Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 22:48
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Straks gaat het nog een CM activiteit worden? |
Gezellie. Maar dan stel ik voor dat we t wel in de zomer doen. k Voel er weinig voor om in deze kou autobanden te verwisselen.
En t t moet ook geheim blijven dat ik weet hoe het moet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 22:58
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Gezellie. Maar dan stel ik voor dat we t wel in de zomer doen. k Voel er weinig voor om in deze kou autobanden te verwisselen.
En t t moet ook geheim blijven dat ik weet hoe het moet |
Ze oefenen toch wel binnen met een kopje koffie in de hand?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 23:28
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ze oefenen toch wel binnen met een kopje koffie in de hand? |
stiekem hoop ik daar wel op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 23:31
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ze oefenen toch wel binnen met een kopje koffie in de hand? |
Wijntje toch???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 23:46
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Wijntje toch??? |
En zo wordt uit het slechtste moment van de dag toch weer wat leuks geboren......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 23:49
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En zo wordt uit het slechtste moment van de dag toch weer wat leuks geboren...... |
Pffft, krijg er spontaan zin in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 00:23
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Straks gaat het nog een CM activiteit worden? |
Vraag het eens aan Chris zou ik zeggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 00:34
|
|
|
MARIO216 schreef: | Vraag het eens aan Chris zou ik zeggen |
Strak plan. En Mario als cursusleider zeker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 00:35
|
|
|
VISSER278 schreef: | Strak plan. En Mario als cursusleider zeker? |
Ik ga er maar vanuit dat iedere man dat wel kan maar is dat ook wel zo? Kan jij het Visser?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 00:38
|
|
|
VISSER278 schreef: | Strak plan. En Mario als cursusleider zeker? |
Ik schijn de moeilijkste en onmogelijkste dingen te kunnen dus.............wie weet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 00:40
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik ga er maar vanuit dat iedere man dat wel kan maar is dat ook wel zo? Kan jij het Visser? |
Natuurlijk. Waar zie je me voor aan ? Voor een échte lompe zeeuw ofzo?
Iedereen die met de auto de weg op gaat hoort een band te kunnen verwisselen (is mijn mening)
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zondag 12 december 2010, 00:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 00:44
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik schijn de moeilijkste en onmogelijkste dingen te kunnen dus.............wie weet |
Nou dames .........jullie hebben Chris helemaal niet nodig. Jullie kunnen je rechtstreeks opgeven bij mario. mario......als het zover is laat het me ff weten , dan zorg ik wel voor koffie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 00:49
|
|
|
VISSER278 schreef: | Natuurlijk. Waar zie je me voor aan ? Voor een échte lompe zeeuw ofzo?
Iedereen die met de auto de weg op gaat hoort een band te kunnen verwisselen (is mijn mening) |
We praten nu toch al over een cursus band verwisselen? ik heb al meer dan dertig jaar mijn rijbewijs maar ja.....Nooit te oud om te leren he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 00:50
|
|
|
[quote=VISSER278]Natuurlijk. Waar zie je me voor aan ? Voor een échte lompe zeeuw ofzo?
Iedereen die met de auto de weg op gaat hoort een band te kunnen verwisselen (is mijn mening) [/quote]
We bedoelden of je in staat bent een fatsoenlijk wijntje uit te zoeken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 01:37
|
|
|
VISSER278 schreef: | Natuurlijk. Waar zie je me voor aan ? Voor een échte lompe zeeuw ofzo?
Iedereen die met de auto de weg op gaat hoort een band te kunnen verwisselen (is mijn mening) |
Theoretisch kan ik dat wel hoor, krijg enkel de bouten niet los
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 11:51
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 12:04
|
|
|
aangeboden.. cursses lekke autobanden verwisselen..
om al die lieve vrouwen weer onderweg te helpen
hoofdprijs..flesje wijn naar eigen keuse
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 12:34
|
|
|
HENDUK927 schreef: | aangeboden.. cursses lekke autobanden verwisselen..
hoofdprijs..flesje wijn naar eigen keuse |
Kun je dan gelijk even winterbanden wisselen,uitlijnen en balanceren? Hoeft niet meteen hoor maar het gaat weer sneeuwen dus morgen is snel genoeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 12:38
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Theoretisch kan ik dat wel hoor, krijg enkel de bouten niet los |
Herkenbaar probleem! Theoretisch kun wij, vrouwen, het prima leren. Misschien moeten we een krachttraining gaan volgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 12:40
|
|
|
HENDUK927 schreef: | aangeboden.. cursses lekke autobanden verwisselen..
hoofdprijs..flesje wijn naar eigen keuse |
'k Heb een nog beter idee. Als alle CM-mannen - vanuit alle provincies - hun mobiele nummer beschikbaar stellen, dan kunnen we jullie gewoon bellen als we pech onderweg hebben. Nog beter!
