Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 22:49
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik slaap er geen seconde minder om!!! |
nee Zeeland ik ook niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 23:01
|
|
|
[quote=ROELANDE345]ach wat extra eiwitten snachts kan geen kwaad toch
Ik kies toch liever een eitje
als ik toch mag kiezen , zolang ik er zelf maar geen leg!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 23:05
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Of om de vrouwen gek te maken op HUN topic
Maar lekker hoor, deze tips, daar kan ik wel wat mee...pfft, potje honing nadoen en kiekeboe spelen Maar ondertussen heb ik er toch maar 1 te pakken nu de andere nog |
En Josina , gevangen????
Of je verstoppen , en als hij op je af komt, Pats
wel zielig eigenlijk vliegen moordenaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 23:06
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Heey Leanne,
Ik zat ff te Google-en en moest toch wel lachen toen ik de eigenschappen van je plant las op deze site: http://plantaardigheden.nl/plant/beschr/gonnve/hop.htm
Verder lees ik vooral dat agressief verdelgen (maar die van jou is daar zelfs tegen bestand, zo te lezen ) of uitgraven eigenlijk de enige oplossingen zijn Kun je de vrouwelijke bellen niet doorverkopen aan mensen die bier willen maken? of het voor andere homeopatische doeleinden willen gebruiken? |
Oeps,libidoverlagend? Weg met die rommel! Ik ga azijn proberen,bedankt voor de tip!
Visser,ze glimmen.....volgende maand mag je weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 23:26
|
|
|
NICKY298 schreef: | En Josina , gevangen????
Of je verstoppen , en als hij op je af komt, Pats
wel zielig eigenlijk vliegen moordenaar |
Haha, ja hoor, die kan het niet meer navertellen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 00:45
|
|
|
Mag ik ook vragen ?
Ik heb weinig ervaring op de 1e dag na trouwdag
Wie moet eigenlijk afwassen? Man of vrouw
Ik hoop dat hier wel getrouwde persoon goede tip kan geven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 00:51
|
|
|
Dat doe je natuurlijk samen herman, juist afwassen is zoo gezellig, en dan heb je de meest leuke gesprekken samen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 00:52
|
|
|
btw: van harte gefeliciteerd !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 01:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik weet niet of er zoveel eiwitten zitten in spinnen. Tijdens mijn legerdienst leerde we andere 'zaken' te eten die voedzaam waren. Zoals larven, wormen en ander kruipgedierte. |
Dat is toch niet normaal, dat ze je dat tijdens dienst laten doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 01:07
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Als je nagaat dat ieder mens in zijn leven snacht spinnen verorbert word weinig slapen dan |
Ja, maar dát gebeurd alleen in beneden huisen, die spinnen.
Toen ik eerst in een vrijstaandhuis woonde zaten daar altijd veel spinnen binnen. Het was een oud huis wel opgeknapt, maar toch, veel plek waar de spinnen door konden. En elke dag weer binnen spinnen opzuigen, het waren er steeds teveel, om te vangen en naar buiten te brengen...
Maar als je gewoon in een nieuwbouw appartement woont, dan heb je daar geen last van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 08:01
|
|
|
WILMA729 schreef: | Dat doe je natuurlijk samen herman, juist afwassen is zoo gezellig, en dan heb je de meest leuke gesprekken samen. |
Ja, en als je dan een hekel aan afwassen hebt?
Ik had eerst een afwasmachine toen ik was getrouwd, was zelf gezeik wie de afwasmachine moet vullen.
Neehee, gewoon zorgen dat je eke dag ergens kan eten, heel makkelijk: a. je hoeft niet te denken van wat ga ik vandaag nu weer eten. b. je hoeft geen boodschappen te doen, niet voor het geld bedoel ik natuurlijk maar voor de moeite, supermarkt in, in de rij staan sjorren met die boodschappen.... c. Je hebt geen afwas, je kan gewoon opstaan en hoeft niet eens je bord naar de keuken te brengen.
Ik heb ook een vriend als die hier komt gaat die altijd voor me koken en afwassen, kijk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 11:12
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Mag ik ook vragen ?
Ik heb weinig ervaring op de 1e dag na trouwdag
Wie moet eigenlijk afwassen? Man of vrouw
Ik hoop dat hier wel getrouwde persoon goede tip kan geven |
Herman , Herman wat valt me dat van jullie tegen joh. ! dag getrouwd en nu al dat woordje moet. de juiste vraag is natuurlijk wie mag jij wilt jou lieve vrouw zo graag bijstaan dat die vaat als vanzelf gaat. en zij op haar beurt hetzelfde. Dus het wordt ruziemaken wie het mag doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 11:19
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Herman , Herman wat valt me dat van jullie tegen joh. ! dag getrouwd en nu al dat woordje moet. de juiste vraag is natuurlijk wie mag jij wilt jou lieve vrouw zo graag bijstaan dat die vaat als vanzelf gaat. en zij op haar beurt hetzelfde. Dus het wordt ruziemaken wie het mag doen
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 11:29
|
|
|
HEIDE115 schreef: | zand erover heen gooien;) |
Heide ik geloof nog dat jij gelijk heb!
goed met de bezem er overheen en hoppa de vlekken gaan er af.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 19:15
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, maar dát gebeurd alleen in beneden huisen, die spinnen.
Toen ik eerst in een vrijstaandhuis woonde zaten daar altijd veel spinnen binnen. Het was een oud huis wel opgeknapt, maar toch, veel plek waar de spinnen door konden. En elke dag weer binnen spinnen opzuigen, het waren er steeds teveel, om te vangen en naar buiten te brengen...
