Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 14:26
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ongelooflijk zeg om zò over je moeder te praten . |
Tja......ik wou dat de kerst nog met haar kon delen Het is oneerlijk verdeelt......dat zie je maar weer..... ( dit hoort thuis bij het slechtste moment van de dag )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 15:09
|
|
|
KABOUTER722 schreef: | dat denk je. maar je kent mij noch mijn moeder. |
Kabouter,
Ik wéét....
Was dan wel niet me moeder maar me vader....
Jammer...jij wil wat kwijt....
Leeftijd, beste mensen heeft hier niets mee te maken, in de allermeeste gevallen was iemand altijd al zo. Omdat kinderen loyaal zijn aan ouders, ja, ziet men de waarheid pas , als men mazzel heeft, op latere leeftijd.
En je zou niet mogen zeggen omdat het je moeder is, en ik niet omdat het me vader is?
Yeah right, en als het een onbekend buurman/vrouw is dan wel?
Ik herinner me een uitpraak van ieman d die ik ken, van jaren terug; 'mijn biologische vader, ja, alleen biologisch, heb ik niets mee, nee, mijn pleegvader die zie ik als mijn echte vader.....'.
Ik sta achter je Kabouter, ik weet waar je het over heb, heb ook wel wat moeders van vriendjes meegemaakt.
Dank God, dat je de Waarheid ziet, en trek je verder niets aan van mensen die niet weten waar je het over hebt.
En, goed en dapper dat je je uit, goed omdat het je innerlijk helpt genezen, en dapper, omdat je ook de onbegrip reacties kan verwachten. Ze doen het niet expres, bedoelen het zelfs goed, daar ken ik ze denk ik te lang voor, maar ja, leuk is het niet.
Laat dit geen beletsel zijn om je niet meer te uiten.
En ook, Jol begrijpt het ook.
Zegens Kabouter!!!
S. Soms hadden we dingen graag anders gezien, maar ja we leven in een gebroken wereld.
Ps; ik heb nu windows 8, kan iemand mij uitleggen waarom er bijna onder elke woord kringeltjes staan, ook al is hetgene goed gespeld? Ja, bij mozilla firefox, ja, verder prima browser.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 15:28
|
|
|
Hoi Shanita,
Duidelijk verhaal.
Even kort over die kringeltjes: staan je taalinstellingen op Nederlands ingesteld? Die open je door op "reageren" te drukken in bijv. dit topic, en dan in het schrijfveld met je rechtermuisknop te gaan naar Opties voor spellingscontrole. Als je die op Nederlands hebt staan, en anders deze wijzigt bij de Taalinstellingen, zouden die kringels moeten verdwijnen.... Succes!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 17:08
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hoi Shanita,
Duidelijk verhaal.
Even kort over die kringeltjes: staan je taalinstellingen op Nederlands ingesteld? Die open je door op "reageren" te drukken in bijv. dit topic, en dan in het schrijfveld met je rechtermuisknop te gaan naar Opties voor spellingscontrole. Als je die op Nederlands hebt staan, en anders deze wijzigt bij de Taalinstellingen, zouden die kringels moeten verdwijnen.... Succes!! |
Ha Steentje,
Haha, ja, ik had het nog niet geschreven of ik dacht al wat je schreef; me taalinstelling staat op Engels...
Evengoed bedankt hoor, voor je antwoord, had ook gekund dat ik er niet was opgekomen.
Laterz!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 17:18
|
|
|
...ik maak nooit mooie momenten mee...of toch binnen 6 dagen dan is mijn abo afgelopen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 17:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik maak nooit mooie momenten mee...of toch binnen 6 dagen dan is mijn abo afgelopen... |
Maak er dan voor je zelf nog een mooi moment bij, door te verlengen. Mooi voor jezelf, en fijn voor ons
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 17:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik maak nooit mooie momenten mee...of toch binnen 6 dagen dan is mijn abo afgelopen... |
Toe, blijf nog even! Je hebt de laatste tijd weer mooie bijdragen, Frank.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 17:26
|
|
|
JANS221 schreef: | Toe, blijf nog even! Je hebt de laatste tijd weer mooie bijdragen, Frank. |
'Er is een tijd van komen en een tijd van gaan' Het is weer effe goed geweest zo...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 17:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | 'Er is een tijd van komen en een tijd van gaan' Het is weer effe goed geweest zo... |
Als je dan maar niet gaat mopperen dat we je niet op de hoogte houden van het reilen en zeilen .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 17:35
|
|
|
VISSER278 schreef: | Als je dan maar niet gaat mopperen dat we je niet op de hoogte houden van het reilen en zeilen . |
Ik weet genoeg...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 17:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik weet genoeg... |
En wens je van al je geliefden nu wéér een afscheidswoordje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 17:39
|
|
|
VISSER278 schreef: | En wens je van al je geliefden nu wéér een afscheidswoordje? |
neen liever niet...trouwens, dat deed ze al min of meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 17:53
|
|
|
Halloo,
Nou zit zo: ik had met een vriend afgesproken, een vriend die ook weleens volgens hem, en regelmatig volgens mij, afzegt omdat tie te moe is. Ja, bijvoorbeeld nacht(en) opgebleven.
