Auteur |
Bericht |
|
BOESJE318
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 12:39
|
|
|
haha wat een praat over bzv t gaat alleen maar om de keukens en de tuin en t huis, haha dagt dat t in relatie ergens anders om ging:P, maja daar ben k dan ook boer voorP:P en vrijgezel:)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 13:01
|
|
|
Hey Boesje, heb jij je dan ook opgegeven voor Bzv??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 13:33
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hey Boesje, heb jij je dan ook opgegeven voor Bzv?? |
Nou steen hollennnnnnnn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 13:40
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nou steen hollennnnnnnn |
Hahahahahaha, dat zeg ik nou ook weer niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 13:40
|
|
|
alweer dubbel
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op dinsdag 24 januari 2012, 13:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 13:41
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hahahahahaha, dat zeg ik nou ook weer niet |
NAhhhh denk ik bingo maar nee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 13:43
|
|
|
ERIKA129 schreef: | NAhhhh denk ik bingo maar nee |
Wat niet is kan komen, natuurlijk. Niet direct de moed opgeven, joh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 13:46
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Wat niet is kan komen, natuurlijk. Niet direct de moed opgeven, joh |
Opgeven was dat staat niet in mn woordenboek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BOESJE318
|
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 12:35
|
|
|
ben door 4 opgegeven:P haha dus k wacht op tel van de kro:P tenzij t niet meer nodig is:)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 00:20
|
|
|
BOESJE318 schreef: | ben door 4 opgegeven:P haha dus k wacht op tel van de kro:P tenzij t niet meer nodig is:) |
Hoe zit het nou met het grootste neuzel topic van cm hoe gaat het verder Boer ka mag er niet meer op komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 14 maart 2012, 17:49
|
|
|
Schattig!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IESJE369
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 19:26
|
|
|
Zondag komen de nieuwe boeren. Kijkuh!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 13 mei 2012, 21:39
|
|
|
En dames, is de keuze al gemaakt? Henk zal het wel druk krijgen want het is de enige in de categorie van rond de 25 en daar zijn de meeste huwbare vrouwen tenslotte. Een boer die een man zoekt, moedig hoor, ook van de KRO. Ster van de avond was wel dat scheetje Anne die met haar paard vond dat papa maar weer een vrouw moest vinden.
Boer Thomas, die wat twijfelt aan zijn capaciteiten voor het boerenvak.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 13 mei 2012, 21:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 13 mei 2012, 22:13
|
|
|
THOMAS968 schreef: | En dames, is de keuze al gemaakt? Henk zal het wel druk krijgen want het is de enige in de categorie van rond de 25 en daar zijn de meeste huwbare vrouwen tenslotte. Een boer die een man zoekt, moedig hoor, ook van de KRO. Ster van de avond was wel dat scheetje Anne die met haar paard vond dat papa maar weer een vrouw moest vinden.
Boer Thomas, die wat twijfelt aan zijn capaciteiten voor het boerenvak. |
Top 3 zijn hier Henk,Willem(ja ik weet het,die zoekt een man haha)en de pappa van anne.......de laatste krijgt vast de meeste brieven!
Ik miste de wat spannender boeren,de beetje gekke types.....ik vond ze redelijk saai.......maar we zullen zien wat er nog volgt !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIELIE972
|
|
Geplaatst: zondag 20 mei 2012, 14:53
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik miste de wat spannender boeren,de beetje gekke types.....ik vond ze redelijk saai.......maar we zullen zien wat er nog volgt ! |
Wat ik mij afvraag is of er mensen van hier ook brieven schrijven. Maar Henk en die pa van Anne zullen zeker wel de meeste brieven krijgen. Leanne, wat vond je dan van de tweeling?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 20 mei 2012, 23:05
|
|
|
LIELIE972 schreef: | Leanne, wat vond je dan van de tweeling? |
Ze deden hun best........het leken mij laatbloeiers?Er zullen best dekseltjes zijn voor die heren. Ik vond maar eentje echt triest,die laatste,die man zag er vreselijk onverzorgd uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 00:07
|
|
|
Pffff....ook hier al...... Vanavond was de hele koffiepauze er ook al mee gevuld.... Je kunt het er maar druk mee hebben....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 13:09
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Pffff....ook hier al...... Vanavond was de hele koffiepauze er ook al mee gevuld.... Je kunt het er maar druk mee hebben.... |
haha het duurde even voor dat ik door had wat BZV betekende. Maar ik snap hem. Heb vaak avonddienst op zo'n BZV avond en de meeste van mijn cliënten kijken ernaar en het houdt de gemoederen erg bezig. Snap niet zo goed hoe dat dan komt jullie wel?