Maar als je gewoon in een nieuwbouw appartement woont, dan heb je daar geen last van. |
Mag ik je even uit de droom halen??? Ik heb een nieuwbouw appartement en ook daar spinnen hoor
Ik ga zo maar eens even mijn mos te lijf in de tuin met het allesverdwijnendeschoonmakendeschoonmaakazijn
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op donderdag 28 juni 2012, 19:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 19:21
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Mag ik je even uit de droom halen??? Ik heb een nieuwbouw appartement en ook daar spinnen hoor
Ik ga zo maar eens even mijn mos te lijf in de tuin met het allesverdwijnendeschoonmakendeschoonmaakazijn |
Erika,
Ik slaap daarom ook altijd met het licht aan, ja, een kleine lichtbron hoor. Voor de zekerheid, als ik een spin ofzo zie, als ik even wakker wordt mep ik 'm dood,
Ik heb trouwens in de 7 jaar dat ik hier woon, 2 keer een spin gezien...
Ik woon op 1 hoog, dus niet op begane grond, scheelt ook.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 19:52
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Erika,
Ik slaap daarom ook altijd met het licht aan, ja, een kleine lichtbron hoor. Voor de zekerheid, als ik een spin ofzo zie, als ik even wakker wordt mep ik 'm dood,
Ik heb trouwens in de 7 jaar dat ik hier woon, 2 keer een spin gezien...
Ik woon op 1 hoog, dus niet op begane grond, scheelt ook..... |
nee tuurlijk zie je ze nie ze zitten al in je maag of ehhhhh... in het riool
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 20:10
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Mag ik je even uit de droom halen??? Ik heb een nieuwbouw appartement en ook daar spinnen hoor
Ik ga zo maar eens even mijn mos te lijf in de tuin met het allesverdwijnendeschoonmakendeschoonmaakazijn |
kan je daar ook mensen en vrouwen met laten verdwijnen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 20:19
|
|
|
FRANKT627 schreef: | kan je daar ook mensen en vrouwen met laten verdwijnen? |
Je kan het proberen he! maar wie wil je kwijt, Mij?
Dan zal ik jullie missen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE009
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 20:20
|
|
|
Ik heb ook wel eens gehoord er mensen mensen zijn (ook vrouwen!) die spinnen en hu web expres laten zitten. Die spinnen vreten de muggen en ander ongedierte op. Deze personen zijn dus banger voor ander ongedierte dan voor spinnen. .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 20:25
|
|
|
Jij kan heel niet zonder dat de vrouwen je plagen dus niet zeuren ja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 20:29
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Jij kan heel niet zonder dat de vrouwen je plagen dus niet zeuren ja |
Ik word alleen graag geplaagd door lieve vrouwen. Maar die zijn hier niet te vinden op CM Weet iemand daar een goed huishoudmiddeltje tegen? Yes of Heide misschien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 20:30
|
|
|
MARIEKE009 schreef: | Ik heb ook wel eens gehoord er mensen mensen zijn (ook vrouwen!) die spinnen en hu web expres laten zitten. Die spinnen vreten de muggen en ander ongedierte op. Deze personen zijn dus banger voor ander ongedierte dan voor spinnen. . |
Klopt Marieke. dit doen ze veelal op een boerderij! waar veel dieren en poep is , zijn veel muggen en vliegen..
o josina, je moet spinnen gaan houden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 20:32
|
|
|
NICKY298 schreef: | Klopt Marieke. dit doen ze veelal op een boerderij! waar veel dieren en poep is , zijn veel muggen en vliegen..
o josina, je moet spinnen gaan houden |
Waar veel poep is? Zei Petra eerder deze week niet dat ze zoveel spinnen en een vuile wc had...brrrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 21:02
|
|
|
ja had! maar die heeft geen vliegen en muggen he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 00:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik word alleen graag geplaagd door lieve vrouwen. Maar die zijn hier niet te vinden op CM Weet iemand daar een goed huishoudmiddeltje tegen? Yes of Heide misschien? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 01:04
|
|
|
ga op zoek naar lieve mannen dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 08:29
|
|
|
ERIKA129 schreef: | nee tuurlijk zie je ze nie ze zitten al in je maag of ehhhhh... in het riool |
Neehee Erika, onder mijn balkon zit een vrij grote tuin van de buurman beneden, dus de beestjes blijven daar natuurlijk, en gaan niet helemaal naar boven klimmen naar een balkon met een paar plantjes.
Echt ik heb hier nooit last van vliegende beestjes, of kruipende. Ik heb ook in mijn slaapkamer altijd een hor.....Ben hier ook nog nooit door een mug gestoken.
Scheelt ook als je aan het water woont heb je heel veel muggen. en ja, ik hou me huis nu weer heel erg schoon
Ja, alleen in de herst, van die grote spinnenwebben, met van die hele grote spinnen erin, da's alles.
Maar spinnen in mijn huis heb pas 2x een spin gezien hier.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 10:22
|
|
|
Zou Yes geen fantasie meer hebben Mis al 5 dagen een verhaal of inspireren we hem niet meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 10:34
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zou Yes geen fantasie meer hebben Mis al 5 dagen een verhaal of inspireren we hem niet meer |
Ja, Erika, nu je het zegt...
Ik mis Yes ook wel....
|
|
Naar boven |
|
|