werkt.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(of ze wordt daar ook heel bij van, dat kan (en mag) ook nog...) Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond

dat zal een hele lange zoektocht worden, succes
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 00:39

BART347 schreef:

Hm...... misschien is het dan handiger om niet op CM te zoeken, maar bijv. op http://www.robots.nu/huishoudrobot/ bijvoorbeeld??
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 00:45

BART347 schreef:

Kan je dan niet beter een opblaaspop nemen Bart Engeltje smiley
Nooit geen gezeur en geen gebruiksaanwijzing nodig Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Echt iets voor jou.
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 00:58

MAMALOE463 schreef:
Kan je dan niet beter een opblaaspop nemen Bart Engeltje smiley
Nooit geen gezeur en geen gebruiksaanwijzing nodig Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Echt iets voor jou.

klinkt bijna een beetje Palestijns... Gefrustreerde smiley (van knop naar opblazen en geen gezeur meer idd, en ook geen vrouw meer) Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

en, hoe noem je een vrouw die jouw zuur verdiende geld klakkeloos uitgeeft?

een 'uitzuigpop'...

ik zoek iets daar tussen in. zijn er nou geen 'gewone' vrouwen? Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 01:05

STEENTJE178 schreef:
Hm...... misschien is het dan handiger om niet op CM te zoeken, maar bijv. op http://www.robots.nu/huishoudrobot/ bijvoorbeeld??

ja nou, heel leuk...

hoop je dat ie op de zuigstand staat, staat ie toch op maaistand.... Verraste, verbaasde smiley

(auww!) Geschokte, onthutste smiley

(dat was dus toch geen zuigzoen... nu zijn mn lippen eraf) Smiley met dichtgeplakte mond

steentje heeft geen hart van vlees, nou, ik wel... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 08:09

BART347 schreef:
klinkt bijna een beetje Palestijns... Gefrustreerde smiley (van knop naar opblazen en geen gezeur meer idd, en ook geen vrouw meer) Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

en, hoe noem je een vrouw die jouw zuur verdiende geld klakkeloos uitgeeft?

een 'uitzuigpop'...

ik zoek iets daar tussen in. zijn er nou geen 'gewone' vrouwen? Engeltje smiley

Als je zulke domme dingen zegt Bart, kan je een dom antwoord terug verwachten Boze smiley

Jij schildert de vrouwen in het algemeen zo zwart af continue hier op het forum dat het mij dan maar beter lijkt dat je een opblaaspop neemt, nu ook weer heb je het over een vrouw die jou zuur verdiende geld zou uitgeven, sorry maar ik weet niet maar er zijn legio normale vrouwen die jou geld echt niet nodig hebben en heul zelfstandig zijn hoor en hun eigen centjes verdienen Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 08:11

BART347 schreef:
ja nou, heel leuk...

hoop je dat ie op de zuigstand staat, staat ie toch op maaistand.... Verraste, verbaasde smiley

(auww!) Geschokte, onthutste smiley

(dat was dus toch geen zuigzoen... nu zijn mn lippen eraf) Smiley met dichtgeplakte mond

steentje heeft geen hart van vlees, nou, ik wel... Engeltje smiley

En volgens mij heeft Bart helemaal geen hart Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 08:49

ERIKA129 schreef:
ben nog steeds een antwoord aan het zoeken Clown smiley

Zeg als je het antwoord hebt, kun je het dan even delen. Want ik zou het nl ook niet weten. Lachende smiley met blinkend witte tanden Engeltje smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 ... 29 Volgende
Pagina 23 van 29