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op maandag 21 mei 2012, 16:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 16:29
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | haha het duurde even voor at ik door had wat BZV betekende. Maar ik snap hem. Heb vaak avonddienst op zo'n BZV avond en de meeste van mijn cliënten kijken ernaar en het houdt de gemoederen erg bezig. Snap niet zo goed hoe dat dan komt jullie wel? |
Ik denk dat ik het wel begrijp..... Die boeren uit Bzv.... het lijken nét gewone mensen! En daar identificeren we ons nu eenmaal graag mee. Vul dat aan met een nostalgische omgeving, wat sentiment en spanning.... en zie daar: een kijkcijferhit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 17:16
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | haha het duurde even voor dat ik door had wat BZV betekende. Maar ik snap hem. Heb vaak avonddienst op zo'n BZV avond en de meeste van mijn cliënten kijken ernaar en het houdt de gemoederen erg bezig. Snap niet zo goed hoe dat dan komt jullie wel? |
Ik vind het heerlijk om op zondagavond naar BZV te kijken en dan te smssen met vriendinnen over de sokken van boer Jan en het haar van boer Klaas... En wie nu verliefd is op wie en dat Wietze de koffer van Neeltje niet naar binnen draagt.... Het gaat eigenlijk nergens over en dat is zo lekker laag complex en is toch niets mis mee?En partners kijken vaak oogluikend toe terwijl ze zeggen niet te kijken...... Ik identificeer mij er absoluut niet mee, vind het een vorm van ontspanning, niets meer en niets minder.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 21 mei 2012, 17:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 21:39
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik vind het heerlijk om op zondagavond naar BZV te kijken en dan te smssen met vriendinnen over de sokken van boer Jan en het haar van boer Klaas... En wie nu verliefd is op wie en dat Wietze de koffer van Neeltje niet naar binnen draagt.... Het gaat eigenlijk nergens over en dat is zo lekker laag complex en is toch niets mis mee?En partners kijken vaak oogluikend toe terwijl ze zeggen niet te kijken...... Ik identificeer mij er absoluut niet mee, vind het een vorm van ontspanning, niets meer en niets minder..... |
En tegelijk in de krokodil te liggen zeker.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 23:24
|
|
|
MARIO216 schreef: | En tegelijk in de krokodil te liggen zeker. |
Nee, dat kijkt zo lastig tv en dat smst ook niet fijn.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 23:25
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik vind het heerlijk om op zondagavond naar BZV te kijken en dan te smssen met vriendinnen over de sokken van boer Jan en het haar van boer Klaas... En wie nu verliefd is op wie en dat Wietze de koffer van Neeltje niet naar binnen draagt.... Het gaat eigenlijk nergens over en dat is zo lekker laag complex en is toch niets mis mee?En partners kijken vaak oogluikend toe terwijl ze zeggen niet te kijken...... Ik identificeer mij er absoluut niet mee, vind het een vorm van ontspanning, niets meer en niets minder..... |
Doe je ook nog aan voorspellingen met daaraan iets verbonden...?? Schijnt ook 'in' te wezen...
Bijvoorbeeld een verlenging van 3mnd op CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 23:30
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Doe je ook nog aan voorspellingen met daaraan iets verbonden...?? Schijnt ook 'in' te wezen...
Bijvoorbeeld een verlenging van 3mnd op CM |
Nee, ik mocht nooit gokken van mijn moeder...
Maar begrijp ik uit je toon dat jij het niets vindt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 23:55
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Nee, ik mocht nooit gokken van mijn moeder...
Maar begrijp ik uit je toon dat jij het niets vindt? |
Nee mag ook niet gokken van me moeder
Maar moet eerlijk zeggen dat ik er gisteren nogal de spot mee dreef... m.a.g. dat ze me ervoor op wilde geven... Hmmm..... laat maar zitten.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 00:04
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Nee mag ook niet gokken van me moeder
Maar moet eerlijk zeggen dat ik er gisteren nogal de spot mee dreef... m.a.g. dat ze me ervoor op wilde geven... Hmmm..... laat maar zitten..... |
Is één van de tweeling niets? Heb je ook wel de moeder erbij maar ja....dat zijn de details...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 00:17
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is één van de tweeling niets? Heb je ook wel de moeder erbij maar ja....dat zijn de details... |
Daar mankeerde toch wat aan ze sokken.... Dàt kan dus alvast niet....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 22:42
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Daar mankeerde toch wat aan ze sokken.... Dàt kan dus alvast niet.... |
Zo, ik ben er klaar voor, jullie ook? Mijn BZV app geïnstalleerd en lekker de komende zondagavonden voor de buis........
|
|
Naar boven |
|
|