Nou goed, nou was ikzelf, bij hoge uitzondering, 2 nachten achtermekaar opgebleven; ja, was zo enthousiast over me pc, enfin reden doet er niet echt toe.
Je hebt gewoon een of twee nachten doorgehaald, dan wel geslapen, maar ja, dan nog wel moe, en ja, 2de kerstdag of niet, moe is moe.
Ja, en ik zat gisteravond ook alleen, ja dat wist ik van tevoren.
Dus ja, hij was net hier, en ik heb gezegd dat ik veels te moe was, en niet zou komen vanavond, maar ja, wél morgenavond!
En; ik héb wél heel veel zin om te komen lekker film kijken, gezellig, juist wel. Maar ja, ik bén gewoon veels te moe, slaperig.
Dus ja, gewoon gezegd dat ik ut naar morgen verzet.
Ja, moet kunnen. andersom, als iemand iets afzegt, verzet, ben ík altijd vol begrip. Dus ja, dan wil ik ook zelf niet over me grenzen gaan.
Nou ja, het mooie is dus, dat ik geleerd heb om én me grenzen aan te geven, én daarbij vriendelijk te blijven en te zeggen dat ik het ook heel jammer vindt. Wat ook zo ís. Komt bij, iedereen die dissociatie heeft, weet dat slaaptekort, ja, dat kan je echt niet hebben, ja, als je alleen bent wel. Ook mijn psycholoog zei dat; ik kan geen slaaptekort hebben en dan afspreken.
Goed, ik kan me grenzen aangeven, mooi moment.
Laterz!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 13:35
|
|
|
JOL252 schreef: | Ja hoor, mag je zeggen. Dit gedrag word/ben je toch zat!? Alsof je wanneer je "alleen" bent beschikt over alle tijd van de wereld. Je kan het zelfs nog drukker hebben als het daarom gaat. Ik kan me zelfs voorstellen dat men om deze redenen, als men geen gehoor geeft, de contacten verbreekt of verschuift naar 1x per jaar. Ik hoop dat je vooral het woord nee tegen haar blijft uitspreken. |
Dat hoop ik ook.
En je, het onbegrip: alsof alle slechte mensen geen familie van iemand zijn.
Ja, je kan nu eenmaal familie hebben die slecht is.....en als je er wat over zegt hier, omdat je begrip wil, krijg je opmerkingen in de trant van zo praat je niet over je moeder...
Heel naar...Sterkte Kabouter, ik zie de hele situatie voor me, ja ervaring....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 13:45
|
|
|
Om 12.00u was het mooiste moment tot nu toe.Toen werd ik namelijk opnieuw oma van een kleindochter. Maar het allermooiste moment komt later vandaag als ik haar in mn armen kan houden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 13:47
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Om 12.00u was het mooiste moment tot nu toe.Toen werd ik namelijk opnieuw oma van een kleindochter. Maar het allermooiste moment komt later vandaag als ik haar in mn armen kan houden |
Je krijgt het er maar druk mee.. gefeliciteerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 13:54
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Om 12.00u was het mooiste moment tot nu toe.Toen werd ik namelijk opnieuw oma van een kleindochter. Maar het allermooiste moment komt later vandaag als ik haar in mn armen kan houden |
Oh wat fijn!!! Gefeliciteerd!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 13:59
|
|
|
Aha, eindelijk is ze er...proficiat, oma. Wanneer gaan we het spruitje bezoeken???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 14:31
|
|
|
MEID...wat leuk...alweer Oma....wat een rijkdom!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 14:57
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | MEID...wat leuk...alweer Oma....wat een rijkdom!!! |
ja, het zal zeker het laatste kleinkind nog niet zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 15:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ja, het zal zeker het laatste kleinkind nog niet zijn... |
nee dat denk ik zeker niet, maar geloof wel dat er voorlopig geen kleinkinderen meer komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 15:55
|
|
|
Van harte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 17:49
|
|
|
Tige lokwinske, dat ze maar in alle voorspoed mag opgroeien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 18:30
|
|
|
Nog een? Had jij er niet pas ook al 1 bij? wauw mooi zeg gefeliciteerd oma
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 19:29
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nog een? Had jij er niet pas ook al 1 bij? wauw mooi zeg gefeliciteerd oma |
Het heeft iets met hormonen en 'bewegingen' te maken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 19:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het heeft iets met hormonen en 'bewegingen' te maken... |
Vertel wat moet ik doen (beweging en hormoon aanmakerij) om pake (opa) te worden?
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op zaterdag 29 december 2012, 19:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 20:53
|
|
|
Geweldig!!! Lekker van genieten maar weer. En kijk niet gelijk al het moois er meteen van af, hè. Als oma kun je namelijk vreselijk verliefd zijn op zo'n schatje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 20:54
|
|
|
PIETER619 schreef: | Vertel wat moet ik doen (beweging en hormoon aanmakerij) om pake (opa) te worden? |
een vrouw vinden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 20:59
|
|
|
FRANKT627 schreef: | een vrouw vinden |
door een vrouw te vinden wordt Pieter opa????? Zeker een vrouw voor zn zoon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 21:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | een vrouw vinden |
Met kinderen, en liefst ook al kleinkinderen......
|
|
Naar boven |
|
|