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 12 december 2010, 12:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 12:50
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | 'k Heb een nog beter idee. Als alle CM-mannen - vanuit alle provincies - hun mobiele nummer beschikbaar stellen, dan kunnen we jullie gewoon bellen als we pech onderweg hebben. Nog beter! |
Dat vind ik nog eens een goede tip! Hoewel een cursus band verwisselen lijkt me ook wel gezellig...... Maar ik ben toch altijd bang dat ik het niet hard genoeg aanschroef en mijn band dus halverwege verlies......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 13:01
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat vind ik nog eens een goede tip! Hoewel een cursus band verwisselen lijkt me ook wel gezellig...... Maar ik ben toch altijd bang dat ik het niet hard genoeg aanschroef en mijn band dus halverwege verlies...... |
En dat risico willen we natuurlijk niet lopen.
Een cursus kan nooit kwaad natuurlijk en is ook erg gezellig. Dan kunnen we de mannen advies geven (in woorden).
'k Zal vast een lijstje beginnen, vullen jullie 'm verder aan? 2 Mannen per provincie, heeft wel onze voorkeur.
Groningen: Chatuliem 06- Friesland: Thomas 06 - Drenthe: Crossroad 06 - Overijssel: eh...... Gelderland: (wie biedt zich aan?) Zuid-Holland: Mario 06- Zeeland: Visser 06- Duitsland: Pieter 06- .........
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 12 december 2010, 13:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 13:11
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | En dat risico willen we natuurlijk niet lopen.
Een cursus kan nooit kwaad natuurlijk en is ook erg gezellig. Dan kunnen we de mannen advies geven (in woorden).
'k Zal vast een lijstje beginnen, vullen jullie 'm verder aan? 2 Mannen per provincie, heeft wel onze voorkeur.
Groningen: Chatuliem 06- Friesland: Thomas 06 - Drenthe: Crossroad 06 - Overijssel: eh...... Gelderland: (wie biedt zich aan?) Zuid-Holland: Mario 06- Zeeland: Visser 06- Duitsland: Pieter 06- ......... |
Zijn er wel cm mannen in gelderland? Kunnen we wel een tourtocht door Nederland houden? Bandenpech geen probleem meer......Er vanuit gaande dat iedere man dat kan he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 13:14
|
|
|
Groningen: Chatuliem 06- Friesland: Thomas 06 - Drenthe: Crossroad 06 - Overijssel: eh......Henduk...de cursusleider himself!!! Gelderland: (wie biedt zich aan?) Zuid-Holland: Mario 06- Zeeland: Visser 06- Duitsland: Pieter 06- ......... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 13:17
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zijn er wel cm mannen in gelderland? Kunnen we wel een tourtocht door Nederland houden? Bandenpech geen probleem meer......Er vanuit gaande dat iedere man dat kan he? |
Oh ja, dat is natuurlijk de vraag. Maarre.......wij denken positief, natuurlijk kunnen ze dat allemaal. Zou handig zijn, als ze meer kunnen dan banden verwisselen hè.
CM-mannen in Gelderland? Hmm......geen idee eigenlijk. Nou ja, hier heb ik misschien nog wel wat mensen (familie, vrienden en bekenden) die me willen helpen.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 12 december 2010, 15:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 13:17
|
|
|
Imke, kan jij een band verwisselen? Anders kan je je aansluiten bij de CM cursus.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 13:21
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Imke, kan jij een band verwisselen? Anders kan je je aansluiten bij de CM cursus..... |
Net als meerdere...in theorie kan ik het allemaal !! Maar tja...spierkracht he....... Dus cursusje daadwerkelijk oefenen...yes count me in!!
Ik vind het overigens een super idee die 06 nummers scheelt weer abbo op de anwb
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 15:43
|
|
|
Groningen: Chatuliem 06- Friesland: Thomas 06 - Drenthe: Crossroad 06 - Overijssel: eh...... Gelderland: (wie biedt zich aan?) Zuid-Holland: Mario 06- Zeeland: Visser 06- Duitsland: Pieter 06- ......... |
Duitsland is GEEN provincie van Nederland
Voor limburg adviseer ik WMG uut Venlo Voor gelderland is Arend een realistische optie wellicht?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 16:16